.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کلید کار این است که بلافاصله پس از ادای سوگند جو بایدن و کامالا هریس، صدای واحدی شنیده شود که از سیاست ورزی بی ریشه پرهیز می‌کند و به سرعت از خصومت و دشمنی در هر وجهی دوری می‌کند. آیا بایدن در دشمنی سرسختی می‌کند؟(يادداشت)
کلید کار این است که بلافاصله پس از ادای سوگند جو بایدن و کامالا هریس، صدای واحدی شنیده شود که از سیاست ورزی بی ریشه پرهیز می‌کند و به سرعت از خصومت و دشمنی در هر وجهی دوری می‌کند.(ادامه)
فواید شگفت انگیز سرکه که اگر بدانید آن را از سفره حذف نمی‌کنید
سرکه که جایگاه ویژه‌ای در یک رژیم غذایی سالم دارد، یکی از مهمترین منابع درمانی از دوران گذشته به حساب می‌آید.(ادامه)
پیام تسلیت ستاد امر به معروف مازندران در پی شهادت ناهی از منکر
ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران درپی شهادت مظلومانه بسیجی شهید محمد محمدی به دست اراذل و اوباش در تهران پیامی صادر کرد.(ادامه)
خواص شگفت انگیز گل کلم که غافلگیرتان می‌کند
گل کلم شایستگی این را دارد که در برنامه غذایی‌تان حضوری پررنگ داشته باشد. در واقع این نوع کلم سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های قوی است که سلامتی بدن را ارتقا می‌دهند.(ادامه)
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند .... کلانتری : هیچ مجوزی برای انتقال آب دریای خزر نمی‎دهیم
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند ....(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. دفاع مقدس یکی از عقلانی‌ترین حرکات ملت ایران بود/ دست تحریف در کمین دفاع مقدس است / دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است/ پذیرش قطعنامه از سوی امام (ره) مبتنی بر عقلانیت و تدبیر بود/ امسال زیارت اربعین را در منزل بخوانیم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. (ادامه)
مرگبارترین علامت ابتلا به کرونا
دانشمندان اعلام کردند برخی از افراد مبتلا به کووید ۱۹ مرگبارترین علامت این بیماری را از خود نشان می‌دهند.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: فاطمه شفیعی نژاد پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا(س) شهرستان ساری به کاروان شهدای سلامت پیوست .... شهادت پرستار مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران/ پانزدهمین شهید مدافع سلامت در استان + پیام ها
شمال نیوز : شمال نیوز: فاطمه شفیعی نژاد پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا(س) شهرستان ساری به کاروان شهدای سلامت پیوست ....(ادامه)
با فواید شگفت انگیز بخور صورت آشنا شوید
وقتی صورت تان را بخور می‌دهید، گرمای بخار آب منافذ پوست را سست می‌کند، در نتیجه منافذ باز می‌شوند. با باز شدن منافذ، آلودگی‌ها و چربی‌های انباشته درون آن‌ها خارج می‌شود.(ادامه)
پیام تشکر وزیر آموزش و پرورش از بیانات رهبر معظم انقلاب
وزیر آموزش و پرورش طی پیامی از بیانات رهبر معظم انقلاب تشکر کردند.(ادامه)
« حسینیه شمال نیوز » خاطره‌ حضرت عباس(ع) از باز کردن راه آب در صفین/ علمداری که به وفاداری شناخته شد/ سقای تشنه لب چگونه رجز می‌خواند؟/ وقتی دست راست او قطع می‌شود، بی درنگ در رجز خود می‌گوید: وَ اللَّهِ اِنْ قَطَعْتُمْ یمِینی اِنِّی اُحَامِی اَبَداً عَنْ دِینی وَ عَنْ إمَامِ صَادِقِ الیقِین نَجْلِ النَّبِی صلی الله علیه وآله الطَّاهِرِ الأمِینِ ....(خبر)
(ادامه)
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند. احتمال کاندیداتوری لاریجانی و احمدی‌نژاد /تکرار «یکشنبه سیاه» در واپسین جمعه بهار ۱۴۰۰؟
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند.(ادامه)
تاسیس یک کسب‌وکار پتانسیل این موضوع را دارد که سفری هیجان‌انگیز مانند ابداع و ساخت یک محصول نوآورانه باشد. فکر می‌کنم همه متوجه هستند که حرکت در این مسیر بسیار دشوار است، ولی هر مرحله از آن چالش‌انگیز، باارزش، هراس‌آور، نشاط‌بخش است و هر یک می‌توانند از رضایت‌بخش‌ترین اموری باشند که در زندگی خود انجام داده‌اید. 9 گام اساسی در ایجاد یک کسب‌وکار(خبر)
