.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ویژگی‌های یک وعده صبحانه خوب برای دانش‌آموز چیست؟
دانش آموزان باید در مدت زمان ساعات درس، سطح قند خونی مناسبی داشته باشند. صبحانه خوب می‌تواند بر کاهش خستگی آن‌ها سر کلاس و افزایش گیرایی و تمرکز آن‌ها تاثیرگذار باشد.(ادامه)
برای افرادی که بیماری‌های قلبی ندارند و یا از چربی خون و یا دیابت رنج نمی‌برند، مصرف ۳ تا ۴ تخم مرغ در هفته توصیه می‌شود. عواقب مصرف بیش از حد تخم مرغ
برای افرادی که بیماری‌های قلبی ندارند و یا از چربی خون و یا دیابت رنج نمی‌برند، مصرف ۳ تا ۴ تخم مرغ در هفته توصیه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : غلامی با اشاره به اینکه تغییرات مدیران بر طبق بررسی توانمندی‌ها و عملکرد‌ها است و مدیران ضعیف باید بروند، خاطر نشان کرد: ۱۶ جایگاه خالی در فرمانداری داریم و نیرو‌های وزارت کشور هم رغبتی برای حضور در شهرستان با توجه به شرایط و امکانات ضعیف ندارند .... نیرو‌های وزارت کشور رغبتی برای حضور در سوادکوه با توجه به شرایط و امکانات ضعیف ندارند / با مدیرانی که با صرف صبحانه مانع خدمت‌رسانی به مردم می‌شود، برخورد می‌کنم !
شمال نیوز : غلامی با اشاره به اینکه تغییرات مدیران بر طبق بررسی توانمندی‌ها و عملکرد‌ها است و مدیران ضعیف باید بروند، خاطر نشان کرد: ۱۶ جایگاه خالی در فرمانداری داریم و نیرو‌های وزارت کشور هم رغبتی برای حضور در شهرستان با توجه به شرایط و امکانات ضعیف ندارند ....(ادامه)
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در ارتباط با اهمیت خوردن صبحانه و نان مصرفی، توضیحاتی ارائه داد. بهترین نان صبحانه کدام است
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در ارتباط با اهمیت خوردن صبحانه و نان مصرفی، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
تا دیر نشده الگوی غذایی تان را تغییر دهید
به گفته محققان راتگرز (Rutgers)، آموزش به بیماران برای مشاهده و مستند کردن احساس خود پس از خوردن غذا‌های خاص می‌تواند راهی موثر برای تشویق تغییرات مثبت در شیوه زندگی باشد.(ادامه)
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند .... سود فندق به شمالی ها نمی‌رسد ! / ضرورت استقرار صنایع تبدیلی
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند ....(ادامه)
بایدها و نبایدهای غذایی در پاییز و زمستان
یک متخصص طب سنتی گفت: در فصول پاییز و زمستان مصرف کاهو، خیار و گوجه‌فرنگی را که طبع سرد دارند کمتر کنیم؛ ضمن اینکه خرمالو و انار میوه‌های بسیار مفیدی برای این فصل هستند.(ادامه)
برای جلوگیری از چاقی زود غذا بخورید
یک مطالعه جدید نشان داده است که خوردن زود هنگام غذا، احساس گرسنگی را به تاخیرانداخته و خطر چاقی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند. حذف ضرغامی کلید خورد؟
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند.(ادامه)
شمال نیوز : ۱۵ تا ۲۳ گونه ماهیان اقتصادی در دریای خزر زیست می کنند و بسیاری از برندهای مازندران کام کشورهای اروپایی را لذیذ و سفره هایشان را رنگین می کند. خاویار خزر در کام اروپایی ها لذیذ است/ سرانه مصرف ماهی در ایران تقریبا هیچ!
