.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حجت الاسلام و المسلملین سیدعلی خمینی گفت: ملتی که از پس هزاران سال، فرهنگ غنی خودش را حفظ کرده، مگر ما حفظ کرده ایم و امثال ما حفظ کرده اند؟! ۱۴۰۰ سال می‌گذرد، چه کسی اسلام را در این سرزمین حفظ کرده است؟ ما اسلام را در این سرزمین حفظ کرده ایم؟! همین ملت بزرگ اسلام را حفظ کرده و همین مردم بزرگ اگر یک وقتی احساس کردند نیازمند هستند عالمان دینی را پرورش بدهند، حوزه‌های علمیه را اداره کرده اند. همین مردم وقتی احساس کردند که باید فرهنگ خودشان را بیمه کنند، جامعه‌ای را پدید آوردند که از دل آن سعدی و حافظ متولد می‌شود. این که مسئول جمهوری اسلامی با پیکان بیاید و با بنز برود جزو وعده های انقلاب نبود/ مگر ما و امثال ما فرهنگ غنی این مردم را حفظ کرده ایم؟!/هر وقت احساس کردیم ما از ملت ایران متدین تر هستیم و باید آنها را به دین برگردانیم شروع اضمحلال ماست (خبر)
حجت الاسلام و المسلملین سیدعلی خمینی گفت: ملتی که از پس هزاران سال، فرهنگ غنی خودش را حفظ کرده، مگر ما حفظ کرده ایم و امثال ما حفظ کرده اند؟! ۱۴۰۰ سال می‌گذرد، چه کسی اسلام را در این سرزمین حفظ کرده است؟ ما اسلام را در این سرزمین حفظ کرده ایم؟! همین ملت بزرگ اسلام را حفظ کرده و همین مردم بزرگ اگر یک وقتی احساس کردند نیازمند هستند عالمان دینی را پرورش بدهند، حوزه‌های علمیه را اداره کرده اند. همین مردم وقتی احساس کردند که باید فرهنگ خودشان را بیمه کنند، جامعه‌ای را پدید آوردند که از دل آن سعدی و حافظ متولد می‌شود.(ادامه)
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته) اسراری کمتر شنیده شده از قبل از تولد و نحوه تولد حضرت فاطمه زهرا (س)+اسناد دقیق
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته)(ادامه)
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. هدف اغتشاشات از بین بردن نقاط قوت کشور بود، نه برطرف کردن ضعف‌ها/ راه علاج وسوسه تبلیغاتیِ اثرگذار بر ذهن جوان و نوجوان باتوم نیست بلکه تبیین است / نیازمند کارهای بزرگ و تحولی هستیم که با وجود مسئولان و جوانان پر تلاش شدنی است(خبر)
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
‌انتقام خون حاج قاسم را ‌دیر یا زود‌ خواهیم گرفت/ به دشمن تذکر داده‌ایم که با همین جوانان به سراغتان خواهیم آمد / آمریکا بداند که شعله‌های انتقام و غضب در نسل‌های جدید ما رویش کرده است / به دشمنان می‌گوییم که بیرق انقلاب برافراشته است....(خبر)
(ادامه)
حضرت ام البنین (س)همسر گرامی امام علی (ع) است که بعد از شهادت حضرت زهرا (س) به زوجیت ایشان در آمدند و چهار پسر برای امام علی (ع) به دنیا آوردند که حضرت عباس (ع) یکی از آن‌ها است. مادری که سه ستاره داشت و یک ماه
حضرت ام البنین (س)همسر گرامی امام علی (ع) است که بعد از شهادت حضرت زهرا (س) به زوجیت ایشان در آمدند و چهار پسر برای امام علی (ع) به دنیا آوردند که حضرت عباس (ع) یکی از آن‌ها است.(ادامه)
هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند
هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند(ادامه)
امروز جنگ‌ها توسعه پیدا کرده‌ ؛ جنگ سایبری، بیولوژیک، نرم و شناختی از جمله جنگ‌هایی است که وجود دارد/ باید شناخت جنگ‌های آینده در دانشگاه‌ها تدریس شود/ تهدیدات انقلاب اسلامی هویتی و حق و باطلی است/ امکان دارد که پس از ماجرا‌های اخیر ....(خبر)
(ادامه)
