.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باید با شیوه‌های خلاقانه و جذاب، یاد، سلوک و مجاهدت شهدا به نسل جوان منتقل شود. رهبر انقلاب: حفظ یاد شهید و شهیدپرور جهاد است/ یاد سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود
باید با شیوه‌های خلاقانه و جذاب، یاد، سلوک و مجاهدت شهدا به نسل جوان منتقل شود.(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روابط ایران و عمان را روابطی دیرینه و ریشه‌دار و خوب خواندند و گفتند: ما معتقدیم گسترش روابط 2 کشور در همه زمینه‌ها، به نفع هر 2 طرف است. گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است / از روابط با مصر استقبال می‌کنیم / ازسرگیری دوباره روابط با عربستان نتیجه سیاست خوب دولت آقای رئیسی است/ سیاست رژیم صهیونیستی ایجاد اختلاف و نبود آرامش در منطقه است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روابط ایران و عمان را روابطی دیرینه و ریشه‌دار و خوب خواندند و گفتند: ما معتقدیم گسترش روابط 2 کشور در همه زمینه‌ها، به نفع هر 2 طرف است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم. از اول تشکیل مجلس یازدهم اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم / سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید / نگاه درست، یک‌پیکره و مکمل دیدن قوا و همکاری و هم‌افزایی است (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.(ادامه)
وزیر اطلاعات با اشاره به دستگیری تیم تروریستی ‌مرتبط با رژیم صهیونیستی در مرزهای غربی ‌گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده امیدواریم شاهد امنیت در مرزهای غربی و عدم‌تکرار آن باشیم / دشمن عادی‌سازی هنجارشکنی را دنبال می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
اگر ثبات مدیریت در آموزش و پرورش نباشد، طرح ها و برنامه ها نیمه کاره رها خواهد شد، یا به ثمر مطلوب نخواهند رسید و در خوشبینانه ترین حالت – اگر اجرا شوند - در زمان مناسب، عملیاتی نمی شوند. چند نکته با رئیس جمهور و نمایندگان مجلس درباره وزیر حیاتی ترین وزارتخانه کشور(يادداشت)
اگر ثبات مدیریت در آموزش و پرورش نباشد، طرح ها و برنامه ها نیمه کاره رها خواهد شد، یا به ثمر مطلوب نخواهند رسید و در خوشبینانه ترین حالت – اگر اجرا شوند - در زمان مناسب، عملیاتی نمی شوند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: رؤیاهایی که دشمن برای ما دیده بود باطل شد و آنچه که در مورد ما می‌اندیشید به خود او بازگشت و در صحنه‌ای معکوس، ملت ایران درخشید و این درخشش ادامه دارد. رؤیاهایی که دشمن برای ما دیده بود باطل شد/ به عقب باز نمی‌گردیم
فرمانده کل سپاه گفت: رؤیاهایی که دشمن برای ما دیده بود باطل شد و آنچه که در مورد ما می‌اندیشید به خود او بازگشت و در صحنه‌ای معکوس، ملت ایران درخشید و این درخشش ادامه دارد.(ادامه)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد. خطای راهبردی برخی مسئولان گذشته به آموزش و پرورش خسارت‌ زد/ باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم/ / نباید به مدارس دولتی کم‌اعتنایی شود/ برون‌سپاری آموزش معنایی ندارد(خبر)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد.(ادامه)
دعای بیست و هفتمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با سه شنبه ۲۹فروردین به همراه اوقات شرعی تقدیم مخاطبان می‌شود. دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان
دعای بیست و هفتمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با سه شنبه ۲۹فروردین به همراه اوقات شرعی تقدیم مخاطبان می‌شود.(ادامه)
سقوط آزاد کشتی ایران به رده سوم قهرمانی آسیا
(ادامه)
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود. ارکان عدالت حضرت علی (ع) در دوران زمامداری مسلمین
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود.(ادامه)
همانگونه که مشخص است از دیدگاه رهبر حکیم انقلاب، تحول یک نوع حرکت موثر و جهش آفرین است که می‌تواند تاثیراتی قابل توجه بر عرصه‌های مختلف کشور داشته باشد. با تعمق در این کلام می‌توان دریافت که تحولی مورد نیاز امروز کشور و انقلاب اسلامی که در جهت ارتقاء و تقویت مبانی و اصول انقلابی قرار داشته باشد. چرا رهبر انقلاب از ضرورت تحول آفرینی سخن می گویند(يادداشت)
همانگونه که مشخص است از دیدگاه رهبر حکیم انقلاب، تحول یک نوع حرکت موثر و جهش آفرین است که می‌تواند تاثیراتی قابل توجه بر عرصه‌های مختلف کشور داشته باشد. با تعمق در این کلام می‌توان دریافت که تحولی مورد نیاز امروز کشور و انقلاب اسلامی که در جهت ارتقاء و تقویت مبانی و اصول انقلابی قرار داشته باشد.(ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از پایان تفهیم اتهام و بازگشت به فلوریدا در میان هوادارانش حاضر شد و سخنرانی کرد. وی از عزم خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ با کمک هوادارانش خبر داد. آمریکا با بایدن به سوی جهنم و جنگ جهانی سوم پیش می‌رود!
