.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هافبک ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه با برخی زلزله زدگان این کشور دیدار کرد. دیدار علی کریمی با زلزله‌زدگان ترکیه‌ + عکس
هافبک ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه با برخی زلزله زدگان این کشور دیدار کرد.(ادامه)
اشک تمساح شکارچی برای پیروز+ عکس
(ادامه)
عکس یادگاری خانم «کم‌حجاب» با حداد عادل در راهپیمایی ۲۲ بهمن
عکس یادگاری خانم «کم‌حجاب» با حداد عادل در راهپیمایی ۲۲ بهمن(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد....
« حماسه ششم بهمن آمل » ؛ حماسه ای از جنس مردم
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد.... (ادامه)
اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور برخی مسئولین و خانواده شهدا در سینما فلسطین برگزار شد. عمار به ایستگاه پایانی رسید
اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور برخی مسئولین و خانواده شهدا در سینما فلسطین برگزار شد.(ادامه)
تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جهانی، مقابل شیلی به پیروزی رسید. برد بزرگ هندبال ایران برابر شیلی در ثانیه های آخر
تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جهانی، مقابل شیلی به پیروزی رسید.(ادامه)
هر سال و در آستانه سال نو میلادی در بسیاری از محله های ارمنی نشین تهران و سایر شهرهای ایران، بابانوئل ها و درخت های کاج با رنگ و لعابی جذاب و درخشان، نوید آغاز سال جدید را می دهند. تب تند «کریسمس» میان مسلمانان!/ از درخت ۸۰ میلیونی تا بابانوئل ۱۲ میلیونی
هر سال و در آستانه سال نو میلادی در بسیاری از محله های ارمنی نشین تهران و سایر شهرهای ایران، بابانوئل ها و درخت های کاج با رنگ و لعابی جذاب و درخشان، نوید آغاز سال جدید را می دهند.(ادامه)
 لادن برومند از همراهان مصی علینژاد در دیدار با مکرون گفت رئیس جمهور فرانسه در این دیدار اعلام کرده که نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم و نه مایلیم که نظام سیاسی شما را تغییر دهیم! صحبت‌های محرمانه مکرون در ملاقات با مسیح علینژاد فاش شد
لادن برومند از همراهان مصی علینژاد در دیدار با مکرون گفت رئیس جمهور فرانسه در این دیدار اعلام کرده که نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم و نه مایلیم که نظام سیاسی شما را تغییر دهیم!(ادامه)
عکس یادگاری جالب همسران بازیکنان آرژانتین در جشن قهرمانی
همسران بازیکنان آرژانتین در جشن قهرمانی جام جهانی 2022 عکس یادگاری گرفتند.(ادامه)
عکسی که شوخی شوخی جدی شد
حاج قاسم به مقر لشکر فاطمیون آمده بود، فرماندهان خواستند یک عکس یادگاری بگیرند که ابوحامد ناگهان گفت: شهدا به ترتیب.(ادامه)
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی از بازی هفته دوازدهم و دربی محروم نخواهد شد. یحیی گل محمدی از دربی محروم می‌شود؟/ پای حکم سنگین در میان است
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی از بازی هفته دوازدهم و دربی محروم نخواهد شد.(ادامه)
تیم ملی پیش از اعزام به آلمان برای حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ توسط محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور وقت بدرقه شد. (عکس) دیدار علی کریمی و علی دایی با رئیس جمهور
تیم ملی پیش از اعزام به آلمان برای حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ توسط محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور وقت بدرقه شد.(ادامه)
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در ششمین اجلاس سیکا گفت: ملت ایران گزینه نظامی آمریکا را نامعتبر کرده است و اینک در پی ناکامی آمریکا در نظام تحریم، واشنگتن و متحدینش به سیاست ناکام بی‌ثبات‌سازی متوسل شده است ....(خبر)
(ادامه)
عکس یادگاری دختران دانشجو با رئیس‌جمهور رئیسی
(ادامه)
جاذبه خوشمزه گردشگری/ ضرورت تدوین «اطلس خوراک ایران»
