.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۴ میوه که سوخت و ساز بدن را بالا می‌برند
در این گزارش خوراکی‌هایی که مصرفشان منجر به افزایش متابولیسم بدن می‌شوند را معرفی می‌کنیم.(ادامه)
۶ نکته از قهوه که باعث کاهش وزن می‌شود
۶ نکته جالب درباره قهوه که باعث کاهش وزن می‌شود را در این خبر بخوانید. (ادامه)
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد.  سه رئیس جمهوری که به بنی صدر تشبیه شدند
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد. (ادامه)
دستاوردهای حیرت انگیز نابغه جویباری کشتی دنیا، حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک را در این صفحه بخوانید.
نابغه کشتی دنیا را بیشتر بشناسید
دستاوردهای حیرت انگیز نابغه جویباری کشتی دنیا، حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک را در این صفحه بخوانید. (ادامه)
خواص شگفت انگیز حبوبات
۱۰ حقیقت شگفت انگیز در مورد انواع حبوبات، شما را مجبور می‌کند در مورد خوردن بیشتر حبوبات در غذای خود تجدید نظر کنید.(ادامه)
فراغ "جابر" در هشتمین سال آسمانی شدنش چنان سخت است که همانند سال عروجش غم آن بر دل‌ها سنگینی می‌کند و هجرانش در باور همکاران و دوستداران پرشمارش نمی‌گنجد؛ آری براستی "جابر" ستاره درخشانی در سپهر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بود که نام و یادش همیشه خاطره‌انگیز است. «جابر» ستاره درخشان سپهر آگاهی بخشی(يادداشت)
فراغ "جابر" در هشتمین سال آسمانی شدنش چنان سخت است که همانند سال عروجش غم آن بر دل‌ها سنگینی می‌کند و هجرانش در باور همکاران و دوستداران پرشمارش نمی‌گنجد؛ آری براستی "جابر" ستاره درخشانی در سپهر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بود که نام و یادش همیشه خاطره‌انگیز است.(ادامه)
با مصرف کاکائو از بروز مشکلات قلبی بکاهید
مطالعات نشان می دهد کاکائو سرشار از فلاوانول ها است و مصرف آن می تواند خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.(ادامه)
چرا همسرم به حرف‌هایم گوش نمی‌دهد؟
در این درس چند مورد عمده‌ای که معمولاً موجب بروز مشکل در ارتباط و مکالمه با همسرتان می‌شود تنظیم‌شده و البته پیشنهادهایی برای رفع هر یک از این مشکلات، طوری که مکالمه به احساس احترام و شنیده شدن بینجامد.(ادامه)
سه نکته که قبل از سرمایه گذاری در رمز ارزها باید بدانید
بسته به وضعیت مالی و اشتیاق شما به ریسک سرمایه‌گذاری، ممکن است رمزارز‌ سرمایه گذاری مناسبی نباشد(ادامه)
اکنون بزرگ‌ترین پرونده منابع طبیعی تاریخ جمهوری اسلامی به نفع مردم مختومه شده است؛ پرونده‌ای که اثرگذاری آن به اذعان مقامات سازمان جنگل‌ها معادل صدها پرونده مشابه در عرصه‌های طبیعی کشور است. این موفقیت اگرچه دستاورد مستقیمی جز رسیدن منافع آن به مردم ندارد، اما افقی نو را رو به فعالیت‌های رسانه‌ای می‌گشاید. افقی که آقمشهد گشود(يادداشت)
اکنون بزرگ‌ترین پرونده منابع طبیعی تاریخ جمهوری اسلامی به نفع مردم مختومه شده است؛ پرونده‌ای که اثرگذاری آن به اذعان مقامات سازمان جنگل‌ها معادل صدها پرونده مشابه در عرصه‌های طبیعی کشور است. این موفقیت اگرچه دستاورد مستقیمی جز رسیدن منافع آن به مردم ندارد، اما افقی نو را رو به فعالیت‌های رسانه‌ای می‌گشاید.(ادامه)
۱۸ راز سلامتی را بشناسید!
