.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دفتر سید مصطفی میرسلیم، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، امروز اطلاعیه ای در واکنش به انتقادات مصاحبه اخیر وی منتشر کرد. پاسخ میرسلیم به انتقادات از مصاحبه اخیرش در مورد تصمیمات خلخالی
دفتر سید مصطفی میرسلیم، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، امروز اطلاعیه ای در واکنش به انتقادات مصاحبه اخیر وی منتشر کرد.(ادامه)
اطاله دادرسی مهمترین مشکل دستگاه قضایی
اطاله دادرسی مهمترین مشکل دستگاه قضایی در چند سال اخیر است.(ادامه)
شمال نیوز :  اصولگراها زمانی می‌توانند از این میوه رسیده‌ی ناکارآمدی دولت فعلی استفاده کنند که بتوانند ابزار و لوازم لازم برای بهره برداری منطقی، درست و عاقلانه از نارضایتی مردم به جریان اصلاحات را مدیریت کنند..... ادیانی : دولت روحانی صد درصد اصلاح‌طلب است/ اصلاح طلبان می خواهند با پرچم مستقلین وارد مجلس شوند/اصولگراها می‌توانند از میوه ناکارآمدی دولت فعلی استفاده کنند
شمال نیوز : اصولگراها زمانی می‌توانند از این میوه رسیده‌ی ناکارآمدی دولت فعلی استفاده کنند که بتوانند ابزار و لوازم لازم برای بهره برداری منطقی، درست و عاقلانه از نارضایتی مردم به جریان اصلاحات را مدیریت کنند.....(ادامه)
ناگفته‌های جنگ ۳۳ روزه به روایت سرلشکر سلیمانی
سردار قاسم سلیمانی در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی خود ناگفته‌هایی از جنگ 33 روزه و پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی را بازگو کرد. (ادامه)
رهبر انقلاب اتحاد مردم با یکدیگر را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: اتحاد نیروهای انقلاب نیز بسیار مهم است و اختلاف سلایق افراد با یکدیگر نباید به مخالفت و معارضه منجر شود. انقلاب فرمودند: راه مذاکره با هیچ کشوری به غیر از آمریکا و رژیم صهیونیستی بسته نیست/ باید به کلی از اروپایی‌ها قطع امید کرد/ اختلاف سلایق نباید به معارضه منجر شود(خبر)
رهبر انقلاب اتحاد مردم با یکدیگر را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: اتحاد نیروهای انقلاب نیز بسیار مهم است و اختلاف سلایق افراد با یکدیگر نباید به مخالفت و معارضه منجر شود. انقلاب فرمودند:(ادامه)
 اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست.

 - ... اسدالله عسگراولادی دعوت حق را لبیک گفت + بیوگرافی و سوابق
اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست. - ...(ادامه)
یک کارشناس دینی گفت: سیره امام حسین (ع) و اصحابشان در روز عاشورا به ما می‌آموزد که اخلاق‌مداری در مواجهه با مخالفان، بیان حقایق، پافشاری و عمل بر اصول اسلامی و انسانی، بهترین شیوه در برخورد با پیروان سایر ادیان و مذاهب است. روایتی از ۳ شهید کربلا که شیعه نبودند
یک کارشناس دینی گفت: سیره امام حسین (ع) و اصحابشان در روز عاشورا به ما می‌آموزد که اخلاق‌مداری در مواجهه با مخالفان، بیان حقایق، پافشاری و عمل بر اصول اسلامی و انسانی، بهترین شیوه در برخورد با پیروان سایر ادیان و مذاهب است.(ادامه)
شمال نیوز : در طبرستان دو طایفه زیدی به نام های طایفه قاسمی ها منتسب به قاسم بن ابراهیم طباطبا و طایفه ناصری ها منتسب به  ناصر اطروش حضور داشتند و در زمان ناصر اطروش که از امامان بزرگ زیدی و صاحب حکومت زیدی در طبرستان .... از حضور زیدی های مازندرانی در یمن تا گورستان طبری ها در صعده
