.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در این گزارش به اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی که در رادیو و تلویزیون در دی ماه ۱۴۰۱ رخ داد پرداخته‌ایم. از درگذشت مجری باسابقه تلویزیون تا آمدن مافیایی‌ها به «نسیم»
در این گزارش به اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی که در رادیو و تلویزیون در دی ماه ۱۴۰۱ رخ داد پرداخته‌ایم.(ادامه)
دعای روز سوم ماه مبارک رمضان
دعای روز سوم ماه مبارک رمضان به همراه ترجمه فارسی را اینجا بخوانید؛(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
تصویر دست‌خط پیام رهبر انقلاب خطاب به ملت‌های اسپانیولی زبان
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان نوشتند: چه نیکوست که ما ملتهای عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم(ادامه)
توافق تهران-ریاض در پکن یک زلزله سیاسی در روابط بین‌الملل بود؛ ایران و سعودی به عنوان بزرگترین رقیب و بزرگترین متحد آمریکا در غرب آسیا با واسطه‌گری چین بدون دخالت .... پنج نکته درباره توافق ایران و عربستان در چین
توافق تهران-ریاض در پکن یک زلزله سیاسی در روابط بین‌الملل بود؛ ایران و سعودی به عنوان بزرگترین رقیب و بزرگترین متحد آمریکا در غرب آسیا با واسطه‌گری چین بدون دخالت ....(ادامه)
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است. رد پای مشکوک‌ترین مرد فرانسه در پشت پرده تجزیه طلبی در ایران
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است.(ادامه)
بدحالی برخی دانش‌آموزان در حالی با خبر‌های ساختگی به مازندران رسید که به گفته پزشکان هیچگونه علائم مسمومیت در دانش آموزان مشاهده نشد. میز‌های عملیات روانی به دنبال مسموم کردن ذهن ها؛ خانواده‌ها از خبر‌های منفی دوری کنند
بدحالی برخی دانش‌آموزان در حالی با خبر‌های ساختگی به مازندران رسید که به گفته پزشکان هیچگونه علائم مسمومیت در دانش آموزان مشاهده نشد.(ادامه)
۱۳ دانش آموز و معلم یک مدرسه در آمل با علائم تهوع و سرگیجه به بیمارستان اعزام و پس از یک ساعت مرخص شدند. مشاهده بدحالی ۱۳ دانش آموز یک مدرسه در آمل
۱۳ دانش آموز و معلم یک مدرسه در آمل با علائم تهوع و سرگیجه به بیمارستان اعزام و پس از یک ساعت مرخص شدند.(ادامه)
ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان نهم آذر ماه از شهر قم آغاز شد و تا امروز دلایلی زیادی برای آن در افکارعمومی مطرح شد اما در این ماجرا چه نشانه هایی وجود دارد؟ واکاوی مسمومیت در مدارس ؛ از ردپای سرویس تا نشانه های عملیات روانی و اختلال تبدیلی
ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان نهم آذر ماه از شهر قم آغاز شد و تا امروز دلایلی زیادی برای آن در افکارعمومی مطرح شد اما در این ماجرا چه نشانه هایی وجود دارد؟(ادامه)
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید. جزئیات کمتر شنیده شده از عملیات تروریستی شاهچراغ
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
ربع پهلوی رفت سر اصل مطلب +عکس
شبکه بی بی سی فارسی، در تازه ترین خبر خود مدعی شد ربع پهلوی در یک مصاحبه مطبوعاتی پس از نشست امنیتی مونیخ، مدعی شده: «جمهوری را ترجیح میدهم اما شاید بتوان راهی برای سلطنت انتخابی به جای موروثی پیدا کرد».(ادامه)
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است. چرا مقر ایران اینترنشنال از لندن به واشنگتن رفت؟
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است.(ادامه)
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما... پشت پرده جابجایی مقر ایران‌ اینترنشنال از لندن به واشنگتن‌
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما...(ادامه)
پخش سریال «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه درباره داعش از شبکه دو سیما
مجموعه تلویزیونی «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم و نبرد با داعش از ۳۰ بهمن ماه از شبکه دو سیما پخش می شود.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به دیدار روسای جمهور ایران و چین و هراس از تقویت روابط دو کشور، خواستار مقابله پکن با سیاست‌های تهران شد. آمریکا به دیدار روسای جمهور ایران و چین واکنش نشان داد
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به دیدار روسای جمهور ایران و چین و هراس از تقویت روابط دو کشور، خواستار مقابله پکن با سیاست‌های تهران شد.(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عفو سراسری متهمان آشوب‌های اخیر کشور از سوی رهبر انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری با عفو سراسری در کشور تبلیغات گسترده رسانه‌های استکباری علیه ایران را خنثی کردند. طرح عفو عمومی رهبر معظم انقلاب رسانه‌های بیگانه را خلع سلاح کرد
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عفو سراسری متهمان آشوب‌های اخیر کشور از سوی رهبر انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری با عفو سراسری در کشور تبلیغات گسترده رسانه‌های استکباری علیه ایران را خنثی کردند.(ادامه)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است.

