.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر می‌خواهیم مردم همچنان پای نظام بمانند، باید مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی‌اغماض به اشد مجازات محکوم کنند. اگر می‌خواهیم مردم نجیبانه پای نظام بمانند باید مسئولان کار نابلد را برکنار و مفسدان را به اشد مجازات محکوم کنیم
اگر می‌خواهیم مردم همچنان پای نظام بمانند، باید مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی‌اغماض به اشد مجازات محکوم کنند.(ادامه)
یکی از عجیب‌ترین جنبه‌های این جام جهانی نزدیکی تمام ورزشگاه‌ها است که دلیل آن کوچک بودن قطر است. ۵ دلیل که قطر عجیب‌ترین جام جهانی تاریخ است!
یکی از عجیب‌ترین جنبه‌های این جام جهانی نزدیکی تمام ورزشگاه‌ها است که دلیل آن کوچک بودن قطر است.(ادامه)
آوار شعار زن زندگی آزادی بر زندگی زوج‌ها!
باید بپذیریم که در پس شعار زن زندگی آزادی، چیز‌هایی نهفته است که بسیاری از مردم ما امروز به سبب فضای احساسی حاکم بر جامعه، آن‌ها را نمی‌بینند.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
صدای زیبای پرندگان، درمانگر افسردگی
تحقیقات کینگز کالج لندن نشان داده است که دیدن یا شنیدن پرندگان با بهبود سلامت ذهنی مرتبط است که می‌تواند تا هشت ساعت طول بکشد.(ادامه)
مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر به ویژه شایعه همکاری‌اش برای ربودن علی کریمی واکنش نشان داده، از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد. وی نوشت: اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد، اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌... دیروز دوستی از من پرسید خسته ای؟ گفتم بله. گفت از مردم؟ گفتم هرگز. گفتم از خودم... من از مهران مدیری بودن خسته‌ام. واکنش "مهران مدیری" به حواشی اخیر: از مهران مدیری بودن خسته‌ام
مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر به ویژه شایعه همکاری‌اش برای ربودن علی کریمی واکنش نشان داده، از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد. وی نوشت: اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد، اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌... دیروز دوستی از من پرسید خسته ای؟ گفتم بله. گفت از مردم؟ گفتم هرگز. گفتم از خودم... من از مهران مدیری بودن خسته‌ام.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
جاذبه خوشمزه گردشگری/ ضرورت تدوین «اطلس خوراک ایران»
هرچند تاکنون گام های زیادی برای به رخ کشیدن میراث غذایی ایران برداشته شده اما هنوز فرهنگ غذایی، سوغات، شیرینی ها و به طور کلی میراث غذایی در بسیاری از شهرهای ایران ناشناخته باقی مانده است.(ادامه)
۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی و پنجمین سال جنگ از پایان آن است. در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبه رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می‌کرد و سبب تحمل سختی‌ها می‌شد. روشنگری هدف اصلی جهاد تبیین دفاع مقدس(يادداشت)
۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی و پنجمین سال جنگ از پایان آن است. در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبه رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می‌کرد و سبب تحمل سختی‌ها می‌شد.(ادامه)

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است. رئیسی: انباشت بی عدالتی موجب حرکات ملت‌ها می‌شود/ محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد سلیمانی را دنبال خواهیم کرد
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است.(ادامه)
۱۱ خاصیت شگفت‌انگیز سیر برای سلامتی
سیر می‌تواند یک ماده باورنکردنی برای شروع سبک زندگی سالم باشد. خوشبختانه، سیر می‌تواند به عنوان یک داروی قوی در برابر التهاب در بدن باشد.(ادامه)
۹۰۰ مگاولت آمپر ترانسفورماتور قدرت در گلستان و مازندران نصب شد
مدیر عامل شرکت برق منطقه مازندران و گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در استان‌های مازندران و گلستان، حدود ۹۰۰ مگاولت آمپر ترانسفورماتور قدرت انتقال نصب شد.(ادامه)
مقام معظم رهبری در پیام به حجاج بیت الله الحرام، وحدت و معنویت را دو پایه اساسی حج و دو عامل عزت و سعادت امت اسلامی خواندند و با تأکید بر پیامدهای درخشان رشد بیداری و خودآگاهی اسلامی و بروز پدیده شگرف مقاومت‌، خاطرنشان کردند: غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده است، البته از کید دشمن حتی یک لحظه نباید غفلت کرد و باید با تلاش و هشیاری، امید و اعتماد به نفس را که بزرگ‌ترین سرمایه برای ساختن آینده است، افزایش دهیم. مقام معظم رهبری: امروز دنیا شاهد یک الگوی موفّق از قدرت و حاکمیّت سیاسی اسلام در ایران اسلامی است / غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده/ دشمن وحدت و معنویت ما را هدف گرفته است(خبر)
مقام معظم رهبری در پیام به حجاج بیت الله الحرام، وحدت و معنویت را دو پایه اساسی حج و دو عامل عزت و سعادت امت اسلامی خواندند و با تأکید بر پیامدهای درخشان رشد بیداری و خودآگاهی اسلامی و بروز پدیده شگرف مقاومت‌، خاطرنشان کردند: غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده است، البته از کید دشمن حتی یک لحظه نباید غفلت کرد و باید با تلاش و هشیاری، امید و اعتماد به نفس را که بزرگ‌ترین سرمایه برای ساختن آینده است، افزایش دهیم.(ادامه)
