.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
داماد فراری وزیر سابق کجا پنهان شده است؟
بر اساس آنچه که در جلسه‌های دادگاه پرونده پتروشیمی درباره علی اشرف ریاحی مطرح شده، حضور او در داخل یا خارج از کشور هنوز مشخص نیست. (ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
استقبال بازار خودرو از دلار ۲۲ هزار تومانی/ حالا نوبت گرانی گوشی همراه است/ اشکال محاسباتی تیم اقتصادی دولت، دلار را 20هزار تومان کرد/ ممنوعیت اعلام قیمت فروش مسکن در سایت‌ها، نتیجه عکس داد....(خبر)
(ادامه)
 سید شمس الدین حسینی معتقد است، ایراد بودجه کشور را به عدم توازن حسابداری تقلیل دادن خطای راهبردی است و احیای اقتصاد نیازمند تعریف چند مگاپروژه است. برای احیای اقتصاد باید مگاپروژه تعریف کنیم/ ایراد بودجه فقط عدم توازن حسابداری نیست
سید شمس الدین حسینی معتقد است، ایراد بودجه کشور را به عدم توازن حسابداری تقلیل دادن خطای راهبردی است و احیای اقتصاد نیازمند تعریف چند مگاپروژه است.(ادامه)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت: عصای‌کلیم‌الله در دست روح‌الله(يادداشت)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت:(ادامه)
ردپای دو مدیر دولتی در فساد ۲۵هزارمیلیاردتومانی
(ادامه)
حکم اعدام برای سلطان طلا و خودرو و همسرش/ صدور حکم 2 نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا /رأی دادگاه ۲۱ نفر از متهمان پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد / حکم تخلیه برای تمامی قراردادهای اجاره‌ای که موعدشان گذشته صادر نمی‌شود.... (خبر)
(ادامه)


رهبر انقلاب در این دیدار مجازی با اشاره به حقوق کارگران فرمودند: امنیت شغلی، مسئله‌ی بیمه، مسئله‌ی آموزش، مسئله‌ی خدمات رفاهی، مسئله‌ی بهداشت و درمان، اینها چیزهایی است که جزو حقوق کارگران است. تولید خوب اقتصاد را درمقابل ویروس‌های مهاجم ایمن می‌کند / حقوق نیروی کار باید رعایت شود / ثبات اشتغال و امنیت شغلی از مسایل بسیار مهم است(خبر)
رهبر انقلاب در این دیدار مجازی با اشاره به حقوق کارگران فرمودند: امنیت شغلی، مسئله‌ی بیمه، مسئله‌ی آموزش، مسئله‌ی خدمات رفاهی، مسئله‌ی بهداشت و درمان، اینها چیزهایی است که جزو حقوق کارگران است.(ادامه)

روحانی با تاکید بر اینکه ایران تخطی از قطعنامه ۲۲۳۱ را به هیچ وجه نمی‌پذیرد، اظهار داشت: ایران حق مسلمش است که به زودی از تحریم‌های تسلیحاتی در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ خارج شود. ما اگر سلاحی بسازیم یا بخریم، این سلاح برای دفاع از ملت‌ها است. سلاح ما بنزین بر آتش نیست بلکه آب بر آتش است و نمی‌گذاریم جنگی آغاز شود... ایران تخطی از قطعنامه۲۲۳۱ را نمی‌پذیرد/ تحریم‌ تسلیحاتی در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ بزودی تمام می‌شود/ نمی‌گذاریم جنگی آغاز شود/ ۵۰ میلیون نفر صاحب سهام عدالت هستند (خبر)
روحانی با تاکید بر اینکه ایران تخطی از قطعنامه ۲۲۳۱ را به هیچ وجه نمی‌پذیرد، اظهار داشت: ایران حق مسلمش است که به زودی از تحریم‌های تسلیحاتی در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ خارج شود. ما اگر سلاحی بسازیم یا بخریم، این سلاح برای دفاع از ملت‌ها است. سلاح ما بنزین بر آتش نیست بلکه آب بر آتش است و نمی‌گذاریم جنگی آغاز شود... (ادامه)
شمال نیوز : رئیس هیئت مدیره دیده بان عدالت و شفافیت با اشاره به اینکه پشت پرده ایجاد مناطق آزاد جدید منافع غیرملی و عمومی خوابیده است، گفت: به دلیل اینکه اطلاعاتی از مناطق آزاد وجود ندارد، رانت و فساد ایجاد شده و دزدها رشد می‌کنند. .... مخالفت شدید احمد توکلی با مطرح شدن ایجاد مناطق آزاد جدید در مجلس !
