.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به بلندای قامت او ...
(ادامه)
جزئیان تکان دهنده از قتل هولناک در صف انتخابات 96 / قاتل پسر 17 ساله را به رگبار بست
(ادامه)
پیامک شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، تعدادی پیامک تسلیت مرتبط با این روز را برای دوستداران و عاشقان آن حضرت آماده کرده‌ایم.(ادامه)
راهکارهای تضمینی پیروزی در انتخابات شورا/طنز(بخوانيد)
(ادامه)
بنده را با کیسه معمولی کیسه نکشیدند بلکه با سنگ پا کیسه کشیدند/ ادامه دادن راه آقای احمدی نژاد لیاقت می‌خواهد|/ رهبری دستور آزادی بنده را صاد?(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
آداب و رسوم زیبای مازندرانی ها در چله شو
مردم مازندران طبق آداب و رسوم در شب یلدا یا چله شو دور هم جمع می ‌شوند و با خوردن هندوانه، انار، ازگیل وحشی، ماست و آجیل، سرمای فصل زمستان را از خود دور می ‌کنند.(ادامه)
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیار خوشحالم که برای چهارمین بار خداوند به من توفیق داد تا در روز ۱۶ آذر روز دانشجو و روز دانشگاه بین دانشجویان باشم.


مگر می‌گذاریم آمریکا برجام را پاره کند/ نقض برجام با عکس‌العمل تند ایران مواجه خواهد شد(خبر)
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیار خوشحالم که برای چهارمین بار خداوند به من توفیق داد تا در روز ۱۶ آذر روز دانشجو و روز دانشگاه بین دانشجویان باشم. (ادامه)
سین شیخ‌الاسلام عملیات موصل، ابعاد و اهداف(يادداشت)
سین شیخ‌الاسلام(ادامه)
حمید فرخ‌نژاد در بیمارستان +عکس
حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینما به دلیل عارضه در دستگاه گوارشی (سنگ صفرا) در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر مدیر اقتصادی قدرتمند و شناسنامه داری وارد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شود، احتمال پیروز رقابت خواهد شد..... اگر کسی 6 بار کاندیدا شد و دوم شد، این یعنی مردم دیگر به او رای نمی دهند
شمال نیوز : دبیرکل جهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر مدیر اقتصادی قدرتمند و شناسنامه داری وارد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شود، احتمال پیروز رقابت خواهد شد.....(ادامه)
سردار روزهای سخت نبرد با بعثی‌ها و تکفیری‌ها در ماه‌های اخیر توسط ناآگاهان سیاست وارد بازی شده بود که هیچگاه داوطلب آن نبود و همین موضوع خروش انقلابی او را در مقابل تخریب‌ها پدید آورد. خروشی که پاسخی به گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدی وی در انتخابات ۹۶ بود. 
بیانیه سردار سلیمانی در پاسخ به چه کسانی صادر شد؟
سردار روزهای سخت نبرد با بعثی‌ها و تکفیری‌ها در ماه‌های اخیر توسط ناآگاهان سیاست وارد بازی شده بود که هیچگاه داوطلب آن نبود و همین موضوع خروش انقلابی او را در مقابل تخریب‌ها پدید آورد. خروشی که پاسخی به گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدی وی در انتخابات ۹۶ بود. (ادامه)
سرقت از گردشگران خارجی در مازندران
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: ۵ سارق مامور نما عضو طایفه فیوج که از گردشگران خارجی در استان ارز سرقت می‌کردند،بالاخره در همدان شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
تاریخچه جنایات آل سعود در حج (ديدگاه)
(ادامه)
پیام اظهارات اخیر علی خمینی چه بود؟
عضو هیأت علمی اندیشه سیاسی اسلام در دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه منبر علی خمینی در قائم‌شهر «واکنشی» و اثبات‌گر «نادرستی یک متدولوژی» در برخی بزرگ‌زادگان بود گفت: تجربه قائم‌شهر به‌طور کلی خط بین روحانیت محافظه‌کار و اسلام انقلابی را نشان داد.(ادامه)
بیانیه سازمان حج و زیارت درباره حج امسال
بیانیه سازمان حج و زیارت در مورد دلایل لغو حج تمتع سال 95 صادر شد.(ادامه)
بهائیان قاتل در ایران چه کردند؟ +عکس
بهائیان همواره در عرصه های حقوق بشری یکی از سوژه های تبلیغاتی دنیای غرب علیه ایران بوده اند گویا این جماعت، مظلومان و ساکتان تاریخ بوده اما آنچه کمتر موردتوجه قرار گرفته اعمال شنیع این فرقه در قالب ترور،قتل و کشتار بوده است .(ادامه)
احادیثی گهربار از حضرت علی (ع)
