.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : روایت خان طومان تکرار عاشورا و فتح المبین هاست، اینکه وعده حق، پیروزی خون بر شمشیر است. روایت خان طومان روایت شلمچه است و دردهایش، روایت شلمچه هایی است که در خان طومان تمام نشده همان طور که در شلمچه به پایان نرسیده بود، .... خان طومان آزاد شد + روایتی از شهادت رزمندگان مازندرانی در اردیبهشت 95 در خان‌طومان
شمال نیوز : روایت خان طومان تکرار عاشورا و فتح المبین هاست، اینکه وعده حق، پیروزی خون بر شمشیر است. روایت خان طومان روایت شلمچه است و دردهایش، روایت شلمچه هایی است که در خان طومان تمام نشده همان طور که در شلمچه به پایان نرسیده بود، ....(ادامه)
در پي در گذشت والده حجه الاسلام و المسلمین جعفری، رئيس كل دادگستري استان خراسان شمالی، سردار مرتضي قرباني فرمانده لشگر 25 كربلا در دوران دفاع مقدس پيامي صادر كرد. پيام تسليت سردار مرتضي قرباني بمناسبت درگذشت والده حجت السلام جعفري
در پي در گذشت والده حجه الاسلام و المسلمین جعفری، رئيس كل دادگستري استان خراسان شمالی، سردار مرتضي قرباني فرمانده لشگر 25 كربلا در دوران دفاع مقدس پيامي صادر كرد.(ادامه)
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.» شهید سلیمانی در جلسه معارفه‌اش چه جمله‌ای گفت؟
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.»(ادامه)
شمال نیوز : سردار کمیل کهنسال گفت : از این شخصیت هر چه بگوییم کم گفتیم و نمی‌توانیم یک خط از شخصیت هزاران صفحه‌ای این شهید را بیان کنیم..... ایجاد جریان ضدآمریکایی از دستاوردهای خون سردار شهید «سلیمانی» است
شمال نیوز : سردار کمیل کهنسال گفت : از این شخصیت هر چه بگوییم کم گفتیم و نمی‌توانیم یک خط از شخصیت هزاران صفحه‌ای این شهید را بیان کنیم.....(ادامه)
برگزاری بیست و سومین سالگرد شهید علمدار در ساری
بیست و سومین سالگرد پاسدار رشید اسلام، شهید سید مجتبی علمدار پنجشنبه ۱۲ دی ماه در ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری مازندران و دادستان مرکز استان، محمد کریمی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل معارفه شد. دادستان جدید آمل معرفی شد
در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری مازندران و دادستان مرکز استان، محمد کریمی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل معارفه شد.(ادامه)
دادستان جدید آمل معارفه می‌شود/ کریمی جایگزین طالبی می‌شود
دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان آمل امروز معارفه می‌شود.(ادامه)
پیام آیت الله محمدی لائینی به مناسبت هفته بسیج
(ادامه)
نماینده ولی فقیه: گسترش فرهنگ بسیجی رمز عبور از گردنه های سخت است
نماینده ولی فقیه در مازندران، گسترش فرهنگ بسیجی، ایثار و شهادت را رمز مانای کشور در عبور از گردنه های سخت عنوان کرد.(ادامه)
به راستی چه کسانی از یاران واقعی آن حضرت می باشند و چگونه می توانیم خود را به ایشان نزدیک کنیم؟ چه کنیم تا از یاران واقعی امام زمان (عج) باشیم؟
به راستی چه کسانی از یاران واقعی آن حضرت می باشند و چگونه می توانیم خود را به ایشان نزدیک کنیم؟(ادامه)
شمال نیوز : محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه مردم مازندران از ابتدای نظام پای انقلاب بوده و هستند، ادامه داد: مردم استان مازندران ولایتمدار بوده و در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشتند..... آیت الله لائینی: در کنار مستضعفان خواهم بود/ به دنبال « مازندران سالم و رشد یافته» هستم + سخنرانی ها و تصاویر
شمال نیوز : محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه مردم مازندران از ابتدای نظام پای انقلاب بوده و هستند، ادامه داد: مردم استان مازندران ولایتمدار بوده و در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشتند.....(ادامه)
مازندران میزبان کنگره بین المللی شعر مقاومت می شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از میزبانی استان برای برگزاری بیست و دومین کنگره بین المللی شعر مقاومت و حماسه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با هفته دفاع مقدس از ۱۱ همسر فرماندهان شهید لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس تجلیل شد. ۱۱ همسر فرماندهان شهید لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس تجلیل شدند
شمال نیوز: همزمان با هفته دفاع مقدس از ۱۱ همسر فرماندهان شهید لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.(ادامه)
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم ..... شوخی‌ - جدی های شوخی‌ - جدی های فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس در نقل خاطرات تلخ و شیرین دفاع مقدس
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم .....(ادامه)
سردار شهید حسین بصیر از فرماندهان نامی استان مازندران در ۸ سال جنگ تحمیلی بود که همچون دیگر رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا، آوازه رشادت‌های وی بر صفحات افتخار دفاع مقدس نقش بسته است.
