.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ فرهاد مجیدی در کنار فرزندان ژستد
فرزندان رودی ژستد امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کردند و با فرهاد مجیدی عکس یادگاری گرفتند. (ادامه)
عکس / قالی باف پس از پایان بررسی لایحه بودجه با خبرنگاران عکس یادگاری گرفت
قالی باف پس از پایان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ با حضور در جایگاه خبرنگاران پارلمانی، از اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت.(ادامه)
افشاگری یک پزشک درباره مرگ زهره فکورصبور
یک پزشک ادعا‌هایی جنجالی درباره علت فوت زهره فکور صبور مطرح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سالیان سال است که  در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم ضرورت بازنگری در شیوه های سنتی تامین منابع مالی پروژه های ملی عمرانی محور سوادکوه
شمال نیوز : سالیان سال است که در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم(ادامه)
علیرضا خمسه، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش عکسی از جشن عروسی خود در ۲۸سال پیش را منتشر کرد. انتشار عکس خصوصی عروسی بازیگر معروف +عکس
علیرضا خمسه، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش عکسی از جشن عروسی خود در ۲۸سال پیش را منتشر کرد.(ادامه)
هدیه شاهنشاه آریامهر به رحیم صفوی!
سیدیحیی(رحیم) صفوی درباره فعالیت انقلابی‌اش می‌گوید: در همان درگیری‌های ۲۹ بهمن‌ ماه تبریز، یک ماشین ساواک جلو ما پیچید و ما را به رگبار بست. من جلو نشسته بودم که در خیابان منصور یک تیر از در ماشین آمد و به پای چپ من خورد. (ادامه)
۲ تصویر خاص از رختکن تیم ملی ایران پس از پیروزی مقابل امارات
ملی پوشان ایران پس از پیروزی مقابل امارات در رختکن عکس یادگاری گرفتند و جشن کوئچکی نیز برپا کردند.(ادامه)
عکس یادگاری رئیسی با کودکان ایرانی مقیم روسیه
حجت الاسلام رئیسی در دیدار با خانواده‌های ایرانی مقیم روسیه با فرزندانشان عکس یادگاری گرفت. (ادامه)
حسن یزدانی پلنگ جویبار در کنار برج خلیفه دبی +عکس
حسن یزدانی در سفر با تیم ملی کشتی آزاد به دوبی با برج خلیفه عکس یادگاری گرفت. (ادامه)
سازمان جهانی بهداشت در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد موارد ابتلا به اُمیکرون در هر ۳۶ تا ۷۲ ساعت دو برابر می‌شود که این امر نشان می‌دهد این سویه جدید از «مزیت رشد قابل توجهی» نسبت به نوع دلتا که اکنون گونه غالب است، برخوردار است ....(خبر)
(ادامه)
عکس یادگاری استقلالی‌ها پس از یک برد شیرین
بازیکنان تیم فوتبال استقلا ل بعداز پیروزی مقابل سپاهان و تصاحب صدر جدول رده بندی در عکس یادگاری گرفتند. (ادامه)
کاروان اسکورت، راه می‌افتد. ۴ ماشین در یک ستون حرکت می‌کنند؛ کیا سراتو، سوزوکی ویتارا، تویوتا هایلوکس دوکابین و یک سواری مشکی رنگ. ۱۴ محافظ در سه ماشین، و شخصیت در تینای مشکی نشسته است. این یک سفر روتین و جاافتاده برای تیم حفاظت است....(خبر)
(ادامه)
حاشیه‌نگاری از ناگفته‌های معارفه استاندار مازندران
پنجشنبه بیستم آبان ۱۴۰۰ که در حالت عادی ممکن بود یک روز معمولی مانند سایر روزهای تقویم برای مازندران باشد، به واسطه برگزاری مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با متن‌ها و حاشیه‌های متعددش در جمع روزها و تاریخ‌های تقویم سیاسی و مدیریتی مازندران ثبت شد. (ادامه)
شمال نیوز: رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور در سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. نشان پهلوانی بر بازوی پهلوان مازندرانی « جابر صادق زاده » درخشید
شمال نیوز: رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور در سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران گفت: در اجلاس بغداد دوبار مکرون آمد و گفت علاقه‌مندیم که شما به پاریس سفر کنید تا باهم گفت‌وگو کنیم. در آنجا با وزیر خارجه سعودی احوالپرسی کردیم و وی گفت منتظریم دولت ایران مستقر شود تا ....(خبر)
(ادامه)
