.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طوفان‌ الاقصی شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است/ ایران امروز یک قدرت جهانی است نه منطقه‌ای/ چشم امید دشمن در مقابل ما به عملیات شناختی است / جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار کرد و موجب شد تا عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای خارج‌نشین ادعا می‌کند اولین فرمانده سپاه در انتخابات مجلس ردصلاحیت شده است .... اولین فرمانده سپاه رد صلاحیت شد؟ / واکنش جواد منصوری به این ادعا
شمال نیوز: در حالی که یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای خارج‌نشین ادعا می‌کند اولین فرمانده سپاه در انتخابات مجلس ردصلاحیت شده است ....(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است. سردار حاجی زاده : عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است.(ادامه)
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت. علی نظمی درگذشت
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
کمپین شادی مربوط به صادق متجدد معروف به صادق بوقی آن‌قدر در فضای مجازی پربازدید شده که تبلیغات مبتذل ساسی مانکن را به انزوا کشید. ضربه فنی ساسی مانکن توسط پیرمرد رشتی
کمپین شادی مربوط به صادق متجدد معروف به صادق بوقی آن‌قدر در فضای مجازی پربازدید شده که تبلیغات مبتذل ساسی مانکن را به انزوا کشید.(ادامه)
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران خبر داد. تتلو به تهران منتقل شد
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران خبر داد.(ادامه)
سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناو هواپیمابر آمریکا دیروز پس از پاسخ فارسی به تمام سوالات نیروهای جمهوری اسلامی از تنگه هرمز وارد خلیج فارس شد / خلیج فارس بحر فارسی است و ما از این ها سوال و جواب می کنیم و آنان نیز پاسخ می دهند ....(خبر)
(ادامه)
امام جمعه مشهد گفت: فرهنگ‌ بسیجی از کشور ما آغاز و به دنیا صادر شد؛ اول تمام دنیا بسیجی می‌شوند و سپس امام زمان(عج) ظهور می‌کنند. علم الهدی: اول تمام دنیا بسیجی می‌شوند و سپس امام زمان ظهور می‌کنند
امام جمعه مشهد گفت: فرهنگ‌ بسیجی از کشور ما آغاز و به دنیا صادر شد؛ اول تمام دنیا بسیجی می‌شوند و سپس امام زمان(عج) ظهور می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: به دنبال انتشار خبری درباره تیراندازی در محدوده مرکزی تهران، پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.


ماجرای تیراندازی در نزدیکی مجلس شورای اسلامی چه بود؟/ فرد مسلح دستگیر شد/ سوتی عجیب خبر فوری BBC
شمال نیوز: به دنبال انتشار خبری درباره تیراندازی در محدوده مرکزی تهران، پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد. (ادامه)
مسعود بهنود از کارمندان قدیمی بی‌بی‌سی فارسی اخراج شد؛ این اخراج پس از افشای یک فایل صوتی که به تازگی از بهنود منتشر شده بود اتفاق افتاد. رضا پهلوی دستور اخراج مسعود بهنود از بی‌بی‌سی را داد؟
مسعود بهنود از کارمندان قدیمی بی‌بی‌سی فارسی اخراج شد؛ این اخراج پس از افشای یک فایل صوتی که به تازگی از بهنود منتشر شده بود اتفاق افتاد.(ادامه)
پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن، استاد زبان فارسی بعد از ۱۸ ماه از کانادا وارد ایران شد. پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن وارد ایران شد
پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن، استاد زبان فارسی بعد از ۱۸ ماه از کانادا وارد ایران شد.(ادامه)
"ولیک" یا همان زالزالک وحشی د‌ر مناطق جنگلی ایران به ویژه در مازندران به وفور یافت می‌شود و بسته به رنگ میوه ولیک سیاه و ولیک سرخ در این مناطق دیده می‌شود. "ولیک" هدیه پاپیزی جنگل‌های مازندران
"ولیک" یا همان زالزالک وحشی د‌ر مناطق جنگلی ایران به ویژه در مازندران به وفور یافت می‌شود و بسته به رنگ میوه ولیک سیاه و ولیک سرخ در این مناطق دیده می‌شود.(ادامه)
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود.  برای عزای فاطمیه ۱۴۰۲ شعار پیشنهاد دهید
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود. (ادامه)
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است. اپوزیسیون چگونه یک ساله شکست خورد و سقوط کرد؟
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است.(ادامه)
یک تحلیلگر رسانه می گوید: ما با سندرم زبان بی‌قرار روبرو هستیم، خصوصیتی که عمدا یا سهوا افکارعمومی را دوقطبی می‌کند. برخی از مدیران سندرم «زبان» بی‌قرار دارند(يادداشت)
یک تحلیلگر رسانه می گوید: ما با سندرم زبان بی‌قرار روبرو هستیم، خصوصیتی که عمدا یا سهوا افکارعمومی را دوقطبی می‌کند.(ادامه)
