.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عفت مرعشی‌: این مرگ حق هاشمی‌رفسنجانی نبود
(ادامه)
سیزده فروردین در خانه بمانیم
روز طبیعت امسال هم با سال‌های قبل فرق دارد آنچه که از هشدارهای بهداشتی، زیست‌محیطی، انتظامی و منابع طبیعی بر می‌آید این است که در روز طبیعت ممنوعیت هر گونه دورهمی و تجمع را مانند سال گذشته باید تجربه کنیم. (ادامه)
مصاف جذاب عادل فردوسی پور و علی کریمی+عکس
به مناسبت چهلمین روز درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو تیم یاران فردوسی پور و منتخب سرخابی به مصاف یکدیگر رفتند.(ادامه)
عکس/ فرزاد و فرهاد مجیدی بعد از بازگشت به استقلال
فرهاد مجیدی عصر دیروز به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. با اعلام احمد مددی مدیرعامل استقلال، فرهاد مجیدی با عقد قراردادی ۲ و نیم ساله به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. مجیدی فصل پیش هم جانشین آندره آ استراماچونی شده بود و با این تیم در لیگ برتر به مقام نایب قهرمانی رسید. فرزاد و فرهاد مجیدی بعد از بازگشت به استقلال عکس یادگاری گرفتند.(ادامه)
زدن ۲ ماسک برای همه پیشنهاد نمی‌شود
یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: افراد نباید طولانی‌مدت ماسک بزنند زیرا با مرطوب شدن آن دیگر کارایی خود را از دست می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : سردار شهید قاسم سلیمانی در نامه‌ خود به فرزندش که برای نخستین بار منتشر شده است از چگونگی انتخاب شغل خود می‌گوید و این‌که هرگز نمی خواسته نظامی شــود و هرگز از مدرج شدن خوشش نمی‌آمده است. انتشار نامه شهید سلیمانی به فرزندش/ هرگز نمی‌خواستم نظامی شوم
شمال نیوز : سردار شهید قاسم سلیمانی در نامه‌ خود به فرزندش که برای نخستین بار منتشر شده است از چگونگی انتخاب شغل خود می‌گوید و این‌که هرگز نمی خواسته نظامی شــود و هرگز از مدرج شدن خوشش نمی‌آمده است.(ادامه)
انصاریان با احترام به مادرش درس بزرگی داد
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: علی انصاریان با احترام به مادرش درس بزرگی به همه داد.(ادامه)
عکس یادگاری مهدی طارمی با جام قهرمانی سوپرکاپ پرتغال
تیم فوتبال پورتو در دیدار سوپرکاپ پرتغال با برتری ۲-۱ مقابل بنفیکا قهرمان شد. مهدی طارمی که از ابتدا تا دقیقه ۷۷ در زمین بود یک پنالتی گرفت و بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.(ادامه)
عکس یادگاری احمدی نژاد در بیمارستان
(ادامه)
شمال نیوز : امانی تاکید کرد موقعی به عنوان کارفرما و یا شریک پروژه رضایت به افتتاح خواهم داد که نیروگاه بتواند در ظرفیت واقعی فعالیت کند و بتواند روزانه ۲۰۰ تن زباله را بسوزاند .... شهردار : وعده اعتباری نوبخت برای نیروگاه زباله سوز نوشهر عملی نشد / کاری به تشریفات و برنامه افتتاح ندارم و زمانی این کار را می‌کنم که زباله‌ای دفن نشود
شمال نیوز : امانی تاکید کرد موقعی به عنوان کارفرما و یا شریک پروژه رضایت به افتتاح خواهم داد که نیروگاه بتواند در ظرفیت واقعی فعالیت کند و بتواند روزانه ۲۰۰ تن زباله را بسوزاند ....(ادامه)
عکس/ امضای یادگاری عادل فردوسی‌پور برای علی کریمی
عادل فردوسی‌پور کتاب هنر شفاف اندیشیدن را به مناسبت تولد علی کریمی به او هدیه داد.(ادامه)