کاپیتان استقلال بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام خداحافظی خود از این تیم را به طور رسمی اعلام کرد. «بدرود استقلال قهرمان»؛ بعد از چند روز سکوت وریا غفوری این ۳ واژه را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر و پایان همکاری با آبی پوشان را بعد از ۶ سال به طور رسمی اعلام کرد. وریا غفوری از استقلال خداحافظی کرد
کاپیتان استقلال بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام خداحافظی خود از این تیم را به طور رسمی اعلام کرد. «بدرود استقلال قهرمان»؛ بعد از چند روز سکوت وریا غفوری این ۳ واژه را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر و پایان همکاری با آبی پوشان را بعد از ۶ سال به طور رسمی اعلام کرد.(ادامه)
یک اتفاق فرهنگی هنری حماسی و انقلابی ناب که امیدواریم در حد یک اتفاق باقی نمانده و خود سرآغاز راهی نو در ارائه زیباترین مفاهیم فرهنگی و اعتقادی این مرز و بوم به بهترین شکل ممکن به  نسل نوپای انقلاب باشد. سرودی که دهه نودی ها را به شوق آورد(يادداشت)
یک اتفاق فرهنگی هنری حماسی و انقلابی ناب که امیدواریم در حد یک اتفاق باقی نمانده و خود سرآغاز راهی نو در ارائه زیباترین مفاهیم فرهنگی و اعتقادی این مرز و بوم به بهترین شکل ممکن به نسل نوپای انقلاب باشد.(ادامه)
خواص شفت انگیز توت سفید
خواص توت سفید فراوان است. از جمله خواص توت سفید می‌توان به تقویت چشم‌ها، رشد ناخن، جلوگیری از افسردگی، رفع درد دندان، درمان عفونت چشم، درمان خون‌ریزی بینی، درمان سفیدی زودرس مو اشاره کرد.(ادامه)
سخنرانان روز جهانی قدس در سراسر کشور در کنار محکومیت ظلم و اشغالگری چندین دهه رژیم منفور و پلید صهیونیستی بر نشانه‌های بیداری امت اسلام در برابر توطئه‌های مختلف استکبار و در صدر آنها آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در منطقه تاکید کردند و ....(خبر)
(ادامه)
علت نامگذاری روز ۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی چیست؟/ هدف مردم از شعار‌ جمهوری اسلامی چه بود؟/ نظر امام خمینی(ره) درباره رفراندوم ۱۲ فروردین / استاد شهید مطهری واژه «جمهوری اسلامی» را چنین تفسیر می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)


پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پیام تبریک عید نوروز؛ جملات رسمی و دوستانه برای تبریک عید ۱۴۰۱
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. (ادامه)
چند راه حل خانگی درمان دندان درد
دندان درد، یکی از بدترین دردها است گاهی آن قدر شدید است که نمی‌توان تحمل کرد و در این گزارش به ۱۲ روش خانگی برای از بین بردن آن اشاره شده است.(ادامه)
بازیکنی که عصای دست گل محمدی شد
کاپیتان جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بستن بازوبند توانسته انگیز های بیشتری در جریان مسابقات این تیم داشته باشد.(ادامه)
۹ مزیت شگفت انگیز برای مصرف روزانه هویج
هویج با داشتن مواد مقوی و ویتامین‌های متعدد یکی از مهم‌ترین و مفیدترین سبزیجات برای بدن است که کارشناسان مصرف روزانه آن را توصیه می‌کنند.(ادامه)
این دختر غمگین ترین عروس دنیاست!+عکس
یک مرد مبتلا به سرطان برای دخترش عروسی گرفت که بسیار غم انگیز بود.(ادامه)
مدیریت فضای مجازی و چند سؤال واقعی!(يادداشت)
(ادامه)
به برکت خون شهید سلیمانی جریان مقاومت امروز پر رونق‌تر و امیدوارتر از دو سال قبل است/ حاج قاسم ثابت کرد که می‌توان ملی‌ترین و در عین حال امتی‌ترین بود/ قاتلان او مانند ترامپ در زباله‌دان تاریخ گم و گور می‌شوند، البته پس از تقاص جنایتی که مرتکب شدند....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است / مسئولین کشور به‌نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند
رهبر معظم انقلاب اسلامی برخورد حذفی با شهید سلیمانی در فضای مجازی را نشانه ترس مستکبران حتی از اسم شهید و واهمه‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ دانستند و گفتند: در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است و این واقعیت باید مسئولین فضای مجازی کشور را نیز هوشیار کند تا به‌نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند. (ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
نامه هشدارآمیز یک استاد اقتصاد به رئیس جمهور
نامه دکتر محمد ابراهيم ياوري، عضو سابق هيئت علمي دانشگاه شهيد بهشتي به رئیس جمهور رئیسی(ادامه)
اثر شگفت انگیز این گیاه در درمان گلودرد
متخصصان سنتی می‌گویند به جای استفاده از داروهای شیمیایی، می‌توانید از یک گیاه پرخواص برای درمان گلودرد استفاده کنید.(ادامه)
۹ فایده شگفت انگیز خوردن خرما در فصل زمستان
خرما دارای فواید زیادی است که با توجه به مواد مغذی و معدنی موجود در آن، از میوه‌های بسیار مفید به‌شمار می‌آید و مصرف آن در فصل زمستان با خاصیت‌های متعددی همراه است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.