حضرت علی (ع) دانا‌تر از همگان بود و همیشه همراه رسول (ص) بود، بخششی از همه افزون‌تر داشت و پس از پیغمبر (ص)، پارسا‌تر و عابد‌تر و فرزانه‏‌ترین مردم بود.(ادامه)
کنایه معنادار علی مطهری به مجلس نهم
علی مطهری در چهاردهمین کنگره حزب مردم‌سالاری گفت: ضروری است تا مردم در انتخابات آتی مجلس مشارکتی گسترده داشته باشند، ما تجربه مجلس نهم را داریم که در آن انتخابات اصلاح‌طلبان تقریبا به غیر از چند حزب انتخابات را تحریم کرده‌اند که نتیجه‌اش مجلس نهم است و این مجلس با مجلس ایده‌آل فاصله‌ بسیاری دارد. (ادامه)
 سخنگوی قوه قضاییه در نشست نود و یکم خود درباره مسایل جاری این قوه و پرونده های روز قضایی توضیح داد. او درباره ردصلاحیت گسترده نامزدهای مجلس نیز توضیحات جالبی ارائه کرد. کسانی که به خاطر احساس تکلیف آمده بودند، تکلیف از آنها برداشته شد(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در نشست نود و یکم خود درباره مسایل جاری این قوه و پرونده های روز قضایی توضیح داد. او درباره ردصلاحیت گسترده نامزدهای مجلس نیز توضیحات جالبی ارائه کرد.(ادامه)
۸ نکته اخلاقی از آیت‌الله مجتهدی‌ تهرانی
مرحوم آیت‌الله مجتهدی تهرانی می‌گفت: حدیث داریم که شیطان با سه طایفه کاری ندارد؛ آنها که یاد خدا می‌کنند، آنها که هنگام سحر بلند می‌شوند و استغفار می‌کنند و آنهایی که از ترس خدا هنگام سحر گریه و انابه می‌کنند.(ادامه)
مخالفت 2 کشور با بیانیه ضدایرانی عرب ها
همه وزرای خارجه عضو اتحادیه عرب به جزء لبنان و عراق با بیانیه پایانی ضد ایرانی این اتحادیه که درباره تنش در روابط ایران و عربستان صادر شده است، موافقت کردند. (ادامه)
اولین شهید مدافع حرم از ایل قشقایی + عکس
بسیجی شهید مهرداد قاجاری، از ایل قشقایی، طایفه دره شوری و اهل شهر خومه زار از توابع شهرستان نورآباد ممسنی از استان فارس در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه به شهادت رسید.(ادامه)
رسم تیراندازی در مراسم ختم، قربانی گرفت
ساعت 10 صبح مردی که با اصابت گلوله زخمی شده بود به بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان انتقال یافت و مأموران کلانتری 11 ولیعصر آبادان بلافاصله وارد عمل شدند تا پرده از این اقدام مسلحانه بردارند.(ادامه)
وزارت کشور سعودی از اعدام شیخ النمر روحانی برجسته شیعه عربستانی خبر داد، در پی این جنایت، نظامیان رژیم مناطق شیعه‌نشین در شرق عربستان را از ترس واکنش‌های خشمگینانه مردمی به محاصره خود درآوردند. آل‌سعود آیت‌الله شیخ النمر را به شهادت رساند + زندگی‌نامه(خبر)
وزارت کشور سعودی از اعدام شیخ النمر روحانی برجسته شیعه عربستانی خبر داد، در پی این جنایت، نظامیان رژیم مناطق شیعه‌نشین در شرق عربستان را از ترس واکنش‌های خشمگینانه مردمی به محاصره خود درآوردند.(ادامه)
انتخابات و دولتی که الکترونیک نمی شود(ديدگاه)
(ادامه)
علاقه چشم‏گیر یزید به شعر و شعرسرایى و توصیف مى، مى‏گسارى و معشوقه در اشعار او بیانگر روحیه‏ اى به دور از سیاست و حکومت است. او از شجاعت، دلاورى و رزم‏ هاى مشهور قبیل ه‏اى بهره‏ اى نداشت.
یزید از آغاز تا فرجام؛ به مناسبت سالمرگ یزید
علاقه چشم‏گیر یزید به شعر و شعرسرایى و توصیف مى، مى‏گسارى و معشوقه در اشعار او بیانگر روحیه‏ اى به دور از سیاست و حکومت است. او از شجاعت، دلاورى و رزم‏ هاى مشهور قبیل ه‏اى بهره‏ اى نداشت. (ادامه)
بیماری ناشناخته اهالی یک روستا در شمال
ازچالوس که می‌گذری، روستایی در دل طبعیت نظرت را جلب می‌کند؛ روستایی با طبیعت بکر و فریبنده. گویی همه زیبایی‌های شمال کشور یک‌جا در این روستا جمع شده اما در پس این همه زیبایی که روحت را جادو می‌کند، رازی سر به‌مهر نهفته است؛ رازی که حتی اهالی، آن را در گوش یکدیگر پچ‌پچ هم نمی‌کردند تا مبادا باد آن را به گوش غریبه‌ها برساند.(ادامه)
واکنش مقتدی صدر به حکم اعدام شیخ نمر
رهبر جریان صدر عراق از عربستان خواست حکم اعدام شیخ النمر را لغو کند. (ادامه)
چرا پوتین رهبر داعش را زنده می‌خواهد؟
حمله "مسکو" به مواضع داعش این سوال را مطرح می‌کند که چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟ (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.