سال ۱۳۲۲ سران اشغالگر ایران و پیروز جنگ جهانی دوم، روزولت، چرچیل و استالین، رهبران آمریکا، بریتانیا و شوروی بدون این که دولت ایران خبر داشته باشد، برای برگزاری کنفرانس تهران به ایران سفر کردند و در سفارت روسیه عکس یادگاری گرفتند. حالا سفرای انگلیس و روسیه همان عکس را شبیه‌سازی کرده‌اند! عکس یادگاری سفرای انگلیس و روسیه چه حادثه تاریخی را یادآوری می‌کند؟
سال ۱۳۲۲ سران اشغالگر ایران و پیروز جنگ جهانی دوم، روزولت، چرچیل و استالین، رهبران آمریکا، بریتانیا و شوروی بدون این که دولت ایران خبر داشته باشد، برای برگزاری کنفرانس تهران به ایران سفر کردند و در سفارت روسیه عکس یادگاری گرفتند. حالا سفرای انگلیس و روسیه همان عکس را شبیه‌سازی کرده‌اند!(ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
ادای سوگند هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران تا ساعاتی دیگر
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران تا ساعاتی دیگر با ادای سوگند در مجلس، کار خود را در قوه مجریه آغاز خواهد کرد. (ادامه)
عکس یادگاری رئیسی و روحانی در روز تنفیذ
در حاشیه مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی.(ادامه)
خداحافظی روحانی با پاستور/ عکس
عکس یادگاری کابینه روحانی در آخرین جلسه هیئت دولت دوازدهم را مشاهده می کنید. (ادامه)
عکس/ آخرین عکس روحانی و کابینه دولت دوازدهم در حیات پاستور
در حاشیه برگزاری نشست امروز هیئت دولت که آخرین نشست رسمی هیئت دولت دوازدهم بود، حسن روحانی و اعضای کابینه عکسی یادگاری در حیات ساختمان پاستور گرفتند. (ادامه)
آخرین عکس یادگاری‌ حاج احمد و شهید همت
شهید همت در پشت این عکس با خط خود شرح عکس را چنین می‌نویسد: «دره جنتا، تیر ۱۳۶۱ چند ساعت پس از گرفتن این عکس احمد، سردار رشید سپاه اسلام، به اسارت فالانژیست‌ها درآمد.» (ادامه)
ویروس دلتا را با سرماخوردگی اشتباه نگیرید
یک متخصص عفونی گفت: علائم ابتلا به سویه دلتا، شبیه سرماخوردگی شدید است. (ادامه)
پیشنهاد استقلال به شاه ماهی مازندرانی پرسپولیس
مدتی از حمله به اتوبوس پرسپولیس با پرتاب نارنجک گذشته است اما هنوز هم شاگردان یحیی گل محمدی ماجرا را فراموش نکرده‌اند. (ادامه)
عکس/ خوش‌تیپ‌ های تیم‌ ملی در قدیم!
در گذشته بازیکنان عکس‌های یادگاری جالبی می‌گرفتند. قدیم‌ها تیپ بازیکنان فوتبال با امروز یک دنیا تفاوت داشت. عکس زیر مربوط به دهه ۷۰ و حضور این ۳ در تمرین تیم ملی است که در حاشیه عکس یادگاری گرفته‌اند. تیپ دهه هفتادی آن‌ها دیدنی است. نادر محمدخانی، کاپیتان تیم ملی در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بود و سابقه طولانی در تیم ملی و پرسپولیس داشته است. رضا رضایی‌منش بار‌ها به عضویت تیم ملی درآمد و در پاس و بهمن یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران بود. محسن رنجبران هم در برق شیراز عالی کار می‌کرد و سپس به پرسپولیس رفت و یکی، دو فصلی برای سرخپوشان توپ زد و به تیم ملی هم دعوت شد.(ادامه)
گلر استقلال مقابل ذوب‌آهن ۱۰۰تایی شد +عکس
فرهاد مجیدی به نمایندگی از باشگاه استقلال پیراهن شماره ۱۰۰ را به سید حسین حسینی اهدا کرد.(ادامه)
شمال نیوز : هواداران تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار با فولاد سرمربی تیم حریف را تشویق کردند.  نساجی در این روز به یک برد شیرین خانگی دست یافت و یک روز به یاد مازندران را برای فوتبال مازندران رقم زد .... حاشیه بازی نساجی و فولاد| دلجویی هواداران نساجی از نکونام/ ادای احترام به دست‌نشان +عکس
شمال نیوز : هواداران تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار با فولاد سرمربی تیم حریف را تشویق کردند. نساجی در این روز به یک برد شیرین خانگی دست یافت و یک روز به یاد مازندران را برای فوتبال مازندران رقم زد ....(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
عکس یادگاری جواد نکونام و ژاوی
جواد نکونام و ژاوی هرناندز سرمربیان فولاد و السد قطر که زمانی در لیگ اسپانیا مقابل هم بازی می‌کردند، پیش از بازی با یکدیگر دیدار و خوش و بش کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.