.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیشنهاد مذاکره فریب آمریکا برای خلع سلاح و عوامل اقتدار ملت است
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس، مسئولان و جمعی از قضات و کارکنان قوه قضاییه: گفتند: پیشنهاد مذاکره فریب آمریکا برای خلع سلاح و عوامل اقتدار ملت است(ادامه)
شمال نیوز: با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شد. استاندار گیلان، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد/ جدی ترین گزینه های استانداری بعد از سالاری+سوابق
شمال نیوز: با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شد.(ادامه)
شمال نیوز: یکی از پرونده‌های مهم حقوقی که در ماه‌های اخیر به آن رسیدگی شد، پرونده فرزند استاندار سابق ..... ۲۸ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق برای فرزند استاندار سابق
شمال نیوز: یکی از پرونده‌های مهم حقوقی که در ماه‌های اخیر به آن رسیدگی شد، پرونده فرزند استاندار سابق .....(ادامه)
۷۵۰۰ تن کلزا در مازندران خریداری شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ از خرید هفت هزار و ۵۰۰ تن کلزا به ارزش ۲۳۵ میلیارد ریال از کشاورزان مازندرانی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: در حاشیه دیدار افطاری فعالان سیاسی با رئیس جمهوری که شنبه هفته گذشته برگزار شد، یک عکس بسیار پر بازتاب شد آنجا که بهزاد نبوی و احمد توکلی دو چهره شاخص از دو جناح سیاسی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا که .... کیهان : سناریو بود / بهزاد نبوی: ۴۰ سال است با هم مرتبطیم/ احمد توکلی: نمی‌توانم روابط انسانی را کنار بگذارم/ عطریان‌فر: سناریو در کار نبود
شمال نیوز: در حاشیه دیدار افطاری فعالان سیاسی با رئیس جمهوری که شنبه هفته گذشته برگزار شد، یک عکس بسیار پر بازتاب شد آنجا که بهزاد نبوی و احمد توکلی دو چهره شاخص از دو جناح سیاسی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا که ....(ادامه)
توصیه‌های امام رضا (ع) برای محافظت از کبد
در این مطلب توصیه‌های ارزشمند امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) را در خصوص محافظت از کبد بخوانید.(ادامه)
  سربازان گمنام امام زمان (عج) با مجاهدتهای خاموش، تلاش های بی وقفه و اثرگذار، ضامن اقتدار و توسعه، امنیت و عامل رونق بخشیدن به اقتصاد، تولید و اشتغال و اهرم مهم مبارزه با مفاسد و بدخواهان نظام اسلامی به شمار می روند. مجاهدتهای خاموش سربازان گمنام، ضامن اقتدار و توسعه کشور(ديدگاه)
سربازان گمنام امام زمان (عج) با مجاهدتهای خاموش، تلاش های بی وقفه و اثرگذار، ضامن اقتدار و توسعه، امنیت و عامل رونق بخشیدن به اقتصاد، تولید و اشتغال و اهرم مهم مبارزه با مفاسد و بدخواهان نظام اسلامی به شمار می روند.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قریب به ۲۲۰ پرونده مفتوح مطالبات داریم. به این سوال‌ باید پاسخ داد که آیا ممکن است مدیری که تصمیم گرفته شرکتی را ۲۲۰ میلیارد تومان از آدمی طلبکار کرده، مسیر درستی را رفته باشد؟ به چه حقی باید این طلب ایجاد شود و سال‌های سال باقی بماند؟ و تا کی باید این پرونده‌ها که سابقه حتی تا ۱۵ سال دارند باز بمانند؟ وزیر کار: دریافت پاداش‌های نجومی از گوشت سگ حرام‌تر است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قریب به ۲۲۰ پرونده مفتوح مطالبات داریم. به این سوال‌ باید پاسخ داد که آیا ممکن است مدیری که تصمیم گرفته شرکتی را ۲۲۰ میلیارد تومان از آدمی طلبکار کرده، مسیر درستی را رفته باشد؟ به چه حقی باید این طلب ایجاد شود و سال‌های سال باقی بماند؟ و تا کی باید این پرونده‌ها که سابقه حتی تا ۱۵ سال دارند باز بمانند؟(ادامه)
خاتمی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد و قاچاق بخشی از امنیت اقتصادی است، تصریح کرد: برای رونق تولید باید کار را آسان کرد و باید کاغذبازی اداری کنار گذاشته شود چون با این کاغذبازی رونق تولید محقق نمی‌شود. خاتمی:رونق تولید با کاغذبازی‌های اداری محقق نمی‌شود
خاتمی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد و قاچاق بخشی از امنیت اقتصادی است، تصریح کرد: برای رونق تولید باید کار را آسان کرد و باید کاغذبازی اداری کنار گذاشته شود چون با این کاغذبازی رونق تولید محقق نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه اساس نابسامانی‌ها و مشکلات، از سوی بدخواهان و از بیرون مرزها است، گفت: سال جدید، سال مهار تورم، متعادل کردن قیمت ارز و سال دوستی بیشتر با همه همسایگانمان است.

