.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی پیامی شهادت جانباز سرافراز سردار رمضانعلی صحرایی از مبارزین  انقلاب و فرمانده فداکار، مخلص و جان برکف گردان امام  محمد باقر(ع) و تیپ دوم لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت. وزیر اقتصاد طی پیامی شهادت سردار صحرایی را تسلیت گفت
دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی پیامی شهادت جانباز سرافراز سردار رمضانعلی صحرایی از مبارزین انقلاب و فرمانده فداکار، مخلص و جان برکف گردان امام محمد باقر(ع) و تیپ دوم لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز : سردار رمضانعلی صحرایی از فرماندهان سال های دفاع مقدس پس از سال ها تحمل درد و رنج جراحات جنگ دعوت حق را لبیک گفت .... سردار رمضانعلی صحرایی به همرزمانش شهیدش پیوست
شمال نیوز : سردار رمضانعلی صحرایی از فرماندهان سال های دفاع مقدس پس از سال ها تحمل درد و رنج جراحات جنگ دعوت حق را لبیک گفت ....(ادامه)
شهادت سردار رمضانعلی صحرایی
سردار رمضانعلی صحرایی جانباز ۸ سال دفاع مقدس و یکی از فرماندهان ارشد دوران جنگ تحمیلی سحرگاه امروز به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده نور و محمودآباد گفت : با کود کیسه ای 500 هزار تومان، سم لیتری یک میلیون و 200 هزار تومان و دستمزد کارگر کشاورزی حدود 300 هزار تومانی، قیمت موجود برنج  از عهده هزینه های تولید و هزینه زندگی کشاورزان بر نمی آید .... فرزانه : فقط 15 درصد از وسعت استان مازندران برای سکونت مردم است / غیر بومی ها طبیعت و محیط زیست مازندران را تهدید می کنند
شمال نیوز : نماینده نور و محمودآباد گفت : با کود کیسه ای 500 هزار تومان، سم لیتری یک میلیون و 200 هزار تومان و دستمزد کارگر کشاورزی حدود 300 هزار تومانی، قیمت موجود برنج از عهده هزینه های تولید و هزینه زندگی کشاورزان بر نمی آید ....(ادامه)
شمال نیوز، پیکرهای پاک پنج شهید مدافع حرم مازندران صبح امروز پنجشنبه به صورت جداگانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای زادگاهشان به صورت خودرویی تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده شد. شهدای مدافع حرم مازندران در خاک وطن آرام گرفتند
شمال نیوز، پیکرهای پاک پنج شهید مدافع حرم مازندران صبح امروز پنجشنبه به صورت جداگانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای زادگاهشان به صورت خودرویی تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده شد.(ادامه)
شهید رادمهر حتی می‌توانست فرمانده لشکر شود
فرمانده اسبق سپاه کربلا با بیان اینکه شهادت حق شهید رادمهر بود، گفت: شهید محمود رادمهر یکی از نمونه‌های مدیریتی کامل بر اساس ویژگی‌های اخلاقی، انسانی و انقلابی بود از محدود گزینه‌هایی بود که در مقطعی که من در مازندران بودم، ایشان زمینه رشد تا جایگاه فرمانده لشکری را داشت.(ادامه)
استاندار: نامگذاری معابر و خیابان ها به نام شهیدان کمترین کار است
استاندار مازندران گفت: نامگذاری خیابان ها و معابر به نام شهدا کمترین کار در مقابل عظمت کار آنان است از این رو به شهرداران برای نامگذاری معابر ابلاغ شده است.(ادامه)
شهدای مدافع حرم نماد استکبار ستیزی در عصر کنونی هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از شهدای مدافع حرم به عنوان نماد استکبار ستیزی و اسطوره های بی بدیل مقاومت در عصر کنونی یاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده سپاه کربلا از مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در پنج شهرستان هم خبر داد و اضافه کرد: عصر چهارشنبه، پیکر پنج شهید مدافع حرم به شهرستان‌های خود منتقل می‌شود تا .... اعلام زمان و مکان شب وداع و تشییع پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم
شمال نیوز : فرمانده سپاه کربلا از مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در پنج شهرستان هم خبر داد و اضافه کرد: عصر چهارشنبه، پیکر پنج شهید مدافع حرم به شهرستان‌های خود منتقل می‌شود تا ....(ادامه)
امیدواریم برگشت پیکر شهدای مدافع حرم چشم مسؤولان را باز کند/ ذره‌ای راضی به آمدن شهید نبودم
مادر شهید رادمهر گفت: ذره‌ای راضی به آمدن شهید نبودم چرا که وقتی انسان معامله‌ای با خدا می‌کند اگر قائل به آمدن و برگشت شهید باشد، این نقض معامله با خدا است.(ادامه)
عبور از جاده های سربی(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی مازندران، طی بیانیه‌ای، دفاع مقدس را فرهنگ ملت ایران و سند پایداری و مقاومت دائمی این ملت دانست .... بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی مازندران بمناسبت هفته دفاع مقدس
شمال نیوز : در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی مازندران، طی بیانیه‌ای، دفاع مقدس را فرهنگ ملت ایران و سند پایداری و مقاومت دائمی این ملت دانست ....(ادامه)
پیام استاندار مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس
استاندار مازندران به مناسبت فرارسیدن ۳۱ شهریور با صدور پیامی چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تبریک گفت.(ادامه)
ساعت به ساعت روز عاشورا چگونه گذشت؟
از بانگ اذان صبح روز عاشورا تا غروب عصر روز دهم و آغاز اسارت خاندان پیامبر (صلی الله علیه و آله)؛ اینجا ساعت به ساعت سراغ رویداد‌های دهم محرم سال ۶۱ رفتیم، تا بدانیم آخرین لحظات زندگی سیدالشهدا چگونه گذشت و این زخم ناسور هزار و چهارصد ساله چه طور به جان تاریخ نشست. همه مصیبتی را که عزاداران حسینی طی ۱۰ روز اول محرم به سوگ آن می‌نشینند. تنها ظرف چند ساعت بر خانواده سیدالشهدا وارد شد. اینجا به سراغ مرور بخشی از رخدادهای لحظه به لحظه روز عاشورا رفتیم. (ادامه)


