.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است. پانسمان عفونی BBC فارسی روی زخم پروانه‌ای‌ها
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۰۰ سال از واکسن‌سازی انستیتو پاستور می‌گذرد و بر اساس رتبه‌بندی سازمان بهداشت جهانی رتبه اول منطقه در تولید واکسن را داریم. جایگاه نخست ایران در تولید واکسن در منطقه
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۰۰ سال از واکسن‌سازی انستیتو پاستور می‌گذرد و بر اساس رتبه‌بندی سازمان بهداشت جهانی رتبه اول منطقه در تولید واکسن را داریم.(ادامه)
بی بی سی: ۶ میلیارد دلار پول هنگفتی است
(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند. تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا امروز انجام می‌شود
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند.(ادامه)
سازمان زندان‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای فرار یک زندانی محکوم مالی با عنوان "شهمیری" را تأیید کرد.

فرار زندانی مشهور تایید شد ؛ اطلاعیه مهم سازمان زندان‌ها /ماموران متخلف بازداشت شدند
سازمان زندان‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای فرار یک زندانی محکوم مالی با عنوان "شهمیری" را تأیید کرد. (ادامه)
جبلی: تولید مجموعه پرافتخار «سلمان فارسی» با قدرت ادامه دارد
رئیس رسانه ملی گفت: تولید مجموعه پرافتخار «سلمان فارسی» به رهبری داوود میرباقری در سخت‌ترین مراحل با قدرت ادامه دارد.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
مجری زن شبکه اینترنشنال به خاطر آنچه که عدم رعایت کرامت انسانی توصیف کرده از این شبکه فارسی زبان خداحافظی کرده است. جنجال جدایی دومین مجری زن ایران اینترنشنال / ماجرای افشاگری سیما ثابت / پای تجاوز جنسی در میان است!
مجری زن شبکه اینترنشنال به خاطر آنچه که عدم رعایت کرامت انسانی توصیف کرده از این شبکه فارسی زبان خداحافظی کرده است.(ادامه)
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند. هشتگ‌های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)
او یک فرشته نیست
اخبار مربوط به حضور «یاسمین مقبلی» در ماموریت جدید فضایی ناسا این روز‌ها با دقت و تمرکز قابل‌تاملی از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی دنبال می‌شود.(ادامه)
بخش فارسی بنگاه سخن‌پراکنی انگلیس‌ در اقدامی عجیب‌ و غیرحرفه‌ای سخنان رئیس‌جمهور در نشست خبری امروز را به‌صورت‌ تحریف‌ شده منتشر کرد. اقدام غیرحرفه‌ای BBC فارسی در تحریف سخنان رئیسی
بخش فارسی بنگاه سخن‌پراکنی انگلیس‌ در اقدامی عجیب‌ و غیرحرفه‌ای سخنان رئیس‌جمهور در نشست خبری امروز را به‌صورت‌ تحریف‌ شده منتشر کرد.(ادامه)
۲ محیط بان مازندرانی به عنوان سفیران محیط زیست حامل پیام‌های زیست محیطی از ایران تا کربلا هستند. اعزام ۲ محیط بان مازندرانی به عنوان سفیران محیط زیست در اربعین حسینی
۲ محیط بان مازندرانی به عنوان سفیران محیط زیست حامل پیام‌های زیست محیطی از ایران تا کربلا هستند.(ادامه)
مداحی جدید باسم کربلایی برای اربعین با یاد امام زمان(عج)+فیلم و ترجمه فارسی
باسم کربلایی مداح مشهور عراق در آستانه اربعین حسینی سال 1445 قمری، مداحی جدیدی با یاد امام زمان(عج) به نام «نمشی مع الحجة، همراه امام عصر پیاده می‌رویم» خواند.(ادامه)

(ادامه)
رئیس‌جمهور روسیه در نشست گروه بریکس از واژه فارسی «خلیج فارس» برای توصیف نقش توسعه مسیر‌های بین قاره‌ای استفاده کرد. استفاده پوتین از واژه خلیج فارس در سخنرانی خود در بریکس
رئیس‌جمهور روسیه در نشست گروه بریکس از واژه فارسی «خلیج فارس» برای توصیف نقش توسعه مسیر‌های بین قاره‌ای استفاده کرد.(ادامه)
زائران ایرانی پیاده روی اربعین هرکدام نماینده‌ای از فرهنگ و شریعت ایرانی هستند و باید سعی کنند که رفتار غلطی در این ایام و در عراق نداشته باشند. ۸ رفتار غلطی که زائران ایرانی اربعین باید از آنها دوری کنند!