شمال نیوز : در طبرستان دو طایفه زیدی به نام های طایفه قاسمی ها منتسب به قاسم بن ابراهیم طباطبا و طایفه ناصری ها منتسب به ناصر اطروش حضور داشتند و در زمان ناصر اطروش که از امامان بزرگ زیدی و صاحب حکومت زیدی در طبرستان ....(ادامه)
شمال نیوز:  هیچ حزب اصلاح طلب و اصولگرا و هیچ آقا و آقا زاده ای در این جنبش راه ندارد. جنبش مردمی اصلاحات انقلابی به زودی اعلام موجودیت می‌کند
شمال نیوز: هیچ حزب اصلاح طلب و اصولگرا و هیچ آقا و آقا زاده ای در این جنبش راه ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : نائب رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان بیان کرد: در زمینه مصارف صنعتی از آب تصمیمات اشتباهی گرفته شد و احداث کارخانجات عظیم ذوب آهن و فولاد در مکانی که آب نیست، تهدید محیط زیست است و در کنار آب باید احداث شود تا از این ظرفیت آبی استفاده کنند..... نماینده خوزستان: انتقال آب بین استانی ممنوع است
شمال نیوز : نائب رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان بیان کرد: در زمینه مصارف صنعتی از آب تصمیمات اشتباهی گرفته شد و احداث کارخانجات عظیم ذوب آهن و فولاد در مکانی که آب نیست، تهدید محیط زیست است و در کنار آب باید احداث شود تا از این ظرفیت آبی استفاده کنند.....(ادامه)
پیرترین زن ایران درگذشت +عکس
خانم گلی پاپی که متولد روستای «لبان سفلی» شهرستان دورود لرستان بود بعد از حدود ۱۴۰ سال زندگی، درگذشت. این بانو بر اساس تحقیقات تبارشناسی با حدود ۱۴۰ سال سن پیرترین زن ایران بود و شب گذشته در سرای سالمندان صدیق خرم آباد درگذشت. (ادامه)
مثل همیشه مازندران به دلیل عدم یکپارچگی و اختلاف سلیقه ها متضرر خواهد شد. بدون شک دوران نمایندگی دورانی زودگذر است و توصیه این است؛ برای گشودن این گره‌ها با وحدت و یکپارچگی مثل استان‌های دیگر فرصت‌ها را مغتنم شمارند؛ خطای بزرگ آن است که ما خواسته‌های شخصی و منطقه‌ای را به جای مصالح و منافع استانی بنشانیم! شأن ملی خود را حفظ کنید، دوران نمایندگی زودگذر است
مثل همیشه مازندران به دلیل عدم یکپارچگی و اختلاف سلیقه ها متضرر خواهد شد. بدون شک دوران نمایندگی دورانی زودگذر است و توصیه این است؛ برای گشودن این گره‌ها با وحدت و یکپارچگی مثل استان‌های دیگر فرصت‌ها را مغتنم شمارند؛ خطای بزرگ آن است که ما خواسته‌های شخصی و منطقه‌ای را به جای مصالح و منافع استانی بنشانیم!(ادامه)
مقاومت جانانه مردم شافعی مذهب حدیده در برابر هجوم سنگین پنج ارتش متجاوز، ضمن آنکه مانع آن شد که این جنگ ضدانسانی، رنگ و بوی طایفه‌ای و مذهبی به خود بگیرد، ثابت کرد که انصارالله از نفوذ بسیار بالایی در بین شافعی‌ها برخوردار است. حدیده، شکست پنج ارتش از یک ملت(ديدگاه)
مقاومت جانانه مردم شافعی مذهب حدیده در برابر هجوم سنگین پنج ارتش متجاوز، ضمن آنکه مانع آن شد که این جنگ ضدانسانی، رنگ و بوی طایفه‌ای و مذهبی به خود بگیرد، ثابت کرد که انصارالله از نفوذ بسیار بالایی در بین شافعی‌ها برخوردار است.(ادامه)
تصاویر/ عروسی ترکمن ها
عروسی ترکمن ها پر از رمز و راز است، مانند لباس‌های صدرنگ و هزار نقششان. آنچه امروز در میان مردم ترکمن گلستان جریان دارد، نسل به نسل و سینه به سینه نقل شده است. (ادامه)
رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استیضاح‌های اخیر در مجلس را «اوج جناح‌گرایی» و «فاصله از مردم» ارزیابی کرد. ارزیابی محسن رضایی از استیضاح‌های اخیر
رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استیضاح‌های اخیر در مجلس را «اوج جناح‌گرایی» و «فاصله از مردم» ارزیابی کرد.(ادامه)
 شهدای گمنام بار دیگر با بازگشت قهرمانانه شان آن هم با سربند یا زهرا(س) برای ما پیام های مهمی آورده اند تا تلنگری باشند در میانه ی این زندگی پرهیاهوی دنیایی. بازگشت قهرمانانه شهدای گمنام با سربند بانوی بی نشان(يادداشت)
شهدای گمنام بار دیگر با بازگشت قهرمانانه شان آن هم با سربند یا زهرا(س) برای ما پیام های مهمی آورده اند تا تلنگری باشند در میانه ی این زندگی پرهیاهوی دنیایی.(ادامه)
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می شوند و یا اصلا دفن نمی شوند و مثلا در دریا رها می شوند و یا شکار حیوانات درنده می شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
کسانی که دفن نمی شوند هم شب اول قبر دارند؟
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می شوند و یا اصلا دفن نمی شوند و مثلا در دریا رها می شوند و یا شکار حیوانات درنده می شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟ (ادامه)
آیا افرادی کھ بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می شوند و یا اصلا دفن نمی شوند و مثلا در دریا رھا می شوند و یا شکار
آیا افرادی کھ بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می شوند و یا اصلا دفن نمی شوند و مثلا در دریا رھا می شوند و یا شکار (ادامه)
کاهش اعتبارات عمرانی ضعف بودجه ۹۷ است/ مازندران منتظر تغییرات
عضو مجمع نمایندگان مازندران، افزایش هزینه های جاری و کاهش اعتبارات عمرانی را از ضعف های لایحه بودجه سال ۹۷ بیان کرد.(ادامه)
سفر سردار سلیمانی به بغداد قبل از انتخابات مهم عراق / «ایران» العبادی، حشد شعبی و حکیم را سوار «کشتی نوح» کرد
قاسم سلیمانی از عاصمة الرشید(الرقه) توانست موانعی که بر سر راه اعلام ائتلاف حیدر العبادی-‏حشد الشعبی بود را هموار کند؛ ائتلافی که عمار الحکیم نیز به آن پیوست. (ادامه)
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مقتدرترین فرد در دنیای امروز است؛ چرا که در دل طبقه محروم و مظلوم جامعه ما جای دارد این نفوذ منطقه‌ای ناشی از راهبردهای کلان معظم له است که نه تنها هیچ تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست بلکه موجبات افزایش ثبات و امنیت در منطقه است..... نفوذ منطقه‌ای ایران در چهارچوب ولایت فقیه محقق شده است / در دنیا با ولایت فقیه آقایی می‌کنیم
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مقتدرترین فرد در دنیای امروز است؛ چرا که در دل طبقه محروم و مظلوم جامعه ما جای دارد این نفوذ منطقه‌ای ناشی از راهبردهای کلان معظم له است که نه تنها هیچ تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست بلکه موجبات افزایش ثبات و امنیت در منطقه است.....(ادامه)
در مازندران شب اول زمستان را«گت چله» می‌ نامند و در این شب بنا به سنت دیرین همه افراد خانواده دور هم جمع و با خوردن هندوانه، انار و آجیل، سرمای زمستان را از خود دور می‌ کنند.

