.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: سردار «اسکندر مومنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به سوگ پدر نشست. سردار «مومنی» در غم از دست دادن پدر به سوگ نشست
شمال نیوز: سردار «اسکندر مومنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به سوگ پدر نشست.(ادامه)

سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران از دولت رای اعتماد گرفت این انتصاب را خوش آمد می‌گوییم، چون خواستار تحول هستیم و سازندگی. مردم این دیار از بس که حرف شنیدند و شعار، خسته‌اند ولی پرتلاش. آقای حسینی‌پور همین اول بگوییم زمان چون باد می‌گذرد و خدا نکند شما و تیم شما این فرصت طلایی خدمت به مردم نجیب و فهیم مازندران را از دست بدهید و سرگرم جلسات و روزمرگی شوید. سخنی با استاندار جدید مازندران(يادداشت)
سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران از دولت رای اعتماد گرفت این انتصاب را خوش آمد می‌گوییم، چون خواستار تحول هستیم و سازندگی. مردم این دیار از بس که حرف شنیدند و شعار، خسته‌اند ولی پرتلاش. آقای حسینی‌پور همین اول بگوییم زمان چون باد می‌گذرد و خدا نکند شما و تیم شما این فرصت طلایی خدمت به مردم نجیب و فهیم مازندران را از دست بدهید و سرگرم جلسات و روزمرگی شوید.(ادامه)
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس بمناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سرتیپ پاسدار جانباز شهید رمضانعلی صحرایی پیامی صادر کرد.

پیام سردار مرتضی قربانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید صحرایی
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس بمناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سرتیپ پاسدار جانباز شهید رمضانعلی صحرایی پیامی صادر کرد. (ادامه)
شریعتی:پروژه های آبی مازندران ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: اجرا و تکمیل پروژه های آبی در استان نیازمند ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است که باید تامین شود.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران احمد ثلاثی را به عنوان رابط هماهنگ کننده امور تا زمان معارفه خود به عنوان استاندار مازندران معرفی کرد. ‎ معرفی رابط هماهنگ کننده امور از سوی استاندار جدید مازندران
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران احمد ثلاثی را به عنوان رابط هماهنگ کننده امور تا زمان معارفه خود به عنوان استاندار مازندران معرفی کرد. ‎(ادامه)
شمال نیوز: سرلشکر باقری طی حکمی حجت الاسلام گواهی را به ریاست عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. حجت الاسلام گواهی به ریاست عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد
شمال نیوز: سرلشکر باقری طی حکمی حجت الاسلام گواهی را به ریاست عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.(ادامه)
 در این گزارش قصد داریم مروری بر نام شهدای کودک عاشورا داشته باشیم. ابتدا به شهدایی می پردازیم که ظهر عاشورا و هنگام جنگ آسمانی شدند و سپس نام شهدا کاروان اسرا را بررسی می کنیم. همه کودکانی که ظهر عاشورا به شهادت رسیدند
در این گزارش قصد داریم مروری بر نام شهدای کودک عاشورا داشته باشیم. ابتدا به شهدایی می پردازیم که ظهر عاشورا و هنگام جنگ آسمانی شدند و سپس نام شهدا کاروان اسرا را بررسی می کنیم. (ادامه)
شمال نیوز : بعد از تیراندازی، «یسار»، غلام «زیاد بن ابیه» و «سالم» غلام عبیدالله ابن‌زیاد از لشکر کوفه برای نبرد تن به تن ابتدای جنگ بیرون آمدند. عبدالله بن عمیر اجازه نبرد خواست. امام‌حسین نگاهی به او کرد و.... ساعت به ساعت روز عاشورا چگونه گذشت؟
شمال نیوز : بعد از تیراندازی، «یسار»، غلام «زیاد بن ابیه» و «سالم» غلام عبیدالله ابن‌زیاد از لشکر کوفه برای نبرد تن به تن ابتدای جنگ بیرون آمدند. عبدالله بن عمیر اجازه نبرد خواست. امام‌حسین نگاهی به او کرد و....(ادامه)
