.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت امام حسین ( ع )
(ادامه)
تقلب حدود هزار نفر در کنکور ۱۴۰۱ محرز شده که این افراد هم‌اکنون در دانشگاه مشغول تحصیل هستند، اما به دلیل نقص قانون فعلا زمینه برخورد با این افراد وجود ندارد تقلب با آسودگی!
تقلب حدود هزار نفر در کنکور ۱۴۰۱ محرز شده که این افراد هم‌اکنون در دانشگاه مشغول تحصیل هستند، اما به دلیل نقص قانون فعلا زمینه برخورد با این افراد وجود ندارد(ادامه)
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، به دنبال تحولات ناشی از ادعای رئیس گروه واگنر مبنی بر هدف قرار دادن نیروهای این گروه از طرف ارتش روسیه، پوتین شخصا تحولات در این‌باره را پیگیری می‌کند. پوتین شخصا تحولات را پیگیری می‌کند / تدابیر امنیتی تشدید شده‌اند
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، به دنبال تحولات ناشی از ادعای رئیس گروه واگنر مبنی بر هدف قرار دادن نیروهای این گروه از طرف ارتش روسیه، پوتین شخصا تحولات در این‌باره را پیگیری می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی
 دانشیار علوم سیاسی دانشگاه سند تحول منشاء تولید محصولات فاخر در رسانه ملی
دکتر هادی ابراهیمی دانشیار علوم سیاسی دانشگاه(ادامه)
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم. دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی در دوران تحول
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم.(ادامه)
تا همین چند سال پیش راه‌های مختلفی برای شناخت نوجوانان از جهان بیرون وجود داشت اما حالا خیلی وقت است که شبکه‌های اجتماعی همه چیز ماست و مهم‌ترین ابزار ارتباطی شناخته می‌شوند. ولاگری؛ پدیده‌ای نو پس از بلاگری!
تا همین چند سال پیش راه‌های مختلفی برای شناخت نوجوانان از جهان بیرون وجود داشت اما حالا خیلی وقت است که شبکه‌های اجتماعی همه چیز ماست و مهم‌ترین ابزار ارتباطی شناخته می‌شوند.(ادامه)
ستاره‌شناسان از راز قدرتمندترین پدیده کیهان پرده برداشتند. رازگشایی از معمای قدرتمندترین پدیده جهان + عکس
ستاره‌شناسان از راز قدرتمندترین پدیده کیهان پرده برداشتند.(ادامه)
سفر به ماه همیشه یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌های بشری بوده و شاید به همین دلیل بودکه ژرژ ملیس، موضوع و عنوان اولین فیلم بلند سینمایی تاریخ بشر را به این قضیه اختصاص داد هیچ کسی به ماه سفر نکرد؛ آیا بزرگ‌ترین لحظه تاریخ بشر جعلی است؟
سفر به ماه همیشه یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌های بشری بوده و شاید به همین دلیل بودکه ژرژ ملیس، موضوع و عنوان اولین فیلم بلند سینمایی تاریخ بشر را به این قضیه اختصاص داد(ادامه)
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت. نادر طالب‌زاده به روایت چهره‌های جهانی
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
رمضان کریمی نیا تهیه کننده پیشکسوت رادیو عصر دیروز در سانحه رانندگی در آمل درگذشت. درگذشت تهیه کننده پیشکسوت رادیو مازندران
رمضان کریمی نیا تهیه کننده پیشکسوت رادیو عصر دیروز در سانحه رانندگی در آمل درگذشت.(ادامه)
در این مراسم برخی از هم‌تیمی‌ها و دوستان دوران بازی او نیز حضور داشتند تا شبی خاطره‌انگیز برای کاپیتان سرخ‌ها شکل دهند. مرتضی پورعلی‌گنجی ..


کاپیتان مازندرانی پرسپولیس به جرگه متاهلین پیوست/ تصویر خاص از مراسم ازدواج امید عالیشاه
در این مراسم برخی از هم‌تیمی‌ها و دوستان دوران بازی او نیز حضور داشتند تا شبی خاطره‌انگیز برای کاپیتان سرخ‌ها شکل دهند. مرتضی پورعلی‌گنجی .. (ادامه)
یکی از مهم‌ترین تصمیم‌گیری‌هایی که موقع مسافرت باید انجام داد، انتخاب همسفر خوب است. اگر همسفر خوبی نداشته باشید، تعطیلات و سفر آزاردهنده‌ای را تجربه خواهید کرد و ممکن است تلخی آن تا مدت‌ها با شما بماند. با این افراد اصلا به مسافرت نروید
یکی از مهم‌ترین تصمیم‌گیری‌هایی که موقع مسافرت باید انجام داد، انتخاب همسفر خوب است. اگر همسفر خوبی نداشته باشید، تعطیلات و سفر آزاردهنده‌ای را تجربه خواهید کرد و ممکن است تلخی آن تا مدت‌ها با شما بماند.(ادامه)
روزی ما در کرخه می‌جنگیدیم اما امروز در کنار مدیترانه و دریای سرخ هستیم/ تاثیر قدرت ما جهانی است/ در قلب یک سرزمین جنگ ایجاد می‌شود، نتایج جنگ را به ما نسبت می‌دهند/ وقتی یک رسانه از جایی فراری می‌شود و یک مقام تهدید می‌شود سریعا نام ما را می‌برند....(خبر)
(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شده و در نهایت دست به دامان چند فرد بی‌هویت اپوزیسیون شده است که تکیه‌گاه سستی است. فرمانده کل سپاه: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شد
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شده و در نهایت دست به دامان چند فرد بی‌هویت اپوزیسیون شده است که تکیه‌گاه سستی است.(ادامه)
فاجعه‌آمیزترین بخش مصوبه، بند «5» آن، یعنی «مصونیت قضایی اعضای هیأت و مجریان تصمیمات آن» است. صدای فروافتادن تشت این بند چنان بلند بوده‌است که چرت بی‌حوصله‌ترین افراد را هم پاره کرده‌ است. چنین حکمی چه تفاوتی با «کاپیتولاسیون» دارد؟

