.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نقش امام جواد (ع) در نظام ولايي(يادداشت)
(ادامه)
پيام ريیس دانشگاه مازندران بمناسبت سالگرد تاسیس دانشگاه مازندران
(ادامه)
وزیراحمدی‌نژاد:روحاني با كوتوله‌ها كارنمي‌كند
تمام تلاش جريان احمدي‌نژاد از همان ابتدا اين بود كه نيروهاي همفكر خود را در سيستم اجرايي تزريق كند. همين امر دولت يازدهم را با مشكل روبه‌رو مي‌كند، چراكه دولت يازدهم نمي‌تواند با نيروهاي دولت‌های نهم و دهم به وعده‌هايش عمل كند.(ادامه)
اطلاعیه درباره دانشگاه محمود احمدی نژاد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
آمار طلاق در مازندران بالاست
(ادامه)
رييس دانشگاه مازندران خواستار تخصيص اعتبار بودجه تحقيقات و پژوهش شد
(ادامه)
چند پرسش از استیضاح‌کنندگان
از جمله پرسش‌هايي که در بيان و زبان در فضاي نوشتاري و مجازي مطرح مي‌شود آن است که‌: چرا مجلس در دولت قبلي در مقابل اعطاي آن همه بورسيه‌هاي قابل بحث و غير‌قانوني ساکت نشست‌.(ادامه)
حکم رئیس قوه قضاییه برای محسنی اژه ای
(ادامه)
پرونده استيضاح بسته شد، نه بورسيه‌ها!
برداشتي که در افکار عمومي وجود داشته پس از استيضاح نيز تغييري نکرده است، به نظر مي‌رسد افکار عمومي هنوز بر اين عقيده است که دليل استيضاح وزير، افشاي برخي قانون شکني‌ها بوده است.(ادامه)
دلایل دفاع‌نکردن هاشمی از عملکرد احمدی‌نژاد
آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در دوم مهرماه 1387 در ديدار اعضاي ستاد نمازجمعه کشور ضمن بيان دلايل خود براي دفاع‌نکردن از عملکرد احمدي‌نژاد، از تريبون نمازجمعه تاکيد کرد: کار مثبتي در اين دولت نمي‌بينم. کارهايي را که اين‌قدر روي آنها تکيه مي‌کنند، قبول ندارم. شيرازه کشور را به‌هم‌ريختند. بعدا خواهيد ديد که چه اتفاقاتي مي‌افتد.(ادامه)
نتایج نهایی کنکور دکتری 93 اعلام شد
آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال 1393 در روز 16 اسفندماه 92 برگزار شد و تعداد 240 هزار و 391 نفر در آن ثبت نام کردند. پس از برگزاری آزمون نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و در روز یکشنبه 31 فروردین ماه 93 بر روی سایت سازمان قرار گرفت.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
حمایت معصومه ابتکار از فرجی دانا
(ادامه)
نوبخت از دولت به مجلس مي رود؟
از سوي ديگر و با توجه به نقش حساس سازمان مديريت و برنامه ريزي در ساختار اقتصادي دولت به نظر مي رسد، نجفي خود را براي تصدي اين سازمان و احياي آن و همچنين تنظيم برنامه ششم توسعه آماده خواهد کرد.(ادامه)
نوبخت از دولت به مجلس مي رود؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه شنبه
(ادامه)
انتصاب اعضاي حقيقي چهارمين دوره هيات امناي دانشگاه هاي مازندران
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
علي مطهري: رفع حصر به نفع كشور است
(ادامه)
هر عمامه به‌سري عالم به دين نيست
(ادامه)
تفسير نادرستي از مواد ۱۶ و ۱۷ قانون مي شود.بعضي از همكاران با توزيع پول در شورا و يا معرفي متقاضيان به شهرداري عملاً شوراي شهر را از مسير قانوني منحرف كردند... روایت یک عضو از سفره هاي توزيع پول درشورا!
