.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: توزیع هوشمند به امنیت غذایی کمک می‌کند و همه ۲۵ قلم کالای اساسی را شامل خواهد شد.

توزیع هوشمند ۲۵ قلم کالای اساسی
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: توزیع هوشمند به امنیت غذایی کمک می‌کند و همه ۲۵ قلم کالای اساسی را شامل خواهد شد. (ادامه)

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عدم مدیریت نقدینگی موجود در کشور را عامل گرانی خودرو برشمرد. برخی مدیران توان نه گفتن به عمه‌ها و خاله‌ها را ندارد
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عدم مدیریت نقدینگی موجود در کشور را عامل گرانی خودرو برشمرد.(ادامه)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم».
آقای رئیسی، این توصیه رهبری را فراموش نکنید(يادداشت)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم». (ادامه)
دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها و شائبه مهره‌چینی در ادارات برخلاف منش دولت مردمی است / کسانی که موفقیت در انتخابات را در گروی شبکه‌سازی در ادارات و نهادها می‌دانند و از هر فرصتی برای چپاندن دوستان و نزدیکان و اعضای ستادهای انتخاباتی خود در ....(خبر)
(ادامه)
جهانگیری با بیان اینکه امروز حجم ذخایر اسکناس و طلای بانک مرکزی در تاریخ ایران بی سابقه است، تأکید کرد: دولت آینده بی سابقه ترین مجموع ذخایر ارزی و طلای کشور را دارد و در دولت تدبیر و امید به این موضوع توجه داشتیم تا همواره ذخایر در کشور افزایش ....(خبر)
(ادامه)

محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. ۱۵۰نفر بورس را بهم زدند / ممکن است انتخابات دومرحله ای شود / اوضاع امنیتی کنونی ادامه یابد، بازهم فخری زاده ها شهید می شوند
محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
لزوم تعیین تکلیف نهاده‌های دامی رسوبی در بندر نوشهر
دادستان مرکز مازندران از لزوم تعیین تکلیف غلات و نهاده‌های دامی رسوب شده در بندر نوشهر تاکید کرد.(ادامه)

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات لاریجانی گفت: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست ،اما جای فلسفه‌بافی هم نیست. اقتصاد از فلسفه بافی آسیب جدی دیده است. اقتصاد یک علم است، اما متاسفانه یک عده که علم اقتصادی ندارند در این خصوص اظهار نظر می کنند... محسن رضایی: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست اما جای فلسفه‌بافی هم نیست/ مثل دوره گذشته پرده‌پوشی نمی‌کنم و همه‌چیز را به مردم می‌گویم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات لاریجانی گفت: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست ،اما جای فلسفه‌بافی هم نیست. اقتصاد از فلسفه بافی آسیب جدی دیده است. اقتصاد یک علم است، اما متاسفانه یک عده که علم اقتصادی ندارند در این خصوص اظهار نظر می کنند...(ادامه)
شما عامل بدبختی مردم بودید؛ اگر مجلس و دولت گذشته درست عمل می‌کردند آیا امروز گرفتار می‌شدیم؟ طعنه محسن رضایی به جهانگیری و لاریجانی
شما عامل بدبختی مردم بودید؛ اگر مجلس و دولت گذشته درست عمل می‌کردند آیا امروز گرفتار می‌شدیم؟(ادامه)
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با برشمردن نمونه‌های امیدبخش از تغییر موازنه قوا به نفع فلسطینی‌ها و ضعف عمیق و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی گفتند: ارتش صهیونیست که خود را «ارتشی که هرگز شکست نمی‌خورد» معرفی می‌کرد، امروز به ارتشی که «رنگ پیروزی را نخواهد دید» تبدیل شده، در سیاست ناگزیر از چهار انتخابات در دو سال هستند، در امنیت پی در پی دچار شکست می‌شوند و میل روزافزون یهودیان به مهاجرت معکوس مایه فضاحت آن رژیم پرمدعا شده است. مبارزه مشروع