.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دلیلی برای اینکه حتما صبحانه بخورید
دانشمندان در مطالعات جدید خود از خطر جدی بی‌تفاوتی به وعدۀ صبحانه بیش از گذشته نگران شده‌اند(ادامه)
بهترین جایگزین‌ها برای قهوه
نوشیدنی لیمو یکی از بهترین انتخاب‌های صبحگاهی است که کالری و کافئین ندارد، اما به‌خاطر مقدار بالای ویتامین C بسیار مغذی است. (ادامه)
میوه‌ها و سبزیجات مفید برای درمان کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
خوراکی‌هایی که زخم را زودتر ترمیم می‌کنند
انتخاب مواد غذایی سالم با تأمین انرژی، ویتامین، مواد معدنی و پروتئین لازم به بهبودی زخم ها کمک می‌کند.(ادامه)
۱۳ پیشنهاد برای افزایش IQ در سنین بالا
داشتن یک حافظه قوی و ضریب هوشی بالا، یکی از دغدغه‌های افراد است.(ادامه)
استاندار : پیگیری کارهای مردم در راس امور قرار گیرد
استاندار مازندران از مسئولان خواست تا برای ارتباط با مردم وقت بگذارند و گفت: پیگیری کارهای مردم باید در راس امور مسئولان قرار گیرد.(ادامه)
شیر گرم خواص بیشتری دارد یا شیر سرد؟
در مورد خواص و مضرات شیر پاستوریزه مطالب و نکات مختلفی عنوان می‌شود . گاهی می‌گویند شیر گرم خواص بیشتری دارد گاهی می‌گویند شیر سرد برای رژیم غذایی بهتر است.(ادامه)
عادات غذایی بد برای سیستم ایمنی بدن
مصرف برخی غذاهای ناسالم موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن انسان می شود، در ادامه از عادت های غذایی ناسالم که به سیستم ایمنی بدن آسیب می رسانند مطلع خواهید شد.(ادامه)
آنچه باید از کم‌کاری تیرویید بدانید
فوق‌تخصص بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم ضمن تشریح علائم،‌ راه تشخیص و درمان کم‌کاری تیرویید، تداخلات دارویی لووتیروکسین را اعلام کرد.(ادامه)
خوردن غذا در آخر شب باعث اضافه وزن می‌شود؟
شاید بسیاری از شما بر این باور باشید که دیر غذا خوردن در شب باعث افزایش وزن شما می شود، اما کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که آنچه می خورید بسیار مهم تر از زمانی است که می خورید.(ادامه)
فواید فراوان خاکشیر
خاکشیر از خواص و فوایدی بسیاری برخوردار است، همچنین خاکشیر خواصی برای پوست و مو و برای زنان باردار دارد که البته این ها تنها خواص خاکشیر نیست.(ادامه)
فواید آب و سرکه سیب برای سلامتی
احتمالاً شنیده اید که این مایع می تواند به عنوان مکمل به استراتژی کاهش وزن کمک کند، اما چه چیز دیگری در آن می تواند مفید باشد؟(ادامه)
پروفسور سمیعی یکی از مطرح ترین دانشمندان ایرانی در دنیا برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های متعدد توصیه هایی ارائه کرده است. توصیه های پروفسور سمیعی برای داشتن بدن سالم
پروفسور سمیعی یکی از مطرح ترین دانشمندان ایرانی در دنیا برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های متعدد توصیه هایی ارائه کرده است.(ادامه)
بهترین مواد غذایی برای صبحانه مقوی
صبحانه وعده غذایی مهمی است که حتی یک روز جهانی هم به نام آن ثبت شده است و باید دارای مواد مغذی و ترکیبات غذایی باشد تا انرژی لازم در طول روز را تامین کند.(ادامه)
صدای پای پدیده‌ی شومی به نام «نفوذ و نفوذی» را باید جدی گرفت؛ و البته از صدای پا گذشته و به پژواکی تقریبا فراگیر رو به گسترش است. چه جریانی پخت نان بربری را خلاف شرع می‌داند؟