بسیاری از افراد فکر می‌کنند سالم بودن کار دشواری است؛ در حالی که با انجام برخی ترفندهای ساده می‌توانید در مسیر زندگی سالم تر و شاداب‌تر قرار گیرید.(ادامه)
سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) لحظاتی قبل آغاز شد. جمهوری اسلامی مهمترین ابتکار امام(ره) بود/ حضور مردم گره گشای همه مشکلات است/ ناکارآمدی را باید با انتخاب خوب جبران کرد/ به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد، جبران شود(خبر)
سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) لحظاتی قبل آغاز شد.(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
خواص باورنکردنی سرکه سیب و عسل
ترکیب دو ماده خوراکی عسل و سرکه سیب باهم یک معجون قدرتمند و ارزشمند می‌سازند.(ادامه)
جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه با بیانیه‌ای تفصیلی موارد نقد و اشکال خود نسبت به طرح بانک مرکزی که در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است مطرح کردند ....+ متن کامل بیانیه(خبر)
(ادامه)
مکه ۲۳۰ سال پیش چه شکلی بود+ تصاویر
تصویر نادری از مکه که ۲۳۰ سال قبل در اندازه بزرگ طراحی شده است، در حراجی ساتبیز لندن فروخته می‌شود.(ادامه)
تجمع دانش‌آموزان مازندرانی در محکومیت انفجار تروریستی مدرسه دخترانه کابل +عکس
دانش‌آموزان بسیجی دیار علویان در محکومیت انفجار تروریستی مدرسه دخترانه کابل تجمع کردند و انزجار خود را در یک حرکت خودجوش از این جنایت اعلام کردند.(ادامه)
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. علی مطهری:شاید لاریجانی به نفع من کنار برود
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. (ادامه)

متخصصان انگلیسی می‌گویند مصرف سرکه سیب برای سلامت قلب، کاهش وزن و شادابی پوست بسیار مفید است. خواص بی نظیر سرکه سیب برای سلامت بدن
متخصصان انگلیسی می‌گویند مصرف سرکه سیب برای سلامت قلب، کاهش وزن و شادابی پوست بسیار مفید است.(ادامه)
روایت شبی تلخ در بیمارستان بابل
مدافع سلامت دانشگاه علوم‌پزشکی بابل شبی تلخ را در بیمارستان آیت الله روحانی (ره) بابل روایت می‌کند.(ادامه)
فواید شگفت‌انگیز مصرف عسل در صبحانه
مصرف عسل در وعده صبحانه فواید فراوانی برای بدن همچون بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کاهش استرس، رفع بوی بد دهان، بهبود گردش خون، تنظیم قند خون و ... به همراه دارد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
نتایج تازه ترین تحقیقات نشان می دهد، افرادی که به صورت طبیعی به ویروس کرونا مبتلا شده و بهبود یافته اند نیز در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند و پادتن های تولید شده در بدن، ایمنی کامل آنها را فراهم نمی کند ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید. رئیس جمهوری انقلابی انتخاب کنید؛ با عملکرد اتوکشیده و این‌ها نمی‌توان کار کرد / برخی میگویند «رئیس جمهور اختیارات ندارد» که این‌ها خلاف واقع است؛ عمده مسئولیت‌ها و همه بودجه در اختیار اوست / داوطلبان ریاست جمهوری سنگینی کار را بدانند / مشارکت بالا و انتخاب رئیس‌جمهور قوی، ضدفساد، جهادی و امیدوار برای ایران قوی(خبر)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید.(ادامه)
شمال نیوز : از انجام کارهایی که نیاز به پوزش دارد [و عزت نفس را خدشه دار می کند] بپرهیز، زیرا مؤمن نه کار بد می کند و نه پوزش می طلبد، ولی منافق [که برای خود ارزش قائل نیست]، هر روز کار بد انجام می دهد و پیوسته عذرخواهی می کند. ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجات/ نام امام حسین(ع) چگونه انتخاب شد؟/ آیا اطلاق کلمه ثارالله ریشه قرآنی دارد؟/ گفتاری از استاد مطهری درباره یاران امام حسین(ع)
شمال نیوز : از انجام کارهایی که نیاز به پوزش دارد [و عزت نفس را خدشه دار می کند] بپرهیز، زیرا مؤمن نه کار بد می کند و نه پوزش می طلبد، ولی منافق [که برای خود ارزش قائل نیست]، هر روز کار بد انجام می دهد و پیوسته عذرخواهی می کند.(ادامه)
شمال نیوز : به دلیل عدم آگاهی طیف گسترده‌ای از هم میهنان عزیزمان از خصلت انجماد عسل، عسل طبیعی رس‌بسته را، اصطلاحاً «شکرک‌زده» می‌پندارند و از مصرف آن اجتناب میکنند. عسلی که رُس نبندد و جامد نشود خطرناک است
شمال نیوز : به دلیل عدم آگاهی طیف گسترده‌ای از هم میهنان عزیزمان از خصلت انجماد عسل، عسل طبیعی رس‌بسته را، اصطلاحاً «شکرک‌زده» می‌پندارند و از مصرف آن اجتناب میکنند.(ادامه)
برای تولد شهبانو، شخصاً بهترین آشپز دنیا را دعوت کرده بودم که از ماکسیم پاریس به همین منظور آمده بود. غذاهایی که عرضه کردم حقیقتاً فوق‌العاده بود. ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا
برای تولد شهبانو، شخصاً بهترین آشپز دنیا را دعوت کرده بودم که از ماکسیم پاریس به همین منظور آمده بود. غذاهایی که عرضه کردم حقیقتاً فوق‌العاده بود.(ادامه)
حمله مربی استقلال به منصوریان
مربی استقلال گفت: زمانی که بازیکن تیم ملی ایران بودم، امثال منصوریان به دنبال عکس گرفتن با من بودند. مرفاوی در این فوتبال به لطف خدا آدم کوچکی نبوده است. (ادامه)
۲۲ توصیه بهداشتی شب یلدا
دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، با توجه به نزدیکی شب یلدا و به منظور آگاهی هموطنان از خطرات ابتلا به بیماری کرونا به دلیل دورهمی‌ها، پیام‌های بهداشتی را اعلام کرد.(ادامه)
۶ خاصیت باورنکردنی دارچین
مصرف منظم دارچین می‌توانید نقشی حیرت‌انگیز در سلامتی افراد ایفا کند. دارچین از دیرباز به عنوان یک ادویه محبوب شناخته می‌شود و بسیاری از افراد نیز مایلند دارچین را در رژیم غذایی خود بگنجاند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.