.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این فرزندان مشهور، نامزد مجلس می‌شوند؟
یکی از روزنامه‌های، به گمانه‌زنی درباره حضور فرزندان برخی چهره‌های شناخته‌شده کشور در انتخابات آتی مجلس پرداخته است؛ گمانه‌زنی‌هایی که مشخص نیست تا چه اندازه با واقعیت منطبق خواهد بود. (ادامه)
مجلس کیفیت لازم را در بررسی برجام ندارد
(ادامه)
نامه سرگشاده زيباكلام به رئیس جمهور
(ادامه)
دلایل هجمه به هاشمی از نظر زیباکلام
(ادامه)
صادق زیباکلام از قالیباف عذرخواهی کرد
صادق زیباکلام بابت انتشار نامه‌ سرگشاده‌اش به شهردار تهران از محمدباقر قالیباف عذرخواهی کرد. (ادامه)
نقدی بر نامه دکتر زیباکلام به شهردار تهران
(ادامه)
نامه سرگشاده زیباکلام به قالیباف
نصب بیلبوردهای توهین آمیز به رئیس جمهور آمریکا از اقدامات دیگر جنابعالی بوده.نمی دانم آیا ۱۳ میلیون مردم تهران کی به جنابعالی وکالت دادند که اختیاردارید تا بودجه شهرشان را خرج تبلیغات سیاسی معطوف به انتخابات برای خودتان نمایید؟ (ادامه)
نامه سرگشاده زیباکلام به شریعتمداری
(ادامه)
مردم برای جشن هسته ای در عید فطر آماده باشند!
(ادامه)
زیباکلام: برای جشن هسته‌ای آماده باشید
صادق زیباکلام پیشنهاد داد مردم ایران خود را از هم اکنون برای جشن هسته‌ای در عید فطر آماده کنند. (ادامه)
نامه سرگشاده صادق زیباکلام به روحانی
(ادامه)
پاسخ زیباکلام به پدر داماد احمدی نژاد
شمال نیوز: صادق زیباکلام به اظهارات دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد. (ادامه)
پاسخ صادق زیباکلام به سعید حدادیان
صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی نامه سرگشاده ای خطاب به سعید حدادیان منتشر کرد. (ادامه)
زیباکلام: مبادا احمدی نژاد را دست کم بگیرید
صادق زیبا کلام از بازداشت حمید بقایی، وضعیت حلقه نزدیکان احمدی نژاد، نقش احمدی نژاد در انتخابات مجلس و... می گوید. (ادامه)
زیباکلام: چرا کسی دلواپس جنگل‌ نمی‌شود؟
نیازی به «دلواپسی» برای سوختن جنگل‌ها نیست. درست خواندید! نیازی به این کار نیست. به همین دلیل هم است که هیچ‌کس از سوختن جنگل‌های زاگرس در استان ایلام یا جنگل‌های شمال در منطقه آمل و بابل ابراز نگرانی نمی‌کند.(ادامه)
واکنش زیباکلام به حوادث حرم امام / آسیاب به نوبت!
