.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
نقشه جامع دشمن شکست خورد چون محاسبات آنها غلط و اراده جمهوری اسلامی قوی‌تر بود/هر کس به اتحاد ملت خدشه وارد کند، برای دشمن و در زمین آن کار کرده است/ باید حواسمان باشد؛ اینگونه نباشد که دچار غرور شویم و بگوییم قضایا تمام شد؛ باید در میدان بمانیم(خبر)
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید. (ادامه)
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید. اولین وزیر اطلاعات ایران که کشته شد چه کسی بود؟
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان با راه اندازی پنجره واحد با همراهی دستگاه های اجرایی به یک ماه کاهش یافت. صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در مازندران به یک ماه کاهش یافت
استاندار مازندران گفت: صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان با راه اندازی پنجره واحد با همراهی دستگاه های اجرایی به یک ماه کاهش یافت. (ادامه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است. چرا از «دشمن» حرف می زنیم؟!(ديدگاه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است.(ادامه)
مراسم ازدواج ۱۰ هزار عروس و داماد در یمن
هیئت زکات یمن مراسم بزرگ ازدواج جمعی بیش از ۱۰ هزار عروس و داماد را آغاز کرد.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
ایشان تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین را موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش دانستند و گفتند: این قضیه نشان داد، هر جا منافع غربی‌ها اقتضا کند، به‌ راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند. پایبندی ورزشکاران به مسائل دینی و فعالیت جهادی تأثیر معنوی و اجتماعی زیادی دارد / محروم شدن از مدال به علت مسابقه ندادن با فرستاده رژیم غاصب در واقع پیروزی است / ورزشکاران با مراقبت از رفتارشان در میدان و خارج از آن شرف خود و کشور را حفظ کنند(خبر)
ایشان تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین را موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش دانستند و گفتند: این قضیه نشان داد، هر جا منافع غربی‌ها اقتضا کند، به‌ راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند.(ادامه)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
دشمنی با اصل ایران مستقل و قوی است؛ ملت قوی ظاهر شد / درگذشت دختر جوان حادثه تلخی بود و دل ما را سوزاند / این اغتشاش،‌ برنامه‌ریزی شده بود(خبر)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت  . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت . به اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم و به همین دلیل هم محبوب نیستیم / درآمدهای شهرداری ما نامشروع است ، چون پول اضافه از مردم دریافت می‌شود / مردم به مدیریت شهری اعتماد ندارند /به زور داریم از مردم پول می‌گیربم و این درست نیست
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت .(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه در همان ابتدای شروع به کارش دستور داد که همه کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به تخلفات آن‌ها برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود. کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند
شمال نیوز : رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه در همان ابتدای شروع به کارش دستور داد که همه کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به تخلفات آن‌ها برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود.(ادامه)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود. برخی از این نامه‌های «خطاب به ما» خبرش در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ اما متن آن‌ها به ما واصل نمی‌شود / لزوم تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص مجلس / تاکید بر شناسایی بستر‌های فسادزا در بانک‌ها / انتقاد از تاخیر در پرداخت وام ازدواج(خبر)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.(ادامه)
دستور رئیس‌جمهور برای برکناری متخلفان فولاد مبارکه
رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه، گفت: تمام کسانی که تخلفشان در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به این تخلفات برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود.(ادامه)
ناکامی نظام مالیاتی کشور در جلوگیری از فرار‌های مالیاتی گسترده که هر روز ارقام باور نکردنی آن از سوی سازمان‌های نظارتی منتشر می‌شود ناکامی نظام مالیاتی و موانع قانونی(يادداشت)
ناکامی نظام مالیاتی کشور در جلوگیری از فرار‌های مالیاتی گسترده که هر روز ارقام باور نکردنی آن از سوی سازمان‌های نظارتی منتشر می‌شود(ادامه)
۵۳۰۰ دیده بان مردمی در مازندران فعال است/حذف گلوگاه های فساد
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در سال قبل ۷۸۹ گزارش از پنج هزار و ۳۳۹ دیده بان مردمی پیشگیری از وقوع جرم در استان به دادگستری ارسال شد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرشان را درباره دخالت مجلس در انتصابات مدیران دولتی و آسیب‌ها و آفات این کار بیان کردند. نظر نمایندگان درباره «دخالت مجلس در انتصابات» چیست؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرشان را درباره دخالت مجلس در انتصابات مدیران دولتی و آسیب‌ها و آفات این کار بیان کردند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت توصیه کرد پیش از حذف یارانه آرد یارانه جبرانی را به صورت کالا به مردم بدهد. توکلی: دولت به مردم کالا دهد نه یارانه/ در زمان جنگ نیستیم که نتوانیم عرضه را در بازار کنترل کنیم
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت توصیه کرد پیش از حذف یارانه آرد یارانه جبرانی را به صورت کالا به مردم بدهد.(ادامه)
شمال نیوز: آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران برگزار شد. در معارفه مدیرعامل جدید برق منطقه ای مازندران و گلستان چه گذشت / مشروح
شمال نیوز: آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند. ما دولت در سایه تشکیل نداده‌ایم / دیدار من و روحانی، اصلا سیاسی نبوده است
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از دستور ویژه‌ ی رئیس دستگاه قضا در خصوص یک پرونده رانت خواری که باعث بسته شدن حساب های بانکی این شرکت شد، خبر داد. دستور رئیس قوه قضائیه برای بررسی ویژه یک پرونده فساد و رانت خواری در شرکت دخانیات
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از دستور ویژه‌ ی رئیس دستگاه قضا در خصوص یک پرونده رانت خواری که باعث بسته شدن حساب های بانکی این شرکت شد، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، آن بیعت شگفتی‌ساز را یک نقطه عطف خواندند و با تأکید بر اینکه عامل ماندگاری، استمرار و اثرگذاری آن حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز یک کار رسانه ای و روایت صحیح آن ماجرا براساس یک قاب هنرمندانه بود، گفتند: امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفتها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است.