با رژیم غاصب تا قبول همه‌پرسی ادامه یابد/ حرکت رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت / جوان فلسطینی امروز با موشک نقطه‌زن پاسخ می‌دهد/ تلاش مذبوحانه عادی‌سازی به جایی نمی‌رسد و نزول رژیم غاصب بی‌وقفه است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با برشمردن نمونه‌های امیدبخش از تغییر موازنه قوا به نفع فلسطینی‌ها و ضعف عمیق و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی گفتند: ارتش صهیونیست که خود را «ارتشی که هرگز شکست نمی‌خورد» معرفی می‌کرد، امروز به ارتشی که «رنگ پیروزی را نخواهد دید» تبدیل شده، در سیاست ناگزیر از چهار انتخابات در دو سال هستند، در امنیت پی در پی دچار شکست می‌شوند و میل روزافزون یهودیان به مهاجرت معکوس مایه فضاحت آن رژیم پرمدعا شده است. (ادامه)
 رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: از برخی مسئولین کشور هم این روزها حرف‌هایی شنیده شد که برای انسان مایه تعجب و مایه تأسف است. خدشه کردن در انتخابات و در دستگاه‌هایی چون شورای نگهبان غلط است/برخی از مسئولان حرف هایی زدند که مایه تاسف است/ نیروی قدس بزرگ‌ترین عامل جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیاست / سیاست خارجی در وزارت خارجه تعیین نمی شود(خبر)
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: از برخی مسئولین کشور هم این روزها حرف‌هایی شنیده شد که برای انسان مایه تعجب و مایه تأسف است.(ادامه)
مقام معظم رهبری: برخی از مسئولان حرف هایی زدند که مایه تاسف است/ نیروی قدس بزرگ‌ترین عامل جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیاست / سیاست خارجی در وزارت خارجه تعیین نمی شود
«این را هم همه بدانند که سیاست خارجی در هیچ جای دنیا در وزارت خارجه تعیین نمی‌شود. در همه جای دنیا مربوط به مجامع بالادستی و مسئولین عالی رتبه هستند که تعیین می‌کنند. البته وزارتخارجه هم مشارکت دارد. امّا مجری است.»(ادامه)
نامه سرگشاده تاج‌زاده به رئیس قوه قضائیه
سید مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح طلب در نامه‌ای سرگشاده به ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه درباره ضرورت لغو تحریم ها و انتخابات آزاد سخن گفت.(ادامه)
نتیجه نهایی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که شامگاه پنجشنبه منتشر شد از تداوم بن‌بست در عرصه سیاسی این رژیم خبر می‌دهد. نتیجه نهایی انتخابات رژیم صهیونیستی اعلام شد
نتیجه نهایی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که شامگاه پنجشنبه منتشر شد از تداوم بن‌بست در عرصه سیاسی این رژیم خبر می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: کارآمد نشان دادن دولت با استفاده از دلارهای حاصل از فروش نفت خام بیشتر نمایش کارآمدی است و ارزش خاصی ندارد .... انتقاد جدی به نحوه افزایش قیمت بنزین در سال 98 وجود دارد
شمال نیوز : دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: کارآمد نشان دادن دولت با استفاده از دلارهای حاصل از فروش نفت خام بیشتر نمایش کارآمدی است و ارزش خاصی ندارد ....(ادامه)
پاسخ سخنگو در مورد سئوالی مبنی بر احتمال کاندیدا شدن آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری / تجهیز ۲۵۰۰ واحد قضایی و ۴۰۰ اتاق در زندان‌های کشور به سیستم دادرسی الکترونیک/ تشریح عملکرد مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اینکه گفته شود کابینه روحانی همان کابینه مرحوم هاشمی است و اگر در سال ۹۲ ایشان تایید و پیروز می‌شد هم نتیجه، شرایط امروز بود، نظر درست و دقیقی نیست .... گزاره «کابینه روحانی همان کابینه هاشمی است» درست نیست/ «تک‌دوره‌ای شدن دولت‌ها» می‌تواند راهکاری برای کاهش مشکلات در دوره دوم باشد/ ریاست جمهوری عرصه‌ای نیست که فرد به‌تنهایی تصمیم به حضور بگیرد