«دلواپسان» واژه‌ای تازه، با سابقه‌ای کهنه است که امروز در هر کوی و برزن فریاد سر می‌دهند بدون آنکه به عاقبت کارشان بیندیشند. (ادامه)
واکنش زیباکلام به حوادث حرم امام
«دلواپسان» واژه‌ای تازه، با سابقه‌ای کهنه است که امروز در هر کوی و برزن فریاد سر می‌دهند بدون آنکه به عاقبت کارشان بیندیشند.(ادامه)
نکته‌ای که زیباکلام به «ساکتین» یادآوری کرد
خطاب به آقای رفسنجانی نوشتم، یک روزی در این مملکت یعنی در سال 57، شما اکبر هاشمی با نفوذی بودید. در آن زمان، هنگامی که شما خطیب نماز جمعه بودید، شعار مرگ بر بازرگان سر داده شد اما شما واکنشی نشان ندادید و چیزی نگفتید. چرخ روزگار چرخید و در سال 88، در همان نماز جمعه، عده‌ای شعارمرگ بر هاشمی رفسنجانی سر دادند.(ادامه)
نامه بنزینی صادق زیباکلام به نوبخت
صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران با نگارش نامه ای خطاب به محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، ضمن انتقاد از توضیحات او درباره حذف یارانه بنزین، این سیاست دولت را تائید کرده است. (ادامه)
سورپرایز صادق زیباکلام برای مردم ایران
اخیراً فیلمی کوتاه در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد نیروهای تحت حمایت آمریکا در اوکراین، چگونه یک زن حامله و همسر او را به جرم روس‌گرایی به دار کشیدند.(ادامه)
نامه زیباکلام به مطهری درباره بودجه فرهنگی
سهم وزارت ارشاد از این ۶۰۰۰ میلیارد تومان کمتراز۱۳درصد می باشد و ۸۷درصد مابقی در اختیار نهاد ها، سازمان ها، بنیاد ها و ارگان هایی است که نه تنها کاملا مستقل از مجوعه دولت قراردارند بلکه اساسا هیچ پاسخگویی نیز نه در قبال مجلس دارند(ادامه)
عکس متفاوت از زیباکلام و الله کرم
این عکس مربوط به لحظاتی پیش از برگزاری مناظره بین این دو فعال سیاسی حسین الله‌کرم و صادق زیباکلام را در حالی نشان می‌دهد که کنار هم به نماز ایستاده‌اند. (ادامه)
انتقاد زیباکلام از اظهارات اخیر حسن روحانی
صادق زیباکلام با نگارش نامه‌ای سرگشاده به رییس‌جمهور از سخنان روز گذشته او در روز ملی فن‌آوری هسته‌ای انتقاد کرد.(ادامه)
آیا اشاره رهبری به سخنان زیباکلام بود؟
(ادامه)
زیبا کلام: دست دلواپسان را می‌بوسم
(ادامه)
زیبا کلام: دست دلواپسان را می‌بوسم
(ادامه)
نحوه آشنایی و ازدواج چهره‌های سیاسی کشور دارای جذابیت‌های فراوانی است.اکثر سیاسیون ایرانی همسران‌شان رااز طریق خانواده به ویژه مادر خود انتخاب کرده‌اند. سیاستمداران ایرانی همسران‌شان را چگونه انتخاب کردند؟(خبر)
نحوه آشنایی و ازدواج چهره‌های سیاسی کشور دارای جذابیت‌های فراوانی است.اکثر سیاسیون ایرانی همسران‌شان رااز طریق خانواده به ویژه مادر خود انتخاب کرده‌اند.(ادامه)
علاقه غربی ها به وضعیت دوران احمدی‌ نژاد
صادق زیباکلام در سرمقاله روزنامه شرق نوشت: آنان ترجیح می‌دهند تا همان وضعیت دوران محمود احمدی‌نژاد و اصولگرایان، همچنان تداوم می‌یافت. ایران با آن شیوه به برنامه‌های هسته‌ای می‌پرداخت و در مقابل، غربی‌ها هم بر تحریم‌های بیشتر و آنچه از آن به عنوان تهدید نظامی یاد می‌کنند متمرکز می‌شدند تا کشورمان را از لحاظ اقتصادی به‌شدت ضعیف و آسیب‌پذیر کنند.(ادامه)
توصیه‌های زیباکلام به دولت روحانی
هدف نگارنده از یادآوری آن ضایعه که بر نظام مدیریتی کشور در دوران اصولگرایان وارد شد، آن است که ما نبایستی آنگونه عمل کنیم و مسوولان را به‌صرف آنکه در دوران احمدی‌نژاد سمت داشته‌اند کنار بگذاریم.(ادامه)
یک ازدواج سیاسی دیگر در ایران
برادر زاده سید محمد خاتمی به عقد فرزند علی عادلی درآمد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.