مردم به توصیه پزشکان درباره مقابله با کرونا عمل کنند/ رئیس‌جمهور قبلی و فعلی آمریکا تتمّه‌ آبروی این کشور را می‌برند/ صدور فرمان تهاجم ترکیبی در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن / باید در زمینه‌های رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم(خبر)
در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، آن بیعت شگفتی‌ساز را یک نقطه عطف خواندند و با تأکید بر اینکه عامل ماندگاری، استمرار و اثرگذاری آن حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز یک کار رسانه ای و روایت صحیح آن ماجرا براساس یک قاب هنرمندانه بود، گفتند: امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفتها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است. (ادامه)
70 درصد بازاردخانیات کشور در اختیار 2 شرکت خارجی است/ دولت گذشته به دو شرکت خارجی ارز دولتی می‌دهد و به شرکت‌های داخلی نمی‌دهد/ مازندران در یک بازه تاریخی بالای ۴ هزار هکتار زمین زیر کشت توتون داشت امروز به کمتر از ۲۰۰ هکتار که فاجعه است ....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه موافق حضور مسئولین دولت و بنگاه‌های دولتی در اقتصاد کشور نیستم، فرمودند: من همیشه تکرار می‌کنم که اقتصاد کشور و فعالیت‌های اقتصادی کشور را شرطی نکنید. متوقف بر فلان قضیه‌ای که در اختیار ما نیست نکنید.
اقتصاد نباید شرطی شود/ آمارهای اقتصادی دهه‌ ۹۰ انصافاً خرسند کننده نیست/ موافق حضور دولت در اقتصاد نیستم/ تحلیل رهبری از دلایل اعتراف آمریکا به شکست در جنگ اقتصادی(خبر)
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه موافق حضور مسئولین دولت و بنگاه‌های دولتی در اقتصاد کشور نیستم، فرمودند: من همیشه تکرار می‌کنم که اقتصاد کشور و فعالیت‌های اقتصادی کشور را شرطی نکنید. متوقف بر فلان قضیه‌ای که در اختیار ما نیست نکنید. (ادامه)
دریافت تسهیلات بانکی در کشور‌های پیشرفته، کاری بسیار آسان است و این کار بر اساس اعتبارسنجی انجام می‌شود. مهلت ۲ ماهه به بانک‌ها
دریافت تسهیلات بانکی در کشور‌های پیشرفته، کاری بسیار آسان است و این کار بر اساس اعتبارسنجی انجام می‌شود.(ادامه)
نتیجه ارز ترجیحی به سفره مردم نیامد/ حذف ارز ترجیحی غیر از گندم و دارو تکلیف قانونی دولت است/ تا تکلیف ارز ترجیحی مشخص نشود یارانه‌ها تغییر نمی‌کند/ نحوه افزایش حقوق‌ها در سال بعد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمد مهدی ناصحی را در سمت عضو هیات مدیره و مدیر عاملی سازمان بیمه سلامت ایران ابقا کرد. مدیرعامل مازندرانی سازمان بیمه سلامت کشور ابقا شد
شمال نیوز: دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمد مهدی ناصحی را در سمت عضو هیات مدیره و مدیر عاملی سازمان بیمه سلامت ایران ابقا کرد.(ادامه)
دستگیری یک مدیر در حین دریافت رشوه
ايسنا : مدیر عامل یک شرکت دولتی در استان فارس بنابر اعلام حجت الاسلام سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس بازداشت شده است.(ادامه)
بوی بد دهان نشانه کدام بیماری‌ها است؟
یکی از راه‌های آسان و بدون هزینه تشخیص بیماری‌های پنهان، توجه به بوی بد دهان است.(ادامه)
نامه هشدارآمیز یک استاد اقتصاد به رئیس جمهور
نامه دکتر محمد ابراهيم ياوري، عضو سابق هيئت علمي دانشگاه شهيد بهشتي به رئیس جمهور رئیسی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.