.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نامه آیت‌الله جنتی به کروبی: از وصیت امام(ره) تاسی کنید
پانزده سال پیش در چنین روزی دبیر شورای نگهبان به رئیس مجلس وقت نامه‌ای نوشت و در آن به اهانت علنی علیه شورای نگهبان در مجلس اشاره و انتقاد کرد. (ادامه)
۸ میوه و سبزی بنفش؛ ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها
يك رژيم سالم، يك رژيم رنگي مي باشد. ميوه ها و سبزيجات، داراي پنج رنگ اصلي هستند: قرمز، نارنجي/زرد، بنفش/آبي، سفيد و سبز. هر كدام از اين رنگ ها در كل نشان دهنده ويتامين، ماده يا آنتي اكسيدان خاصي است.(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
مهرماه در ايران اسلامي، مصادف با دو مناسبت بزرگ ملي است... پاسداشت فرهنگ و تفكر دفاع مقدس(ديدگاه)
مهرماه در ايران اسلامي، مصادف با دو مناسبت بزرگ ملي است...(ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
حمايت از روحاني منوط به عمل به وعده‌هاست
شمال نیوز : اين منتقدان نسبت به وزراي پيشنهادي روحاني انتقاد دارند و معتقدند روحاني در ايام انتخابات راهنماي چپ زده اما پس از راي گرفتن از بدنه اجتماعي به راست پيچيده است.(ادامه)
واکنش خانواده روح الامینی به عذرخواهی مرتضوی
عرفه ١٤٣٧ -٢١ شهريور ٩٥- كه فرا مي‌رسد، شعبه ٢٢ دادگاه تجديدنظر سومين جلسه رسيدگي به پرونده كهريزك را آغاز كرده و با توبه‌نامه سعيد مرتضوي پايان مي‌گيرد. قاضي كهريزك و دادستان سابق تهران در آن جلسه، بالاخره پس از ٧ سال مقاومت در برابر همه اعتراضاتي كه به حوادث پس از انتخابات رياست‌جمهوري ٨٨ رخ داده بود، به اشتباهاتي كه مرتكب شده اعتراف مي‌كند و طلب عفو دارد. (ادامه)
انتقاد شدید روزنامه جمهوری اسلامی از زد و بندها در مجلس
نتیجه آراء نمایندگان نشان داد مستقل ترین وزیر رای ندارد / وزیری که برند کشور است نفر دهم شد و وزیری که به خواسته های نمایندگان پاسخ مثبت داد، در رده های بالاتر جای گرفت پ.(ادامه)
شمال نیوز: سفراي آفريقايي روز يكشنبه با حضور در شهرستان قائم شهر، زادگاه پزشك بدون مرز و نام آشناي مردم آفريقا (دكتر سيد ناصر عمادي) از مردم و مسئولين اين شهر براي خدمات ارزنده پزشكي فرزند قائم شهر و شهرشان  كه بارها دور از شهر و ديار و خانواده، خدمتگزار نيازمندان كشورشان (آفريقا) بوده قدرداني خواهد نمود. ..... حضور همزمان سفرای 6 کشور آفریقایی در ساری و قائم شهر+برنامه ها
شمال نیوز: سفراي آفريقايي روز يكشنبه با حضور در شهرستان قائم شهر، زادگاه پزشك بدون مرز و نام آشناي مردم آفريقا (دكتر سيد ناصر عمادي) از مردم و مسئولين اين شهر براي خدمات ارزنده پزشكي فرزند قائم شهر و شهرشان كه بارها دور از شهر و ديار و خانواده، خدمتگزار نيازمندان كشورشان (آفريقا) بوده قدرداني خواهد نمود. .....(ادامه)
اصلاح طلبان از جان ناطق چه مي‌خواهند؟!
در چند سال اخير اصلاح‌طلبان – خصوصاً در رسانه - زياد به ناطق نوري مي‌پردازند. اگر يك نفس عميق بكشد يا يك سرفه بكند عكس يك مي‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : به جرات باید گفت؛ در طول 4سال گذشته شهروندان استان همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مند و از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسند بودند و انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد .... تشكيل كميته ویژه براي رصد فعاليت مديران در مازندران...!
شمال نیوز : به جرات باید گفت؛ در طول 4سال گذشته شهروندان استان همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مند و از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسند بودند و انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد ....(ادامه)
جانشين قاليباف كيست؟/ آخرین گزینه های مطرح شده برای شهرداری تهران
محسن‌هاشمي شهردارنمي‌شود ، محمدعلي نجفي در صف‌گزينه‌ها قرار گرفت حجتي همچنان شانس نخست‌است(ادامه)
صحت انتخابات شوراهاي اسلامي تبريز تایید شد
(ادامه)
به دستور حضرت علی (ع)، فرزندانش امام حسن (ع) و امام حسين (ع)، بدن مطهر او را در زمين مرتفعى كه عرب به آن «نجف‏» مى‏‌گويد، مدفون ساختند. بدون اينكه مردم بدانند محل دفن حضرت علی (ع) كجاست.