اقدام ویژه هم‌تیمی‌های شجاع خلیل‌زاده در حمایت از بازیکن کرونایی
بازیکنان تیم فوتبال الریان قطر پیش از بازی با الخریطیات از هم تیمی خود که به کرونا مبتلا شده است به شکل خاصی حمایت کردند.(ادامه)
عکس یادگاری حاج قاسم با حجت‌الاسلام راستگو
کانال تلگرامی تصویری از حضور مرحوم حجت الاسلام راستگو در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، در کنار سردار شهید قاسم سلیمانی را منتشر کرد.محمد حسن راستگو بر اثر سکته مغزی دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: چاپ این کتاب در مورد بانوانی است که در عرصه‌ جنگ درخشیدند، روایت‌هایی از اضطراب، نگرانی شب عملیات، مقابله با دشمن در این کتاب آمده است.... رونمایی کتاب «ماه پنهان نمی‌ماند» / روایت درخشش بانوان در دفاع مقدس
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: چاپ این کتاب در مورد بانوانی است که در عرصه‌ جنگ درخشیدند، روایت‌هایی از اضطراب، نگرانی شب عملیات، مقابله با دشمن در این کتاب آمده است....(ادامه)
ظریف: عده ای از ترس کاندیداتوری من، مدام در کار وزارت خارجه کارشکنی می کنند؛ خیالشان راحت، کاندیدای ۱۴۰۰ نمی‌شوم / برخی به خاطر منافع اقتصادی، مخالف تصویب FATF هستند / درباره تبعات قیمت بنزین در آبان ۹۸ هشدار داده ....(خبر)
(ادامه)
عکس یادگاری سخنگوی جدید و سابق وزارت امور خارجه
سعید خطیب زاده امروز صبح در مراسم تودیع سخنگوی قبلی و معارفه سخنگوی جدید با حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و در محل این وزارتخانه معرفی شد و سید عباس موسوی، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه نیز به عنوان سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان منصوب شده است.(ادامه)
عکس/ تصویری عجیب از دو پرسپولیسی در هتل استقلال
یحیی گل محمدی و مطهری با چهره‌های متفاوت در هتل استقلال؛ عکس یادگاری از ۱۶ سال قبل، پیش از بازی دوستانه با آلمان.(ادامه)
عکس/ تصویر دسته‌جمعی استقلالی‌ها!
مربیان دو تیم سپاهان و نساجی مازندران که سابقه حضور در استقلال را دارند پیش از شروع مسابقه با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند. پیش از شروع مسابقه امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان به سمت نیمکت نساجی مازندران رفت و با محمود فکری و ودیگر مربیان این تیم خوش و بش گرمی کرد. * امیر قلعه‌نویی با محمود فکری، صمد مرفاوی و سیروس دین محمدی مربیان نساجی که همگی سابقه حضور در استقلال را دارند عکس یادگاری گرفت. * نساجی در نیمه دوم با چند دقیقه تاخیر به میدان آمد. * ممشلی بازیکن تیم نساجی در شروع نیمه دوم مصدوم و تعویض شد. مسابقه دو تیم تا دقیقه 60 با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی مازندران در جریان است.(ادامه)
اصرار برای گرفتن عکس یادگاری با فردوسی‌پور! +عکس
عادل فردوسی‌پور به عنوان همراه یک فرد دیگر راهی یکی از کلینک ها شده بود که توجه مراجعین را به خودش جلب کرد.این در حالی است که بعضی از مراجعه کنندگان به این کلینیک از فردوسی پور درخواست عکس یادگاری می کردند!این در حالی است که عادل با بیان اینکه کرونا است و خطر دارد هم نتوانست بعضی از آنها را از انداختن عکس یادگاری منصرف کند.جالب اینجاست که آنها به فردوسی پور می گفتند:«ماسک ات را بردار!»(ادامه)
