.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تنش در روابط ایران و بحرین
(ادامه)
حرمسرای‌شاهان‌قاجارچگونه‌پرمی‌شد+تصاویر
در زمان قاجار مردان در گرفتن زنان از نظر تعداد هیچ محدودیتی نداشتند و تعداد زنان به توانایی مالی آنها بستگی داشت، بنابراین شاهان قاجار که از لحاظ مالی از همه داراتر بودند زنان بیشتری را در حرمسرای خود جای می‌دادند.(ادامه)
دستگیری عوامل درگیری خونین باغملک
(ادامه)
شمال نیوز : مجلس، عصاره اراده ملت و بالاترین نهاد قانون گذاری و نیز دیده بان نظارتی مردم در عرصه های مدیریتی عالی کشور است که طی آن زمینه ساز تحقق اعمال اراده ی مردم در بالاترین سطوح نظام خواهد شد!.... « مجلس » مهد کودک یا مدرسه ی پیرمردها نیست !
شمال نیوز : مجلس، عصاره اراده ملت و بالاترین نهاد قانون گذاری و نیز دیده بان نظارتی مردم در عرصه های مدیریتی عالی کشور است که طی آن زمینه ساز تحقق اعمال اراده ی مردم در بالاترین سطوح نظام خواهد شد!....(ادامه)
۵ عمل طلایی برای ماه رجب
(ادامه)
نامه محسن رضایی به عبدالملک الحوثی
محسن رضایی در نامه ای به عبدالملک الحوثی، رهبر انقلابی یمن، تاکید کرد: با پیروزی انصار الله ادبیات سیاسی جهان و بلکه مسیر و سرنوشت ملتها در خاورمیانه متحول می شود. (ادامه)
پارازیتی که ما داریم هیچ کجا ندارد!
به‌نظرم باید در یک قالب علمی بررسی و تحلیل کنیم. یعنی از دستگاه‌های مختلف ازجمله وزارت بهداشت و سازمان استاندارد بخواهیم که بررسی کنند و گزارش دهند. ما داریم این کار را می‌کنیم. نتایجش هم هر وقت استخراج شود، هیچ مانعی برای ارائه‌اش وجود ندارد. تا حالا من هر چه در این حوزه اظهارنظر کرده‌ام کسی نگفته که چرا گفتی، چرا نگفتی. فکر هم می‌کنم حق مردم است و آنها باید همه چیز را درمورد سلامتشان بدانند.(ادامه)
سید هاشم هدایتی * نقش نمایندگان مجلس در توسعه منطقه ای استان ها(يادداشت)
سید هاشم هدایتی *(ادامه)
اعلام همبستگی حماس با حزب الله
(ادامه)
ماه فرو ماند از جمال محمد(ص)
محمد (ص) آخرین پیامبر الهی است که با انوار رخسار و جمال دل‌آرا و منوّرش، جهان تیره و تاریک، روشن می‌شود. (ادامه)
٤٦سال از سخنرانی‌ای که منجر به تجزیه بحرین شد،گذشت
(ادامه)
 رسول جعفریان از مشهد الرضا تا حرمین شریفین(ديدگاه)
رسول جعفریان(ادامه)
اطلاعیه درباره حادثه تیراندازی در شیراز ‌
(ادامه)
اعتراض 30 نماینده به اقدام صدا و سیما
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: صدا و سیما با پخش تصاویر نزاع از شهر اردبیل چهره حسینی و با فرهنگ مردم این دیار را مخدوش کرد. (ادامه)
اعتراض 30 نماینده به اقدام صدا و سیما
(ادامه)
محمد سفری تبعیض‌های اجتماعی در سایه روشن‌ شهر(گزارش)
محمد سفری(ادامه)
ماجرای دعای توسل و بیهوشی یک مداح هنگام عمل جراحی
(ادامه)
فروش زنان و کودکان، منبع مهم درآمد داعش