تفسير نادرستي از مواد ۱۶ و ۱۷ قانون مي شود.بعضي از همكاران با توزيع پول در شورا و يا معرفي متقاضيان به شهرداري عملاً شوراي شهر را از مسير قانوني منحرف كردند...(ادامه)
شمال نیوز: اصولاً فلسفه وجودي نظارت مقامات غير اجرايي بر انتخابات، سلب قدرت از قوه مجريه است اين قوه به علت داشتن امكانات اجرا، توانايي نفوذ در انتخابات يا متوجه كردن آراي مردمي به سمت و سويي خاص را دارد. نظارت يك مرجع بي‌طرف و بي‌غرض بر روند انتخابات ضروري است
شمال نیوز: اصولاً فلسفه وجودي نظارت مقامات غير اجرايي بر انتخابات، سلب قدرت از قوه مجريه است اين قوه به علت داشتن امكانات اجرا، توانايي نفوذ در انتخابات يا متوجه كردن آراي مردمي به سمت و سويي خاص را دارد.(ادامه)
رابطه استيضاح وزير علوم و انتخابات مجلس
نمايندگان مطرح کننده استيضاح حرف از رکود علمي و حذف نيروهاي انقلابي از دانشگاه‌ها هم مي زنند؛ رکود علمي و افت کيفيت آموزش بهانه اي ست تا استيضاح يک حذف سياسي صرف به نظر نيايد اما اين کار شدني نيست، کارنامه وزارت قبل در دوره دکتر احمدي نژاد جاي دفاع ندارد و داستان مشهور بورسيه هاي دوره دکتري نوک کوه يخ است.(ادامه)
روايتي ازديدار روحاني بارهبري پيش ازانتخابات
رهبري نسبت به شخص روحاني آشنايي و قرابت بسياري دارد. به هر حال حسن روحاني به دستور يا رهنمود رهبري سال‌ها دبير شوراي عالي امنيت ملي و 20 سال نيز نماينده مردم بود.(ادامه)
چشم‌انداز معاونت مطبوعاتی برای رسانه‌ها
دولت باید ظرفیت انتقادپذیری خود را بالاتر ببرد و اجازه ندهد تخریب‌های سازمان‌یافته، او را به وادی تعطیلی بازار نقد و رنجیدن از هر انتقادی بکشاند.(ادامه)
زمان تشییع پیکر آیت الله محمدی گیلانی
(ادامه)
محسن گرجی عملکرد نزدیک به یکساله استاندار مازندران و تیم همراهش را غیر قابل دفاع دانست و اظهار داشت : علی رغم اینکه عملکرد نزدیک به یکساله آقای فلاح و تیم همراهش ناکافی و غیر قابل دفاع است اما رسانه های استان همواره حمایت های خود را از دولت اعتدال دریغ نکردند... شکایت استاندار از رسانه ها، روند اطلاع رسانی و نقد را متوقف نخواهد کرد!
محسن گرجی عملکرد نزدیک به یکساله استاندار مازندران و تیم همراهش را غیر قابل دفاع دانست و اظهار داشت : علی رغم اینکه عملکرد نزدیک به یکساله آقای فلاح و تیم همراهش ناکافی و غیر قابل دفاع است اما رسانه های استان همواره حمایت های خود را از دولت اعتدال دریغ نکردند...(ادامه)
شمال نیوز:این مخترع مازندرانی در شهريور سال‌گذشته پس از تصادف در محور دماوند - فيروزکوه به حالت کما رفت و هم‌اکنون پس از يک‌سال مداوا با هزينه‌هاي شخصي خانواده خود در حالت نيمه‌بيهوشي در شهرستان نکا است. یک سال از کماي دانشجوي نخبه مازندرانی گذشت
شمال نیوز:این مخترع مازندرانی در شهريور سال‌گذشته پس از تصادف در محور دماوند - فيروزکوه به حالت کما رفت و هم‌اکنون پس از يک‌سال مداوا با هزينه‌هاي شخصي خانواده خود در حالت نيمه‌بيهوشي در شهرستان نکا است. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 77 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.