شهید بصیر؛ از کشتزارهای رعیتی فریدونکنار تا سرداری کربلا
سردار شهید حسین بصیر از فرماندهان نامی استان مازندران در ۸ سال جنگ تحمیلی بود که همچون دیگر رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا، آوازه رشادت‌های وی بر صفحات افتخار دفاع مقدس نقش بسته است. (ادامه)
یک کارشناس دینی گفت: سیره امام حسین (ع) و اصحابشان در روز عاشورا به ما می‌آموزد که اخلاق‌مداری در مواجهه با مخالفان، بیان حقایق، پافشاری و عمل بر اصول اسلامی و انسانی، بهترین شیوه در برخورد با پیروان سایر ادیان و مذاهب است. روایتی از ۳ شهید کربلا که شیعه نبودند
یک کارشناس دینی گفت: سیره امام حسین (ع) و اصحابشان در روز عاشورا به ما می‌آموزد که اخلاق‌مداری در مواجهه با مخالفان، بیان حقایق، پافشاری و عمل بر اصول اسلامی و انسانی، بهترین شیوه در برخورد با پیروان سایر ادیان و مذاهب است.(ادامه)


در این گزارش به شرح وقایع ساعت به ساعت روز عاشورا می‌پردازیم که بر اساس اوقات شرعی کربلا و با متن مقاتیل تنظیم شده است. گاه‌شمار واقعه کربلا و روز دهم محرم 61 هجری/ ساعت به ساعت روز عاشورا چگونه گذشت؟(خبر)
در این گزارش به شرح وقایع ساعت به ساعت روز عاشورا می‌پردازیم که بر اساس اوقات شرعی کربلا و با متن مقاتیل تنظیم شده است.(ادامه)
یک استاد حوزه با بیان اینکه اوج عرفان، از خودگذشتن و به یاد محبوب بودن است، گفت: حد اعلای عرفان در وفا و معرفت قمر بنی‌هاشم در دشت کربلا تجلی پیدا کرد. حضرت اباالفضل «نافذ البصیرة» بود/ وفای عباس(ع) ؛حد اعلای تجلی عرفان
یک استاد حوزه با بیان اینکه اوج عرفان، از خودگذشتن و به یاد محبوب بودن است، گفت: حد اعلای عرفان در وفا و معرفت قمر بنی‌هاشم در دشت کربلا تجلی پیدا کرد.(ادامه)
حسینیه « شمال نیوز » / در حق حر بن یزید ریاحی ظلم نکنیم
(ادامه)
شمال نیوز : در برخی از منابع تاریخی نیز در مورد وقایع این روز آمده است که در این روز «عبیداللّه‏ بن زیاد»، شخصی بنام «شبث بن ربعی» را به همراه یک هزار نفر به طرف کربلا حرکت داد..... اتفاقاتی که در روز پنجم و ششم محرم در کربلا رخ داد
شمال نیوز : در برخی از منابع تاریخی نیز در مورد وقایع این روز آمده است که در این روز «عبیداللّه‏ بن زیاد»، شخصی بنام «شبث بن ربعی» را به همراه یک هزار نفر به طرف کربلا حرکت داد.....(ادامه)
اهمیت خواندن «زیارت عاشورا» در ایام محرم
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: مسیر کاروان «امام حسین(ع)» در روز دوم ماه محرم توسط «حر بن یزید ریاحی» در کربلا بسته شد. حر بن یزد از سوی عبیدالله بن زیاد دستور داشت تا اجازه ندهد سیدالشهدا(ع) و یاران این امام بزرگوار از این مکان عبور کند.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین ضیافت‌واره ملی و بین‌المللی ۱۰ هزار شهید گمنام ایران و شهدای خط مقاومت با حضور سردار قاسم سلیمانی در آمل برگزار می‌شود..... سردار قاسم سلیمانی به مازندران می‌آید + برنامه ها
