.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
درحالی بعد از حادثه تلخ کرمان و برخی تغییرات در فرایند مراودات ارزی با کشورهای همسایه، سوداگران ارزی به تکاپو برای التهاب در بازار ارز افتاده بودند که روند قیمتی بازارها در روز جاری نشان می‌دهد تیر سوداگران به سنگ خورده است. ریزش قیمت دلار آغاز شد
درحالی بعد از حادثه تلخ کرمان و برخی تغییرات در فرایند مراودات ارزی با کشورهای همسایه، سوداگران ارزی به تکاپو برای التهاب در بازار ارز افتاده بودند که روند قیمتی بازارها در روز جاری نشان می‌دهد تیر سوداگران به سنگ خورده است.(ادامه)
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است. چرا حاج قاسم به سراغ احمدشاه مسعود رفت؟
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است.(ادامه)
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد. فریب نخورید! با رژیم کتوژنیک به وزن ایده‌آل نمی‌رسید
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های غیرواگیر در جهان و چهارمین یا پنجمین علت مرگ در اکثر کشورهای توسعه یافته است . ۱۱ ماده غذایی موثر برای مبتلایان به دیابت
دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های غیرواگیر در جهان و چهارمین یا پنجمین علت مرگ در اکثر کشورهای توسعه یافته است .(ادامه)
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود. تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود.(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود. افشاگری نماینده رشت درباره فساد مافیای برنج/ ۲ میلیون تن برنج با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده/ چه کسی مجوز داد؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود.(ادامه)
گاهی اوقات در دادگاه خانواده با پرونده‌های عجیبی مواجه می‌شویم که دلایل درخواست طلاق از سوی زوجین حتی برای قضات با سابقه هم قابل باور نیست. «طلاق» به خاطر قرمه‌سبزی
گاهی اوقات در دادگاه خانواده با پرونده‌های عجیبی مواجه می‌شویم که دلایل درخواست طلاق از سوی زوجین حتی برای قضات با سابقه هم قابل باور نیست.(ادامه)
یک متخصص تغذیه، سیب درختی را منبع غنی پکتین عنوان کرد و گفت: خوردن سیب درختی باعث تسهیل دفع سرب از بدن می شود. سیب باعث دفع سرب از بدن می شود
یک متخصص تغذیه، سیب درختی را منبع غنی پکتین عنوان کرد و گفت: خوردن سیب درختی باعث تسهیل دفع سرب از بدن می شود.(ادامه)
چرا اسرائیل به دنبال کوچ اجباری مردم غزه است؟
(ادامه)
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند. چه کسانی بیشتر به مصرف روی نیاز دارند؟
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند.(ادامه)
زمان و مکان بازی برگشت النصر عربستان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2023 برای علاقمندان مشخص شده است. زمان و مکان بازی پرسپولیس و النصر اعلام شد
زمان و مکان بازی برگشت النصر عربستان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2023 برای علاقمندان مشخص شده است.(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد. با این توصیه‌های غذایی، سیستم ایمنی بدن را در سرما تقویت کنید
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد.(ادامه)
مسعود بهنود از کارمندان قدیمی بی‌بی‌سی فارسی اخراج شد؛ این اخراج پس از افشای یک فایل صوتی که به تازگی از بهنود منتشر شده بود اتفاق افتاد. رضا پهلوی دستور اخراج مسعود بهنود از بی‌بی‌سی را داد؟
مسعود بهنود از کارمندان قدیمی بی‌بی‌سی فارسی اخراج شد؛ این اخراج پس از افشای یک فایل صوتی که به تازگی از بهنود منتشر شده بود اتفاق افتاد.(ادامه)
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد. نقش تغذیه در جلوگیری از پوکی استخوان
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد.(ادامه)
فرمانده انتظامی مشهد گفت: محموله غیر ایمن چهار قلاده ببر از یک خودروی وانت نیسان واقع در یکی از مناطق مسکونی مشهد کشف شد. کشف چهار قلاده ببر در یک نیسان در مشهد!
فرمانده انتظامی مشهد گفت: محموله غیر ایمن چهار قلاده ببر از یک خودروی وانت نیسان واقع در یکی از مناطق مسکونی مشهد کشف شد.(ادامه)
از اولین روز انتشار خبر بیهوشی و به کما رفتن آرمیتا گراوند در مترو، اینترنشنالی‌ها همه تلاش خود را کردند که از این واقعه تلخ، آشوب تازه‌ای در ایران بیافرینند، اما دیدند که این تیر به سنگ خورد. اینترنشنال علیه خودش موضع گرفت!
از اولین روز انتشار خبر بیهوشی و به کما رفتن آرمیتا گراوند در مترو، اینترنشنالی‌ها همه تلاش خود را کردند که از این واقعه تلخ، آشوب تازه‌ای در ایران بیافرینند، اما دیدند که این تیر به سنگ خورد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد.

انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد نباید مسؤول شوند / مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نه در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد. (ادامه)
تقریبا هر حیوانی می‌تواند برای شما واکنش‌های آلرژیک ایجاد کند؛ چرا که مواد شیمیایی موجود در مو، بزاق یا شوره آن‌ها می‌تواند به‌عنوان آلرژن عمل کرده و در برخی افراد باعث ایجاد آلرژی شود. بیماری‌هایی که حیوانات خانگی می‌توانند به انسان منتقل کنند
تقریبا هر حیوانی می‌تواند برای شما واکنش‌های آلرژیک ایجاد کند؛ چرا که مواد شیمیایی موجود در مو، بزاق یا شوره آن‌ها می‌تواند به‌عنوان آلرژن عمل کرده و در برخی افراد باعث ایجاد آلرژی شود.(ادامه)

رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در خارج با بیان اینکه که اسیرانی از افسران عالی رتبه ارتش اسرائیل را در اختیار داریم، گفت: تصمیم داریم از طریق اسرایی که نزد خود داریم شرط حماس برای آزادی اسرای اسرائیل اعلام شد / شاه ماهی ارتش اسرائیل در بین اسیران حماس
رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در خارج با بیان اینکه که اسیرانی از افسران عالی رتبه ارتش اسرائیل را در اختیار داریم، گفت: تصمیم داریم از طریق اسرایی که نزد خود داریم(ادامه)
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است. صیادان مازندران خسته از وعده های هر ساله !
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است.(ادامه)
استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود. استرس چه ارتباطی با مشکلات گوارشی دارد؟
استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود.(ادامه)
وقتی دو خواهر در خیابان با یکدیگر درگیر شدند و کارشان به کتک کاری کشید، ماموران پلیس در محل درگیری حاضر شدند اما همین حضور آنها باعث شد اسرار یکی از خواهران که مجرمی سابقه‌دار و تحت تعقیب بود فاش شود. دستگیری زنی که به شکار مردان می رفت
وقتی دو خواهر در خیابان با یکدیگر درگیر شدند و کارشان به کتک کاری کشید، ماموران پلیس در محل درگیری حاضر شدند اما همین حضور آنها باعث شد اسرار یکی از خواهران که مجرمی سابقه‌دار و تحت تعقیب بود فاش شود.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد. قمر در عقرب را چقدر جدی بگیریم؟
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز: سلسله یادداشت ها و توئیت های هادی ابراهیمی ، مدیر کل صدا و سیمای مازندران صدای شبکه تلویزیونی فارسی آمریکا و کیهان لندن و .... را درآورد و گردانندگان این شبکه ها ی ضد ایرانی با آسمان ریسمان بافی مضحک به این مدیر انقلابی حمله کردند .

 آسمان ریسمان بافی مضحک رسانه های معاند برای تخریب مدیرکل صداو سیمای مازندران !
شمال نیوز: سلسله یادداشت ها و توئیت های هادی ابراهیمی ، مدیر کل صدا و سیمای مازندران صدای شبکه تلویزیونی فارسی آمریکا و کیهان لندن و .... را درآورد و گردانندگان این شبکه ها ی ضد ایرانی با آسمان ریسمان بافی مضحک به این مدیر انقلابی حمله کردند . (ادامه)
همسایگان ما باید بدانند پس از اتمام شیر گاو شیرده آن را ذبح می‌کنند هیچ‌گاه فکر نکنند که کشورهای فرامنطقه‌ای برای دفاع از آن‌ها در منطقه باقی می‌مانند/ خلیج فارس خانه ماست/ بیش از ۶۰ درصد نفت جهان از این منطقه خارج می‌شود(خبر)
(ادامه)
نمایشگاه دام و طیور و شیلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر آغاز به کار کرد. آغاز نمایشگاه دام و طیور و شیلات در مازندران
نمایشگاه دام و طیور و شیلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر آغاز به کار کرد.(ادامه)
در آستانه یک محاکمه ضدانحصارطلبی بزرگ و تولد ۲۵ سالگی، گوگل آماده یک مبارزه می‌شود. گوگل با دولت آمریکا آماده مبارزه می‌شود
در آستانه یک محاکمه ضدانحصارطلبی بزرگ و تولد ۲۵ سالگی، گوگل آماده یک مبارزه می‌شود.(ادامه)
پلیس پایتخت که در تازه‌ترین مرحله از طرح مبارزه با سارقان این‌بار دزدان خانه‌های مردم را هدف قرار داده بود، در عملیاتی گسترده توانست ۲۴ مجرم را که در قالب ۸ باند فعالیت می‌کردند دستگیر کند. انهدام باندهای جبارسینگ و پاورچین در تهران
پلیس پایتخت که در تازه‌ترین مرحله از طرح مبارزه با سارقان این‌بار دزدان خانه‌های مردم را هدف قرار داده بود، در عملیاتی گسترده توانست ۲۴ مجرم را که در قالب ۸ باند فعالیت می‌کردند دستگیر کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.