گروهک تروریستی داعش در سطح گسترده اقدام به فروش زنان و کودکان ربوده‌شده می‌کند و بدین ترتیب تجارت انسان یکی از مهمترین منابع درآمد این گروهک به شمار می‌آید.(ادامه)
ویژگی های دختر و پسر شایسته از نظر قرآن
آیت الله العظمی حسین مظاهری در درس اخلاق اخیر خود با بیان ویژپگیهای دختر و پسر شایسته گفت: خداوند به جامعه می‌گوید نگذار عزوبت در جامعه باشد. دختر بی‌شوهر و پسر بی‌زن در جامعه نباشد.(ادامه)
هاشمي: برخي آزادي در دانشگاه را نمي فهمند
(ادامه)
نامه سرگشاده نادران به رئیس‌جمهور
(ادامه)
97 نکته ای که روحانی در شهرکرد بیان کرد
رییس جمهور در ششمین سفر استانی خود به استان چهارمحال و بختیاری رفت و در سخنان خود موضوعات مهم داخلی و خارجی و اقتصادی دولت را برشمرد که وفاداری به عهد، مهار تورم، خروج از رکود، موفقیت در سیاست خارجی و پاسخی به اتهام زنی ها از نکات مهم آن بود.(ادامه)
رئیس‌جمهور با اشاره به مفاسد صورت گرفته در چند سال اخیر و برخی حاشیه‌سازی‌ها علیه دولت یازدهم، گفت: مگر برخی می‌توانند این دولت پاک را لکه‌دار کنند؟ فساد غرق شده سال‌های پیش را مگر می‌شود با این سر و صداها شست؟ باید بیایند و جواب بدهند. رئیس‌جمهور: نفت را بردند و خوردند و ملت را دور زدند/ فساد غرق شده سال‌های پیش را مگر می‌شود با این سر و صداها شست؟(خبر)
رئیس‌جمهور با اشاره به مفاسد صورت گرفته در چند سال اخیر و برخی حاشیه‌سازی‌ها علیه دولت یازدهم، گفت: مگر برخی می‌توانند این دولت پاک را لکه‌دار کنند؟ فساد غرق شده سال‌های پیش را مگر می‌شود با این سر و صداها شست؟ باید بیایند و جواب بدهند.(ادامه)
روحانی: به نام تحریم، نفت را بردند و خوردند
روحانی با بیان اینکه "تحت نام دور زدن تحریم‌ها، نفت را دادند به عده‌ای و بردند و خوردند و ملت ایران را دور زدند"، افزود: بازی‌هایی که برخی این روزها درمی‌آورند برای پوشاندن این رسوایی‌ها است. ما قصد دعوا با کسی نداریم ولی مردم باید بدانند در سال‌های گذشته چه بر سر آنها گذشته است.(ادامه)
نیروهای داعش کجا آموزش می‌بینند؟
(ادامه)
پایان 20 سال زندگی پنهانی قاتل فراری
(ادامه)
عبدالحسین روح‌االامینی داعش فرزند نامشروع غرب (يادداشت)
عبدالحسین روح‌االامینی(ادامه)
حضور مردی با لباس عجیب در مکه + تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور گفت: مگر ما چه گفته‌ایم که برخی آشفته شده‌اند؟ ما گفتیم فرهنگ ازآنِ مردم است و مردم باید برای تعالی... برخی هنوز در دوران حجر می‌اندیشند/ هیچ جناحی حق ندارد رهبری نظام را برای خود مصادره کند
شمال نیوز: رئیس‌جمهور گفت: مگر ما چه گفته‌ایم که برخی آشفته شده‌اند؟ ما گفتیم فرهنگ ازآنِ مردم است و مردم باید برای تعالی...(ادامه)
حسن روحانی در جشن انتظار و امید چه گفت؟
مگر ما چه گفته‌ایم که برخی آشفته شده‌اند؟ ما گفتیم فرهنگ ازآنِ مردم است و مردم باید برای تعالی و تلاش خود قدم بردارند. گویا عده‌ای هنوز در دوران حجر می‌اندیشند و فکر می‌کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.