.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کشف11 هزار پاکت سیگار خارجی در مازندران
رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف 11 هزار و 152 پاکت انواع سیگار خارجی و قاچاق آن در سه ماهه اول سال جاری خبر داد. سرهنگ حسین آزرده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ماموران پلیس آگاهی در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف 180 کیلوگرم چای قاچاق خارجی، 105 دستگاه گوشی تلفن همراه، 238 پاکت تنباکو و هفت هزار و 740 کیلوگرم چوب قاچاق شدند. وی اظهار داشت: در این مدت همچنین سه هزار و 141 دستگاه ماهواره و تجهیزات دریافت ماهواره، 23هزار و 378 لیتر انواع مشروبات الکلی دست ساز و چهار هزار و پنج قوطی مشروبات خارجی کشف شد. سرهنگ آزرده خاطرنشان کرد: 72 هزار و 160 حلقه سی دی و محصولات ضد فرهنگی نیز در این مدت توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شد. وی 34هزار و 146عدد انوا داروهای غیرمجاز، 113 قبضه انواع سلاح شکاری، 700 لیتر سوخت، 80 کیلوگرم ماهی خاویاری و 77 کیلوگرم ماهی استخوانی را از دیگر کشفیات قاچاق نیروهای انتظامی عنوان کرد. رئیس پلیس آگاهی مازندران همچنین از کشف 35 قطعه اشیا عتیقه و زیرخاکی و سه دستگاه گنج یاب در سطح استان خبرداد و از مردم خواست تا در صورت مشاهده افرادی که اقدام به قاچاق کالا یا عرضه محصولات فرهنگی می کنند، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی به پلیس اطلاع دهند.(ادامه)
حسین صادقی ساروی اصفهان گر باشد نصف جهان _ مازندران باشد کل جهان(بخوانيد)
حسین صادقی ساروی(ادامه)
فرشته آذرنوید جزیره ی آشوراده؛ گنجینه ی ملی بر باد رفته(ديدگاه)
فرشته آذرنوید(ادامه)
ساخت بزرگترین آکواریوم ماهی ایران در دریای خزر
استاندار مازندران گفت: بزرگترین اکواریوم ماهی ایران در دریای خزر ایجاد خواهد شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ابوطالب شفقت با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در بازدید از پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر در جمع مدیران این واحد گفت:برای اولین بار در کشور"سوسیس ماهی" در پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر تولید شده است.(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
جشنواره غذاهای سنتی دانش آموزی درآمل
این جشنواره که با حضور 220 دانش آموز آملی صورت گرفت بیش از 70 نوع غذای سنتی شامل: آش ترش ، ماهی شکم پر ، خورشت به ، انواع شیرینی ، مربا و ترشی جات ، تهیه و در این جشنواره ارائه شد.(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء باغ مظفر حکایت ایران امروز است؟!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
دستور ویژه احمدی نژاد به وزیر: ماهی یکبار برو مازندران
با دستور ويژه رئيس جمهورى، وزير جهادكشاورزى تا پايان سال آينده هر ماه يكبار به منظور حل مشكلات كشاورزان مازندران به اين استان سفر مى كند. (ادامه)
صید ماهی356کیلوگرمی توسط صیادان مازندرانی
مدیرکل شیلا‌ت مازندران با اعلا‌م این خبر گفت: صیادان منطقه میانکاله بهشهر از این فیل ماهی بیش از 43 کیلوگرم خاویار استحصال کردند. به گزارش شمال نیوز،حسن حبیب نژاد افزود: صیادان استان از آغاز صید تاکنون 290 کیلوگرم (ادامه)
شمال نیوز: با بهبود یافتن کیفیت زندانها در استان مازندران، رسیدگی و توجه افکار عمومی نسبت به حل مشکلات زندانیان ، اخیرا عده ای سودجو ، بی خانمان و کارتن خواب که فاقد روحیه تلاش و کار هستند  با ... زندان یا پانسیون ؟!
شمال نیوز: با بهبود یافتن کیفیت زندانها در استان مازندران، رسیدگی و توجه افکار عمومی نسبت به حل مشکلات زندانیان ، اخیرا عده ای سودجو ، بی خانمان و کارتن خواب که فاقد روحیه تلاش و کار هستند با ...(ادامه)
سرانه مصرف ماهی در مازندران 12 کیلوگرم است
مدیر کل شیلات مازندران در رابطه با مصرف سرانه ماهی در کشور گفت: سرانه مصرف ماهی در کشور طبق آمار به دست آمده 6.7 کیلوگرم می باشد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.