عاشورای حسینی/ مهمان آزادگی سرور و سالار شهیدان / جزئیات رفتن اباعبدالله(ع) در میدان شهادت/ دعایی که امام حسین برای رفع گرفتاری تعلیم داد/ شعری که ابا عبدلله(ع) در شب عاشورا خواندند/ هنوز هم می‌توان جزو اصحاب عاشورا بود +بسته عزاداری(خبر)
(ادامه)
اعطای حکم درجه سرتیپی و نشان رشادت سردار شهید رمضانعلی صحرایی رستمی
(ادامه)
تخریب‌چیان تمام شمال ایران یکپارچه رحیم بردبار را فرمانده مقتدر و معنوی خود می‌دانستند. مزد شهادت برای رحیم حاصل پایداری و استقامتی بود که از سال‌ها قبل به طور فزاینده در این انسان والامقام نهادینه شده بود. یک شمال و یک رحیم(يادداشت)
تخریب‌چیان تمام شمال ایران یکپارچه رحیم بردبار را فرمانده مقتدر و معنوی خود می‌دانستند. مزد شهادت برای رحیم حاصل پایداری و استقامتی بود که از سال‌ها قبل به طور فزاینده در این انسان والامقام نهادینه شده بود.(ادامه)
جهان به زودی پایان رژیم صهیونیستی را خواهد دید
سردار سلیمانی در آیین افتتاحیه جبهه خرمشهر‌ها در بابلسر گفت: جهان به زودی پایان رژیم صهیونیستی را خواهد دید.(ادامه)
به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و موافقت و تصویب فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده به سمت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد. انتصاب مهم در نیروی قدس سپاه /سردار فلاح زاده جانشین سردار قاآنی شد
به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و موافقت و تصویب فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده به سمت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد. (ادامه)
در گرامی‌داشت سردار سرلشگر شهید محمد حسن طوسی جانشین فرماندهی لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس ، کاربران شبکه های اجتماعی توانستند هشتگ‌های #سردارشهید_طوسی و #افتخار_ابدی را به ترند نخست توییتر فارسی تبدیل کنند. هشتگ سردارشهید طوسی ترند اول توییتر فارسی شد
در گرامی‌داشت سردار سرلشگر شهید محمد حسن طوسی جانشین فرماندهی لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس ، کاربران شبکه های اجتماعی توانستند هشتگ‌های #سردارشهید_طوسی و #افتخار_ابدی را به ترند نخست توییتر فارسی تبدیل کنند.(ادامه)
شمال نیوز : این مراسم باشکوه که بارعایت کامل پرتکل های بهداشتی و با حضور محدود شرکت کنندگان برگزار شد از طریق شبکه استانی تبرستان و شبکه های مجازی مطرح مازندران بصورت زنده پخش شد .... آیت الله لائینی : انقلابی ماندن و انقلابی‌گری مهمترین ویژگی سردار طوسی‌ها بود / سردار طوسی چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات جبهه‌ها بود
شمال نیوز : این مراسم باشکوه که بارعایت کامل پرتکل های بهداشتی و با حضور محدود شرکت کنندگان برگزار شد از طریق شبکه استانی تبرستان و شبکه های مجازی مطرح مازندران بصورت زنده پخش شد ....(ادامه)
شمال نیوز:
یادواره مجازی سردار سرلشکر شهید «محمد حسن طوسی» و 435 شهید شهرستان چهارشنبه ۱۸ فروردین در نکا برگزار می‌شود. یادواره مجازی سردار شهید «طوسی» برگزار می شود
شمال نیوز: یادواره مجازی سردار سرلشکر شهید «محمد حسن طوسی» و 435 شهید شهرستان چهارشنبه ۱۸ فروردین در نکا برگزار می‌شود.(ادامه)
سپاه و بسیج ورود مصداقی در انتخابات ندارد/ منزلت و سرمایه اجتماعی سپاه هزینه جریان‌های سیاسی و افراد نخواهد شد
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه منزلت و سرمایه اجتماعی سپاه هزینه جریان‌های سیاسی و افراد نخواهد شد، گفت: سپاه و بسیج هیچ گونه ورود مصداقی در انتخابات ندارد؛ و نباید به غوغاسالاری‌های دشمن اعتنا کرد لذا سپاه و بسیج از شاخص‌ها دفاع می‌کنند، اما نه گرایشی به کسی دارند و نه کسی را تخریب می‌کنند.(ادامه)
دیدار اعضای ستاد یادواره سردار شهید طوسی با نماینده ولی فقیه
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر معرفی شهدای شاخص استان گفت: یادواره های شهدا راهی برای مقابله با تهاجم نرم دشمنان است. (ادامه)