شمال نیوز : ۱۵ تا ۲۳ گونه ماهیان اقتصادی در دریای خزر زیست می کنند و بسیاری از برندهای مازندران کام کشورهای اروپایی را لذیذ و سفره هایشان را رنگین می کند.(ادامه)
صبحانه مهمترین وعده غذایی روز دانش آموزان است
دفتر بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توصیه‌هایی را در خصوص تغذیه صحیح دانش آموزان ارائه داد.(ادامه)
دیرخوابیدن احتمال ابتلا به دیابت و مشکلات قلبی را افزایش می دهد رابطه دیرخوابیدن با ابتلا به دو بیماری
دیرخوابیدن احتمال ابتلا به دیابت و مشکلات قلبی را افزایش می دهد(ادامه)
شمال نیوز :  تعداد کمی از زنان شالیکار، بالای 50 سال سن دارند و اکثرا بین سنین 25 الی 45 سال هستند. شالیکاران باید 7 الی 8 ساعت در حالی که کمرشان خم شده است کار کنند که این خودش موجب بیماری های متعددی می شوند .... حتی یک زن شالیکار مازندرانی هم بیمه نیست / جهاد کشاورزی به مسئله بیمه شالیکاران ورود کند
شمال نیوز : تعداد کمی از زنان شالیکار، بالای 50 سال سن دارند و اکثرا بین سنین 25 الی 45 سال هستند. شالیکاران باید 7 الی 8 ساعت در حالی که کمرشان خم شده است کار کنند که این خودش موجب بیماری های متعددی می شوند ....(ادامه)
چرا باید شیره و ارده را با هم مصرف کنیم ؟
شیره و ارده از مواد مغذی هستند که مصرف آنها خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و کاهش وزن و درمان ضعف عمومی تنها چند نمونه از خواص عالی شیره ارده می باشد.(ادامه)
چطور "کلاس اولی‌ها" را برای مدرسه آماده کنیم؟
یک روانشناس به تشریح نحوه آماده سازی کلاس اولی‌ها برای ورود به مدرسه پرداخت.(ادامه)
صبحانه مفصل روی وزن تاثیر دارد؟
افرادی که رژیم می‌گیرند و معتقدند خوردن یک صبحانه مفصل و به دنبال آن یک شام کوچک مطمئن‌ترین راه برای کاهش وزن است.(ادامه)
صبحانه مفصل روی وزن تاثیر دارد؟
افرادی که رژیم می‌گیرند و معتقدند خوردن یک صبحانه مفصل و به دنبال آن یک شام کوچک مطمئن‌ترین راه برای کاهش وزن است.(ادامه)
صبحانه مفصل روی وزن تاثیر دارد؟
افرادی که رژیم می‌گیرند و معتقدند خوردن یک صبحانه مفصل و به دنبال آن یک شام کوچک مطمئن‌ترین راه برای کاهش وزن است.(ادامه)
صبحانه مفصل روی وزن تاثیر دارد؟
افرادی که رژیم می‌گیرند و معتقدند خوردن یک صبحانه مفصل و به دنبال آن یک شام کوچک مطمئن‌ترین راه برای کاهش وزن است.(ادامه)
مصرف غذاهای سرشار از پروتئین و فیبر در کنار کاهش دریافت قند، غلات تصفیه‌شده و چربی‌های اشباع تاثیر مثبتی بر این موضوع دارند. ۴ خوراکی برای از بین بردن چربی شکم
مصرف غذاهای سرشار از پروتئین و فیبر در کنار کاهش دریافت قند، غلات تصفیه‌شده و چربی‌های اشباع تاثیر مثبتی بر این موضوع دارند.(ادامه)
۷ رکورد جهانی «پیاده‌روی اربعین»
خیلی‌ها نمی‌دانند که «پیاده‌روی اربعین» رکوردهای جهانی دارد؛ این پیاده‌روی را که شیعیان با عشق و ارادت می‌روند، خدا نظر کرده به آن و یکتا شده در جهان. اولین رکوردش هم اینکه «بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه جهان» است.(ادامه)
توزیع روزانه 10 هزار پرس غذای گرم به زائران اربعین در موکب 50 متری + عکس
موکب «جان‌نثاران حسینی» با قدمت حدود یک دهه، امسال هم در کربلا آماده میزبانی از زائران اربعین است. در این موکب 50 متری روزانه حدود 10 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین زائران حسینی توزیع می‌شود.(ادامه)
تاثیر امواج تلفن همراه بر وزن انسان
طبق تحقیقات دانشمندان اشتهای برخی از افراد پس از مکالمه تلفنی افزایش می‌یابد.(ادامه)
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است. میوه هایی که کبد چرب را به سرعت درمان می کنند!
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است.(ادامه)
کلسترول بد می‌تواند شریان‌ها را مسدود کند و منجر به بیماری‌های قلبی عروقی شود؛ نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن جو دوسر، سطح کلسترول بد را در بدن کاهش می‌دهد. صبحانه ای که سطح کلسترول بد را کاهش می‌دهد
کلسترول بد می‌تواند شریان‌ها را مسدود کند و منجر به بیماری‌های قلبی عروقی شود؛ نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن جو دوسر، سطح کلسترول بد را در بدن کاهش می‌دهد.(ادامه)
خواص فوق العاده لیموترش
(ادامه)
پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند پنیرهای محلی ایران
پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند(ادامه)
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری  anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند. آشنایی با ده ماده غذایی که روند پیر شدن را کند می کند
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند.(ادامه)
شمال نیوز: سرمربی تیم فوتبال هوادار در اردوی تدارکاتی این تیم در ترکیه حاشیه‌ساز و با همتای خود در تیم نساجی درگیر شد. کتک کاری شدید ساکت الهامی با مطهری در ترکیه / نساجی به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
شمال نیوز: سرمربی تیم فوتبال هوادار در اردوی تدارکاتی این تیم در ترکیه حاشیه‌ساز و با همتای خود در تیم نساجی درگیر شد.(ادامه)
صبحانه‌ای مناسب برای کاهش کلسترول بد
کارشناسان حوزه سلامت مصرف جو، موز، آجیل و غلات را صبحانه ای مناسب برای کاهش کلسترول بد معرفی می کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.