سال جدید، سال مهار تورم و متعادل کردن قیمت ارز است
شمال نیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه اساس نابسامانی‌ها و مشکلات، از سوی بدخواهان و از بیرون مرزها است، گفت: سال جدید، سال مهار تورم، متعادل کردن قیمت ارز و سال دوستی بیشتر با همه همسایگانمان است. (ادامه)
شاید یکی از مشکلات سال نو که سلامت مردم را تهدید می کند، افراط و تفریط در مصرف برخی اقلام خوراکی سفره هفت سین و همین طور، استفاده از غذاهای نامطمئن بین راهی در طول سفر و مسافرت است. بخور نخورهای نوروزی/مراقب غذاهای بین راهی باشید
شاید یکی از مشکلات سال نو که سلامت مردم را تهدید می کند، افراط و تفریط در مصرف برخی اقلام خوراکی سفره هفت سین و همین طور، استفاده از غذاهای نامطمئن بین راهی در طول سفر و مسافرت است.(ادامه)
شمال نیوز : ما این همه تلاش کردیم، این طرف دنیا آن طرف دنیا، اعضای اوپک، در چندین جلسه با تک‌تکشان صحبت کردم، قیمت نفت را بالا بردیم، پولش را هم آوردیم و به مردم دادیم که بخورند. نوش جانشان، مال خودشان بوده. حالا که این چند سال این کار را نکرده‌اید، 50 دلار مابه‌التفاوت قیمت نفت به جیب چه کسی رفته؟.... احمدی نژاد: پول نفت را دادم مردم بخورند نوش جانشان/ دولت را دست من بدهند، ۶ ماهه قیمت نفت برمی‌گردد به بالای صد دلار
شمال نیوز : ما این همه تلاش کردیم، این طرف دنیا آن طرف دنیا، اعضای اوپک، در چندین جلسه با تک‌تکشان صحبت کردم، قیمت نفت را بالا بردیم، پولش را هم آوردیم و به مردم دادیم که بخورند. نوش جانشان، مال خودشان بوده. حالا که این چند سال این کار را نکرده‌اید، 50 دلار مابه‌التفاوت قیمت نفت به جیب چه کسی رفته؟....(ادامه)
مشکلی در تامین آرد مازندران نیست
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با بیان اینکه مشکلی در تامین آرد در سطح مازندران وجود ندارد گفت: میزان توزیع آرد بیش از نیاز استان است.(ادامه)
صف های طولانی مردم فقط حاصل فقر است و ترس از بدتر شدن شرایط بد کشور و قاعدتا هیچ کس حق ندارد مردم را سرزنش کند که چرا چنین می کنند؟ از صف گوشت تا صف خودرو؛ چرا مردم چنین می‌کنند؟(يادداشت)
صف های طولانی مردم فقط حاصل فقر است و ترس از بدتر شدن شرایط بد کشور و قاعدتا هیچ کس حق ندارد مردم را سرزنش کند که چرا چنین می کنند؟(ادامه)
بزرگداشت شهدای پاسدار حادثه تروریستی در سوادکوه برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهدای پاسدار حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در شهرستان سوادکوه برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: رییس کانون سردفتران ازدواج و طلاق با بیان اینکه در سال ۹۶ در ایران ساعتی ۲۱ واقعه طلاق و ۷۰ ازدواج به ثبت رسید،گفت: در کل نزدیک به یک سوم ازدواج‌های ایران در سال ۹۶ منجر به طلاق شد..... یک سوم ازدواج‌های ایران در سال ۹۶ منجر به طلاق شد / « مازندران » جزو استان های با جمعیت طلاق بالا
شمال نیوز: رییس کانون سردفتران ازدواج و طلاق با بیان اینکه در سال ۹۶ در ایران ساعتی ۲۱ واقعه طلاق و ۷۰ ازدواج به ثبت رسید،گفت: در کل نزدیک به یک سوم ازدواج‌های ایران در سال ۹۶ منجر به طلاق شد.....(ادامه)
وزیر کشور : عدم پیوند با مردم عامل شکست مدیران