شمال نیوز : نخستین ضیافت‌واره ملی و بین‌المللی ۱۰ هزار شهید گمنام ایران و شهدای خط مقاومت با حضور سردار قاسم سلیمانی در آمل برگزار می‌شود.....(ادامه)
آمل میزبان ضیافت‌واره 10 هزار شهید گمنام ایران
مسئول ستاد ضیافت‌واره بین‌المللی شهدای گمنام ایران گفت: شهدای گمنام خوشواش آمل میزبان نخستین ضیافت‌واره ملی و بین‌المللی 10 هزار شهید گمنام سراسر ایران و شهدای خط مقاومت است.(ادامه)
برای سردار سرافراز « غیب پرور » و ....(يادداشت)
(ادامه)
پیام سردار مرتضی قربانی بمناسبت در گذشت مرحوم رحیمیان
(ادامه)
 سردار مرتضی قربانی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها از این فیلم‌ها برای ما بازی نکنند که مثلا ۲ ناو جنگی وارد منطقه کردند. این ۲ ناو را در صورت کوچکترین حماقتی با همه خدم و حشم و هواپیماهایش با دو موشک یا دو سلاح جدید و به کلی سری به قعر دریا می‌فرستیم. ناوهای آمریکا را می‌توانیم با دو سلاح به کلی سری به قعر دریا بفرستیم
سردار مرتضی قربانی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها از این فیلم‌ها برای ما بازی نکنند که مثلا ۲ ناو جنگی وارد منطقه کردند. این ۲ ناو را در صورت کوچکترین حماقتی با همه خدم و حشم و هواپیماهایش با دو موشک یا دو سلاح جدید و به کلی سری به قعر دریا می‌فرستیم.(ادامه)
سردار غیب‌پرور از روند بازسازی خانه‌های سیل‌زده مازندران بازدید می‌کند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برای سرکشی و بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی مستقر در منطقه سیل‌زده سیمرغ بعدازظهر امروز وارد مازندران می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : حسینی عالمی با اعلام اینکه بنده به طور مستمر پیگیر نحوه تحقیقات در پرونده قتل هستم یک تیم از کارآگاهان مجرب آگاهی استان با سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان مشغول تحقیق روی پرونده هستند..... تشکیل تیم ویژه برای رسیدگی پرونده قتل پدرشهید نجفی
شمال نیوز : حسینی عالمی با اعلام اینکه بنده به طور مستمر پیگیر نحوه تحقیقات در پرونده قتل هستم یک تیم از کارآگاهان مجرب آگاهی استان با سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان مشغول تحقیق روی پرونده هستند.....(ادامه)
شمال نیوز: هرچند وجود برخی اختلاف سلیقه‌های سیاسی و مدیریتی، ممکن است به کم‌رنگی حضور افراد در نهاد سپاه منجر شده باشد اما خیال باطلی‌ست اگر گمان شود، این اختلاف سلیقه، ذره‌ای تردید را در میان فرماندهان باسابقه دفاع مقدس در پاسداری از انقلاب باقی بگذارد.
واهمه رسانه‌های سلطنت‌طلب از قهرمانان دیروز!
شمال نیوز: هرچند وجود برخی اختلاف سلیقه‌های سیاسی و مدیریتی، ممکن است به کم‌رنگی حضور افراد در نهاد سپاه منجر شده باشد اما خیال باطلی‌ست اگر گمان شود، این اختلاف سلیقه، ذره‌ای تردید را در میان فرماندهان باسابقه دفاع مقدس در پاسداری از انقلاب باقی بگذارد. (ادامه)
فرمانده اسبق توپخانه لشکر 25 کربلا داغدار شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.