تاسیس یک کسب‌وکار پتانسیل این موضوع را دارد که سفری هیجان‌انگیز مانند ابداع و ساخت یک محصول نوآورانه باشد. فکر می‌کنم همه متوجه هستند که حرکت در این مسیر بسیار دشوار است، ولی هر مرحله از آن چالش‌انگیز، باارزش، هراس‌آور، نشاط‌بخش است و هر یک می‌توانند از رضایت‌بخش‌ترین اموری باشند که در زندگی خود انجام داده‌اید.(ادامه)
تنها راه نجات کشور رفع موانع تولید و جهش است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تنها راه نجات کشور رفع موانع تولید و جهش آن و توجه به اقتصاد مقاومتی و نظارت‌های بیشتر در حوزه تثبیت قیمت‌ها، توزیع و تولید سرمایه ملی و داخلی است.(ادامه)
شمال نیوز : محدودیت های کرونایی که از ۱۴ تیر ماه با اعلام وضعیت قرمز در بابل اعمال شد ، تاکنون روند بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را کاهشی نکرده است و اکنون با تصمیم جدید ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ، محدودیت ها تشدید شده است .... کرونا ویروس در بابل رکورد شکست / تشدید محدودیت ها ادامه دارد
شمال نیوز : محدودیت های کرونایی که از ۱۴ تیر ماه با اعلام وضعیت قرمز در بابل اعمال شد ، تاکنون روند بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را کاهشی نکرده است و اکنون با تصمیم جدید ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ، محدودیت ها تشدید شده است ....(ادامه)
خواص شگفت انگیز انگور برای سلامتی
انگور سرشار از ترکیبات مختلفی است که برای سلامت بدن انسان مفید است.(ادامه)
تصویری غم‌انگیز از ۱۲۰ کادر درمان قربانی کرونا در ایران
«عشق» و «فداکاری» واژه‌هایی است که ماه‌هاست با ورود بیماری کرونا به کشور با نام پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیمارستان‌ها گره خورده است؛ آنانی که برای حفظ جان مردم از کوچک‌ترین روستا در سیستان و بلوچستان تا تهران و گوشه گوشه کشور سنگ تمام گذاشته و سلامتی و جانشان را هدیه داده‌اند. (ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: حضور وزرا در یک ماه اول آغاز به کار مجلس و ارائه‌ی گزارش از شرایط کشور، کار بسیار خوبی بود اما نباید به وزرا توهین و یا تهمتی زده شود.....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب: مجلس یازدهم از قوی‌ترین و انقلابی ترین مجالس پس از انقلاب است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ابراز خرسندی از حساسیت نشان دادن مجلس یازدهم به مسائل انقلاب افزودند: مهلت چهار ساله نمایندگی، فرصت خوبی برای ریل‌گذاری حرکت عمومی کشور و تأثیرگذاری فراوان در روند حل مسائل و پیشرفت و آینده ایران است.(ادامه)
همه‌گیری کووید ۱۹ چه موقع تمام می‌شود؟
اپیدمی‌های حاد پیش‌رونده معمولا زمانی خاموش می‌شوند که تعداد میزبان حساس به‌ اندازه معینی کم شود که این اتفاق می‌تواند با کشف واکسن، ایمنی گله‌ای یا اجتماعی بیفتد یا عامل بیماری‌زا از بین برود یا زنجیره انتقال از افراد مبتلا به حساس کاملاً قطع شود که دو مورد اخیر در مورد کووید ۱۹ زیاد محتمل نیست.(ادامه)
خبر بازگشت حاج احمد متوسلیان بعد از ۳۸ سال
رؤیا و تصّور بازگشت «حاج احمد متوسلیان» و سه همرزم کهف نشین و فراموش شده او پس از ۳۸ سال دوری و بی خبریِ مطلق، در همین روزها و روزگارِ پرحادثه به میهن عزیزمان، الحق که شیرین و گواراست. (ادامه)
با آغاز مجلس دوازدهم و مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون های تخصصی مجلس حضور نمایندگان مازندرانی در ۹ کمیسیون محل بحث و بررسی است، به طوری که از بین ۱۲ نماینده تنها دو تن، علی کریمی فیروزجایی در مجلس هشتم و کمال علیپور خنکداری در مجلس نهم سابقه حضور در مجلس را دارند، ۱۲ نماینده مازندران به کدام کمیسیون‌های مجلس رفتند؟
با آغاز مجلس دوازدهم و مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون های تخصصی مجلس حضور نمایندگان مازندرانی در ۹ کمیسیون محل بحث و بررسی است، به طوری که از بین ۱۲ نماینده تنها دو تن، علی کریمی فیروزجایی در مجلس هشتم و کمال علیپور خنکداری در مجلس نهم سابقه حضور در مجلس را دارند،(ادامه)
کنایه ضرغامی به آملی‌لاریجانی با موضوع طبری!