صدای پای پدیده‌ی شومی به نام «نفوذ و نفوذی» را باید جدی گرفت؛ و البته از صدای پا گذشته و به پژواکی تقریبا فراگیر رو به گسترش است.(ادامه)
آووکادو برای حفظ سلامت قلب مفید است
نان تست آووکادو به صبحانه مورد علاقه افراد سالم و دارای تناسب اندام تبدیل شده است و اکنون تحقیقات جدید نشان می دهد انتخاب آن ممکن است از سلامت قلب هم محافظت کند.(ادامه)
چند میوه خوشمزه برای درمان کبد چرب
یکی از راه‌های درمان کبد چرب خوردن برخی میوه‌های مفید است که خیلی فوری آن را رفع می‌کنند.(ادامه)
۴ کاری که نباید قبل از صبحانه انجام داد
معده خالی باعث می‌شود انسان تصمیم‌های ناگهانی نه‌چندان درستی بگیرند.(ادامه)
اینفوگرافیک/۴ کاری که نباید قبل از صرف صبحانه انجام داد
معده خالی و گرسنگی در بیشتر افراد باعث می‌شود صبر کمتری داشته باشند.(ادامه)
خواصی کمتر شنیده شده از هویج
طب سنتی اعتقاد دارد هویج باعث قوی شدن معده، درمان درد‌های روماتیسمی و مفصلی و رفع یبوست می‌شود.(ادامه)
بهترین زمان مصرف قرص امگا۳
معمولاً توصیه می شود که افراد داروها و مکمل ها را هنگام صبح با صبحانه مصرف کنند. از لحاظ علمی این موضوع ثابت شده است.(ادامه)
۶ صبحانه مفید که مغز را فعال می‌کند
این ۶ ماده غذایی در صورتی که در وعده صبحانه گنجانده شوند تأثیرات بسیاری در عملکرد مغز خواهند گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : کمبود غذا ، نبود روان شناس ، توسل به خشونت و دادن قرص متادون یا مشابه آن تقریبا تجربه مشترک بسیاری از افرادی است که تجربه کمپ های اعتیاد را دارند

پشت پرده زندگی در کمپ‌های ترک اعتیاد مازندران / بهزیستی مازندران : بررسی می‌کنیم !
شمال نیوز : کمبود غذا ، نبود روان شناس ، توسل به خشونت و دادن قرص متادون یا مشابه آن تقریبا تجربه مشترک بسیاری از افرادی است که تجربه کمپ های اعتیاد را دارند (ادامه)
محسن هاشمی رفسنجانی در پنجمین سال درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی، ابعاد تازه‌ای از فوت او را بازگو کرده است. طبق اظهارات تازه محسن هاشمی، این پرونده همچنان در شورای امنیت باز است.


روایت جدید محسن هاشمی از مرگ آیت‌الله هاشمی
محسن هاشمی رفسنجانی در پنجمین سال درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی، ابعاد تازه‌ای از فوت او را بازگو کرده است. طبق اظهارات تازه محسن هاشمی، این پرونده همچنان در شورای امنیت باز است. (ادامه)
این مواد غذایی را هرگز با شیر نخورید
عادت های غلطی در میان مردم رایج است که شیر را با هر مواد غذایی مصرف می کنند، در صورتی که مصرف برخی مواد غذایی با شیر به هیچ وجه خوب نیست.(ادامه)
۴ خوراکی که دشمن آنفلوانزا هستند
در این هوای سرد هم برای جلوگیری از انواع بیماری‌ها و ویروس‌ها باید با خوردن غذاهای مغذی، سالم و استراحت به جنگ بیماری برویم.(ادامه)
اگر شام نخورید چه اتفاقی می‌افتد؟
اگر به هر دلیلی شام را از وعده‌های غذایی‌تان حذف می‌کنید منتظر افسردگی، پیری زودرس باشید.(ادامه)
دلایل صبحانه نخوردن کودکان چیست؟
اگر بدانیم که مزاج هر کودک چیست شاید آن زمان بسیاری از نگرانی‌ها در خصوص بی‌اشتهایی و بی‌خوابی‌های فرزندان‌شان کمتر شود.(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
صبحانه نخوردن چه تبعاتی دارد؟
عوارض جانبی صبحانه نخوردن علاوه بر تاثیرات منفی روی وزن، شامل عدم سلامت هورمونی، اختلال حافظه و خلق و خوی و ... است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.