.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خوردن پنیر با این ۱۶ ماده غذایی ممنوع
خوردن برخی مواد غذایی با پنیر نه تنها طعم قوی و خوشمزه این خوراکی پرخاصیت را تحت تاثیر قرار داده و کاهش می‌دهد، بلکه برای سلامتی هم مضر است.(ادامه)
خواص بی‌نظیر پرتقال
پرتقال یکی از پرطرفدارترین میوه های زمستانی است که اغلب برای درمان سرما خوردگی، این میوه را پیشنهاد می کنند.(ادامه)
فواید بی‌نظیر خوردن سیب به صورت ناشتا
خوردن حداقل روزانه یک سیب آن هم به صورت ناشتا، به پیشگیری از بیماری‌های متعدد کمک می‌کند.(ادامه)
راه‌های تشخیص و درمان میکروب معده
این متخصص بیماری‌های داخلی گفت: میکروب معده ارتباطی به رژیم غذایی، آلودگی آب و غذا و... ندارد و این یعنی در صورتیکه فردی در یک خانواده به میکروب معده مبتلا شود لازم نیست این فرد قرنطینه شود.(ادامه)
کدام افراد بیشتر از بقیه مریض می‌شوند؟
شاید شماهم اطرافتان افرادی را دیده اید که زیاد مریض می شوند، زیاد بیمار شدن افراد میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که نیاز به درمان دارد.(ادامه)
خواص بی‌نظیر نان سنگک
نان سنگک حاوی ویتامین ها، کلسیم، پروتئین و آهن است. نان سنگک ازآرد سبوس دار درست می‌شود. ازویژگی‌های خوب این نان طعم، عطر، مغذی بودن و قابلیت سیرکنندگی آن است.(ادامه)
شمال نیوز : ش‍‍ه‍ي‍د خ‍ل‍ب‍‍ان‌ ش‍ي‍رود‌ي‌ ن‍ي‍ز درب‍‍اره‌ ‌او گ‍ف‍ت‍ه‌ ب‍ود: ‌اح‍م‍د، ‌اس‍ت‍‍اد م‍ن‌ ب‍ود. زم‍‍ان‍‍ي‌ ک‍ه‌ ص‍د‌ام‌ ‌آم‍ري‍ک‍‍اي‍‍ي‌ ب‍ه‌ ‌اير‌ان‌ ي‍ورش‌ ‌آورد، ‌اح‍م‍د در ‌ان‍ت‍ظ‍ار ‌آخ‍ري‍ن‌ ‌ع‍م‍ل‌ ج‍ر‌اح‍‍ي‌ ب‍ر‌ا‌ي‌ ب‍ي‍رون‌ ‌آوردن‌ ت‍رک‍ش‌ ‌از س‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‌ ب‍ود. ‌ام‍‍ا روز ب‍‍ع‍د ‌از ش‍ن‍ي‍دن‌ خ‍ب‍ر ت‍ج‍‍اوز ص‍د‌ام‌ ، ‌ع‍‍ازم‌ س‍ف‍ر ش‍د. خلبان شهید کشوری ؛ از کوچه پس کوچه های کیاکلا تا اوج آسمان
شمال نیوز : ش‍‍ه‍ي‍د خ‍ل‍ب‍‍ان‌ ش‍ي‍رود‌ي‌ ن‍ي‍ز درب‍‍اره‌ ‌او گ‍ف‍ت‍ه‌ ب‍ود: ‌اح‍م‍د، ‌اس‍ت‍‍اد م‍ن‌ ب‍ود. زم‍‍ان‍‍ي‌ ک‍ه‌ ص‍د‌ام‌ ‌آم‍ري‍ک‍‍اي‍‍ي‌ ب‍ه‌ ‌اير‌ان‌ ي‍ورش‌ ‌آورد، ‌اح‍م‍د در ‌ان‍ت‍ظ‍ار ‌آخ‍ري‍ن‌ ‌ع‍م‍ل‌ ج‍ر‌اح‍‍ي‌ ب‍ر‌ا‌ي‌ ب‍ي‍رون‌ ‌آوردن‌ ت‍رک‍ش‌ ‌از س‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‌ ب‍ود. ‌ام‍‍ا روز ب‍‍ع‍د ‌از ش‍ن‍ي‍دن‌ خ‍ب‍ر ت‍ج‍‍اوز ص‍د‌ام‌ ، ‌ع‍‍ازم‌ س‍ف‍ر ش‍د.(ادامه)
خواص خرمالو برای سرماخوردگی
سرماخوردگی و آنفلوآنزا را می توان از طریق مصرف منظم خرمالو به تاخیر انداخت. (ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)
مواد غذایی که از ابتلا به کرونا جلوگیری می‌کنند
یک محقق روس مواد غذایی را معرفی کرده است، که می‌توانند از ابتلای به کرونا جلوگیری کنند. (ادامه)
۴ میوه که سوخت و ساز بدن را بالا می‌برند
در این گزارش خوراکی‌هایی که مصرفشان منجر به افزایش متابولیسم بدن می‌شوند را معرفی می‌کنیم.(ادامه)
آسیب‌های کم خونی در کودکان
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: قبل از اینکه کم خونی آشکارا پیشرفت کند، از علامت‌های کمبود اولیه آهن کاهش قدرت ایمنی و بروز عفونت‌های مکرر است.(ادامه)
دو میوه پرخاصیت پاییز و زمستان
متخصص طب سنتی گفت: در فصول پاییز و زمستان مصرف کاهو، خیار و گوجه فرنگی را که طبع سرد دارند کمتر کنیم؛ضمن اینکه خرمالو و انارمیوه‌های بسیار مفیدی برای این فصل هستند.(ادامه)
علائم کمبود منیزیم
علائم کمبود منیزیم معمولا تا زمانی که سطح منیزیم خیلی پایین نیاید، ظاهر نمی‌شوند.(ادامه)
با خواص درمانی خرمالو آشنا شوید
خرمالو نه تنها خوشمزه است، بلکه سرشار از مواد مغذی است که می‌تواند از جهات مختلف برای سلامتی شما مفید باشد.(ادامه)
صبحانه ضرغامی با وزیر دولت روحانی+عکس
ضرغامی در نوئیترش از دیدار با جهرمی و صبحانه خوردن با او خبر داد.(ادامه)
۷ ماده غذایی را برای از بین بردن ریفلاکس معده فراموش نکنید!
