.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لیونل مسی در مصاحبه‌ای صمیمی با میگل گرانادوس، بازیگر و کمدین آرژانتینی، شرکت کرد و درباره مسائل مختلفی از قهرمانی جهان تا انتقال به اینترمیامی صحبت کرد. مصاحبه متفاوت مسی با کمدین آرژانتینی: فرانسه دوستم ندارد/ می‌خواهم یک فرزند دختر داشته باشم
لیونل مسی در مصاحبه‌ای صمیمی با میگل گرانادوس، بازیگر و کمدین آرژانتینی، شرکت کرد و درباره مسائل مختلفی از قهرمانی جهان تا انتقال به اینترمیامی صحبت کرد.(ادامه)
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند. چرا نباید صبحانه پنیر خورد ؟!
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند.(ادامه)
درحالی که لذت بردن از خوراکی‌های شیرین ذاتا عادت بدی نیست اما قطعا مصرف روزانه خوراکی‌های مضر حاوی قندهای افزوده با پیامدهای منفی و زیان‌بار مختلفی برای سلامت بدن همراه است. این ۷ میوه خوشمزه را بجای شیرینی بخورید
درحالی که لذت بردن از خوراکی‌های شیرین ذاتا عادت بدی نیست اما قطعا مصرف روزانه خوراکی‌های مضر حاوی قندهای افزوده با پیامدهای منفی و زیان‌بار مختلفی برای سلامت بدن همراه است.(ادامه)
زیاده‌روی در مصرف پنیرها می‌تواند در درجه اول باعث ابتلا به یبوست شود. پنیرهای مختلف سرشار از چربی و دارای فیبر بسیار کم هستند درحالی که همین ویژگی می‌تواند سرعت فرایند هضم را کاهش بدهد و شرایط عبور مدفوع از روده‌ها را سخت‌تر کند. اگر پنیر زیاد می‌خورید، منتظر این ۴ عارضه باشید
زیاده‌روی در مصرف پنیرها می‌تواند در درجه اول باعث ابتلا به یبوست شود. پنیرهای مختلف سرشار از چربی و دارای فیبر بسیار کم هستند درحالی که همین ویژگی می‌تواند سرعت فرایند هضم را کاهش بدهد و شرایط عبور مدفوع از روده‌ها را سخت‌تر کند.(ادامه)
فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد گفت: افرادی که دچار یبوست هستند حتما باید صبحانه خود را کامل میل کنند. اهمیت صبحانه در سلامتی گوارش/ صبحانه احتمال ابتلا به یبوست را کاهش می‌دهد
فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد گفت: افرادی که دچار یبوست هستند حتما باید صبحانه خود را کامل میل کنند.(ادامه)
پرخوابی یک روند طبیعی است، اما تکرار و ادامه آن در طولانی‌مدت ممکن است یک دلیل زمینه‌ای داشته باشد. این اختلال خواب چیزی فراتر از حس خستگی است. پرخوابی چیست و چگونه می‌توان آن را متوقف کرد؟
پرخوابی یک روند طبیعی است، اما تکرار و ادامه آن در طولانی‌مدت ممکن است یک دلیل زمینه‌ای داشته باشد. این اختلال خواب چیزی فراتر از حس خستگی است.(ادامه)
هر فرد، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال بهترین روش برای لاغری شکم بوده است چراکه داشتن کمر باریک و لاغری پهلو بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد، به سلامتی کمک می‌کند. شش راه نابودی چربی شکم
هر فرد، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال بهترین روش برای لاغری شکم بوده است چراکه داشتن کمر باریک و لاغری پهلو بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد، به سلامتی کمک می‌کند.(ادامه)
جانشین ستاد اربعین استان تهران گفت: زائران اربعین که گذرنامه ندارند هرچه سریعتر برای دریافت آن اقدام کنند. زائران اربعین که گذرنامه ندارند سریعتر اقدام کنند
جانشین ستاد اربعین استان تهران گفت: زائران اربعین که گذرنامه ندارند هرچه سریعتر برای دریافت آن اقدام کنند.(ادامه)
شهیدی که ظهر عاشورا در حال آبرسانی به رزمندگان به شهادت رسید
محمد درحال دویدن بود که ناگهان گلوله تانکی از سمت دشمن جلوی چشم رزمندگان به محمد اصابت کرد و دبه آب از دستش افتاد و خودش هم چند متر جلوتر به زمین افتاد و با انفجار گلوله متلاشی و تکه تکه شد.(ادامه)
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد. محاسبه ساده بهره دیون دولت به تامین اجتماعی و مرکب حساب کردن بهره طلب دولت از مردم خلاف عدالت اجتماعی است
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد.(ادامه)
تحقیقات نشان می‌دهد مشکلات حافظه و مهارت‌های تفکر می‌تواند نشانه‌ای از کمبود ویتامین B ۱۲ باشد. ثابت شده است که به یاد آوردن خاطرات یا تمرکز هر دو با کمبود این ویتامین حیاتی مرتبط هستند. ویتامینی که کمبودش حافظه را از بین می‌برد
تحقیقات نشان می‌دهد مشکلات حافظه و مهارت‌های تفکر می‌تواند نشانه‌ای از کمبود ویتامین B ۱۲ باشد. ثابت شده است که به یاد آوردن خاطرات یا تمرکز هر دو با کمبود این ویتامین حیاتی مرتبط هستند.(ادامه)
بر اساس گزارش گاردین، احتمالا به‌زودی یک شیرین‌کننده‌ی مصنوعی محبوب که در هزاران محصول ازجمله نوشابه‌ی رژیمی، بستنی و آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان خطر احتمالی سرطان برای انسان اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان نوشابه و بستنی منتظر یک خبر بد باشند!