حسن روحانی روز شنبه در دیدار جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: اینکه چه کسی مسئولیت دولت را برعهده دارد، مسئله فرعی یک شرط تحول در مسائل اقتصادی احیای برجام است/ خزانه را بر خلاف آنچه تحویل گرفته بودیم، پر تحویل دادیم/ تلفنی پیشهاداتی به رهبری منتقل کرده ام/ جاذبه صندوق رای را از بین نبریم
حسن روحانی روز شنبه در دیدار جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: اینکه چه کسی مسئولیت دولت را برعهده دارد، مسئله فرعی (ادامه)
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) عطر یاس ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید و بر روی دستان مردم مازندران تشییع شد. عطر ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) عطر یاس ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید و بر روی دستان مردم مازندران تشییع شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه حادثه تروریستی شاهچراغ موجب رسوایی آمریکایی‌های منافق و سیاه‌دل شد، فرمودند: ما در مسائل مربوط به حوادث و تاریخ انقلاب اسلامی و جنایت‌های دشمنان از نظر کار رسانه‌ای و تبلیغی، کوتاهی داریم ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله العظمی جوادی آملی با بیان اینکه هیچ حقی را نباید از مردم کم گذاشت، گفت: این دینی که برای حیوان آبرو قائل است، آیا برای بشر حرمت قائل نیست؟! مردم ایران، بزرگ و بزرگ زاده هستند و باید حرمتشان حفظ شود / هیچ حقی را نباید از مردم کم گذاشت
آیت الله العظمی جوادی آملی با بیان اینکه هیچ حقی را نباید از مردم کم گذاشت، گفت: این دینی که برای حیوان آبرو قائل است، آیا برای بشر حرمت قائل نیست؟!(ادامه)
صعود ایران به فینال جام جهانی کشتی آزاد در مصاف حساس با آمریکا
تیم ملی کشتی آزاد ایران با برتری ۶ بر ۴ مقابل تیم منتخب جهان، حریف آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد شد.(ادامه)
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت: رسانه ملی، تنها مردِ میدانِ جمهوری اسلامی در نبرد عظیم رسانه ای
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت:(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش ‌مردم عزیز را به هم بزند، گفت: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند. دشمنان و فریب خوردگان از پیشرفت کشور ناراحت هستند / تا پای جان پای مردم و این نظام می‌مانیم / آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است به ما بخورد/ صحنه خدمت به مردم را ترک نمی‌کنیم/ اجازه تخریب مملکت را نمی دهیم(خبر)
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش ‌مردم عزیز را به هم بزند، گفت: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند.(ادامه)
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی، شبه افکنی و جنگ شناختی علیه کشور است، اضافه کرد: برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است/ شبکه‌های ضد ایرانی به هیچ قانون اخلاقی پایبند نیستند
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی، شبه افکنی و جنگ شناختی علیه کشور است، اضافه کرد: برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است(ادامه)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».

بسیج فقط برای میدان نظامی نیست/ مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند/ چشم بچه‌های تیم ملی فوتبال روشن که چشم ملت را روشن کردند(خبر)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید». (ادامه)
ببر مازندران را این آقا منقرض کرد!