یکی از شبهاتی که در ایام محرم بیان می‌شود این است که می‌گویند: شیعیان، امام حسین (ع) را فرا خواندند و خود آنها امام خویش را به شهادت رساندند. آیا قاتلان امام حسین (ع) و یارانش از شیعیان بودند؟
یکی از شبهاتی که در ایام محرم بیان می‌شود این است که می‌گویند: شیعیان، امام حسین (ع) را فرا خواندند و خود آنها امام خویش را به شهادت رساندند.(ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
« حسینیه شمال نیوز » خاطره‌ حضرت عباس(ع) از باز کردن راه آب در صفین/ علمداری که به وفاداری شناخته شد/ سقای تشنه لب چگونه رجز می‌خواند؟/ وقتی دست راست او قطع می‌شود، بی درنگ در رجز خود می‌گوید: وَ اللَّهِ اِنْ قَطَعْتُمْ یمِینی اِنِّی اُحَامِی اَبَداً عَنْ دِینی وَ عَنْ إمَامِ صَادِقِ الیقِین نَجْلِ النَّبِی صلی الله علیه وآله الطَّاهِرِ الأمِینِ ....(خبر)
(ادامه)
شخصیت حضرت عباس(ع) مجموعه‌ای از تمام فضیلت‌ها را در برمی گیرد. از نظر علم، عمل، اخلاق و ایمان آن حضرت شخصیت برجسته‌ای بودند. چرا به حضرت عباس (ع) باب‌الحوائج می‌گویند؟
شخصیت حضرت عباس(ع) مجموعه‌ای از تمام فضیلت‌ها را در برمی گیرد. از نظر علم، عمل، اخلاق و ایمان آن حضرت شخصیت برجسته‌ای بودند.(ادامه)
همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آیین رونمایی از کتاب «از فیضیه تا الرشید» مجموعه خاطره حجت الاسلام آزاده «محمدحسن جمشیدی» ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و جمعی از مسئولین برگزار شد. کتاب " از فیضیه تا الرشید رونمایی شد
همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آیین رونمایی از کتاب «از فیضیه تا الرشید» مجموعه خاطره حجت الاسلام آزاده «محمدحسن جمشیدی» ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و جمعی از مسئولین برگزار شد. (ادامه)
سه نوع تشکیلات در قرآن برای یک جامعه تعریف شده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، گفت: سه نوع تشکیلات در قرآن کریم برای یک جامعه تعریف شده است.(ادامه)
زمان تشییع پیکر مطهر ۲ شهید مدافع حرم مازندران اعلام شد
جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا زمان تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم تازه تفحص شده استان را اعلام کرد.(ادامه)
اعلام زمان مراسم وداع و تشییع پیکر ۲ شهید مدافع حرم مازندرانی
مراسم وداع و تشییع ۲ شهید مدافع حرم،روزهای یکشنبه و دوشنبه آینده در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
بازگشت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم فضای مازندران را کربلایی کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران گفت: بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم بار دیگر فضای استان را معطر به عطر شهدا و کربلایی کرده است.(ادامه)
مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: ارکستر ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس استان همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود. ارکستر ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس در مازندران نواخته می شود
مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: ارکستر ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس استان همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود.(ادامه)
 سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در یادداشتی به یکی از آخرین دیدارهای خود با سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ماه رمضان سال گذشته پرداخته است.
یادداشت اختصاصی فرمانده لشکر۲۵ کربلا در دفاع مقدس از آخرین دیدار با «حاج قاسم» در رمضان۹۸ +عکس
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در یادداشتی به یکی از آخرین دیدارهای خود با سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ماه رمضان سال گذشته پرداخته است. (ادامه)
پیام سردار مرتضی قربانی در سالروز شهادت شهدای خانطومان
(ادامه)
شمال نیوز : .این برنامه به انگیزه هجدهم فروردین سالروز شهادت سردار طوسی ، قائم مقام لشکر 25 کربلا به روی آنتن می رود ..... سردار کمیل کهنسال در شبکه تبرستان « سردار شهید طوسی » را روایت می کند
شمال نیوز : .این برنامه به انگیزه هجدهم فروردین سالروز شهادت سردار طوسی ، قائم مقام لشکر 25 کربلا به روی آنتن می رود .....(ادامه)
شمال نیوز: با حکم سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی‌جمعه ملک‌شاهکویی به عنوان فرمانده جدید سپاه نینوای استان گلستان معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه نینوای گلستان منصوب و معرفی شد+ سوابق
شمال نیوز: با حکم سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی‌جمعه ملک‌شاهکویی به عنوان فرمانده جدید سپاه نینوای استان گلستان معرفی شد. (ادامه)
متن وصیت‌نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.
از توصیه‌های سیاسی تا حلالیت از خانواده شهدا/ ولایت فقیه را بر سایر امور ترجیح دهید /خدایا ثروت دستانم وقتی است که سلاح برای دینت به دست گرفتم(خبر)
متن وصیت‌نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد. (ادامه)


آخرین پیام انقلاب ایران به حاج قاسم دل ها(يادداشت)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.748 seconds.