.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: امروز دشمنان به مقابله علنی با اسلام روی آورده اند و مهمترین وسیله آنها، ایجاد اختلاف های عقیدتی و جنگ شیعه و سنی است که اگر نیروی خرد و اندیشه بکارگرفته شود، می توان دست دشمن و انگیزه های او را دید و در مسیر اهداف بدخواهان اسلام قرار نگرفت. امت واحده اسلامی باید تشکیل شود/ بیداری اسلامی سرکوب شدنی نیست(خبر)
شمال نیوز: امروز دشمنان به مقابله علنی با اسلام روی آورده اند و مهمترین وسیله آنها، ایجاد اختلاف های عقیدتی و جنگ شیعه و سنی است که اگر نیروی خرد و اندیشه بکارگرفته شود، می توان دست دشمن و انگیزه های او را دید و در مسیر اهداف بدخواهان اسلام قرار نگرفت.(ادامه)
ظریف: ایران آسایش نتانیاهو را به هم زد
(ادامه)
روحانی: دیدیم مبارزه با ماهواره در پشت بام...
روحانی گفت: اینکه با ماهواره چه کنیم اگر خدایی نکرده تلویزیونی بتواند با یک دیش مخفی یا آشکار شبکه دیگری را بگیرد و جوانان آن شبکه را بببیند چگونه ایرانیت و اسلامیت می‌ماند دیدیدم که ماهواره آمد و مبارزه در پشت‌بام و بالکن تاثیرگذار نبود و نه ایمان مردم پر زد و رفت و نه هویت مردم از دست رفت.(ادامه)
روحانی: اتهام‌ زنندگان با شناسنامه حرف بزنند
رئیس جمهور گفت: ما از همه می خواهیم با شناسنامه حرف بزنند و بگویند وابسته به کدام جناح هستند، با نام جناح خود سخن بگویند نه با نام ملت ایران، ملت ایران راهش روشن است.(ادامه)
چه کسی مرزبان ها را تحویل گرفت؟/تصاویر
(ادامه)
افروغ: به احمدی‌نژاد گفتم «بگو بگو»
در مقابل «بگم‌بگم»های احمدی‌نژاد، همواره می‌گفتم «بگوبگو» اما اتفاقی نیفتاد و بعد همه متوجه شدیم که این «بگم‌بگم»ها مصرف انتخاباتی داشته است(ادامه)
وزارت خارجه سفیر بحرین را احضار کرد
(ادامه)
حسن روحانی، رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان تهرانی گفت:من به صراحت اعلام میکنم اگر کسانی در توهم هستند، که بر روی میز آنها تهدیدی علیه ملت ایران وجود دارد، می‌گویم: نیاز به عینک جدید دارند.
برای حفظ عزت تا پای جان ایستادگی می‌کنیم(خبر)
حسن روحانی، رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان تهرانی گفت:من به صراحت اعلام میکنم اگر کسانی در توهم هستند، که بر روی میز آنها تهدیدی علیه ملت ایران وجود دارد، می‌گویم: نیاز به عینک جدید دارند. (ادامه)
عربستان به عراق اعلام جنگ داد؟
(ادامه)
نگاهی به مظلومیت و تنهایی امام حسن مجتبی(ع)(يادداشت)
(ادامه)
جدال تندوتیز شریعمتداری بادانشجویان شریف
(ادامه)
شریعتمداری:"اصلاح‌طلبان از تیر و طایفه صدام هستند"
(ادامه)
تفکر بسیجى و ویژگی هاى آن‏(ديدگاه)
(ادامه)
ابن‌شهرآشوب ساروی کیست؟
(ادامه)
آخرین اخبار از دانشگاه احمدی‌نژاد
(ادامه)
ابن شهرآشوب منادی تقریب مذاهب اسلامی(ديدگاه)
(ادامه)
سفر به زادگاه نیما ؛ دیدار از یوش و بلده
یوش، یکی از روستاهای دیدنی در مسیر جاده چالوس است که با آب و هوای خوش و خانه نیما یوشیج مسافران را به خود می‌خواند. حال اگر این سفر تا بلده و هراز و یا رویان ادامه بیابد، مسافر را با دیدن مناظری بدیع شگفت‌زده می‌سازد.(ادامه)
رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه فرزند انقلاب اسلامی است که با فاصله ای کوتاه از پیروزی انقلاب شکل گرفت و هرجا احساس خطر شد، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب بوده است. شایعات درباره سپاه را اصلاَ قبول ندارم؛ سپاه محبوب دل‌ها و در خط مقدم دفاع از انقلاب است
رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه فرزند انقلاب اسلامی است که با فاصله ای کوتاه از پیروزی انقلاب شکل گرفت و هرجا احساس خطر شد، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب بوده است.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
گلوگاه ،هزاران سال تاریخ و طبیعت
گلوگاه را شهر گلاب می نامد و معتقدند «گلو» در نام این شهر اشاره به گلاب دارد. این شهر در منطقه ای که در دوره اسلامی کبود جامه یا پنجاه هزار نامیده می شد، قرار گرفته و در حقیقت جانشین شهر تاریخی نامیه است که بعد از تمیشه در این منطقه بزرگترین شهر قرن اول هجری بوده است.(ادامه)
شمال نيوز: رئیس، قضات و کارکنان دستگاه قضایی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. آنچه در انتخابات اتفاق افتاد 180 درجه مخالف خواست دشمن بود/همه باید به منتخب مردم کمک کنند (خبر)
شمال نيوز: رئیس، قضات و کارکنان دستگاه قضایی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.(ادامه)
خاتمی: دولت منتخب و ریاست آن را یاری کنیم
(ادامه)
روزی که زن‌ها رئیس می‌شوند
(ادامه)
طوسی، تنها یک رزمنده میدان جنگ نیست، بلکه یک الگوی تمام عیار زندگی اجتماعی و خانوادگی نیز هست!
طوسی شناسی، مقدمه الگوپذیری جوانان از اوست و خوشا بحال خوبانی که طوسی ها را الگوی خود می دانند!
شهدا چراغ راهند و دلیل نورناپذیری ما، کاهش نورانیت شهدا نیست، بلکه به فاصله ما از شهدا برمی گردد!
طوسی، زاهد شبهای وصال و شیر بیشه های شمال
طوسی، تنها یک رزمنده میدان جنگ نیست، بلکه یک الگوی تمام عیار زندگی اجتماعی و خانوادگی نیز هست! طوسی شناسی، مقدمه الگوپذیری جوانان از اوست و خوشا بحال خوبانی که طوسی ها را الگوی خود می دانند! شهدا چراغ راهند و دلیل نورناپذیری ما، کاهش نورانیت شهدا نیست، بلکه به فاصله ما از شهدا برمی گردد! (ادامه)
تک‌روی عامل مشکلات اقتصادی کشور است
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از برخی تک‌روی‌ها و دوری از خرد جمعی دانست.(ادامه)
نماد انتخاباتی کدام کاندیدا سبز است؟
(ادامه)
آقاي احمدي نژاد! ما پوست كلفت تر از اين حرف ها هستيم
(ادامه)
تمام کنایه‌های احمدی‌نژاد به منتقدانش در روز 22 بهمن/جدول
(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد که در مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در میدان آزادی تهران سخن می‌گفت، با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب متعلق به انسان و برای انسان‌ها بوده است.



اگر اسلحه را از روی ملت بردارید، من خودم گفت‌وگو می‌کنم/ در مورد مسائل اخیر صحبت‌های مهمی است که باید با ملت در میان بگذارم(خبر)
محمود احمدی‌نژاد که در مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در میدان آزادی تهران سخن می‌گفت، با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب متعلق به انسان و برای انسان‌ها بوده است. (ادامه)
نقویان: امروز مواظبت از انقلاب هزینه بیشتری می‌طلبد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.