وزیر کشور با تأکید بر اینکه معیار و اصل همه کارها در کشور قانون باشد، گفت: مردم در همه امور مشارکت داده شوند که این مشارکت عامل توسعه کشور خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : حسینی‌ عالمی در ادامه اظهار داشت: این افراد وجوه حاصل از این حوالجات را به شیوه‌های متقلبانه تصاحب و در بازار آزاد به فروش رسانده و با جعل مدارک و پته‌های (برگ سبز گمرکی) وانمود می‌کردند که کالاهای موردنظر را وارد کشور کرده‌اند..... کشف فساد 22 میلیون دلاری در استان مازندران + جزئیات
شمال نیوز : حسینی‌ عالمی در ادامه اظهار داشت: این افراد وجوه حاصل از این حوالجات را به شیوه‌های متقلبانه تصاحب و در بازار آزاد به فروش رسانده و با جعل مدارک و پته‌های (برگ سبز گمرکی) وانمود می‌کردند که کالاهای موردنظر را وارد کشور کرده‌اند.....(ادامه)
آب پرتقال؛ خوب یا بد؟
آب پرتقال و میوه کامل پرتقال از نظر تغذیه ای تقریبا مشابه هستند، اما برخی تفاوت های مهم نیز وجود دارند.(ادامه)
بامداد روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱ حکم حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمدباقر که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشاء به اعدام محکوم گردیده بود، به اجرا گذاشته و اعدام شد. حمیدرضا باقری درمنی، "سلطان قیر" اعدام شد+جزئیات پرونده(خبر)
بامداد روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱ حکم حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمدباقر که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشاء به اعدام محکوم گردیده بود، به اجرا گذاشته و اعدام شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط، شرایط استیضاح آقای ظریف نیست. من با برخی استیضاح‌کنندگان هم صحبت کردم که آنها گفتند ما قصد برکناری وزیر امور خارجه را نداریم فقط می‌خواهیم مطالبی را در قالب استیضاح بگوییم. .... یوسفیان ملا : می‌توانم آدرس همه پولشویی‌ها را به نمایندگان بدهم!
شمال نیوز : نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط، شرایط استیضاح آقای ظریف نیست. من با برخی استیضاح‌کنندگان هم صحبت کردم که آنها گفتند ما قصد برکناری وزیر امور خارجه را نداریم فقط می‌خواهیم مطالبی را در قالب استیضاح بگوییم. ....(ادامه)


بازداشت 170 نفر و صدور 69 کیفرخواست در پرونده‌های اخیر اقتصادی
(ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی به بیان عوامل موثر بر بحران ارزی اخیر، تبعات، راهکارها و نیز بسته سیاستی که وی برای خروج از بحران ارزی تدوین کرده بود، پرداخت.... دفاع از توزیع کوپن در واکنش به اتهامات کوپونیسم و کمونیسم
شمال نیوز : احمد توکلی به بیان عوامل موثر بر بحران ارزی اخیر، تبعات، راهکارها و نیز بسته سیاستی که وی برای خروج از بحران ارزی تدوین کرده بود، پرداخت....(ادامه)
رهبر انقلاب استمرار روحیه استقلال طلبی در جوانان ایران با هر تفکر و رفتار را از دیگر نشانه های شکست امریکا دانستند و افزودند: آنها با همه تلاش امپراطوری خبری و رسانه ای خود نتوانسته اند احساس تنفر و روحیه استقلال طلبی و مقاومت در مقابل بیگانگان سلطه طلب را در جوانان این سرزمین از بین ببرند، به‌گونه ای که نسل جوان کنونی از لحاظ انگیزه ایستادگی و مقاومت اگر از نسل اول انقلاب جلو نباشد حتماً عقب نیست. 3 توصیه مهم به جوانان ایران/ نشانه‌های آشکارِ افول قدرت آمریکا؛ ایران قوی و پیشرفته‌تر شده/ ترامپ تتمه آبروی لیبرال دموکراسی را برد/ جوانان امروز از جوانان نسل اول انقلاب جلوترند(خبر)
