.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سفرهای استانی احمدی‌نژاد ادامه دارد
شهري كه نخستين مقصد رييس دولت‌هاي نهم و دهم پس از توافق وين است، يقينا حرف‌هايي براي شنيدن دارد (ادامه)
ماجرای پاکتی که حداد عادل به ظریف داد
روزنامه اعتماد در صفحه اول خود گزارشی درباره هدیه سیاسی - فرهنگی حدادعادل به محمدجواد ظریف منتشر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: مدير منتخب دولت تدبیر و امید در استان ، در برابر صحبت هاي منطقي و منصفانه يكي از نمايندگان پارلمان شهري كه درواقع از زبان مردم سخن گفته ، به جاي استقبال از انتقادات و پيگيري ضعف هاي مديريتي استان ، از ارايه پاسخ منطقي به جايگاه قانوني شورا طفره مي رود .... آقای استاندار ؛ برای شما متاسفم !
شمال نیوز: مدير منتخب دولت تدبیر و امید در استان ، در برابر صحبت هاي منطقي و منصفانه يكي از نمايندگان پارلمان شهري كه درواقع از زبان مردم سخن گفته ، به جاي استقبال از انتقادات و پيگيري ضعف هاي مديريتي استان ، از ارايه پاسخ منطقي به جايگاه قانوني شورا طفره مي رود .... (ادامه)
شمال نیوز : فرماندار سيمرغ ضرورت استقرار ادارات مختلف در سيمرغ را مورد تاكيد قرار داد و اعلام كرد: اگر ادارات مورد نياز از جمله بنياد مسكن، راه و شهرسازي، ثبت اسناد و املاك، تامين اجتماعي و... مستقر شوند نياز نيست مردم براي رسيدگي به كارهاي خود به شهرستان هاي همجوار بروند و اين اقدام رضايت مندي شهروندان را به همراه دارد.... ضرورت استقرار همه دستگاههای اجرایی در شهرستان سیمرغ
شمال نیوز : فرماندار سيمرغ ضرورت استقرار ادارات مختلف در سيمرغ را مورد تاكيد قرار داد و اعلام كرد: اگر ادارات مورد نياز از جمله بنياد مسكن، راه و شهرسازي، ثبت اسناد و املاك، تامين اجتماعي و... مستقر شوند نياز نيست مردم براي رسيدگي به كارهاي خود به شهرستان هاي همجوار بروند و اين اقدام رضايت مندي شهروندان را به همراه دارد....(ادامه)
بخشنامه جدید ممنوع الخروجی‌های مالیاتی
(ادامه)
کيهان : توافق نمي شود / منتظر شکست مذاکرات باشيد
خطوط قرمزي که حضرت آقا ترسيم کرده‌اند نيز، قابل تخفيف و عقب‌نشيني نبوده و نيست بلکه از باور عميق و عالمانه حضرتش درباره نتيجه مورد نظر ايشان از مذاکرات هسته‌اي ريشه مي‌گيرد. (ادامه)
شمال نیوز : سیف اله علی نیا  که در دو دوره منتخب اول مردم شهر بابل در شورای اسلامی شهر بوده است قصد دارد در انتخابات پیش روی مجلس شورای کاندیدا شود .... «سیف الله علی نیا» از عضویت شورای اسلامی شهربابل استعفا کرد
شمال نیوز : سیف اله علی نیا که در دو دوره منتخب اول مردم شهر بابل در شورای اسلامی شهر بوده است قصد دارد در انتخابات پیش روی مجلس شورای کاندیدا شود ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های امروز دوشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: سیدرضا صالحی‌امیری در مراسم سالگرد 24 خرداد که در سالن سیدرسول حسینی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته که عازم مازندران بودم، رئیس‌‌جمهور اعلام کرد سلامی از سر صدق، صفا و صمیمیت از طرف من به مردم مازندران برسانید.

دولت مدیون مازندران است / خیزش 24 خرداد از ساری آغاز شد+ تصاویر مراسم
شمال نیوز: سیدرضا صالحی‌امیری در مراسم سالگرد 24 خرداد که در سالن سیدرسول حسینی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته که عازم مازندران بودم، رئیس‌‌جمهور اعلام کرد سلامی از سر صدق، صفا و صمیمیت از طرف من به مردم مازندران برسانید. (ادامه)
توضیح درباره حکم صادره علیه مهدی هاشمی
محمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی به روزنامه اعتماد گفت: حكم از نظر ما نادرست است و به همين دليل ما درخواست اعاده دادرسي را تقديم دادگاه خواهيم كرد. از نظر ما اين حكم ايرادات عمده‌اي دارد.(ادامه)
نرخ عوارض خروج مسافر از مرزهاي کشور
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور ضمن ابلاغ احکام مالياتي قانون بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور، نرخ عوارض خروج مسافر از مرزهاي کشور را اعلام کرد.(ادامه)
جوانان موفق قائمشهر تجليل می شوند
(ادامه)
شمال نیوز: چهارمین جشنواره ملی بهار نارنج با همکاری شهرداری و شورای اسلامی مرکز استان مازندران در محل پارک قائم ساری روز یکشنبه گشایش یافت.


