.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : محسنی اژه‌ای افزود: رئیس قوه قضائیه نامه ای خدمت مقام معظم رهبری فرستادند و پیشنهاد دادند که همان‌طور که اگر در محکمه ای حکمی ولو قطعی صادر شد و راه برای اعاده دادرسی باز است در بحث تصمیمات این کمیته نیز امکان تجدیدنظر باشد.

محسني اژه اي: موافقت رهبري با ارجاع شکايت بورسيه ها به ديوان عالي کشور(خبر)
شمال نیوز : محسنی اژه‌ای افزود: رئیس قوه قضائیه نامه ای خدمت مقام معظم رهبری فرستادند و پیشنهاد دادند که همان‌طور که اگر در محکمه ای حکمی ولو قطعی صادر شد و راه برای اعاده دادرسی باز است در بحث تصمیمات این کمیته نیز امکان تجدیدنظر باشد. (ادامه)
۳ ميليون نفر يارانه نگرفتند
(ادامه)
مراسم قصاص داماد جنایتکار متوقف شد
مرد جوانی که همسرش را قربانی خشم خود کرد، پس از گذشت ٥‌سال از وقوع جنایت، با درخواست اولیای دم از اعدام نجات یافت. مادر مقتول اعلام کرد که قصد دارد پول دیه دخترش را صرف کمک به زنان بی‌سرپرست کند. (ادامه)
آیت الله آملی لاریجانی تا ساعتی دیگر در گلزار شهدای شهر ساری حضور خواهد یافت و به مقام شامخ شهدای استان مازندران ادای احترام خواهد کرد. رئیس قوه قضائیه وارد فرودگاه ساری شد
آیت الله آملی لاریجانی تا ساعتی دیگر در گلزار شهدای شهر ساری حضور خواهد یافت و به مقام شامخ شهدای استان مازندران ادای احترام خواهد کرد.(ادامه)
حشمت الله سميعي برای روح الله سوادکوه (شهید مدافع حرم )(يادداشت)
حشمت الله سميعي (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
پدافند غير عامل بايد به فرهنگ عمومي بدل شود
(ادامه)
مدیرمازندرانی مدیر برتر کشوری در حوزه پدافند غيرعامل شد
در اين همايش كه با حضور جانشین فرمانده کل سپاه، دادستان کل کشور، معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور و مقامات كشوري و لشگري برگزار شد، از نبوي، مدير كل پدافند غير عامل استانداري مازندران، به عنوان مدير كل برتر كشوري در اين حوزه با اهدا لوح تقدير از سوي سردار دكتر غلامرضا جلالي، رييس سازمان پدافند غير عامل كشور…(ادامه)
معاون وزیر نفت استعفا داد
(ادامه)
رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسیهای دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای‌عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی ... هر تحريمی نقض برجام است/ از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جداً پرهیز شود
رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسیهای دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای‌عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی ...(ادامه)
شمال نيوز: دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران زمان سفر دكتر حسن روحاني رئيس جمهور محترم به مازندران را اعلام نمود .
سفر رئیس جمهور‌ به مازندران به تاخیر افتاد
شمال نيوز: دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران زمان سفر دكتر حسن روحاني رئيس جمهور محترم به مازندران را اعلام نمود . (ادامه)
آزادراه تهران ـ شمال از ابتدا «كج» بود
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم .... سعادت ملتهای آزاده و مسلمان، در گرو وحدت و تقریب میان آنها می باشد
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم ....(ادامه)
ربیعی، قاضی زاده، زنگنه، نعمت زاده، گودرزی و حجتی شش وزیری هستند که هفته آینده در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند.
شش وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس/۴۴ سوال ۴۷ نماینده از پنج وزیر
ربیعی، قاضی زاده، زنگنه، نعمت زاده، گودرزی و حجتی شش وزیری هستند که هفته آینده در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند. (ادامه)
رئيس‌جمهور به نوبخت تسليت گفت
رئيس‌جمهور در پيامي درگذشت برادر محمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور را به وي تسليت گ(ادامه)
شمال نیوز : علي رغم بر پايي طرح سالم سازي متعدد در سواحل مازندران به جرات بايد گفت؛ حجم زيادي از مسافران و علاقه مندان به دريا ناگزير براي استفاده از این موهبت الهي بايد از مناطق خطرناك و ممنوعه به دريا دسترسي پيدا كنند كه اين خود چالشي بزرگ در مديريت ساحل و كنترل تلفات انساني ناشي از آن مي باشد.... بهره برداری از ساحل به شیوه انسانهای نخستین!
