.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
راهپیمایی اربعین دیگر یک مناسک تاریخی نیست. نمی توان و نباید آن را کنش گروهی شمرد در یک جغرافیای محدود. حدود و ثغور این "کلان همایش" نه تنها مرز های یک کشور و منطقه را درنوردیده که جهان را فراگرفته است. اربعین و جامعه سازی(يادداشت)
راهپیمایی اربعین دیگر یک مناسک تاریخی نیست. نمی توان و نباید آن را کنش گروهی شمرد در یک جغرافیای محدود. حدود و ثغور این "کلان همایش" نه تنها مرز های یک کشور و منطقه را درنوردیده که جهان را فراگرفته است.(ادامه)
حضور در پیاده‌روی اربعین به نیابت از شهدا در پویش «همسفر من»
امسال، بسیاری از زائران پیاده اربعین حسینی شور و حال متفاوتی را تجربه خواهند کرد؛ چرا که در کنار حضور خود، نایب‌الزیاره شهدای مدافع حرم نیز خواهند بود و عظمت این گردهمایی را دو چندان خواهند کرد.(ادامه)
شیعه مفتخر است به اینکه در مقابل نظام سلطه ایستاد/ بسیاری از خواسته‌های استکبار به وسیله جمهوری اسلامی تخریب شد/ پرچم جمهوری اسلامی «عدالت و معنویت» است/ این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند....(خبر)
(ادامه)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.

دولت از فرافکنی احتراز کرده؛ نشنیدیم کسی بگوید اختیار نداریم / شعارهای انقلاب در این دولت برجسته‌تر شده / مجموع عملکرد دولت، امید و اعتماد مردم را تا حدود زیادی احیا کرد / سفرهای استانی درخشان و مهم است / دولت، جامعه را از حالت چشم‌انتظاری و نگاه به بیرون خارج کرد(خبر)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است. (ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در جنگ سخت شکست خورده و جنگ را به فضای مجازی کشانده است / بیش از ۱۰۰ هزار موشک آماده در لبنان وجود دارد/ دست‌های بر ماشه گذاشته شده جوانان حزب الله را ببینید ....(خبر)
(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور با نگاه فرهنگی قابل حل است، گفت: علت اینکه مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود این است که نسبت به اقتصاد فهم فرهنگی نداریم.

انقلاب با حرف‌های مفت، تند و فضولی کردن به جایی نمی‌رسد / اقتصاد ما آلوده به ریاست و ربا جنگ با خداست / مجلس ، روزهای آینده تغییر قانون بانک مرکزی را کلید می زند/ بسیاری از مشکلات کشور با نگاه فرهنگی قابل حل است/ آمریکا بر حوزه تغییر باورها سرمایه گذاری کرده است(خبر)
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور با نگاه فرهنگی قابل حل است، گفت: علت اینکه مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود این است که نسبت به اقتصاد فهم فرهنگی نداریم. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: یکی از عوامل ایجاد اختلاف و دشمنی در منطقه، رژیم غاصب صهیونیستی است که آمریکا نیز از آن پشتیبانی می‌کند / حمله نظامی به شمال سوریه به ضرر ترکیه،سوریه و منطقه و به نفع تروریستها خواهد بود....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار آقای رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه و هیئت همراه با تأکید بر لزوم افزایش همکاریهای دو کشور به‌ویژه همکاریهای تجاری، رژیم صهیونیستی را از عوامل اصلی ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی برشمردند و با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم غاصب نمی‌توانند جلوی حرکت عمیق فلسطینی‌ها را بگیرند، در خصوص مسئله سوریه خاطرنشان کردند: حفظ تمامیت ارضی سوریه بسیار مهم است و هر گونه حمله نظامی در شمال سوریه قطعاً‌ به ضرر ترکیه، سوریه و همه منطقه، و به نفع تروریستها خواهد بود. حمله نظامی به شمال سوریه به ضرر ترکیه، سوریه و به نفع تروریست‌ها خواهد بود / امنیت ترکیه و مرز‌های آن را امنیت خود می‌دانیم؛ شما نیز امنیت سوریه را امنیت خود بدانید / اگر سیاستی مبنی بر مسدود کردن مرز ایران و ارمنستان وجود داشته باشد، جمهوری اسلامی با آن مخالفت خواهد کرد(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار آقای رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه و هیئت همراه با تأکید بر لزوم افزایش همکاریهای دو کشور به‌ویژه همکاریهای تجاری، رژیم صهیونیستی را از عوامل اصلی ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی برشمردند و با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم غاصب نمی‌توانند جلوی حرکت عمیق فلسطینی‌ها را بگیرند، در خصوص مسئله سوریه خاطرنشان کردند: حفظ تمامیت ارضی سوریه بسیار مهم است و هر گونه حمله نظامی در شمال سوریه قطعاً‌ به ضرر ترکیه، سوریه و همه منطقه، و به نفع تروریستها خواهد بود.(ادامه)