نامه اعتراض آمیز احمد توکلی به سران سه قوه در واکنش به مصوبه مولد سازی
فاجعه‌آمیزترین بخش مصوبه، بند «5» آن، یعنی «مصونیت قضایی اعضای هیأت و مجریان تصمیمات آن» است. صدای فروافتادن تشت این بند چنان بلند بوده‌است که چرت بی‌حوصله‌ترین افراد را هم پاره کرده‌ است. چنین حکمی چه تفاوتی با «کاپیتولاسیون» دارد؟ (ادامه)
امکان سفر در زمان با کمک سیاهچاله‌ها!
سیاهچاله‌ها، در حقیقت نوعی ماشین طبیعی زمان هستند که امکان سفر به گذشته و آینده را فراهم می‌کنند.(ادامه)
‌انتقام خون حاج قاسم را ‌دیر یا زود‌ خواهیم گرفت/ به دشمن تذکر داده‌ایم که با همین جوانان به سراغتان خواهیم آمد / آمریکا بداند که شعله‌های انتقام و غضب در نسل‌های جدید ما رویش کرده است / به دشمنان می‌گوییم که بیرق انقلاب برافراشته است....(خبر)
(ادامه)
عفونت سینوسی که به عنوان سینوزیت نیز شناخته می‌شود، وضعیتی است که با التهاب یا تورم بافت‌های پوشاننده سینوس‌ها مشخص می‌شود. دستور العمل‌های طبیعی خانگی برای درمان سینوزیت
عفونت سینوسی که به عنوان سینوزیت نیز شناخته می‌شود، وضعیتی است که با التهاب یا تورم بافت‌های پوشاننده سینوس‌ها مشخص می‌شود.(ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
ریخت و پاش عربستانی ها برای جذب ستاره های فوتبال جهان
وزیر ورزش عربستان بعد از جذب کریستیانو رونالدو اعلام کرد که از دیگر باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان بزرگ و سرشناس فوتبال جهان حمایت خواهد کرد.(ادامه)
باشگاه النصر عربستان اعلام کرد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، را با قراردادی دو و نیم ساله به خدمت گرفته است. تیم جدید کریس رونالدو رسماً مشخص شد +عکس
باشگاه النصر عربستان اعلام کرد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، را با قراردادی دو و نیم ساله به خدمت گرفته است.(ادامه)
 از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.

فواید شگفت انگیز خوردن ۶ حبه سیر در روز
از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد. (ادامه)
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد.

    راز سلامتی نهفته در خوراکی های شب یلدا
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد. (ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
 در طی سالیان اخیر ورود غیرقانونی خودروهای آفرود به جنگل‌ها و مراتع سوادکوه منجر به آسیب‌های زیادی بر عرصه‌های ملی و طبیعی شده است. 
تهدید آفرودسواران برای یخچال طبیعی سوادکوه
در طی سالیان اخیر ورود غیرقانونی خودروهای آفرود به جنگل‌ها و مراتع سوادکوه منجر به آسیب‌های زیادی بر عرصه‌های ملی و طبیعی شده است. (ادامه)
ناگفته‌های پسر اسامه بن لادن از زندگی خود و پدرش + تصاویر
عمر پسر منتخب اسامه بن لادن، وارث فرمانده جنگ القاعده در میان قله‌های ناهموار افغانستان است.(ادامه)
سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران گفت : امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم هستیم/ دشمن تصور می‌کرد نظام ساقط خواهد شد و این توهم او را به شکست کشاند/ فتنه اخیر را گورستان ‌آمریکایی‌ها می‌کنیم ....(خبر)
(ادامه)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».

بسیج فقط برای میدان نظامی نیست/ مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند/ چشم بچه‌های تیم ملی فوتبال روشن که چشم ملت را روشن کردند(خبر)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید». (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.