غذاهای حاوی کربوهیدرات به نام به سرعت تخمیر شده و برای تغذیه باکتری ها در روده مناسب هستند و ممکن است مسئول التهاب روده، گاز، نفخ و دیگر مشکلات ناراحت کننده معده باشند.(ادامه)
ارتباط سلامت روانی کودکان با مصرف بیشتر میوه و سبزیجات
بر اساس تحقیقات جدید، کودکانی که رژیم غذایی مملو از میوه و سبزیجات دارند از سلامت روانی بهتری برخوردارند.(ادامه)
خواص بی‌نظیر ارده و شیره در درمان بیماری‌ها
ارده و شیره به عنوان ماده غذایی طبیعی خواص بسیاری برای سلامتی انسان دارد، استفاده از ارده و شیره برای بهبود سلامت بدن و همچنین درمان برخی از بیماری ها بی نظیر است.(ادامه)
با معده خالی قهوه ننوشید
اگرچه بسیاری از مردم به محض بیدار شدن از خواب به نوشیدن قهوه با معده خالی عادت دارند، اما این یک عادت بسیار مضر برای سلامت بدن است.(ادامه)
چرا برای خوردن صبحانه اشتها نداریم؟
صبحانه وعده مهمی در وعده‌های غذایی به حساب می‌آید، اما گاهی به دلایل مختلف صبح‌ها اشتهای لازم برای خوردن این وعده مهم را نداریم.(ادامه)
مراقب قند زیاد این میوه‌ها باشید!
برخی میوه‌ها نسبت به سایرین قند بیشتری دارند که باید در مصرف آن‌ها زیاده روی نکرد. (ادامه)
دلیل نداشتن اشتها برای خوردن صبحانه چیست؟
صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است. اما خوردن صبحانه برای بیشتر افراد یک چالش واقعی است. در بیشتر موارد، بی‌اشتهایی هنگام صبح کاملا طبیعی است و جایی برای نگرانی وجود ندارد.(ادامه)
راه‌های جذب بهتر ویتامین دی
مصرف مولتی ویتامین یا مکمل ها یک نوع راهکار مراقبت از خود محسوب می شود ، مخصوصاً اگر شما مصرف ویتامین دی را جزو برنامه های مراقبتی جای دهید زیرا می تواند فواید زیادی به شما برساند. (ادامه)
توصیه‌های تغذیه‌ای برای عوارض کرونا
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به تبعات زیاده‌روی در مصرف مکمل‌ها، گفت: مصرف به اندازه مکمل‌ها کارایی مفیدی در قسمت‌های مختلف بدن دارد اما مصرف بیش از حد آن‌ها موجب مسمویت می‌شود.(ادامه)
کرونایی‌ها چه غذایی بخورند؟
بیماران مبتلا به کرونا حتما در برنامه غذایی روزانه مصرف سوپ را قرار دهند،گفت:غذاهایی مثل مرغ و گوشت آب پز که در آن چند هویج یا کدو به صورت بخار پز باشد مفید خواهد بود. (ادامه)
تغذیه قبل و بعد از تزریق واکسن کرونا چگونه باشد؟
یک متخصص تغذیه در خصوص تغذیه سالم قبل و بعد از تزریق واکسن کرونا و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن جهت مقابله با این ویروس به ارائه نکاتی پرداخت.(ادامه)
بهترین خوراکی‌ها برای بهبودیافتگان کرونایی
اشتهای بسیاری از بیماران کرونایی در دوران نقاهت کاهش می‌یابد، به همین دلیل مراقبت‌های تغذیه‌ای در این دوران بسیار ضروری است. (ادامه)
بعد از صبحانه مسواک نزنید
یک دندانپزشک انگلیسی ادعا کرده است که مسواک زدن بعد از صبحانه به دندان ها آسیب می زند. (ادامه)
هشدار درباره فاصله زیاد بین وعده‌های غذایی
پزشکی روس می‌گوید اگر فاصله بین وعده‌های غذایی زیاد باشد، باعث افزایش وزن می‌شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.