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از پایان تفهیم اتهام و بازگشت به فلوریدا در میان هوادارانش حاضر شد و سخنرانی کرد. وی از عزم خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ با کمک هوادارانش خبر داد.(ادامه)
 رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید
وعده مهم رئیسی به مردم در آغاز سال ۱۴۰۲ / اعلام برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲
رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید (ادامه)

سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در وزارت اطلاعات، بی‌ادعا، بی‌نام و نشان؛ اما پویا، شجاع و خوشنام و سودمند و حاضر و ناظر در آنجایی که هیچ‌کس گمان نمی‌برد، حضور دارند. سربازان گمنام؛ واژه‌ای برای یادآوری نعمت امنیت(يادداشت)
سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در وزارت اطلاعات، بی‌ادعا، بی‌نام و نشان؛ اما پویا، شجاع و خوشنام و سودمند و حاضر و ناظر در آنجایی که هیچ‌کس گمان نمی‌برد، حضور دارند.(ادامه)
سیدمحمد خاتمی یک پیام صادر کرد
سید محمد خاتمی، رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت سید جواد طباطبایی فیلسوف ایرانی را تسلیت گفت.(ادامه)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند بنیه قوی مردمی نظام حجت را بر همه مسئولان و علما تمام کرده است/ سیاست دشمن یأس‌آفرینی است؛ کسانی که شخصیت‌شان ویران است شرایط را ویران می‌بینند /شبهات مانند تحریم‌ها است و موجب مطالعه و فکر و تحقیق برای پاسخگویی می‌شود(خبر)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند(ادامه)
آیت‌الله بهجت (ره) درباره عظمت ماه شعبان فرمود: این، فخر شیعه است که ادعیه عالیة المضامینی در دست این‌ها هست که در دست فلک‌الافلاک نیست. توصیه مهم آیت‌الله بهجت (ره) درباره بزرگداشت ماه شعبان
آیت‌الله بهجت (ره) درباره عظمت ماه شعبان فرمود: این، فخر شیعه است که ادعیه عالیة المضامینی در دست این‌ها هست که در دست فلک‌الافلاک نیست.(ادامه)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان. پیام ملت در ۲۲بهمن استقامت و حمایت کامل از انقلاب بود؛ به ملت اظهار تعظیم می‌کنم/ضعف‌های کشور را با نگاه انقلابی می‌توان بر طرف کرد نه نگاه ارتجاعی/ فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند(خبر)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.(ادامه)
یکی از مدیران معاونت ضدتروریسم وزارت اطلاعات گفت: پس از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز بلافاصله ۴۲ نفر از اعضای شبکه‌ای که فقط این حادثه را پشتیبانی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند. دستگیری ۴۲ نفر از اعضای شبکه پشتیبان حمله تروریستی شاهچراغ (ع)
یکی از مدیران معاونت ضدتروریسم وزارت اطلاعات گفت: پس از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز بلافاصله ۴۲ نفر از اعضای شبکه‌ای که فقط این حادثه را پشتیبانی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
دیروز 22 بهمن متفاوتی بود و انقلاب واقعی پس از چهل و چهار سال یکبار دیگر عظمت و شکوه خود را به نمایش گذاشت و همچون طوفانی، آتش فتنه اخیر را با خاکسترش، نابود کرد. شکوه اتحاد ملی؛ نقطه پایان و نقطه آغاز(يادداشت)
دیروز 22 بهمن متفاوتی بود و انقلاب واقعی پس از چهل و چهار سال یکبار دیگر عظمت و شکوه خود را به نمایش گذاشت و همچون طوفانی، آتش فتنه اخیر را با خاکسترش، نابود کرد.(ادامه)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم. اگر دنبال شنیدن صدای ملت هستید، این‌ها ملت ایران هستند / برخی به دنبال آن هستند که چهره رژیم پهلوی را بزک کنند / دشمن تاب دیدن موفقیت‌های مردم ایران را ندارد/ نگاه پدرانه رهبری در دستگاههای اجرایی دنبال می‌شود/ به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها می‌گویم که آینده ایران اسلامی بسیار بسیار درخشان است(خبر)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم.(ادامه)
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی‌ هستند ، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند. فقط ۳ کشور جهت امدادرسانی در سوریه حضور دارند
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی‌ هستند ، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب: ۲۲ بهمن امسال مظهر اتحاد ملی و خنثی شدن راهبرد دشمن خواهد شد / کسی که از استقلال و باج ندادن به مستکبر عبور کند، صلاحیت اشتغال در نظام را ندارد / اختلاف سیاسی طبیعی است اما نباید تبدیل به گسل شود/ اتحادملی سد محکم در مقابل دشمن است(خبر)
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي. نقش حضرت زینب کبری(تو داناي بدون آموزگار هستي/ شباهت نیروی صبر حضرت زینب(س) به حضرت زهرا(س)/ عفت و حجب و حياي بانوی صبر/ نقش حضرت زینب کبری(س) در احیای تشیّعس) در احیای تشیّع(خبر)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سرنوشت سلمان رشدی، گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد. هتاکان به قرآن از امروز مخفیانه زندگی کنند
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سرنوشت سلمان رشدی، گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود. پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهند(يادداشت)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.