شمال نیوز : رئیس هیئت مدیره دیده بان عدالت و شفافیت با اشاره به اینکه پشت پرده ایجاد مناطق آزاد جدید منافع غیرملی و عمومی خوابیده است، گفت: به دلیل اینکه اطلاعاتی از مناطق آزاد وجود ندارد، رانت و فساد ایجاد شده و دزدها رشد می‌کنند. ....(ادامه)
باور به ظهور منجی از مسلّمات اعتقادی مسلمانان بلکه جهانیان و آرزوی تحقق عدالت نیز از آرمانهای همه منتظران است. امروز جهان تشنه آب زلال و گوارای عدالت است. اما چه عامل یا عواملی مانع ظهور امام زمان علیه السلام و منجی عالم بشریت و موجب تاخیر آن است؟ در این یادداشت کوتاه به یک مانع اشاره می شود. بی عدالتی، مهم ترین مانع ظهور (يادداشت)
باور به ظهور منجی از مسلّمات اعتقادی مسلمانان بلکه جهانیان و آرزوی تحقق عدالت نیز از آرمانهای همه منتظران است. امروز جهان تشنه آب زلال و گوارای عدالت است. اما چه عامل یا عواملی مانع ظهور امام زمان علیه السلام و منجی عالم بشریت و موجب تاخیر آن است؟ در این یادداشت کوتاه به یک مانع اشاره می شود.(ادامه)
کرونا نه فقط قدرت آمریکا و اروپا بلکه اندیشه لیبرالیسم و فرهنگ سرمایه داری و ارزش‌های آمریکایی، آزادی و دموکراسی آمریکایی را با چالش بزرگی روبه رو کرده و اقتصاد، امنیت و روابط بین الملل آنان را تضعیف خواهد کرد. جهان پس از کرونا؛جهانی جدید با پیکری زخمی و مجروح(يادداشت)
کرونا نه فقط قدرت آمریکا و اروپا بلکه اندیشه لیبرالیسم و فرهنگ سرمایه داری و ارزش‌های آمریکایی، آزادی و دموکراسی آمریکایی را با چالش بزرگی روبه رو کرده و اقتصاد، امنیت و روابط بین الملل آنان را تضعیف خواهد کرد.(ادامه)
یکی از راه‌های گذر از چنین وضعیتی و کسب اعتماد مردم، برقرار شدن حداکثر شفافیت در نهادهای سیاسی است. متاسفانه سال 98 هر چند گفتمان شفافیت در عرصه اجتماعی پر قدرت‌تر شد اما بروز و ظهور چندانی در عرصه سیاسی نداشت. در این باره باید به شفاف نشدن سفرهای خارجی، میزان پرداختی، آرا و نمایندگان اشاره کرد. همچنین انتشار حقوق و دستمزد مدیران مطابق ماده 29 برنامه ششم توسعه رنگ واقعیت به خود نگرفت. امید است در سال آینده که از فردا آغاز می شود در عرصه واقعیت پیشرفت های مهمی در این باره رخ دهد.
درس های آموختنی از سال سخت ۹۸(يادداشت)
یکی از راه‌های گذر از چنین وضعیتی و کسب اعتماد مردم، برقرار شدن حداکثر شفافیت در نهادهای سیاسی است. متاسفانه سال 98 هر چند گفتمان شفافیت در عرصه اجتماعی پر قدرت‌تر شد اما بروز و ظهور چندانی در عرصه سیاسی نداشت. در این باره باید به شفاف نشدن سفرهای خارجی، میزان پرداختی، آرا و نمایندگان اشاره کرد. همچنین انتشار حقوق و دستمزد مدیران مطابق ماده 29 برنامه ششم توسعه رنگ واقعیت به خود نگرفت. امید است در سال آینده که از فردا آغاز می شود در عرصه واقعیت پیشرفت های مهمی در این باره رخ دهد. (ادامه)
گریزی از انتخاب نیست...(يادداشت)
(ادامه)
متن وصیت‌نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.
