.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
كساني كه نفع اقتصادي و شراكت مالي با كشور تركمنستان دارند در سرماي بي‌سابقه و گسترده چند روز گذشته براي رسيدن به اهداف سياسي و منافع شخصي سعي كردند از طريق قطع شدن گاز تركمنستان به مردم فشار وارد كنند. 
الهام رسما قطع گاز تركمنستان را به داخلي‌ها نسبت‌داد
كساني كه نفع اقتصادي و شراكت مالي با كشور تركمنستان دارند در سرماي بي‌سابقه و گسترده چند روز گذشته براي رسيدن به اهداف سياسي و منافع شخصي سعي كردند از طريق قطع شدن گاز تركمنستان به مردم فشار وارد كنند. (ادامه)
بنا به گزارش هاي غير رسمي از آخرين اخبار و اطلاعات در غرب استان اسامی کاندیداهای هشتمین دوره ی مجلس شورای اسلامی ازحوزه ی انتخابیه ی تنکابن و رامسر مشخص شد... اسامی کاندیداهای حوزه ی انتخابیه ی تنکابن و رامسر
بنا به گزارش هاي غير رسمي از آخرين اخبار و اطلاعات در غرب استان اسامی کاندیداهای هشتمین دوره ی مجلس شورای اسلامی ازحوزه ی انتخابیه ی تنکابن و رامسر مشخص شد...(ادامه)
دکتر محمد میر شکرایی محرم دوباره از راه رسید ... (يادداشت)
دکتر محمد میر شکرایی(ادامه)
 گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد. تأکید صریح مقام معظم رهبری به گروههاي سياسي
گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد.(ادامه)
محسن رضایی: ناگفته های تکان دهنده جنگ را می گویم
(ادامه)
در رثاي ميرزا كوچك خان جنگلي(يادداشت)
(ادامه)
مازندران مرزهاي فرهنگي ناشناخته‌اي دارد
(ادامه)
پاسخ مرکز پژوهشی و اسناد ریاست جمهوری به یاداشت سردار علایی(ديدگاه)
(ادامه)
سردار حسين علايي فاو و كلمبيا، از تواضع تا خودستايي(ديدگاه)
سردار حسين علايي(ادامه)
مجيد امينى
درهاى باز آسمان(يادداشت)
مجيد امينى (ادامه)
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ... محتشمی و راز شکست اصلاح طلبان !!
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ...(ادامه)
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
اولین بیانیه مجمع اعتدالگرايان شمال کشور
مجمع اعتدالگرايان شمال با همكاري تعدادي از دانشجويان و فارغ التحصيلان استانهاي گيلان، گلستان و مازندران روز هفتم خرداد ماه 86 با هدف نقد حاكميت، حضور در قدرت، تقويت ارتباط با جامعه، انسجام بين تشكلهاي دانشجويي، تقويت حس تاثيرگذاري...(ادامه)
يگانه چاكلي معرفي عجايب هفتگانه اشكورات گیلان(گزارش)
يگانه چاكلي(ادامه)
پيام استاندار مازندران به مناسبت روز جهاني كارگر
مهندس شفقت، استاندار مازندران به مناسبت 11 ارديبهشت روز جهاني كارگر پيامي صادر كرد.(ادامه)
متن كامل دفاعيات خسرو گلسرخی (بخوانيد)
(ادامه)
تجلیل از نخبگان جوان استان مازندران
(ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
محمد قلي نژاد كاهش محبوبيت‌ چرا ؟ اعتماد سنجي مردم در انتخابات را جدي بگيرد ...(يادداشت)
محمد قلي نژاد (ادامه)
مقام معظم رهبري: با همه‌ي وجود از ملت بزرگ ايران تشكر مي‌كنم
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پي حماسه پرشكوه 24 آذر و حضور افتخار آميز ملت غيور ايران اسلامي، در پيام مهمي ضمن تشكر از ملت بزرگ ايران تصريح كردند.(ادامه)
بهار دوستان خزان دشمنان(ديدگاه)
رسول سنايى راد(ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر سفر احمدي نژاد و مطالبات مازندران (ديدگاه)
دکتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
در يكي از زمين‌هاي زراعي بابل گوجه فرنگي شبيه صورت انسان روئيده است كه كشاورزان را شگفت‌زده كرد.  اين گوجه فرنگي انسان‌نماي صد گرمي، داراي دو چشم و لب است. رویش یک گوجه فرنگی انسان نما در بابل
در يكي از زمين‌هاي زراعي بابل گوجه فرنگي شبيه صورت انسان روئيده است كه كشاورزان را شگفت‌زده كرد. اين گوجه فرنگي انسان‌نماي صد گرمي، داراي دو چشم و لب است. (ادامه)
استاندار مازندران:مدير سنتي و بي تحول در دولت جایگاهی نخواهد داشت
ابوطالب شفقت با اشاره به اينكه مديران بايد در برنامه هاي خود تحول ايجاد نمايند گفت: مدير سنتي و بي تحول در اين دولت جائي نخواهد داشت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،استاندار مازندران عصر امروز در جلسه شوراي اداري استان مازندران گفت: هفته دفاع مقدس هفته ارج نهادن به همه (ادامه)
آغازدومين جشنواره مجسمه‌هاي شني دربابلسر
(ادامه)
حاشيه تجمع بزرگ كارگران استان گلستان
(ادامه)
خداي بزرگ را عاشقانه مي‌پرستم(بخوانيد)
(ادامه)
متن کامل نامه احمدي نژاد به بوش
(ادامه)
شفقت در محضر فرمانده
چشمهايش غرق اشک بود. انگار همين ديروز ،بودکه "طوسي"برايش از اهميت انسجام نيروها خلاقيت فرماندهان سخن ميگفت بر مزار يار نشستن و اشک ريختن ،فارغ از هياهو و مشغله هاي دنيوي روح انسان را  جلا مي دهد و گويي شفقت به خوبي اين را دريافته بود. بي آلايش وبدون تشريفات ،تنهاي تنها به زادگاه سرداري رفت که ... (ادامه)
قبلي 1 ... 54 55 56 57 58 59

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.