.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد. سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری!
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد.(ادامه)
واکنش خاص رامین رضاییان به شایعه پوشیدن پیراهن استقلال
به نظر می‌رسد جدایی رامین رضاییان از باشگاه سپاهان اصفهان را باید قطعی و حتمی دانست.(ادامه)
توانمندی نظامی ایران می‌تواند بازدارندگی اقتصادی و سیاسی هم داشته باشد. البته روشن است که ما دنبال تنش نیستیم، اما می‌گوییم اقدام محدودیت‌زا، اقدام محدودیت‌زا را در پی می‌آورد. موشک ‌هایپرسونیک فتاح(يادداشت)
توانمندی نظامی ایران می‌تواند بازدارندگی اقتصادی و سیاسی هم داشته باشد. البته روشن است که ما دنبال تنش نیستیم، اما می‌گوییم اقدام محدودیت‌زا، اقدام محدودیت‌زا را در پی می‌آورد.(ادامه)
پزشکان اعلام کردند که برخی از مواد غذایی مانند سیر و شکلات تلخ، تغذیه‌ای امیدوارکننده برای جلوگیری از لخته شدن خون هستند. ۵ ماده غذایی که خطر لخته شدن خون را کاهش می‌دهد
پزشکان اعلام کردند که برخی از مواد غذایی مانند سیر و شکلات تلخ، تغذیه‌ای امیدوارکننده برای جلوگیری از لخته شدن خون هستند.(ادامه)
حسین جوادی با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استعفا داد. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در فضای مجازی استعفا داد + تصویر
حسین جوادی با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استعفا داد.(ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران از تکمیل عملیات اجرایی سد انحرافی رستم‌بند در سوادکوه شمالی خبر داد. پایان عملیات اجرایی سد رستم‌بند سوادکوه
مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران از تکمیل عملیات اجرایی سد انحرافی رستم‌بند در سوادکوه شمالی خبر داد.(ادامه)
فروش ماهی تازه و منجمد توسط دست‌فروشان اصلاً توجیه‌پذیر نیست و شهروندان تحت هیچ شرایطی به آن‌ها اعتماد نکنند این نوع ماهی‌ها را هرگز نخرید!
فروش ماهی تازه و منجمد توسط دست‌فروشان اصلاً توجیه‌پذیر نیست و شهروندان تحت هیچ شرایطی به آن‌ها اعتماد نکنند(ادامه)
بهترین راه برای کاهش کلسترول، از دیدگاه تغذیه‌ای، کاهش مصرف چربی‌های اشباع شده و چربی ترانس است. روش‌های پایین آوردن کلسترول خون
بهترین راه برای کاهش کلسترول، از دیدگاه تغذیه‌ای، کاهش مصرف چربی‌های اشباع شده و چربی ترانس است.(ادامه)
پیری مغز را با این راه‌حل‌ها کاهش دهید
دانشمندان سوئدی ۷ روش برای کاهش سرعت پیری مغز را اعلام کردند.(ادامه)
فهرست اقلام مشمول کالابرگ نشان می‌دهد ۱۰ قلم کالای پرمصرف در قالب طرح ویژه کالابرگ در کشور توزیع خواهند شد. اعلام فهرست کالاهایی که توزیع کوپنی حضور دارند/ چه کسانی مشمول دریافت کالابرگ هستند؟
فهرست اقلام مشمول کالابرگ نشان می‌دهد ۱۰ قلم کالای پرمصرف در قالب طرح ویژه کالابرگ در کشور توزیع خواهند شد.(ادامه)
صرفه‌جویی در مصرف برق از خرداد تا شهریور امسال بین ۲۵ هزار تومان تا سه میلیون و ۳۷۵ هزار تومان پاداش خواهد داشت. امکان پرداخت نقدی پاداش به مشترکان نیز قابل بررسی است پاداش کاهش مصرف برق نصیب کدام مشترکان می‌شود؟
صرفه‌جویی در مصرف برق از خرداد تا شهریور امسال بین ۲۵ هزار تومان تا سه میلیون و ۳۷۵ هزار تومان پاداش خواهد داشت. امکان پرداخت نقدی پاداش به مشترکان نیز قابل بررسی است(ادامه)
بارش شدید باران در ساعت های گذشته، انسداد پنج راه فرعی و همچنین طغیان رودخانه‌ هراز به دلیل بالا آمدن حجم آب و آبگرفتگی برخی روستاهای جلگه‌ای و کوهستانی استان را در پی داشته است.

آخرین وضعیت سیل در مازندران؛ از بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی تا جمع‌بندی نهایی خسارت‌ها
بارش شدید باران در ساعت های گذشته، انسداد پنج راه فرعی و همچنین طغیان رودخانه‌ هراز به دلیل بالا آمدن حجم آب و آبگرفتگی برخی روستاهای جلگه‌ای و کوهستانی استان را در پی داشته است. (ادامه)