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود. سرنوشت بازیگرانی که دل به اپوزیسیون بستند چه شد؟
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود.(ادامه)
هیات بلند پایه طالبان روز گذشته در وزارت خارجه ایران با حسین امیرعبدالهیان وزیر خارجه کشورمان دیدار کرد. اقدام عجیب هیات طالبان در دیدار امیرعبدالهیان
هیات بلند پایه طالبان روز گذشته در وزارت خارجه ایران با حسین امیرعبدالهیان وزیر خارجه کشورمان دیدار کرد.(ادامه)
چه کسی می‌خواهد پای ایران را به جنگ باز کند؟
(ادامه)
زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نوادگان گاندی و ماندلا و دختر چه‌گوارا نامه نوشت و آن‌ها را به حمایت از فلسطین دعوت کرد. نامه دختر حاج قاسم درباره فلسطین به نوادگان گاندی، چه‌گوارا و ماندلا
زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نوادگان گاندی و ماندلا و دختر چه‌گوارا نامه نوشت و آن‌ها را به حمایت از فلسطین دعوت کرد.(ادامه)
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به موضوع اجماع صورت گرفته در بین مردم جهان درباره موضوع فلسطین، گفت: شرایط برای رژیم صهیونیستی طوری رقم خورد که کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان اینچنین علیه این رژیم بسیج شود. حسین شریعتمداری: کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان با این وسعت علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به موضوع اجماع صورت گرفته در بین مردم جهان درباره موضوع فلسطین، گفت: شرایط برای رژیم صهیونیستی طوری رقم خورد که کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان اینچنین علیه این رژیم بسیج شود.(ادامه)
انتشار کلیپی از مصی علینژاد در صفحه وزارت خارجه اسرائیل به زبان فارسی، واکنش طرفداران رضا پهلوی را به دنبال داشت. رقابت پهلوی و مصی علی‌نژاد بر سر پلیدی بیشتر
انتشار کلیپی از مصی علینژاد در صفحه وزارت خارجه اسرائیل به زبان فارسی، واکنش طرفداران رضا پهلوی را به دنبال داشت.(ادامه)
علیرضا شجاع‌پور خالق شعر معروف «وطن» و سراینده مثنوی ‍ «عشق جاویدان من؛ ایران من» چشم از جهان فروبست. علیرضا شجاع‌پور سراینده شعر معروف «وطن» درگذشت
علیرضا شجاع‌پور خالق شعر معروف «وطن» و سراینده مثنوی ‍ «عشق جاویدان من؛ ایران من» چشم از جهان فروبست.(ادامه)
تاریخ خواهد نوشت(يادداشت)
(ادامه)
سردبیر رادیو فارسی رژیم صهیونیستی تصریح کرد تصمیم حمله به اسرائیل را خود حماس گرفته، هرچند که از پشتیبانی گسترده ایران برخوردار است ایران حمایت می‌کند اما تصمیم حمله را خود حماس گرفت
سردبیر رادیو فارسی رژیم صهیونیستی تصریح کرد تصمیم حمله به اسرائیل را خود حماس گرفته، هرچند که از پشتیبانی گسترده ایران برخوردار است(ادامه)
شهمیری از محکومان قاچاق ارز که شهریور ماه امسال از زندان متواری شده بود، توسط سربازان گمنام امام زمان به هنگام خروج از مرزهای غربی کشور دستگیر شد. ابَر محکوم فراری قاچاق ارز توسط سربازان گمنام دستگیر شد
شهمیری از محکومان قاچاق ارز که شهریور ماه امسال از زندان متواری شده بود، توسط سربازان گمنام امام زمان به هنگام خروج از مرزهای غربی کشور دستگیر شد.(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
مجری بی‌بی‌سی: دستورالعمل ایران اینترنشنال تغییر رژیم است
(ادامه)
علی کریمی در ادامه دروغ‌پردازی‌هایش مدعی تیراندازی در زاهدان و زخمی شدن مردم شد. نوجوان پاکستانی دروغ علی کریمی را افشا کرد!
علی کریمی در ادامه دروغ‌پردازی‌هایش مدعی تیراندازی در زاهدان و زخمی شدن مردم شد.(ادامه)
شمال نیوز: سلسله یادداشت ها و توئیت های هادی ابراهیمی ، مدیر کل صدا و سیمای مازندران صدای شبکه تلویزیونی فارسی آمریکا و کیهان لندن و .... را درآورد و گردانندگان این شبکه ها ی ضد ایرانی با آسمان ریسمان بافی مضحک به این مدیر انقلابی حمله کردند .

 آسمان ریسمان بافی مضحک رسانه های معاند برای تخریب مدیرکل صداو سیمای مازندران !
شمال نیوز: سلسله یادداشت ها و توئیت های هادی ابراهیمی ، مدیر کل صدا و سیمای مازندران صدای شبکه تلویزیونی فارسی آمریکا و کیهان لندن و .... را درآورد و گردانندگان این شبکه ها ی ضد ایرانی با آسمان ریسمان بافی مضحک به این مدیر انقلابی حمله کردند . (ادامه)
همسایگان ما باید بدانند پس از اتمام شیر گاو شیرده آن را ذبح می‌کنند هیچ‌گاه فکر نکنند که کشورهای فرامنطقه‌ای برای دفاع از آن‌ها در منطقه باقی می‌مانند/ خلیج فارس خانه ماست/ بیش از ۶۰ درصد نفت جهان از این منطقه خارج می‌شود(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.386 seconds.