هرچند تاکنون گام های زیادی برای به رخ کشیدن میراث غذایی ایران برداشته شده اما هنوز فرهنگ غذایی، سوغات، شیرینی ها و به طور کلی میراث غذایی در بسیاری از شهرهای ایران ناشناخته باقی مانده است.(ادامه)
شمال نیوز:  محمدحسین محمدیان به دلیل بیماری عفونی‌ای که از مسابقات جهانی درگیر آن شده بود، در بیمارستان  نیمه شعبان ساری بستری شد. محمدحسین محمدیان در بیمارستان ساری بستری شد+ عکس
شمال نیوز: محمدحسین محمدیان به دلیل بیماری عفونی‌ای که از مسابقات جهانی درگیر آن شده بود، در بیمارستان نیمه شعبان ساری بستری شد.(ادامه)
حضور رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱
رئیس جمهور امروز با حضور در یکی از مدارس شهر تهران زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در سراسر کشور نواخت.(ادامه)
«اتاق ایزوله را برای بستری کردن نوه های سردار خالی کردیم. ایشان با ناراحتی گفتند یک نوزاد را از اتاق ایزوله بیرون آوردید به خاطر نوه های من؟ ما هم در نوبت می مانیم مثل بقیه بیماران!» خاطرات دکتر«محمد ترکمن»، پزشک اطفال از همنشینی با سردار شنیدنی‌است. شرط حاج قاسم برای عکس یادگاری
«اتاق ایزوله را برای بستری کردن نوه های سردار خالی کردیم. ایشان با ناراحتی گفتند یک نوزاد را از اتاق ایزوله بیرون آوردید به خاطر نوه های من؟ ما هم در نوبت می مانیم مثل بقیه بیماران!» خاطرات دکتر«محمد ترکمن»، پزشک اطفال از همنشینی با سردار شنیدنی‌است.(ادامه)
دلیل کینه میرحسین از شهید حسین همدانی/ او از تهدید فتنه ۸۸ فرصت ساخت
سردار شهید حسین همدانی ۱۰۰ هزار نفر از مردم سوریه را در قالب گردان و تیپ سازماندهی کرد. همچنین در این مدت با تلاش‌های حبیب حرم، گروه‌های جهادی از کشورهای مختلف همچون زینبیون، فاطمیون، الحشدالشعبی و حتی حزب‌الله سوریه تشکیل شد. (ادامه)
عکس های یادگاری با احمدی‌نژاد در مراسم شب تاسوعا
دولت بهار عکس های یادگاری برخی مردم با احمدی‌نژاد در مراسم شب تاسوعای حسینی در میدان ٧٢ نارمک را منتشر(ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)
عکس/ رئیسی در حلقه دانشجویان نمونه
عکس یادگاری آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با اساتید و دانشجویان نمونه کشوری(ادامه)
عکس یادگاری سران شرکت‌کننده در ششمین اجلاس سران کشور‌های ساحلی دریای خزر
(ادامه)
بازگشت بنا به تمرینات تیم ملی +عکس
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به تمرینات تیم ملی بازگشت.(ادامه)
 کشتی های کروز در راه دریای ایران است تا با ورود آن هم گردشگری و توریسم دریایی جان تازه و هم ساحل نشینان روی آن عکس های یادگاری و سلفی گیرند. سلفی مسافران شمال با دریا / « کشتی های کروز» در راه خزر
کشتی های کروز در راه دریای ایران است تا با ورود آن هم گردشگری و توریسم دریایی جان تازه و هم ساحل نشینان روی آن عکس های یادگاری و سلفی گیرند.(ادامه)
۶ بازیکن در فهرست خروجی پرسپولیس
هر چند نشست سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه تکلیف فهرست ورود و خروجی سرخپوشان برای فصل آینده را مشخص خواهد کرد اما خروج ۶ بازیکن از جمع بازیکنان این تیم قطعی است.(ادامه)
بازگشت قطعی علیرضا بیرانوند به پرسپولیس
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران تمام امور مربوط به عقد قرارداد با پرسپولیس را طی کرد تا فصل آینده در این تیم بازی کند.(ادامه)
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران با پیروزی مقابل استقلال در ضربات پنالتی،به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد صعود نساجی به نیمه نهایی جام حذفی با شکست استقلال
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران با پیروزی مقابل استقلال در ضربات پنالتی،به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد(ادامه)
مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور نمایندگان فوتبال ایران و دو چهره بین المللی فوتبال کشورمان یعنی علی دایی و مهدی مهدوی کیا در دوحه قطر انجام شد که دایی در جمع خارج کنندگان گوها بود ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.