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اینکه گفته شود کابینه روحانی همان کابینه مرحوم هاشمی است و اگر در سال ۹۲ ایشان تایید و پیروز می‌شد هم نتیجه، شرایط امروز بود، نظر درست و دقیقی نیست ....(ادامه)
سند تحول قضایی پیشرو ومحرک است
رئیس کل دادگستری مازندران، سند تحول قضایی را نقشه راه قوه قضاییه برای اجرای عدالت پایدار دانست وگفت: این سند پیشرو ومحرک است.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سردار سلیمانی فرد گمنامی بود که هاشمی رفسنجانی را هم نمی‌شناخت، اما او را پیدا کردیم و رشد کرد. باید فراتر از جناح‌های سیاسی در ۱۴۰۰ ظهور کنیم/ ایالت‌های اقتصادی درست می‌کنیم/ کلید روحانی، پول ملّی را بی‌خاصیت کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سردار سلیمانی فرد گمنامی بود که هاشمی رفسنجانی را هم نمی‌شناخت، اما او را پیدا کردیم و رشد کرد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت : مبارزه با فساد از مأموریت‌های محوری دستگاه قضاست که با جدیت پیگیری می‌شود/ هیچ خط قرمزی برای بررسی افراد و فرضیه‌ها در پیگیری حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی نداشته‌ایم ....(خبر)
(ادامه)
محکومیت دولت آمریکا به پرداخت یک میلیارد دلار در یک پرونده و ۲۶ هزار میلیارد تومان در پرونده دیگر/ بازگشت مجموعه کشت و صنعت مغان به دولت و استقرار مدیرعامل جدید / کیفرخواست بخش دوم پرونده اکبر طبری صادر شد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : ریشه بسیاری از اختلاس های انجام شده در دستگاههای اجرایی و سوء مدیریت ایجاد شده ، عدم شایسته سالاری و جولان چاپلوسان بیسواد و کم هوش است.... «مدیران ضعیف»عامل رشد اختاپوسی چاپلوسان در دستگاههای اجرایی مازندران
شمال نیوز : ریشه بسیاری از اختلاس های انجام شده در دستگاههای اجرایی و سوء مدیریت ایجاد شده ، عدم شایسته سالاری و جولان چاپلوسان بیسواد و کم هوش است....(ادامه)
کدام مدیران دولتی پای میز محاکمه هستند؟
بسیاری از مدیران دولتی که از مقام و منصب خود سوء استفاده کرده‌اند هم اکنون پای میز محاکمه آمده‌اند و به حسابشان رسیدگی می‌شود.(ادامه)
نگاهی به مناظره آخر ترامپ و بایدن
صبح امروز مناظره دوم ترامپ و بایدن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شد. و آن را باید پایان مناظره ها دانست. (ادامه)
آیت الله لائینی:فساد و بی عدالتی آفت حیات طیبه است
نماینده ولی فقیه در مازندران، وجود فساد، هجمه دشمنان و بی عدالتی ها را از آفت های حیات طیبه دانست و خواستار مبارزه با آن شد.(ادامه)
شمال نیوز: رییس مجلس در یادواره ۷۲ شهید والامقام هادی شهر و روستا‌های اطراف آن در مازندران حضور یافت. اظهارات صریح قالیباف درباره حاشیه سازان برای مجلس/ دولت و مسئول قوه مجریه باید ارزش پول ملی را حفظ کنند/ ۴ تصمیم مهم مجلس در ۴ ماه گذشته
شمال نیوز: رییس مجلس در یادواره ۷۲ شهید والامقام هادی شهر و روستا‌های اطراف آن در مازندران حضور یافت.(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : با شروع به کار مجلس یازدهم صحبت از قانونی شدن نظارت بر رفتار نمایندگان است که در سه سناریوی، «شورای نگهبان» «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» و یا «یک نهاد ثالث» مطرح می‌شود. ۳ نسخه‌ برای نظارت بر نمایندگان/ ردصلاحیت چند مرحله‌ای می‌شود؟
شمال نیوز : با شروع به کار مجلس یازدهم صحبت از قانونی شدن نظارت بر رفتار نمایندگان است که در سه سناریوی، «شورای نگهبان» «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» و یا «یک نهاد ثالث» مطرح می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.