بر اساس گزارش گاردین، احتمالا به‌زودی یک شیرین‌کننده‌ی مصنوعی محبوب که در هزاران محصول ازجمله نوشابه‌ی رژیمی، بستنی و آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان خطر احتمالی سرطان برای انسان اعلام خواهد شد.(ادامه)
عکس / رونمایی محمدرضا گلزار از صبحانه‌اش پس از ازدواج
محمدرضا گلزار تازه داماد این روز‌های دنیای سینمای ایران، با انتشار یک استوری اینستاگرامی، از صبحانه دو نفره خود و همسرش رونمایی کرد.(ادامه)
​اگر ساعت 6 صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید.چون حسب ظاهر 7ساعت بود در حالی که در واقع 6 بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟!
ساعت کار جدید: ۶ صبح؛ بامدادان که تفاوت نکند لیل و نهار/ مثل کله‌پزها می‌رویم ما سرِکار!
​اگر ساعت 6 صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید.چون حسب ظاهر 7ساعت بود در حالی که در واقع 6 بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟! (ادامه)
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟ جرم خدا چیست که با بی‌حجابی با او لج می‌کنید؟ ؛ این لجبازی به درد مردم هم نمی‌خورد | خدا در قیامت کباب پزی ندارد | خدا صدای یک گروه را نمی‌شنود
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)
هیچ دخالتی در بحث فنی ندارم، مگر اینکه از من مشورت بخواهند چرا که از عملکرد فنی رنگرز و درستکار اطمینان کامل دارم. فضای مجازی کسی را قهرمان نمی‌کند
هیچ دخالتی در بحث فنی ندارم، مگر اینکه از من مشورت بخواهند چرا که از عملکرد فنی رنگرز و درستکار اطمینان کامل دارم.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است. کدام خوراکی‌ها شما را موقع رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است.(ادامه)
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند. چرا نباید در صبحانه پنیر بخوریم؟
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند.(ادامه)
گزارش مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی و چندتای دیگر
(ادامه)
مرد کارخانه دار که پس از قتل همسر باردارش، با شلیک گلوله برادرش را نیز کشته و فرار کرده بود در حالی دستگیر شد که مدعی است به خاطر کینه قدیمی دست به جنایت زده است. مرد کارخانه دار، همسر باردار و برادرش را کشت
مرد کارخانه دار که پس از قتل همسر باردارش، با شلیک گلوله برادرش را نیز کشته و فرار کرده بود در حالی دستگیر شد که مدعی است به خاطر کینه قدیمی دست به جنایت زده است.(ادامه)

‌

داشتن اطلاعات برای انتخاب مواد غذایی خوب و داشتن فعالیت بدنی می تواند به پیشگیری از بیماری ها از جمله سرطان کمک کند. برای کاهش خطر سرطان تغذیه مناسب داشته باشید
‌ داشتن اطلاعات برای انتخاب مواد غذایی خوب و داشتن فعالیت بدنی می تواند به پیشگیری از بیماری ها از جمله سرطان کمک کند.(ادامه)
چند روش ساده برای کاهش وزن وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون آسیب رساندن به سیستم بدن لاغر شوید. کاهش وزن تا عید با چند روش ساده
چند روش ساده برای کاهش وزن وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون آسیب رساندن به سیستم بدن لاغر شوید.(ادامه)
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند. ویتامینی که خیرش به همه جای بدن می‌رسد!
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند.(ادامه)
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت. تکیه کلام‌هایی از فیلم‌ها که معروف شدند
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت.(ادامه)
قبل از رفتن به جلسه‌ کنکور حتما باید صبحانه میل کنید. بهترین صبحانه برای روز کنکور چیست؟
قبل از رفتن به جلسه‌ کنکور حتما باید صبحانه میل کنید.(ادامه)
 پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. استاندار منفعل روزهای سخت استان، کنار گذاشته می شود؟
پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. (ادامه)
چه خوراکی هایی بدنتان را گرم نگه می دارند؟
در هوای سرد گرم نگه داشتن بدن از اهمیت بالایی برخوردار است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.