.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر شنیده ایم که از عوارض تلخ کرونا تنگی نفس است، بدانیم که در اطرافمان انسانهایی حضور دارند که سی و اندی سال است با تنگی نفس، شیرین خو گرفته اند و ساخته اند گرچه از درون سوخته اند.
به مناسبت روز جانباز ؛ به یاد کسانی که سالهاست در قرنطینه‌اند
اگر شنیده ایم که از عوارض تلخ کرونا تنگی نفس است، بدانیم که در اطرافمان انسانهایی حضور دارند که سی و اندی سال است با تنگی نفس، شیرین خو گرفته اند و ساخته اند گرچه از درون سوخته اند. (ادامه)
موج دوم کرونا در راه است !
با توجه به افزایش مسافرت‌ها در ایام نوروز، برای مرحله دوم پیک کرونا باید آماده شد.(ادامه)
عکس یادگاری نمایندگان مجلس در سایه کرونا
روزگذشته نشست کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با بررسی موارد و ایرادات اعاده شده از سوی شورای نگهبان درباره لایحه بودجه ۹۹ برگزار شد.(ادامه)
نام ویلموتس به کمپ تیم ملی برگشت
بعد از حذف نام مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از باغچه «صلح و دوستی» کمپ تیم‌های ملی، فدراسیون مجددا تابلوی این مربی را در باغچه نصب کرد.(ادامه)


آخرین پیام انقلاب ایران به حاج قاسم دل ها(يادداشت)
(ادامه)
تصویری برای رفع سوء تفاهم بین استقلالی‌ها
در جریان تمرین استقلال روزبه چشمی و بهزاد غلامپور با همدیگر عکس یادگاری گرفتند تا به نوعی شایعات مربوط به درگیری را رد کرده باشند.(ادامه)
فلسطین در معامله قرن؛ موافقان و مخالفان طرح ترامپ کیستند؟/ نگاهی به نقشه فلسطین نشان می دهد که در طرح های صلح، سرزمین فلسطینیان هر روز کوچک تر می شود. (خبر)
(ادامه)
عکس یادگاری همسر ناصر حجازی با مجسمه مرحوم
همسر ناصر حجازی با مجسمه او عکس یادگاری انداخت.(ادامه)


دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس امروز با همبازیانش خداحافظی کرد. خداحافظی بیرانوند با بازیکنان پرسپولیس
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس امروز با همبازیانش خداحافظی کرد.(ادامه)
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.