زائران ایرانی پیاده روی اربعین هرکدام نماینده‌ای از فرهنگ و شریعت ایرانی هستند و باید سعی کنند که رفتار غلطی در این ایام و در عراق نداشته باشند.(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
طی روزهای گذشته دستگاه‌های امنیتی تعدادی از گروهک‌هایی که قصد عملیات تروریستی گسترده‌ای را در برخی نقاط حساس داشتند شناسایی و خنثی کردند که بزرگ‌ترین این خرابکاری‌ها مربوط به یکی از شهرهای زیارتی کشورمان بود و خوشبختانه آن حمله خنثی شد و ناکام ماند ....(خبر)
(ادامه)
امیری‌فر که پیش از این نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد محسوب می‌شد گفت: برنامه‌ احمدی نژاد برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند. احمدی‌نژاد ممکن است لیستی را برای احمدی نژاد کجاست ؟ دیدار های مخفیانه هفتگی با این دو نفر
امیری‌فر که پیش از این نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد محسوب می‌شد گفت: برنامه‌ احمدی نژاد برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند. احمدی‌نژاد ممکن است لیستی را برای(ادامه)
کودکان مازندرانی دست ساخته‌های خود را به عنوان هدیه به کودکان عراقی و زائران اربعین اهدا می‌کنند. هدیه کودکان مازندرانی به زائران اربعین
کودکان مازندرانی دست ساخته‌های خود را به عنوان هدیه به کودکان عراقی و زائران اربعین اهدا می‌کنند.(ادامه)
یک تحلیلگر رسانه معتقد است سطح تهاجمات روانی و شناختی دشمن، روند صعودی دارد و در چنین شرایطی با تغییر آرایش، باید رویکرد تهاجمی و کنش فعال گرفت. وضعیت در میدان جنگ‌روانی قرمز شده است
یک تحلیلگر رسانه معتقد است سطح تهاجمات روانی و شناختی دشمن، روند صعودی دارد و در چنین شرایطی با تغییر آرایش، باید رویکرد تهاجمی و کنش فعال گرفت.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
علامه مجلسی در کتاب حکمت شهادت سیدالشهدا با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع)، پاسخی برای این سوال ارائه داده است: «چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟» چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟
علامه مجلسی در کتاب حکمت شهادت سیدالشهدا با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع)، پاسخی برای این سوال ارائه داده است: «چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟»(ادامه)
شمال نیوز : معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت:‌ در موضوع عفاف و حجاب، توجه مردم هم بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است. اما، اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است. امثال طبری وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد
شمال نیوز : معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت:‌ در موضوع عفاف و حجاب، توجه مردم هم بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است. اما، اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است.(ادامه)
سردار تنگسیری با اشاره به ممانعت آمریکا از توقیف اخیر نفتکش متخلف در خلیج فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شد»، شاهد بودید به محض اینکه کشتی ما را توقیف کردند بلافاصله از آن‌ها کشتی گرفتیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم
سردار تنگسیری با اشاره به ممانعت آمریکا از توقیف اخیر نفتکش متخلف در خلیج فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شد»، شاهد بودید به محض اینکه کشتی ما را توقیف کردند بلافاصله از آن‌ها کشتی گرفتیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم.(ادامه)
معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت:‌ در موضوع عفاف و حجاب، توجه مردم هم بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است. اما، اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است. معاون هماهنگ کننده کل سپاه: برخورد با امثال طبری مطالبه ماست
معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت:‌ در موضوع عفاف و حجاب، توجه مردم هم بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است. اما، اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است.(ادامه)
انجمن بلاکچین ایران درباره‌ی این کوین تقلبی هشدار داد
انجمن بلاکچین ایران نسبت به پروژه «کربلا کوین» هشدار داد و اعلام کرد این پروژه کلاهبرداری است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.