شمال نیوز : در تاریخ تقریبا 250 ساله شیعه و امامت 11 امام بزرگوار(به غیر از دوران غیبت) سخت ترین دوران مربوط به امامت 34 ساله امام سجاد(ع) بود. جامعه اسلامی پر بود از فتنه ها و اضطراب ها و نگرانی ها و سختی های فراوان .... آمد امامی که به بندگی آبرو داد/ چرا لقب صاحب پینه‌ها را به امام چهارم دادند؟/ دعای امام سجاد (ع) هنگام شیوع بیماری‌ها
شمال نیوز : در تاریخ تقریبا 250 ساله شیعه و امامت 11 امام بزرگوار(به غیر از دوران غیبت) سخت ترین دوران مربوط به امامت 34 ساله امام سجاد(ع) بود. جامعه اسلامی پر بود از فتنه ها و اضطراب ها و نگرانی ها و سختی های فراوان ....(ادامه)
سردار محمدحسن کوسه‌چی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست. فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست
سردار محمدحسن کوسه‌چی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.(ادامه)
سردار محمدحسن کوسه‌چی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست. فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع معدس به یاران شهیدش پیوست
سردار محمدحسن کوسه‌چی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز:  خانواده شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی در پیامی از مردم انقلابی استان مازندران تشکر کردند .... قدردانی خانواده شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی از مردم انقلابی مازندران
شمال نیوز : شمال نیوز: خانواده شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی در پیامی از مردم انقلابی استان مازندران تشکر کردند ....(ادامه)
پیام تسلیت سردار قربانی به مناسبت رحلت آیت الله نظری
(ادامه)
به انگیزه سالروز عملیات کربلای 5 / «سردار رستمیان» گفت: دلیرمردان لشکر ویژه ۲۵ کربلا در عملیات «کربلای ۵» حماسه‌ها آفریدند تا دشمنان اسلام ناب محمدی، قدرت رزمی یگان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ....(خبر)
(ادامه)
دفاع مقدس ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی  داستانی است واقعی؛ داستانی که هر چه به آن بپردازیم باز هم ناگفته های بسیاری دارد. دفاعی که همه ملت را پای کار آورد، پیر و جوان و دکتر و مهندس و زن و مرد و هر کسی که به این آب و خاک احساس تعلق خاطر داشت. دستاوردهای پیچیده ترین عملیات نظامی ایران +تصاویری از آیت الله هاشمی و سردار سلیمانی
دفاع مقدس ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی داستانی است واقعی؛ داستانی که هر چه به آن بپردازیم باز هم ناگفته های بسیاری دارد. دفاعی که همه ملت را پای کار آورد، پیر و جوان و دکتر و مهندس و زن و مرد و هر کسی که به این آب و خاک احساس تعلق خاطر داشت.(ادامه)
قدردانی خانواده شهید صحرایی از حضور مردم و مسئولین در مراسم شهید
پیام قدردانی خانواده سردار شهید صحرایی از مردم و مسوولین کشوری و لشکری به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار شهید رمضانعلی صحرایی(ادامه)
تشییع پیکر سردار شهید رمضانعلی صحرایی + تصاویر
پیکر مطهر سردار رمضانعلی صحرایی از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس در شهرستان بهشهر تشییع شد.(ادامه)
مراسم وداع با سردار شهید صحرایی در رستمکلا برگزار شد
مراسم وداع با سردار شهید رمضانعلی صحرایی در شهر رستمکلا شهرستان بهشهر با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور شرق مازندران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی، شهادت جانباز پر افتخار و فرمانده سرافراز و یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس سردار رمضانعلی صحرایی را تبریک و تسلیت گفت. پیام محسن رضایی در پی شهادت سردار صحرایی
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی، شهادت جانباز پر افتخار و فرمانده سرافراز و یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس سردار رمضانعلی صحرایی را تبریک و تسلیت گفت.(ادامه)
پیام تسلیت سپاه کربلا درپی شهادت سردار صحرایی
سپاه کربلای مازندران در پی شهادت سردار سرافراز اسلام رمضانعلی صحرایی پیام تسلیتی صادر کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.441 seconds.