دعای عرفه ی سید الشهداء به ما می گوید باید در همه ساحت ها نگاهمان به خدا باشدو باید تکلیف خود را در همه ی قلمروها ی بندگی به تمام وکمال به انجام برسانیم / با تجربه عرفه به قربان می رسیم واز آنجا به عاشورا ....(خبر)
(ادامه)
فینالیست شدن ۲ کشتی گیر مازندرانی در قزاقستان
فیروزپور و زارع به فینال رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد قزاقستان راه یافتند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون. امام شخصیتی استثنایی به معنای واقعی کلمه بود/ امام (ره) روح جمهوری اسلامی است/ هم اقتصاد را تقویت می‌کنیم و هم دفاع و امنیت کشور را / نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم/ مهم‌ترین امید دشمنان، امید بستن به اعتراضات مردمی است؛ این محاسبه دشمن غلط است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون.(ادامه)
وزیر بهداشت: کوواکس منابع مالی و واکسن به ایران نداد
وزیر بهداشت گفت: در اوج کرونا و درگیری با دلتا، واکسن چندانی در اختیار نداشتیم و منتظر تأمین واکسن از مسیر کوواکس بودیم، در صورتی که نه منابع مالی خودمان و نه واکسن را به ما ندادند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان گفت: ملت بزرگ ایران با سربلندی ایستاده است و دشمن نیز بیش از هر زمانی در این ۴۰ سال گذشته ضعیف‌تر و ایران اسلامی از هر زمانی مقتدرتر است ....(خبر)
(ادامه)
نظرسنجی‌ها میگویند تقریباً ۷۰ درصد فلسطینی‌ها در سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷ و اردوگاه‌های خارج، رهبران فلسطینی را به حملات نظامی به رژیم غاصب ترغیب میکنند. این پدیده‌ی مهمّی است؛ زیرا به معنی آمادگی کامل فلسطینی‌ها برای مقابله با رژیم غاصب است تا رژیم غاصب هست، همه روزهای سال روز قدس است / حضور حماسی امروز مردم، استقامت مدافعان قدس و مسجدالاقصی را افزایش می‌دهد/ اراده شکست‌ناپذیر مردم فلسطین؛ جایگزین ارتش شکست‌ناپذیر صهیونیست / عملیات فداکارانه جوانان فلسطینی آینده‌ای متفاوت را مژده می‌دهد/ رژیم صهیونیستی از نفَس افتاده است(خبر)
نظرسنجی‌ها میگویند تقریباً ۷۰ درصد فلسطینی‌ها در سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷ و اردوگاه‌های خارج، رهبران فلسطینی را به حملات نظامی به رژیم غاصب ترغیب میکنند. این پدیده‌ی مهمّی است؛ زیرا به معنی آمادگی کامل فلسطینی‌ها برای مقابله با رژیم غاصب است(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۴۳ ساله شد و از زمانی که امام (ره) در چنین روزی فرمان تاسیس این نهاد مردمی را صادر کرد تا امروز، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب، کشور و ملت بوده و توانسته وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد.

سپاه پاسداران و ۴۳ سال افتخارآفرینی/ از مقابله با توطئه‌های دشمنان تا خدمات رسانی به مردم
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۴۳ ساله شد و از زمانی که امام (ره) در چنین روزی فرمان تاسیس این نهاد مردمی را صادر کرد تا امروز، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب، کشور و ملت بوده و توانسته وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد. (ادامه)
تجلیل رئیس مجلس از خانواده شهدای حماسه ششم بهمن آمل
رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال لوح تقدیر وهدایایی از خانواده‌های حماسه مردمی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ مردم آمل در ایستادگی برابر گروهک کمونیستی وضدانقلابی تقدیر وتجلیل کرد.(ادامه)
به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود/ از هر گروه مبارزی علیه رژیم صهیونیستی در دنیا پشتیبانی می‌کنیم/ دیر نباشد که فتح قدس را ببینیم / هرکجا تشخیص بدهیم برخورد جدی با صهیونیست‌ها خواهیم کرد و آن‌ها کوچکتر از آن هستند که با ما هماوردی کنند.....(خبر)
(ادامه)
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس شانزدهمین یادواره شهدای شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار شد
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت .

سرلشکر باقری : سردار سرلشکر شهید طوسی چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات در دفاع مقدس بود
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت . (ادامه)
۲۰ جمله از رهبر انقلاب درباره «ماه مبارک رمضان»
رحمت الهی، عزت الهی، توفیق الهی، قرب الهی، استغنای ناشی از تفضل الهی، رزق مادی، رزق معنوی، همه در ماه رمضان است.(ادامه)
بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت ماه رمضان
شورای هیئات مذهبی مازندران با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خواستار زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم و جوانان در مساجد و اماکن مذهبی و احیای مناسبت های ماه الهی شد.(ادامه)
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهاتی تبدیل شده است، گفت: تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است. تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهاتی تبدیل شده است، گفت: تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است.(ادامه)
روح الله سلگی  معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ را به مردم شریف استان مازندران تبریک و تهنیت گفت. پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران به مناسبت آغاز سال نو
روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ را به مردم شریف استان مازندران تبریک و تهنیت گفت. (ادامه)
اداره کشور را از مسیر درستی شروع کردیم. سرنوشت ملت را در دستان بیگانگان جستجو نکردیم. دوگانه‌سازی و فاصله‌گذاری که تضعیف کننده قدرت ملت است کنار گذاشتیم. نشان دادیم که قدرت میدان به نفع قدرت دیپلماسی است. در سال جاری اشتغال مسئله اول دولت است/ رنج مردم را در سفرهای استانی و ملاقات‌های عمومی لمس می‌کنم/ حمایت از تولید در صدر برنامه‌های دولت خواهد بود
اداره کشور را از مسیر درستی شروع کردیم. سرنوشت ملت را در دستان بیگانگان جستجو نکردیم. دوگانه‌سازی و فاصله‌گذاری که تضعیف کننده قدرت ملت است کنار گذاشتیم. نشان دادیم که قدرت میدان به نفع قدرت دیپلماسی است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. نه شبیه سلطنت است، نه شبیه ریاست جمهوریهای امروز دنیاست، نه شبیه فرماندهی‌هاست، نه شبیه رؤسای کودتاگر است، شبیه هیچ کدام از اینها نیست. یک چیز خاصی است متکی به مبانی معنوی. اگر اجازه قطع بازوهای قدرت ملی داده می‌شد امروز کشور با خطرات بزرگ مواجه بود/ تخصیص بودجه سنگین برای جهاد تبیین کاری غلط است ساده‌لوحانه‌تر از پیشنهاد کسی که می‌گوید قدرت دفاعی را برای حساس نشدن دشمن، کاهش دهیم وجود ندارد(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. نه شبیه سلطنت است، نه شبیه ریاست جمهوریهای امروز دنیاست، نه شبیه فرماندهی‌هاست، نه شبیه رؤسای کودتاگر است، شبیه هیچ کدام از اینها نیست. یک چیز خاصی است متکی به مبانی معنوی. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه آمریکا اوکراین را به این نقطه کشاند گفتند: مثل مردم غرب نیستیم که وقتی بمب را بر سر کاروان عروسی در افغانستان بیندازند آن را مقابله با تروریسم بدانیم بلکه با جنگ در همه جای دنیا مخالفیم. 
طرفدار توقف جنگ در اوکراین هستیم/ اما علاج هر بحرانی در این است که ریشه‌های آن شناخته شود؛ ریشه بحران اوکراین، آمریکاست/ آمریکا یک رژیم مافیایی و بحران‌ساز است/ ماجرای افغانستان و اوکراین نشان داد اروپا و آمریکا قابل اعتماد نیستند(خبر)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه آمریکا اوکراین را به این نقطه کشاند گفتند: مثل مردم غرب نیستیم که وقتی بمب را بر سر کاروان عروسی در افغانستان بیندازند آن را مقابله با تروریسم بدانیم بلکه با جنگ در همه جای دنیا مخالفیم. (ادامه)
آیت الله لائینی :رسالت سنگین روحانیان در ترویج فرهنگ ناب اسلامی
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، وظیفه و رسالت روحانیان و طلاب را در ترویج فرهنگ ناب اسلامی و دینداری مردم سنگین برشمرد.(ادامه)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد. آیت‌الله صافی گلپایگانی نماد انحراف ستیزی و بصیرت تاریخی بود(يادداشت)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد.(ادامه)
دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا با بررسی ابعاد این رویداد بزرگ و افتخار بی بدیل دهه ۵۰، تأثیر عمیق و شگرف آن در سرنوشت مردم و کشورمان بیش از پیش مورد تحلیل و ارزیابی قرار گیرد. دهه فجر؛ افتخاری بی بدیل(يادداشت)
دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا با بررسی ابعاد این رویداد بزرگ و افتخار بی بدیل دهه ۵۰، تأثیر عمیق و شگرف آن در سرنوشت مردم و کشورمان بیش از پیش مورد تحلیل و ارزیابی قرار گیرد.(ادامه)
آیت الله لائینی:عقل و خردمندی ویژگی برجسته حضرت ام البنین (س) بود
نماینده ولی فقیه در مازندران عقل، خردمندی، فهم و کمال را از ویژگی های برجسته حضرت ام البنین (س) ذکر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.