۱۰۰۵۱۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ ۱۳۴۱۳ بازدید ۱۹ نظر ضرغامی با انتشار این فیلم در توئیتر خود نوشت: موضوع "ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد" در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی مورد بررسی قرار گرفت. حالا چه عجله ای بود؟! (ادامه)


گوینده باسابقه بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون که چندی پیش به یک خواننده مرد لس‌آنجلسی ابراز ارادت کرده و اندکی بعد عذر خواسته بود، از همان زمان دیگر پایش را به جام‌جم نگذاشته است. ارادت به خواننده لس‌آنجلسی کار دست حیاتی داد | گفتند فعلا نیا!
گوینده باسابقه بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون که چندی پیش به یک خواننده مرد لس‌آنجلسی ابراز ارادت کرده و اندکی بعد عذر خواسته بود، از همان زمان دیگر پایش را به جام‌جم نگذاشته است.(ادامه)

دادستان گیلان: «دستگاه قضائی با قاطعیت مجازات قانونی عاملان این جنایت را دنبال می‌کند‎. ‎‏ ‏دستگاه قضا جدای از اینکه اولیای دم دختر کشته شده گیلانی چه درخواستی از لحاظ جنبه خصوصی ‏جرم دارند این موضوع را پیگیری می‌کند. قطعا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات ‏عاملان این جنایت را دنبال می‌کنیم» وعده دادستان گیلان درباره برخورد جدی با قاتل رومینا
دادستان گیلان: «دستگاه قضائی با قاطعیت مجازات قانونی عاملان این جنایت را دنبال می‌کند‎. ‎‏ ‏دستگاه قضا جدای از اینکه اولیای دم دختر کشته شده گیلانی چه درخواستی از لحاظ جنبه خصوصی ‏جرم دارند این موضوع را پیگیری می‌کند. قطعا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات ‏عاملان این جنایت را دنبال می‌کنیم»(ادامه)
شمال نیوز : اولین رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ساری ، معاونت اداری ، مالی سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی و مدیر موسسه سروش استان مازندران از دیگر مسئولیت های وی بشمار می رفت ..... قائم مقام سابق صدا وسیمای مازندران دعوت حق را لبیک گفت + پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیما
شمال نیوز : اولین رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ساری ، معاونت اداری ، مالی سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی و مدیر موسسه سروش استان مازندران از دیگر مسئولیت های وی بشمار می رفت .....(ادامه)

رخداد تاسف‌برانگیز قتل «رومینا» دختر 14 ساله به دست پدر خود، کانون توجهات رسانه‌ها و فعالان حوزه‌های مختلف را به خود معطوف کرده است. شش نکته در مورد قتل دلخراش رومینا اشرفی(ديدگاه)
رخداد تاسف‌برانگیز قتل «رومینا» دختر 14 ساله به دست پدر خود، کانون توجهات رسانه‌ها و فعالان حوزه‌های مختلف را به خود معطوف کرده است.(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پیماید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد ....(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. (ادامه)
یکی از غم انگیز‌ترین عکس‌های تاریخ
تصویری از فرار البانی‌ها بخاطر وضعیت بد اقتصادی در اوایل دهه ۹۰ میلادی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.