اهدای پیراهن هادی نوروزی به فرزندانش
پیراهن شماره ۲۴ پرسپولیس به فرزندان مرحوم هادی نوروزی اهدا شد.(ادامه)
دستخط یادگاری شهید حججی در روز عرفه +عکس
(ادامه)
عکس یادگاری طارمی و عابدزاده در پرتغال
مهدی طارمی و امیر عابدزاده در لیگ پرتغال رودروی هم قرار گرفتند که این بازی برنده نداشت. امیر برای چهارمین هفته متوالی موفق شد کلین شیت کند و طارمی هم بعد از چند هفته گلزنی، ناکام بود. قبل از شروع این مسابقه طارمی و عابدزاده عکسی به یادگار با هم گرفتند.(ادامه)
عکس: ماجرای عکس یادگاری حاج قاسم با دختری که حجاب مناسبی نداشت
ماجرای عکس یادگاری حاج قاسم با دختری که حجاب مناسبی نداشت(ادامه)
عکس یادگاری فرهاد مجیدی با 2 خانم تعمیرکار
تصویری از فرهاد مجیدی در کنار دو دختر تعمیرکار ماشین در فضای مجازی منتشر شده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: هم دوران دولت ۴ ساله و پایان‌پذیر و کوتاه و هم دوران مجلس ۴ ساله و کوتاه است اما با همکاری دولت و مجلس می‌توانیم یادگاری دائمی و ماندگار برای دهه‌ها و حتی قرن‌ها برای مردم به یادگار بگذاریم و آن یادگار بزرگ، قانون متقن، صحیح، کارآمد و مفید برای جامعه است. دولت و مجلس می‌توانند یادگاری ماندگار برای مردم به جای بگذارند/ مبنای ما چارچوب قانون اساسی است/ بدنبال مجلس قوی و کارآمد هستیم(خبر)
رئیس‌جمهور گفت: هم دوران دولت ۴ ساله و پایان‌پذیر و کوتاه و هم دوران مجلس ۴ ساله و کوتاه است اما با همکاری دولت و مجلس می‌توانیم یادگاری دائمی و ماندگار برای دهه‌ها و حتی قرن‌ها برای مردم به یادگار بگذاریم و آن یادگار بزرگ، قانون متقن، صحیح، کارآمد و مفید برای جامعه است.(ادامه)
روز سوم خرداد ماه، سالگرد حماسه آزادی و فتح خرمشهر پس از بیش از یک سال و نیم اشغال آن به دست رژیم صدام است.


تصاویری کمیاب از حماسه آزادسازی خرمشهر(خبر)
روز سوم خرداد ماه، سالگرد حماسه آزادی و فتح خرمشهر پس از بیش از یک سال و نیم اشغال آن به دست رژیم صدام است. (ادامه)
آخرین عکس لاریجانی با روحانی و رئیسی در جایگاه رئیس مجلس
پنجاهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در حالی امروز با حضور سران سه قوه برگزار شد که علی لاریجانی آخرین حضور خود در این جلسه را تجربه کرد و در پایان عکس یادگاری با روسای قوای مجریه و قضاییه انداخت. (ادامه)
عکس یادگاری با دست‌نوشته «علی لاریجانی رفت»!
اقدام عجیب و قابل‌تامل برخی افراد در شهر قم علیه رئیس مجلس خبرساز شد. (ادامه)
بیانیه شرکت توزیع برق مازندران به مناسبت روز جهانی قدس
(ادامه)
شمال نیوز : زنگ آغاز مجلس دهم برای آخرین بار آن هم با ریاست مسعود پزشکیان به صدا درآمد، جلسه ای که حال و هوای دیگری داشت؛ نمایندگان اغلب با لباس‌های محلی خود حاضر شده بودند. .... دفتر مجلس دهم بسته شد / آخرین جمله لاریجانی چه بود ؟ / از نطق کوبنده آقای رئیس تا عکس یادگاری آخر
شمال نیوز : زنگ آغاز مجلس دهم برای آخرین بار آن هم با ریاست مسعود پزشکیان به صدا درآمد، جلسه ای که حال و هوای دیگری داشت؛ نمایندگان اغلب با لباس‌های محلی خود حاضر شده بودند. ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.