مروری بر رسوم یلدایی مازندرانی‌ها (يادداشت)
در مازندران شب اول زمستان را«گت چله» می‌ نامند و در این شب بنا به سنت دیرین همه افراد خانواده دور هم جمع و با خوردن هندوانه، انار و آجیل، سرمای زمستان را از خود دور می‌ کنند. (ادامه)
شماال نیوز: نزاع خونین بین دو طایفه در یکی از روستاهای بخش مرکزی نوشهر هشت کشته و زخمی برجای گذاشت.‏
نزاع خونین طایفه‌ای در نوشهر 8 کشته و زخمی برجای گذاشت/ دستگیری عوامل حادثه
شماال نیوز: نزاع خونین بین دو طایفه در یکی از روستاهای بخش مرکزی نوشهر هشت کشته و زخمی برجای گذاشت.‏ (ادامه)
جن چه ویژگی هایی دارد؟
در قرآن کریم علاوه بر اینکه سوره ای بنام جن وجود دارد، 22 بار واژه جن و 7 مرتبه واژه جانّ و 5 بار عبارت «الجِنّه» که جمع جن است بکار رفته است. وجود جن از اصول مسلم قرآنی و اعتقاد به آن از مصادیق ایمان به غیب است. قرآن کریم به برخی از ویژگی های جن اشاره کرده است، که در اینجا به آنها می پردازیم: (ادامه)
«محمد بن راشد آل مکتوم» نخست‌وزیر امارات و حاکم دبی در صفحه توئیتر خود از تعیین وزیران جدید و ایجاد وزراتخانه‌‌های جدید در این کشور خبر داد دختر ایرانی وزیر علوم امارات شد
«محمد بن راشد آل مکتوم» نخست‌وزیر امارات و حاکم دبی در صفحه توئیتر خود از تعیین وزیران جدید و ایجاد وزراتخانه‌‌های جدید در این کشور خبر داد(ادامه)
شمال نیوز : امروزه عموماً در همه استان‌ها، مردم به همراه نیروهای اجتماعی و نمایندگان مجلس، به‌عنوان یک مطالبه عمومی، خواستار انتخاب "استاندار بومی" هستند که به‌طور حتم استان ما نیز از این قاعده مستثنی نیست..... مدیریت استاندار غیر بومی بسیار زمان‌بر ، ریسک‌پذیر و هزینه‌بر است
شمال نیوز : امروزه عموماً در همه استان‌ها، مردم به همراه نیروهای اجتماعی و نمایندگان مجلس، به‌عنوان یک مطالبه عمومی، خواستار انتخاب "استاندار بومی" هستند که به‌طور حتم استان ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.....(ادامه)
شمال نیوز : امیری ارجمند گفت: ایجاد اشتغال خوب است و البته تأکید نظام است اما برای همه است نه برای عده‌ای از فرزندان مسؤولان که ژن خوب دارند و در سن کم مسؤولیت می‌گیرند، در مسؤولیت‌ها باید افراد متخصص و باتجربه و البته مؤمن و انقلابی با شایسته‌سالاری قرار گیرند..... ایجاد اشتغال خوب است اما نه فقط برای فرزندان مسؤولان!
شمال نیوز : امیری ارجمند گفت: ایجاد اشتغال خوب است و البته تأکید نظام است اما برای همه است نه برای عده‌ای از فرزندان مسؤولان که ژن خوب دارند و در سن کم مسؤولیت می‌گیرند، در مسؤولیت‌ها باید افراد متخصص و باتجربه و البته مؤمن و انقلابی با شایسته‌سالاری قرار گیرند.....(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه شهرستان نور با انتقاد واگذاری برخی مسؤولیت‌های بزرگ در حد معاون وزیر و شهردار مناطق مهم به وابستگان و افراد کم سن و سال گفت: ایجاد اشتغال خوب است و البته تأکید نظام است اما برای همه است نه برای عده‌ای از فرزندان مسؤولان که ژن خوب دارند و در سن کم مسؤولیت می‌گیرند ایجاد اشتغال خوب است اما نه فقط برای فرزندان مسؤولان!
شمال نیوز : امام جمعه شهرستان نور با انتقاد واگذاری برخی مسؤولیت‌های بزرگ در حد معاون وزیر و شهردار مناطق مهم به وابستگان و افراد کم سن و سال گفت: ایجاد اشتغال خوب است و البته تأکید نظام است اما برای همه است نه برای عده‌ای از فرزندان مسؤولان که ژن خوب دارند و در سن کم مسؤولیت می‌گیرند(ادامه)

متهم فوت بنیتا با فیش حقوقی هم آزاد نشده/دست خط بقایی در رابطه با خروج از سوئیت موجود است/با متخلفان طایفه احمدی نژاد برخورد می کنیم(خبر)
(ادامه)
شروط کشورهای تحریم کننده قطر برای پایان تحریم‌ها
قطر باید در راستای انسجام و وحدت با همسایگان خود در خلیج فارس و جهان عرب در زمینه نظامی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی حرکت کند و معاهده‌های 2013 و 2014 ریاض را اجرایی کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.