چرا فرمان عفو رهبر انقلاب مهم است؟(يادداشت)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است. (ادامه)
برقراری آرامش در کشور از روزهای پایانی آذر، رسانه‌های خارجی فارسی‌زبانی را که حدود سه ماه می‌شد بیشترین محتوای تولیدی خود را روی پوشش و تحریک ناآرامی‌ها در شهرهای مختلف کشور متمرکز کرده بودند، با چالش مواجه کرد. تفرقه در وکالت به ربع پهلوی!
برقراری آرامش در کشور از روزهای پایانی آذر، رسانه‌های خارجی فارسی‌زبانی را که حدود سه ماه می‌شد بیشترین محتوای تولیدی خود را روی پوشش و تحریک ناآرامی‌ها در شهرهای مختلف کشور متمرکز کرده بودند، با چالش مواجه کرد.(ادامه)
بر اساس آموزه‌های طب سنتی این نوع سبزی بسیار پرخاصیت است و در روزگار نه‌چندان دور جایگاه ویژه‌ای در سفره غذایی مردم کشورمان داشته است؛ در روایتی از پیامبر اکرم(ص) مصرف این سبزی درمان ۹۹ درد دانسته شده است. این سبزی درمان قند خون و ۹۹ درد است!
بر اساس آموزه‌های طب سنتی این نوع سبزی بسیار پرخاصیت است و در روزگار نه‌چندان دور جایگاه ویژه‌ای در سفره غذایی مردم کشورمان داشته است؛ در روایتی از پیامبر اکرم(ص) مصرف این سبزی درمان ۹۹ درد دانسته شده است.(ادامه)
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD  با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد. توجه ویژه صدا و سیمای مازندران به اطلس فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان/ مازندران پایلوت اجرای شبکه تلویزیون HD در کشور / عملکرد صدا وسیمای مازندران قابل قبول است
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد.(ادامه)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
در کشور به طور محسوس مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم / سیاست‌های اصل ۴۴ با دقت و فکر انتخاب شد و باید به آن عمل بشود / در دهه ۹۰ به دلایل مختلف «تعطیلی نسبی مسائل اقتصادی» را داشتیم/ از اعلام تصمیم‌های متناقض و تغییرات مکرر قوانین جلوگیری کنید(خبر)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد. (ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
تضعیف رهبر و نیروی نظامی هر کشوری، از رئوس دشمنی‌های بزرگ تاریخ با ملت‌ها بوده است. فرهنگ مردمان هر تمدنی در هرنقطه از جهان با هرایدئولوژی و نوع حکومت متفاوت، در زمان قانونگذاری به مسئله با اهمیت «اقتدار رهبری» توجه نشان داده است. بازی تضعیف ایران قوی(يادداشت)
تضعیف رهبر و نیروی نظامی هر کشوری، از رئوس دشمنی‌های بزرگ تاریخ با ملت‌ها بوده است. فرهنگ مردمان هر تمدنی در هرنقطه از جهان با هرایدئولوژی و نوع حکومت متفاوت، در زمان قانونگذاری به مسئله با اهمیت «اقتدار رهبری» توجه نشان داده است.(ادامه)
شهید خرازی به ماهر عبدالرشید پیغام داد و گفت: امشب می‌خواهم بیایم به شهر بصره و تو را ببینم!» ماهر پرسید: «می‌خواهی بیایی چه کار کنی؟!» خرازی جواب داد: «یک پای تو را قطع کردم. می‌خواهم پای دیگرت را هم قطع کنم!» ماهر جواب داد: بیا! من هم یک دست تو را قطع کردم، دومی را هم قطع می‌کنم! » ماجرای قرار ملاقات شهید خرازی با ژنرال سرشناس بعثی
شهید خرازی به ماهر عبدالرشید پیغام داد و گفت: امشب می‌خواهم بیایم به شهر بصره و تو را ببینم!» ماهر پرسید: «می‌خواهی بیایی چه کار کنی؟!» خرازی جواب داد: «یک پای تو را قطع کردم. می‌خواهم پای دیگرت را هم قطع کنم!» ماهر جواب داد: بیا! من هم یک دست تو را قطع کردم، دومی را هم قطع می‌کنم! »(ادامه)
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
نقشه جامع دشمن شکست خورد چون محاسبات آنها غلط و اراده جمهوری اسلامی قوی‌تر بود/هر کس به اتحاد ملت خدشه وارد کند، برای دشمن و در زمین آن کار کرده است/ باید حواسمان باشد؛ اینگونه نباشد که دچار غرور شویم و بگوییم قضایا تمام شد؛ باید در میدان بمانیم(خبر)
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید. (ادامه)
نخستین اسکناسی که در ایران چاپ شد، بیش از ۷۰۰ سال پیش بود و بلوا درست کرد؛ مردم گمان می‌کردند این پول کاغذی برای کلاهبرداری است و واژه «چاپیدن» از همان‌موقع وارد زبان فارسی شد. چاپ اسکناس برای «چاپیدن» مردم ایران!+ عکس
نخستین اسکناسی که در ایران چاپ شد، بیش از ۷۰۰ سال پیش بود و بلوا درست کرد؛ مردم گمان می‌کردند این پول کاغذی برای کلاهبرداری است و واژه «چاپیدن» از همان‌موقع وارد زبان فارسی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.