«ظل‌السلطان» پسر ناصرالدین قاجار بود و در شکار حیوانات به‌قدری افراط کرد که متهم اصلی انقراض چند گونه جانوری در ایران است؛ از جمله ببر مازندران. خودش هم در کتاب «تاریخ سرگذشت مسعودی» نوشته که چه بلایی سر حیات وحش ایران آورد.(ادامه)
تشییع پیکر پاک جانباز شهید ایرج پرهنر در تنکابن
پیکر پاک جانباز شهید ایرج پرهنر امروز پنج‌شنبه ۲۶ آبان ماه در گلزار شهدای وادی تنکابن تشییع شد‌.(ادامه)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است. فکر می‌کنند با به صحنه آوردن عده کمی فریب خورده می‌توانند یک انقلاب با شکوه را در معرض آسیب قرار دهند / هر کسی صدای بنده را می‌شنود بداند که فریادهای دشمن، فریادهای شیطان است؛ به جنگ خدا و رسول آمده‌اند / دوست دارند خیابان‌ها ....(خبر)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است.(ادامه)
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ ثبت نام کرده است. ترامپ سه شنبه شب در جریان سخنانی در ویلای شخصی خود در فلوریدا اعلام کرد که وارد رقابت ها خواهد شد. ترامپ رسما برای انتخابات ریاست‌ جمهوری ٢٠٢۴ آمریکا اعلام نامزدی کرد
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ ثبت نام کرده است. ترامپ سه شنبه شب در جریان سخنانی در ویلای شخصی خود در فلوریدا اعلام کرد که وارد رقابت ها خواهد شد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه در جریان مراسم بزرگداشت شهید طهرانی مقدم با اشاره به هراس دشمنان از پاسخ ایران به شیطنت‌های اخیر گفت: دشمنان چند شبانه روز است که ترسیده و به حالت آماده باش درآمده‌اند و از طریق کشورهای مختلف پیغام می‌فرستند که پاسخ ندهید....(خبر)
(ادامه)
اسماعیلی از ۱۳ آبان به عنوان شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ماهیت ضد استکباری دارد. 13 ابان شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی است .
اسماعیلی از ۱۳ آبان به عنوان شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ماهیت ضد استکباری دارد.(ادامه)
آرمان واقعی و واقعیت آرمانی(يادداشت)
(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب ما هر چند وقت یک بار باید یک تسویه حساب با دشمنان بیرونی خود انجام بدهد و رشد و قدرت افزایی ما در این چالش‌ها است/ آن‌ها که می‌خواستند ما را فلج کنند امروز بی شباهت به فلج‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
یران چند تکه ؛ رویایی که هرگز تعبیر نشد
شهر‌های کردستان که در زمان دفاع مقدس حدود ۲۶ بار هدف حملات وحشیانه رژیم بعث قرار گرفته بود حدود ۲۶ هزار شهید نیز نثار اسلام و انقلاب کرد.(ادامه)
آیت الله جوادی آملی گفتند: شما می بینید که هر وقت مردم با انقلاب بودند، عظمت و شکوهی مانند پیاده روی اربعین رقم خورد، اما انتظار این است که جلوی غارت، اختلاس و نجومی بعضی از مسئولین گرفته شود تا این نظام آسیب نبیند.
جلوی غارت و اختلاس بعضی از مسئولین گرفته شود تا نظام آسیب نبیند
آیت الله جوادی آملی گفتند: شما می بینید که هر وقت مردم با انقلاب بودند، عظمت و شکوهی مانند پیاده روی اربعین رقم خورد، اما انتظار این است که جلوی غارت، اختلاس و نجومی بعضی از مسئولین گرفته شود تا این نظام آسیب نبیند. (ادامه)
فرمانده کل سپاه: جوانانی که به خیابان می‌آیند دوست و دشمن را بشناسند
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به جوانان عزیزمان عرض می‌کنیم وقتی به خیابان می‌آیید پشت سرتان را نگاه کنید که امتداد مسیری که در آن هستید به یک عده قلیل می‌رسد. ما شما را دوستان خودمان می‌دانیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن به شما تعرض کند. (ادامه)
آمریکایی‌ها می‌خواهند با فریب ، جوانان ما را به درون خیابان‌ها بکشند / ما زمان دفاع از همه دفاع می‌کنیم حتی کسانی که ما را دوست ندارند/ دشمن برای جبران شکست‌ها، جنگ رسانه ای و سیاسی را آغاز کرده/ هشدار می‌دهیم که ما شما را می‌شکنیم ....(خبر)
(ادامه)
واکنش قالیباف به حوادث اخیر
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافات‌شان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب ۲ مدال طلای کشتی گیران مازنی ، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان دست یافت. ایران نایب قهرمان جهان شد / رده‌بندی نهایی کشتی آزاد قهرمانی جهان
شمال نیوز: تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب ۲ مدال طلای کشتی گیران مازنی ، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان دست یافت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.