لیست اولیه کاندیداهای اصولگرایان در تهران مشخص شد
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. (ادامه)
روزی که سردار سلیمانی صاحب نوه‌های دوقلو شد
خاطرات دکتر «محمد ترکمن»، پزشک اطفال از همنشینی با سردار سلیمانی شنیدنی‌است. (ادامه)
عکس یادگاری اعضای اجلاس سران کشورهای اسلامی
عکس یادگاری اجلاس سران کشورهای اسلامی (کوآلالامپور ۲۰۱۹)(ادامه)
فنونی‌زاده مدیرفنی نساجی نیست/ قرارداد بازیکنان ترکمنچای است!
قائم مقام باشگاه نساجی وضعیت این تیم را خطرناک توصیف کرد و گفت: در کمتر باشگاهی چنین قراردادهای ترکمنچایی دیده‌ام.(ادامه)
عکس/ سلفی بیرانوند با هواداران
عکس یادگاری علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با هواداران پیش از بازی تیمش با سایپا در ورزشگاه شهدای شهر قدس را مشاهده می کنید.(ادامه)
دسته گل رحمتی برای استراماچونی و استقلالی ها (عکس)
دروازه بان شهر خودرو بی توجه به اتفاقات سال گذشته دیدار با تیم سابق خود را آغاز کرد.(ادامه)
عکس/ بازیگر شهرزاد در کنار عادل فردوسی‌پور
شب گذشته عادل فردوسی پور مجری برنامه توقیف شده ۹۰ در جمع هواداران پرشمارش ، بیش از ۴ ساعت ناچار شد در جشن امضای رونمایی از کتاب صوتی فوتبال علیه دشمن، کتاب و لباس و کاغذ امضا کند و عکس یادگاری بگیرد. تصاویر محمد کرمعلی از این برنامه زین‌های او را مه موهایش این روزها حسابی سفید شده نسبت به سال قبل در همین موقع، به تصویر کشیده است.(ادامه)
عکس یادگاری استراماچونی با بچه‌های کار
آندره استراماچونی سرمربی استقلال صبح امروز در کنگره کلینیک فوتبال حاضر شد.(ادامه)
رختکن استقلال پس از پیروزی +عکس
استقلال با ۵ گل صنعت نفت را شکست داد تا قدرت خود را حسابی به رخ حریفان بکشد.(ادامه)
آخرین عکس یادگاری بازیگران اصلی ستایش
عکسی که فریبا نادری به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است (ادامه)
باور غلط درباره واکسن «آنفلوآنزا» چیست؟
رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تزریق واکسن آنفلوآنزا شانس ابتلا به این بیماری را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. (ادامه)
عکس/ خواهر مسیح علی‌نژاد در پیاده‌روی اربعین
مینا علی نژاد، خواهر مسیح علی‌نژاد با انتشار این عکس نوشت: یه کوله پشتی سنگین باخودش داشت و خمیده راه میرفت، اما همه اینها دلیل نمیشد که صورتش خندان نباشه.تو دلش عشق موج میزد و زبونش پراز حرفها و قصه هاو شعور حسینی بود. بوسیدمش و گفتم: مادرم اجازه میدی این عطشِ عشقت رو یادگاری نگه دارم؟ بهم تکیه داد و خندید. خندهاش رو خریدم و اینجا برای همیشه ثبتش میکنم. باور کنید اینجا میشه زنهای انسان ساز رو خیلی راحت دید.(ادامه)
شمال نیوز : صنیعی فر مشکلات تیم نساجی را در قالب پرسش از نماینده مردم قائم شهر مطرح کرد و پرسید : اصلاً می‌دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟.... صنیعی فر : آقای رضیان ؛ از نمایندگان تبریز، اصفهان و ... یاد بگیرید / شما هرگز دغدغه نساجی را نداشته و ندارید !
شمال نیوز : صنیعی فر مشکلات تیم نساجی را در قالب پرسش از نماینده مردم قائم شهر مطرح کرد و پرسید : اصلاً می‌دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟....(ادامه)
شمال نیوز :  یک استاد دانشگاه گفت: هر روزی که می گذرد ناکارآمدی های اقتصادی دولت، سرعت ریزش محبوبیت اصلاح طلبان و شمار پشیمان‌ها، سرخوردگان و ناراضیان از رأی‌دهی به روحانی بیشتر می شود. در واقع روحانی دارد شانس روی کارآمدن مجلس و رئیس جمهور اصولگرا را بیشتر و بیشتر می کند. .... صادق زیباکلام: هر ساعت از ریاست‌جمهوری روحانی به ضرر اصلاح‌طلبان خواهد بود
شمال نیوز : یک استاد دانشگاه گفت: هر روزی که می گذرد ناکارآمدی های اقتصادی دولت، سرعت ریزش محبوبیت اصلاح طلبان و شمار پشیمان‌ها، سرخوردگان و ناراضیان از رأی‌دهی به روحانی بیشتر می شود. در واقع روحانی دارد شانس روی کارآمدن مجلس و رئیس جمهور اصولگرا را بیشتر و بیشتر می کند. ....(ادامه)
 رئیس جمهور با بیان اینکه «من به نمایندگی از ملت و کشورم، اعلام می‌کنم که پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم، نه می‌باشد، گفت که ایران هرگز با دشمنی که می‌خواهد با سلاح فقر، فشار و تحریم ایران به تسلیم وادارد، مذاکره نخواهد کرد. پاسخ ایران به مذاکره تحت تحریم، «نه» خواهد بود/ یک اشتباه می‌تواند آتشی بزرگ را در منطقه برافروزد/ شرط ایران برای هرگونه مذاکره، بازگشت به تعهدات و توقف تحریم‌هاست/ عکس یادگاری آخرین ایستگاهِ مذاکره است، نه اولین ایستگاه/ تشریح طرح ایران برای صلح هرمز(خبر)
رئیس جمهور با بیان اینکه «من به نمایندگی از ملت و کشورم، اعلام می‌کنم که پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم، نه می‌باشد، گفت که ایران هرگز با دشمنی که می‌خواهد با سلاح فقر، فشار و تحریم ایران به تسلیم وادارد، مذاکره نخواهد کرد.(ادامه)
عکس یادگاری برانکو و کالدرون در چین
گردهمایی مربیان برجسته و برتر قاره آسیا در شانگهای چین درحال برگزاری است و مربیان نخبه به دعوت کنفدراسیون آسیا در این مراسم حضور دارند. برانکو سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس و کالدرون سرمربی فعلی این تیم که از مدعوین مراسم نخبگان هستند بایکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند و عکس یادگاری گرفتند.(ادامه)
تداوم دو دستگی در شورای شهر ساری
پنجاه‌ و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در حالی در تالار جلسات شورای اسلامی شهر ساری برگزار شد که حواشی موجود در شهرداری ساری همچنان ادامه دارد و بحث بر سر عملکرد شهردار سابق نقل محفل این جلسه بوده است.(ادامه)
عکس یادگاری احمدشاه با فامیل!
احمدشاه قاجار به همراه برادرش محمدحسن میرزا و خواهرش خدیجه خانم و باقی بستگانش...(ادامه)
عکس یادگاری روحانی با خبرنگاران
حسن روحانی رئیس‌جمهور به مناسبت روز خبرنگار در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت به حیاط پاستور آمد و با خبرنگاران عکس یادگاری گرفت.(ادامه)
برای سردار سرافراز « غیب پرور » و ....(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: تراکتور و وانت ها زوزه کشان از پای کوه به بالا حرکت می کنند و اگر خدای ناکرده یکی از وانت ها به علت صعب العبور بودن و یا انحراف و یا نقص فنی از ارتفاع 500 متری واژگون شود بی شک حادثه ای دلخراش رقم می خورد... خطر در کمین گردشگران و چشمه سورت در معرض تخریب
شمال نیوز: تراکتور و وانت ها زوزه کشان از پای کوه به بالا حرکت می کنند و اگر خدای ناکرده یکی از وانت ها به علت صعب العبور بودن و یا انحراف و یا نقص فنی از ارتفاع 500 متری واژگون شود بی شک حادثه ای دلخراش رقم می خورد...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.