رهبر انقلاب استمرار روحیه استقلال طلبی در جوانان ایران با هر تفکر و رفتار را از دیگر نشانه های شکست امریکا دانستند و افزودند: آنها با همه تلاش امپراطوری خبری و رسانه ای خود نتوانسته اند احساس تنفر و روحیه استقلال طلبی و مقاومت در مقابل بیگانگان سلطه طلب را در جوانان این سرزمین از بین ببرند، به‌گونه ای که نسل جوان کنونی از لحاظ انگیزه ایستادگی و مقاومت اگر از نسل اول انقلاب جلو نباشد حتماً عقب نیست.(ادامه)
شمال نیوز : با این حرف ها و با توجه به احتمال زیاد عدم رای اعتماد مجلس به شریعتمداری ، هنوز امید زیادی برای معرفی انوشیروان محسنی بندپی گزینه بسیاری از نمایندگان و نخبگان کشور برای این وزارتخانه وجود دارد ...... اشتباه بزرگ روحانی در معرفی شریعتمداری به عنوان وزیر کار / راه وزارت کار برای محسنی بندپی همچنان باز است
شمال نیوز : با این حرف ها و با توجه به احتمال زیاد عدم رای اعتماد مجلس به شریعتمداری ، هنوز امید زیادی برای معرفی انوشیروان محسنی بندپی گزینه بسیاری از نمایندگان و نخبگان کشور برای این وزارتخانه وجود دارد ......(ادامه)
شمال نیوز :  یک عضو شورای شهر بابل درباره حواشی اخیر شورای این شهر و اتهام فساد اخلاقی که از سوی امام جمعه این شهر مطرح شد، می‌گوید: برادرم در ماجرای اخیر مقصر بود، تحویلش دادم. عضو زن شورای شهر بابل: برادرم در ماجرا دخیل بود، تحویلش دادم
شمال نیوز : یک عضو شورای شهر بابل درباره حواشی اخیر شورای این شهر و اتهام فساد اخلاقی که از سوی امام جمعه این شهر مطرح شد، می‌گوید: برادرم در ماجرای اخیر مقصر بود، تحویلش دادم.(ادامه)
خواص روغن فلفل سیاه
به نظر می رسد که فلفل سیاه برای اختلالات حرکتی دستگاه گوارش مانند سندرم روده تحریک پذیر (IBS) نیز سودمند باشد.(ادامه)
حمایت تمام قد امام جمعه گلوگاه از دکتر محسنی بندپی
(ادامه)
رهبر انقلاب در مورد مذاکره با آمریکا فرمودند: ما فقط وقتی می توانیم وارد بازی خطرناک مذاکره با امریکا شویم که از لحاظ اقتصادی و سیاسی و فرهنگی به اقتدار مورد نظرمان برسیم و فشارها و هوچی گری های او نتواند در ما تأثیر بگذارد اما در حال حاضر مذاکره قطعاً به ضرر ما تمام می شود و ممنوع است.



جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نخواهیم کرد / جمهوری اسلامی هر وقت به آن اقتداری برسد که هوچی‌گری آمریکا رویش تأثیری نگذارد، می‌تواند مذاکره کند / برجام نتیجه روشن مذاکره با آمریکاست؛ البته برخی خطوط قرمز تعیین شده در آن هم رعایت نشد (خبر)
رهبر انقلاب در مورد مذاکره با آمریکا فرمودند: ما فقط وقتی می توانیم وارد بازی خطرناک مذاکره با امریکا شویم که از لحاظ اقتصادی و سیاسی و فرهنگی به اقتدار مورد نظرمان برسیم و فشارها و هوچی گری های او نتواند در ما تأثیر بگذارد اما در حال حاضر مذاکره قطعاً به ضرر ما تمام می شود و ممنوع است. (ادامه)
از آنجایی که سیاست گذاری برای اجرای برنامه های اشتغالی یکی از وظایف اصلی وزارت کار است، می طلبد تا سرپرست جدید این وزارتخانه با نگاهی تازه برای اجرای ۳ طرح عمده اشتغالی گام بردارد. ۳ اولویت کاری سرپرست مازندرانی وزارت کار چیست؟
از آنجایی که سیاست گذاری برای اجرای برنامه های اشتغالی یکی از وظایف اصلی وزارت کار است، می طلبد تا سرپرست جدید این وزارتخانه با نگاهی تازه برای اجرای ۳ طرح عمده اشتغالی گام بردارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.