.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای ....

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار شد
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای .... (ادامه)
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت. تصمیم یک فرمانده اطلاعاتی درباره برادرش
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت.(ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)
شمال نیوز: بانوی عرصه  جهاد و عرفان سرکار خانم  « آمنه نخعی » همسر سردارحاج.....


بانوی مازندرانی عرصه جهاد و عرفان دعوت حق را لبیک گفت/ پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی و فرماندهان لشکر 25 کربلا
شمال نیوز: بانوی عرصه جهاد و عرفان سرکار خانم « آمنه نخعی » همسر سردارحاج..... (ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
شمال نیوز : حاج سید رمضان علمدار پدر بزرگوار شهید سید مجتبی علمدار صبح جمعه پس از سال‌ها فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. پدر شهید سید مجتبی علمدار دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : حاج سید رمضان علمدار پدر بزرگوار شهید سید مجتبی علمدار صبح جمعه پس از سال‌ها فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت در مازندران
پیکر مطهر وجیه الله آذرنگ پاسدار شهید مدافع امنیت در شیرگاه تشییع و خاکسپاری شد(ادامه)
شهید مدافع حرم درباره میان‌بر رسیدن به عاقبت بخیری چه گفت؟
هم‌رزمان شهید مدافع حرم محمود رادمهر او را چمران لشکر ۲۵ کربلا می‌خوانند، شهیدی که تاکیتک‌های جنگی‌اش باعث شد داعشی‌های زیادی را به درک واصل کند. این شهید در وصیت‌نامه‌‌اش درباره راه رسیدن به عاقبت بخیری گفته است.(ادامه)
روایت شهید دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای که برای رفتن به جبهه بی‌تابی می‌کرد
مادر شهید تورج مطلق می‌گوید: کلاس اول نظری بود و دو ماهی بود که سال تحصیلی شروع شده بود ولی تورجم آرام و قرار نداشت من هم وقتی حالش را می‌دیدم نمی‌توانستم به او حرفی بزنم.(ادامه)
عکس/ فرماندهان لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس
به مناسبت سالگرد دفاع مقدس تصویری از حضور فرماندهان لشکر ویژه ۲۵ کربلا در جبهه‌های حق علیه باطل در سالهای دفاع مقدس منتشر می‌شود.(ادامه)
هدیه به زائران خردسال اربعین در موکب بانوان فاطمی
سفیران موکب بانوان فاطمی در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا ضمن اهدای هدیه به کودکان از مادرانی که فرزندان خود را در حماسه اربعین شرکت کرده‌اند تقدیر می‌کنند.(ادامه)
مادر شهیدان سوداگر درگذشت/ پیام سردار سلامی
حاجیه خانم سکینه زاده گندم مادر شهیدان سرلشکر حاج احمد سوداگر و محمود سوداگر در ۸۹ سالگی دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت(ع)، این ماه را از ایام سوگواری می‌دانند، زیرا در ابتدای این ماه خانواده امام حسین(ع) و بازماندگان واقعه کربلا را به صورت اسیری وارد شام کردند و آنان را در فشار روحی و روانی قرار دادند. آشنایی با مهمترین وقایع ماه صفر
ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت(ع)، این ماه را از ایام سوگواری می‌دانند، زیرا در ابتدای این ماه خانواده امام حسین(ع) و بازماندگان واقعه کربلا را به صورت اسیری وارد شام کردند و آنان را در فشار روحی و روانی قرار دادند.(ادامه)
شمال نیوز: ‌ای مسئولین! قدر مردم ایران زمین را بدانید، قدر جوانان را بدانید که هر چه دارید و هستید از همین مردم است. ای مسئولین! قدر مردم ایران زمین را بدانید / هر چه دارید از مردم است
شمال نیوز: ‌ای مسئولین! قدر مردم ایران زمین را بدانید، قدر جوانان را بدانید که هر چه دارید و هستید از همین مردم است.(ادامه)
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد. شهید ایرانی واقعه کربلا که بود؟
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد.(ادامه)
شهدای مدافع حرم مازندران برگ زرینی درتاریخ مقاومت ایران رقم زدند
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای مدافع حرم لشکر خط کن و خط نگهدار ۲۵ کربلا در حماسه خان طومان برگ زرینی را در تاریخ مقاومت ایران اسلامی رقم زدند.(ادامه)
حماسه خانطومان مهر زینبی بر تداوم راه حسینی شهدای مدافع حرم است
فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با گرامیداشت یاد و خاطره سالگرد شهادت ۱۶ شهید مدافع حرم استان عنوان کردند: حماسه خان طومان مهر زینبی بر تداوم راه حسینی شهیدان است.(ادامه)
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ شهرستان‌ها و بخش‌های مازندران اعلام شد. (ادامه)
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس شانزدهمین یادواره شهدای شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار شد
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت .

سرلشکر باقری : سردار سرلشکر شهید طوسی چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات در دفاع مقدس بود
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت . (ادامه)
شمال نیوز:  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت  شانزدهمین یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی و 436 شهید شهرستان نکا پیامی صادرکرد . قاضی زاده هاشمی : امروز تأسی به شهید طوسی عزیز، ترویج فرهنگ شهادت طلبی است
شمال نیوز: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت شانزدهمین یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی و 436 شهید شهرستان نکا پیامی صادرکرد .(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با هجدهم فروردین سالروز شهادت سردار سرلشگر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین لشکر 25 کربلا را گرامی داشت . شهید طوسی، شخصیتی اسطوره ای و حماسه ساز است
شمال نیوز : همزمان با هجدهم فروردین سالروز شهادت سردار سرلشگر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین لشکر 25 کربلا را گرامی داشت .(ادامه)
 فرماندار نکا گفت که سی‌وپنجمین سالگرد سردار محمدحسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و ۴۳۰ شهیدای این شهرستان روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری برگزار می‌شود. شانزدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۰ شهید شهرستان نکا برگزار می‌شود
فرماندار نکا گفت که سی‌وپنجمین سالگرد سردار محمدحسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و ۴۳۰ شهیدای این شهرستان روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری برگزار می‌شود.(ادامه)
۱۰ هزار مازندرانی به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ثبت نام بیش از هشت هزار نفر برای شرکت در اردوهای راهیان نور گفت: پیش بینی می شود امسال ۱۰ هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شوند.(ادامه)
پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان خط شکن حضرت حمزه سیدالشهدا لشکر ویژه ۲۵ کربلا با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مصلی شهید بهشتی شهر تنکابن برگزار شد. پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سید الشهدا برگزار شد
پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان خط شکن حضرت حمزه سیدالشهدا لشکر ویژه ۲۵ کربلا با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مصلی شهید بهشتی شهر تنکابن برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : بچه های اطلاعات یقین داشتند که می توانند خط را بشکنند، می گفتند بیایید از روی جنازه های ما رد شوید، شما کاری نداشته باشید، همه چیز را ما آماده می کنیم و همین گونه هم شد.

وقتی لشکر 25 کربلا مازندران هیمنه دشمن را شکست
شمال نیوز : بچه های اطلاعات یقین داشتند که می توانند خط را بشکنند، می گفتند بیایید از روی جنازه های ما رد شوید، شما کاری نداشته باشید، همه چیز را ما آماده می کنیم و همین گونه هم شد. (ادامه)
حماسه ۶ بهمن نشان بصیرت مردم آمل است
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل را نشان معرفتی و بصیرتی مردم این دیار دانست و گفت: سرداران و رزمندگان باید این حماسه را روایت کنند. (ادامه)
سردار فدوی: مکتب سردار سلیمانی راه و روش را برای ما مشخص می‌کند/ دولت زمینه حل مشکلات مردم را فراهم کند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی درس داشته و برای ما راه و روش مشخص می‌کند، باید به صورت عملیاتی مکتب سردار سلیمانی را اجرا کنیم، گفت: فرصت دولت انقلابی و هماهنگی قوا باید زمینه ساز رفع مشکلات مردم شود. (ادامه)
آیت الله لائینی: روند مذاکرات فرسایشی نشود/ توجه به مطالبات زمین مانده معلولان
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مذاکرات در دولت جدید عزتمندانه تر از قبل شروع شده است، گفت: باید مراقب بود تا مذاکرات فرسایشی نشود.(ادامه)
شمال نیوز : جهان پهلوان حسن یزدانی ، روز پنج شنبه با حضور در شهرستان نکا ، یک روز بیادماندنی را رقم زد . از زیارت مزار سردار شهید طوسی تا حضور در جمع کودکان بدسرپرست و بی سرپرست + تصاویر
شمال نیوز : جهان پهلوان حسن یزدانی ، روز پنج شنبه با حضور در شهرستان نکا ، یک روز بیادماندنی را رقم زد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.