شمال نیوز : علي رغم بر پايي طرح سالم سازي متعدد در سواحل مازندران به جرات بايد گفت؛ حجم زيادي از مسافران و علاقه مندان به دريا ناگزير براي استفاده از این موهبت الهي بايد از مناطق خطرناك و ممنوعه به دريا دسترسي پيدا كنند كه اين خود چالشي بزرگ در مديريت ساحل و كنترل تلفات انساني ناشي از آن مي باشد....(ادامه)
نرخ بيكاري تحصيلكردگان 36 تا 48 درصد
در صورتي كه رشد اقتصاد سالانه يك درصد باشد در سال 1400 نرخ بيكاري تحصيلكردگان عالي به 48 درصد خواهد رسيد. اين نرخ با رشد اقتصادي دو، سه ، چهار و پنج درصد نيز محاسبه شده و اگر رشد اقتصادي 5 درصد براي كشور به دست آيد، نرخ بيكاري تحصيلكردگان به 36 درصد مي‌رسد.(ادامه)
ماجرای استمداد آِیت الله مصباح از هاشمی
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره دوازدهم شهریور 70 به ملاقات با آقای مصباح یزدی و استمداد وی برای رسمیت یافتن موسسه اش اشاره کرده است. (ادامه)
پرونده زمين‌خواری در سازمان حفاظت از جنگل‌ها!
(ادامه)
مشعل المپیاد دانشجویان دختر در مازندران برافروخته شد
(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اين كه بايد اشتغال مولد ايجاد كنيم و از افزايش كمي اصناف بپرهيزيم، عنوان كرد: مازندران مي تواند با توسعه گردشگري مشكلاتش را مرتفع و اقتصادش را شكوفا نمايد.
اقتصاد مازندران با توسعه گردشگری شکوفا می شود
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اين كه بايد اشتغال مولد ايجاد كنيم و از افزايش كمي اصناف بپرهيزيم، عنوان كرد: مازندران مي تواند با توسعه گردشگري مشكلاتش را مرتفع و اقتصادش را شكوفا نمايد. (ادامه)
شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در استان مازندران مجددا از استاندار مازندران تقدير نمود و گفت : كشورداري سخت است، استان مازندران يك استان سياسي است و سه ميليون جمعيت دارد و استاندار مازندران كار مي كند و ايجاد امنيت در اين سطح كار ساده اي نيست.....
انگيزه مخالفتها با استاندار مازندران انگيزه الهي نيست
شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در استان مازندران مجددا از استاندار مازندران تقدير نمود و گفت : كشورداري سخت است، استان مازندران يك استان سياسي است و سه ميليون جمعيت دارد و استاندار مازندران كار مي كند و ايجاد امنيت در اين سطح كار ساده اي نيست..... (ادامه)
وزیرکشور: درانتخابات عدم احراز صلاحیت‌نداریم
تا کنون با برخي اعضاي شوراي نگهبان که دوستانه صحبت کرده ام و آنها هم معتقدند که بايد صلاحيت همه افراد با تحقيق و بررسي و احراز يا رد شود. اگر شوراي نگهبان هم به قانون عمل کند، انتخابات در اين بخش نيز کاملا شفاف خواهد بود. (ادامه)
خوراكي‌هایی براي از بين بردن چربي‌هاي شکم
تناسب اندام و داشتن شكمي صاف، يكي از خواسته‌هاي همه افراد بخصوص خانمها در سنين مختلف است. (ادامه)
میثم بائو: حاضرم د‌ر پایتخت 5 بازی کنم
مد‌ت‌ها بود‌ که می‌خواستیم به بهانه پخش سریال پایتخت 4 با میثم بائو، بازیکن مازند‌رانی و اسبق استقلال و پرسپولیس تهران تماس بگیریم.(ادامه)
شناسایی متواریان مالیاتی کلید خورد
(ادامه)
۹ ماده غذایی موثر در پيشگيري از سكته مغزي
نوشيدن يك فنجان چاي سبز در روز براي مقابله با كاهش توانايي شناختي مؤثر است. اين نوشيدني همچنين سرشار از آنتي اكسيدان هاست كه به پاكسازي كبد كمك مي كند. (ادامه)
شمال نیوز: علت مخالفت دسته ای دیگر از وی، کدخدامنشی هایی است که آقای لاریجانی در جریان رویدادهای داخلی و خارجی به نفع نظام می کند. به عنوان نمونه به دلیل اشرافی که وی به پرونده هسته ای داشته و تقریبا در همه این سال ها چه در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی دفاع تمام قد نماینده شمالی از لاریجانی
شمال نیوز: علت مخالفت دسته ای دیگر از وی، کدخدامنشی هایی است که آقای لاریجانی در جریان رویدادهای داخلی و خارجی به نفع نظام می کند. به عنوان نمونه به دلیل اشرافی که وی به پرونده هسته ای داشته و تقریبا در همه این سال ها چه در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی(ادامه)
تخصيص15هزارميلياردبراي‌تخريب‌بيشتراراضي‌كشاورزي
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور درحالي از تخصيص 15 هزار ميليارد ريال براي طرح هادي خبر داده كه اين طرح در طول مدت اجرا به دليل ايرادات قانوني و نحوه اجرا باعث تخريب تعداد قابل توجهي از اراضي كشاورزي كشور شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه شهر من سالهاست كه دست آويز و بهانه خوبي براي سخنراني هاي انتحاباتي شده است . ساماندهي رودخانه تالار چه واژه قشنگ و مهم و پركاربردي روي كاغذ است..... آنچه البته به جايي نرسد فرياد است!
شمال نیوز : رودخانه شهر من سالهاست كه دست آويز و بهانه خوبي براي سخنراني هاي انتحاباتي شده است . ساماندهي رودخانه تالار چه واژه قشنگ و مهم و پركاربردي روي كاغذ است.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.