از توصیه‌های سیاسی تا حلالیت از خانواده شهدا/ ولایت فقیه را بر سایر امور ترجیح دهید /خدایا ثروت دستانم وقتی است که سلاح برای دینت به دست گرفتم(خبر)
متن وصیت‌نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد. (ادامه)
بارها به مرگ تهدید شده‌ام / پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، ۵۶ وکیل داشت که نفر اولشان ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حق‌الوکاله امضا کرده بود.برخی وکلای این پرونده از شاکی و متشاکی همزمان پول می‌گرفتند!(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: دیشب یک «سیلی» به آمریکا زده شد؛ «انتقام» بحث دیگری است/ شهید سلیمانی هم شجاع بود و هم باتدبیر بود/ امروز دست ما پر و مجهز است در برابر زورگویان عالم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضائیه گفت: تا امروز فقط در سال جاری، حدود ۲۰ شهرداری، ۵۰ عضو شورای شهر، حدود ۱۰۰ کارمند شهرداری در تعدادی از استان‌ها و شهرستان تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند و برخی از آن‌ها محکوم شدند..... بازداشت ۱۷۰ شهردار و کارمند شهرداری / محکومیت ۳۰۲ سردفتر و دفتریار متخلف به انفصال/بازداشت ۳۰ پرسنل ثبت اسناد
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضائیه گفت: تا امروز فقط در سال جاری، حدود ۲۰ شهرداری، ۵۰ عضو شورای شهر، حدود ۱۰۰ کارمند شهرداری در تعدادی از استان‌ها و شهرستان تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند و برخی از آن‌ها محکوم شدند.....(ادامه)
شمال نیوز : چرا برخی از نمایندگان در مسائل اساسی حاضر به طرح سؤال یا استیضاح از برخی وزرا نیستند اما نطق‌های به‌ظاهر انتقادی داشته‌اند. آیا این نطق‌ها می‌خواهد مصرف داخلی در حوزه انتخابیه داشته باشد؟ باید از جعبه سیاه عملکرد نمایندگان رمزگشایی شود/ نمایندگان، خود یک‌طرف دعوا هستند/ نطق های به ظاهر انتقادی برخی نمایندگان مصرف داخلی در حوزه انتخابیه دارد
شمال نیوز : چرا برخی از نمایندگان در مسائل اساسی حاضر به طرح سؤال یا استیضاح از برخی وزرا نیستند اما نطق‌های به‌ظاهر انتقادی داشته‌اند. آیا این نطق‌ها می‌خواهد مصرف داخلی در حوزه انتخابیه داشته باشد؟(ادامه)
“محمود حسن الصرخی” عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا، دستگیر شد. بازداشت عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا
“محمود حسن الصرخی” عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا، دستگیر شد.(ادامه)
رییس قوه قضاییه با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد اظهار کرد: دست کسانی که به بیت المال دست درازی کرده اند را نه از مچ بلکه از بازو قطع می کنیم. دستتان را نه از مچ بلکه از بازو قطع می‌کنیم
رییس قوه قضاییه با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد اظهار کرد: دست کسانی که به بیت المال دست درازی کرده اند را نه از مچ بلکه از بازو قطع می کنیم.(ادامه)
جزئیات فساد در بانک ملت از زبان نماینده دادستان
امیرقهرمانی نماینده دادستان در پرونده بانک ملت، به تشریح جزئیات وقوع فساد در این بانک پرداخت.(ادامه)
در شرایطی که دشمنان اسلام از همه ابزار‌ها و وسایل و از تمام امکانات مالی و مادی خود برای مقابله با امت اسلامی استفاده می‌کنند، خداوند متعال راهپیمایی اربعین را ناگهان این گونه عظمت و جلوه می‌دهد و در واقع آن را به عنوان یک آیت عظما و نشانه‌ای بزرگ از پیروزی نهایی جبهه حرکت حسینی بر جبهه کفر و استکبار به نمایش می‌گذارد. راهپیمایی عظیم اربعین، نشانه اراده پروردگار بر نصرت امت اسلامی است/اربعین جهانی شد، جهانی‌تر هم خواهد شد/ملت بزرگ عراق می‌تواند خود را به اوج عزت برساند(خبر)