جشنواره بهار نارنج در پایتخت بهار نارنج گشایش یافت+تصاویر
شمال نیوز: چهارمین جشنواره ملی بهار نارنج با همکاری شهرداری و شورای اسلامی مرکز استان مازندران در محل پارک قائم ساری روز یکشنبه گشایش یافت. (ادامه)
پیامکهای مشکوک به نمایندگان بخاطر 1 طرح
مایندگان مجلس با بررسی اولویت طرح ادغام شورای فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی موافقت کردند که بر این اساس کلیات این طرح در جلسه سه شنبه 22 اردیبهشت مورد بررسی قرار می‌گیرد. (ادامه)
محسن هاشمی: دانشگاه آزاد نفتی نیست
دانشگاه آزاد هیچ وابستگی به نفت ندارد و به همین دلیل یکی از مهم ترین تحولات در آموزش عالی کشور در دهه های گذشته به شمار می‌رود. اين دانشگاه در تمام نقاط کشور و حتی در شهرهای کوچک هم حضور دارد. در نتیجه آموزش عالی کشور با اين دانشگاه بدون اتکا به درآمد نفت به جایگاه مناسب خود رسیده(ادامه)
كوروش غفاري چراتي
هلال سرخ ،نشان مهرورزي(يادداشت)
كوروش غفاري چراتي (ادامه)
حل مشكلات آموزش و پرورش در اولويت قرار گيرد
(ادامه)
میرزاده:‌ عليه دانشگاه آزاد فضاسازي مي‌كنند
وقتي كه ما دانشگاه را تحويل گرفتيم دانشجوي ستاره‌دار بود اما ما نوشتيم كه همه‌شان را ثبت نام كنند، گفتم اگر قرار است كسي از تحصيل ممنوع شود بايد حكم قضايي به ما بدهند. چرا؟ چون اين يك نوع محروميت از حقوق اجتماعي است و حتما بايد بر مبناي حكم دادگاه باشد. البته ما اسامي را هم به وزارت اطلاعات تحويل داديم و آنها هم بررسي كردند و ما مشكلي نداشتيم.(ادامه)
امکان‌سنجی انتقال پایتخت
(ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های يکشنبه ۱۳ ارديبهشت
(ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت
(ادامه)
تمدید دفترچه بیمه سلامت ایرانیان رایگان است
(ادامه)
شركت البرز مركزي سوادكوه نمونه نا موفق خصوصي سازي در مازندران
اين واحد صنعتي يكي از پر رونق ترين كارخانجات استان بود كه متاسفانه امروز تقريباً تعطيل است و عزم جدي براي رونق دوباره اين مجموعه ايجاد شد و خوشبختانه بيش از 700 ميليارد تومان اعتبار دولتي ..(ادامه)
حسن رسولي مزاياي طرح استاني شدن انتخابات مجلس(يادداشت)
حسن رسولي(ادامه)
جهانگیری«نظام رتبه‌بندي معلمان»را ابلاغ کرد
(ادامه)
رونمايي از لکسوس RX200t +عکس
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
شمال نیوز: اين شركت داراي مجوزهاي فني از شوراي عالي انفورماتيك كشور و مجوز خدمات مهندسي از وزارت صنايع و عضو نظام صنفي رايانه كشور، توليدكننده ي نرم افزارهاي سازماني و كسب و كار به ويژه نرم افزارهــاي مالــي و مديـــريتي در سـطح كشور مي باشد.... تجليل ویژه از شركت نرم افزاري جادوي فكر+ کلکسیون افتخارات
شمال نیوز: اين شركت داراي مجوزهاي فني از شوراي عالي انفورماتيك كشور و مجوز خدمات مهندسي از وزارت صنايع و عضو نظام صنفي رايانه كشور، توليدكننده ي نرم افزارهاي سازماني و كسب و كار به ويژه نرم افزارهــاي مالــي و مديـــريتي در سـطح كشور مي باشد....(ادامه)
امیری که صیاد دلها شد(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : نياز آذري تاكيدكرد:  تيم مديريتي استان بحران ديده و مجرب است و انصافا براي استان مفيد هستند من اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10  سال در استان حضور داشته باشند تا بتوانند با برنامه ريزي براي توسعه استان گام بردارند.نمي شود از استاندار در مدت دو سال و سه سال انتظار اقدامي برجسته داشت و .... اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10 سال در استان بماند
شمال نیوز : نياز آذري تاكيدكرد: تيم مديريتي استان بحران ديده و مجرب است و انصافا براي استان مفيد هستند من اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10 سال در استان حضور داشته باشند تا بتوانند با برنامه ريزي براي توسعه استان گام بردارند.نمي شود از استاندار در مدت دو سال و سه سال انتظار اقدامي برجسته داشت و ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.