(ادامه)
حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در سن ۳۷ سالگی درگذشت. حسام محمودی بازیگر جوان سینما درگذشت
حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در سن ۳۷ سالگی درگذشت.(ادامه)
مازیار لرستانی فیلم سینمایی «رهایی از شاوشنک» ساخته فرانک دارابونت را برای نابینایان توضیح‌دار کرد. شغل جدید مازیار لرستانی مشخص شد
مازیار لرستانی فیلم سینمایی «رهایی از شاوشنک» ساخته فرانک دارابونت را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: با بررسی منابع و ظرفیت‌های خدادادی می‌توان گفت خلیج فارس گنج بوده و اجازه تعرض به منابع ارزشمند آن را نمی‌دهیم. اجازه تعرض به منابع ارزشمند خلیج فارس را نمی‌دهیم
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: با بررسی منابع و ظرفیت‌های خدادادی می‌توان گفت خلیج فارس گنج بوده و اجازه تعرض به منابع ارزشمند آن را نمی‌دهیم.(ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است. دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت سردار شهید بصیر گرامی باد(يادداشت)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است.(ادامه)
دعای بیست و هفتمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با سه شنبه ۲۹فروردین به همراه اوقات شرعی تقدیم مخاطبان می‌شود. دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان
دعای بیست و هفتمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با سه شنبه ۲۹فروردین به همراه اوقات شرعی تقدیم مخاطبان می‌شود.(ادامه)
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد. کبد شما با این 5 خوراکی 100 سال بی دردسر کار می کند
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد.(ادامه)

ثابت نگه داشتن سطح قند خون در طول روز باعث می‌شود تا احساس گرسنگی کمتری داشته باشید و در نهایت روز خود را بهتر و سالم‌تر بگذرانید. این علائم نشان می دهد قند خون تان متعادل نیست!
ثابت نگه داشتن سطح قند خون در طول روز باعث می‌شود تا احساس گرسنگی کمتری داشته باشید و در نهایت روز خود را بهتر و سالم‌تر بگذرانید.(ادامه)
فصل صید ماهیان دریای خزر با افزایش دو برابری صید پایان یافت پایان فصل صید ماهیان دریای خزر
فصل صید ماهیان دریای خزر با افزایش دو برابری صید پایان یافت(ادامه)
پژو 206 جزو خودرو های پرطرفدار است. پژو 206 یک خودرو جوان پسند است. پژو 206 در 2نوع صندوقدار و هاچ بک ارائه می شود. پژو 206 چند وقتی است از چرخه تولید خارج شده است. در مطلب زیر جزئیات جایگزین پژو 206 را بخوانید. از جایگزین خودرو پژو ۲۰۶ رونمایی شد +عکس
پژو 206 جزو خودرو های پرطرفدار است. پژو 206 یک خودرو جوان پسند است. پژو 206 در 2نوع صندوقدار و هاچ بک ارائه می شود. پژو 206 چند وقتی است از چرخه تولید خارج شده است. در مطلب زیر جزئیات جایگزین پژو 206 را بخوانید.(ادامه)
مزینانی گفت: ماهی قرمز را فقط در استخر‌ها یا حوضچه‌هایی که شهرداری در برخی نقاط شهر ایجاد کرده، رهاسازی کنید. ماهی قرمز را فقط در حوض‌های مشخص شده رها کنید
مزینانی گفت: ماهی قرمز را فقط در استخر‌ها یا حوضچه‌هایی که شهرداری در برخی نقاط شهر ایجاد کرده، رهاسازی کنید.(ادامه)
مصرف گوشت قرمز فرآوری شده با افزایش بروز سرطان خون مرتبط است. مصرف سوسیس و ژامبون احتمال ابتلا به سرطان را بیشتر می‌کند
مصرف گوشت قرمز فرآوری شده با افزایش بروز سرطان خون مرتبط است.(ادامه)
برای شب و روز اول ماه مبارک رمضان اعمال مختلفی از جمله، غسل، خواندن دعای رؤیت هلال ماه، زیارت امام حسین (ع)، خواندن دعای چهل و چهارم صحیفه سجادیه و همچنین نمازهای مخصوص ذکر شده است. اعمال شب و روز اول ماه مبارک رمضان
برای شب و روز اول ماه مبارک رمضان اعمال مختلفی از جمله، غسل، خواندن دعای رؤیت هلال ماه، زیارت امام حسین (ع)، خواندن دعای چهل و چهارم صحیفه سجادیه و همچنین نمازهای مخصوص ذکر شده است.(ادامه)
مرجع تقلید شیعیان با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت که مقارن با بهار قرآن شده خطاب به مومنان گفت: باید قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید و در مسیر بندگی بیشتر کوشش کنیم. قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید
مرجع تقلید شیعیان با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت که مقارن با بهار قرآن شده خطاب به مومنان گفت: باید قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید و در مسیر بندگی بیشتر کوشش کنیم.(ادامه)
در این اینفوگرافیک به کار‌هایی که باید در زمان خرید یا تعویض آبِ تنگِ ماهی قرمز عید انجام دهید، اشاره شده است. اگر ماهی قرمز می‌خرید، بخوانید +اینفوگرافیک
در این اینفوگرافیک به کار‌هایی که باید در زمان خرید یا تعویض آبِ تنگِ ماهی قرمز عید انجام دهید، اشاره شده است.(ادامه)
مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استرس علت اصلی مرگ ماهی قرمز است، گفت: با رعایت چند نکته این ماهی‌ها حتی تا چند سال هم زنده می‌مانند. این کارها عمر ماهی قرمز را کم می‌کنند!
مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استرس علت اصلی مرگ ماهی قرمز است، گفت: با رعایت چند نکته این ماهی‌ها حتی تا چند سال هم زنده می‌مانند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.