در شرایطی که دشمنان اسلام از همه ابزار‌ها و وسایل و از تمام امکانات مالی و مادی خود برای مقابله با امت اسلامی استفاده می‌کنند، خداوند متعال راهپیمایی اربعین را ناگهان این گونه عظمت و جلوه می‌دهد و در واقع آن را به عنوان یک آیت عظما و نشانه‌ای بزرگ از پیروزی نهایی جبهه حرکت حسینی بر جبهه کفر و استکبار به نمایش می‌گذارد. (ادامه)
سرنوشت نامعلوم ۲هزار سپرده بالای یک میلیارد تومان موسسه ثامن‌الحجج/ سپرده گذاران: پولمان را نمی دهند / اموال موسسه ثامن الحجج باید به صورت عقلانی بین طلبکاران تقسیم شود / پروسه تسویه حساب عملا با ریخت و پاش‌های متوالی و حیف و میل اموال ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم..... فولادی : مسئولان ناکارآمد استعفا دهند / چپ و راست هیچ فرقی نمی‌کند / نظام ، مردم، قانون اساسی و ولایت فقیه مهم است
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم.....(ادامه)
شاعری :۱۱۰ پیمانکار جنگل ها را به تاراج بردند
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس گفت: ۱۱۰ پیمانکار جنگل را به تاراج بردند و عامل بروز سیل نیز به تاراج رفتن جنگل ها است.(ادامه)
رئیس دولت های نهم و دهم گفت: مردم را تحقیر می‌کنند چون خودشان را برتر می‌دانند.فکر می‌کنند ثروت کشور مال پدرجدشان است. 



امسال ۱۴۸ هزار میلیارد تومان از افزایش قیمت حامل‌های انرژی گیر دولت می‌آید، این مال ملت است/ ۲۰۰-۳۰۰ نفر فکر می‌کنند ثروت کشور مال پدرجدشان است! + فیلم
رئیس دولت های نهم و دهم گفت: مردم را تحقیر می‌کنند چون خودشان را برتر می‌دانند.فکر می‌کنند ثروت کشور مال پدرجدشان است. (ادامه)
شمال نیوز :  به گفته وی  رای ورشکستگی صادر شده در مورد بدهی فرد به یک بانک نباید برای دیگر بانک‌ها لازم اجرا باشد و انتظار داریم احکام صادر شده ورشکستگی مورد بازنگری قرار گیرد..... بیش از ۵۰۰هزار میلیارد تومان میزان مطالبات معوق بانکی/ بانک‌ها بستر فساد اقتصادی در کشور هستند/ ماجرای زن و مردی که یک شب ۶۰۰ خودور ثبت سفارش کردند
شمال نیوز : به گفته وی رای ورشکستگی صادر شده در مورد بدهی فرد به یک بانک نباید برای دیگر بانک‌ها لازم اجرا باشد و انتظار داریم احکام صادر شده ورشکستگی مورد بازنگری قرار گیرد.....(ادامه)
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از نکته ای عجیب در موضوع معوقات بانکی پرده داشت. به گفته وی محاکم قضایی گاهی برای راستی آزمایی اعلام ورشکستگی بدهکاران کلان بانکی، خود فرد بدهکار را به عنوان مدیر تسویه انتخاب می‌کنند! رویه عجیب برخی محاکم قضایی در بر خورد با بدهکاران کلان بانکی
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از نکته ای عجیب در موضوع معوقات بانکی پرده داشت. به گفته وی محاکم قضایی گاهی برای راستی آزمایی اعلام ورشکستگی بدهکاران کلان بانکی، خود فرد بدهکار را به عنوان مدیر تسویه انتخاب می‌کنند!(ادامه)
هم‌زمان با ایام سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و فرارسیدن هفته‌ی قوه‌ی قضائیه، رئیس، مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. مذاکره یک فریب است بر سر آنچه که آمریکا می‌خواهد/ می‌گویند اسلحه را بیانداز تا بتوانم هر بلایی خواستم سرت بیاورم/ ما مظلوميم اما قوی هستیم/ کاری کنید که تحول در قوه قضائیه، ملموس شود (خبر)
هم‌زمان با ایام سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و فرارسیدن هفته‌ی قوه‌ی قضائیه، رئیس، مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.