.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای چهارمین سال پیاپی بعنوان دانشگاه برتر در بین دانشگاه های تیپ دو در جشنواره رازی برگزیده شده است. علوم پزشکی مازندران ،دانشگاه برتر جشنواره رازی
دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای چهارمین سال پیاپی بعنوان دانشگاه برتر در بین دانشگاه های تیپ دو در جشنواره رازی برگزیده شده است.(ادامه)
همچنین وزارت آموزش و پرورش باید تمام متون درسی محتوای کتاب ها و نقشه های مندرج در آنها را با مصوبه جدید هماهنگ سازد در کتب تاریخی نیز فصلی تحت عنوان اقوام ایرانی پیش از آریایی ها گنجانده شده و در چاپ جدید تمام کتاب های مرتبط با مطالعات جغرافیایی و تاریخی، درج نام انتخاب شده به جای نام های دیگر به قانون لازم الاجرا مبدل شود. مرکز پژوهش‌های مجلس: نام دریای خزر تغيير كند
همچنین وزارت آموزش و پرورش باید تمام متون درسی محتوای کتاب ها و نقشه های مندرج در آنها را با مصوبه جدید هماهنگ سازد در کتب تاریخی نیز فصلی تحت عنوان اقوام ایرانی پیش از آریایی ها گنجانده شده و در چاپ جدید تمام کتاب های مرتبط با مطالعات جغرافیایی و تاریخی، درج نام انتخاب شده به جای نام های دیگر به قانون لازم الاجرا مبدل شود.(ادامه)
 آیت الله یحیی نوری  از چهره‌های شاخص حماسه هفده شهریور بوده و عمر پربرکتش صرف ترویج فقه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تدریس فقه و اصول و فلسفه شده است پیکر مطهر آن فقید صبح دوشنبه از مقابل حوزه علمیه مدرسه الشهدا تشییع و به سمت شهرستان نور جهت تدفین در جوار جدش ... آیت الله یحیی نوری درگذشت
آیت الله یحیی نوری از چهره‌های شاخص حماسه هفده شهریور بوده و عمر پربرکتش صرف ترویج فقه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تدریس فقه و اصول و فلسفه شده است پیکر مطهر آن فقید صبح دوشنبه از مقابل حوزه علمیه مدرسه الشهدا تشییع و به سمت شهرستان نور جهت تدفین در جوار جدش ...(ادامه)
خرافات فرهنگ مهدوی را تهدید می کند
(ادامه)
مردی که هیبت دریا را خواب می دید(يادداشت)
(ادامه)
نصور نقی پور اینترنت؛ جوجه اردک زشت جامعه‌ی ما (بخوانيد)
نصور نقی پور (ادامه)
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت... آیت‌الله مشکینی دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت...(ادامه)
نگارش :مهندس شبیر دائمی 50 قاعده مختصر و مفید در خبرنویسی(يادداشت)
نگارش :مهندس شبیر دائمی(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
زبان های مازندرانی و گيلکی از جمله زبان های ايرانی بينه که کمترين تاثير ره از زبان های تازی ( عربی)  و ترکی بدينه ولی اين روزها کم کم درنه زير نفوذ زبان فارسی ازبين شوننه ...


مازندرانی، زبان هسه يا لهجه؟
زبان های مازندرانی و گيلکی از جمله زبان های ايرانی بينه که کمترين تاثير ره از زبان های تازی ( عربی) و ترکی بدينه ولی اين روزها کم کم درنه زير نفوذ زبان فارسی ازبين شوننه ... (ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ... سیری در جاذبه های استان گلستان
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ...(ادامه)
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى  كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟... استعفا لازم نیست اعدامش كنید!!!
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟...(ادامه)
در دو روز اخیر هر چه  فکر میکنیم  پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع  تفکر ماست ... میراث خواهی وزارت ارشاد با کدام سند برادری ؟!
در دو روز اخیر هر چه فکر میکنیم پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع تفکر ماست ...(ادامه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی قافله عشق درسفر تاریخ(ديدگاه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی (ادامه)
درپی سرماخوردگی مقام معظم رهبری که درسخنرانی هفته گذشته ایشان مشهود بود برخی رسانه های غربی اقدام به شایعه پراکنی گسترده ای مبنی بروخامت حال ایشان نموده وتعدادی از شبکه های ماهواره ای فارسی ... سعیدحدادیان :مقام معظم رهبری درسلامت کامل به سرمیبرند
درپی سرماخوردگی مقام معظم رهبری که درسخنرانی هفته گذشته ایشان مشهود بود برخی رسانه های غربی اقدام به شایعه پراکنی گسترده ای مبنی بروخامت حال ایشان نموده وتعدادی از شبکه های ماهواره ای فارسی ...(ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
قبلي 1 ... 59 60 61 62 63 64

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.