محل دفن امیرالمومنین (ع) کجاست و چگونه پیدا شد؟
به دستور حضرت علی (ع)، فرزندانش امام حسن (ع) و امام حسين (ع)، بدن مطهر او را در زمين مرتفعى كه عرب به آن «نجف‏» مى‏‌گويد، مدفون ساختند. بدون اينكه مردم بدانند محل دفن حضرت علی (ع) كجاست. (ادامه)
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به  ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ... انتخاب رییس جمهور بر اساس نظریه شایستگی –ظرفیت –عملکرد
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ...(ادامه)
جبهه «ناطق» پشت سر روحانی
(ادامه)
استاندار اسبق مازندران رييس ستاد روحانى در تهران شد
(ادامه)
فرمانده کل سپاه از 4 طرح حمله به مراکز حساس
(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه آزاداسلامي واحد قائم شهر بعنوان يكي از بزرگترين موسسات آموزش عالي در شمال كشور به شمار مي آيد كه در سال 1362 به منظور خدمت به اهل علم و گسترش آموزش عالي در سطح استان مازندران تأسیس شد..... کسب رتبه اول دانشگاه آزاداسلامی قائم شهردربین دانشگاههای شمال کشور
شمال نیوز : دانشگاه آزاداسلامي واحد قائم شهر بعنوان يكي از بزرگترين موسسات آموزش عالي در شمال كشور به شمار مي آيد كه در سال 1362 به منظور خدمت به اهل علم و گسترش آموزش عالي در سطح استان مازندران تأسیس شد.....(ادامه)
خبري جديد درباره گزينه قطعي اصلاح طلبان براي انتخابات سياسي(خبر)
(ادامه)
اعتراف بزرگ باهنردرباره آیت‌ا... هاشمی
«تازه فهميديم كه آيت‌ا... هاشمي چه ايثاري در پذيرش قطعنامه كرد.» فهميدند، اما زماني متوجه اين موضوع شدند كه هاشمي ديگر نيست! فهميدند، اما زماني به اين مهم نائل آمدند كه آيت‌ا... هاشمي براي هميشه سكوت كرده است. (ادامه)
شمال نیوز : ربيع فلاح جلودار، اقدامات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در راستاي محروميت زدايي و حمايت از مستضعفان را با پيش از آن غير قابل قياس دانست و گفت: تلاش هاي فعالان و خيرين اين حوزه مرضي خداوند متعال است و چون خيرين با دل و جان و اراده و عزم شخصي در اين مسير گام مي گذارند از ارزش و اجر معنوي والايي برخوردارند..... خیرین بازار و پیشکسوتان دفاع مقدس ، دوبال مجمع خیرین بسیج سازندگی مازندران
شمال نیوز : ربيع فلاح جلودار، اقدامات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در راستاي محروميت زدايي و حمايت از مستضعفان را با پيش از آن غير قابل قياس دانست و گفت: تلاش هاي فعالان و خيرين اين حوزه مرضي خداوند متعال است و چون خيرين با دل و جان و اراده و عزم شخصي در اين مسير گام مي گذارند از ارزش و اجر معنوي والايي برخوردارند.....(ادامه)
شمال نیوز: در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مازندران، از مهندس شاکری مدیرعامل شرکت نرم افزاری جادوی فکر به عنوان کارآفرین برتر در حوزه خدمات تقدیر شد.

شرکت نرم افزاری جادوی فکر در لیست کارآفرینان برتر استان
شمال نیوز: در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مازندران، از مهندس شاکری مدیرعامل شرکت نرم افزاری جادوی فکر به عنوان کارآفرین برتر در حوزه خدمات تقدیر شد. (ادامه)
اگر به بار و دار نبود درخواست وقت اضطراري از رئيس جمهوري و رساندن پيام مهم مردم غرب مازندران به رئيس جمهوري كه جلوي اينكار گرفته شود براي چه بود .
آقاي نماينده به بار بود كه به دار كشيديد!!
اگر به بار و دار نبود درخواست وقت اضطراري از رئيس جمهوري و رساندن پيام مهم مردم غرب مازندران به رئيس جمهوري كه جلوي اينكار گرفته شود براي چه بود . (ادامه)
خودزنی مسئولین مازنی، مهمترین عامل عقب ماندگی استان(يادداشت)
(ادامه)
احمدی نژاد:رهبری فرمودند مصلحت نيست بیایید، گفتم باشد،يك ثانيه هم طول نكشيد
(ادامه)
 شمال نیوز: شورای عالی مناطق آزاد کشور با تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به منطقه آزاد موافقت کرد. امیرآباد منطقه آزاد مازندران شد
شمال نیوز: شورای عالی مناطق آزاد کشور با تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به منطقه آزاد موافقت کرد.(ادامه)
شمال نیوز: شهروندان استان که همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مندند از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسندندو انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد در فرآيند ايجاد تحولات بنيادين در استان از جمله ارزیابی مستمرکارنامه مدیران استان و حذف مدیران ناکارآمد..... نگاهي به كارنامه استاندارمازندران و چند سوال مهم!
شمال نیوز: شهروندان استان که همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مندند از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسندندو انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد در فرآيند ايجاد تحولات بنيادين در استان از جمله ارزیابی مستمرکارنامه مدیران استان و حذف مدیران ناکارآمد.....(ادامه)
از سيف‌الله صدراسلام تا قاری زمان ما(يادداشت)
(ادامه)
علي پيرفلك قاچاق پديده شوم(يادداشت)
علي پيرفلك(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.