.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چند ماهی است که با کنایه های سیاسی برخی پروژه عبور از رییس جمهور را کلید زدهاند به طوری که آقای محمدرضا تاجیک، دولت آقای روحانی را دولت «گرفتار» و«پوپولیست» و آقای صادق زیباکلام آن را دولتی «یک میلیونی» و «تصادفی» و تئوریسینشان نیز دولت یازدهم را «دولت حسین قلی خانی» میخوانند. چه کسی جایگزین روحانی می‌شود؟
چند ماهی است که با کنایه های سیاسی برخی پروژه عبور از رییس جمهور را کلید زدهاند به طوری که آقای محمدرضا تاجیک، دولت آقای روحانی را دولت «گرفتار» و«پوپولیست» و آقای صادق زیباکلام آن را دولتی «یک میلیونی» و «تصادفی» و تئوریسینشان نیز دولت یازدهم را «دولت حسین قلی خانی» میخوانند.(ادامه)
شمال نیوز: زیباکلام با اعلام اینکه بنده به اقتصاد دولت روحانی نمره خوب نمی‌دهم، اضافه کرد: از نظر بنده نمره فعالیت اقتصادی دولت روحانی بین 13 و 14 است...... در مراسم سالروز پیروزی روحانی در ساری چه گذشت ؟
شمال نیوز: زیباکلام با اعلام اینکه بنده به اقتصاد دولت روحانی نمره خوب نمی‌دهم، اضافه کرد: از نظر بنده نمره فعالیت اقتصادی دولت روحانی بین 13 و 14 است......(ادامه)
روحانی در برطرف کردن بیکاری ناموفق بود
زیباکلام با بیان اینکه رکود کمر اقتصاد را شکسته و فلج کرده است، خاطر نشان کرد: کشور 7 میلیون بیکار دارد و روحانی در برطرف کردن بیکاری موفق نبوده است.(ادامه)
صادق زیباکلام می گوید اگرچه اصلاح‌طلبان ایرادات و در برخی مواقع انتقاداتی به روحانی دارند، اما همچنان مانند سال 92 از ایشان حمایت می‌کنند و کاستی‌ها را سعی می‌کنند درک کنند و می‌دانند که بیشترین کاستی‌ها مرتبط با زمانی است که ایشان دولت را تحویل گرفتند.
روحانی گزینه اصلی اصلاح‌طلبان است/ روحانی در مقابل جلیلی و قالیباف با دستان بسته پیروز می‌شود/ حضور احمدی نژاد شرایط را متفاوت می‌کند(خبر)
صادق زیباکلام می گوید اگرچه اصلاح‌طلبان ایرادات و در برخی مواقع انتقاداتی به روحانی دارند، اما همچنان مانند سال 92 از ایشان حمایت می‌کنند و کاستی‌ها را سعی می‌کنند درک کنند و می‌دانند که بیشترین کاستی‌ها مرتبط با زمانی است که ایشان دولت را تحویل گرفتند. (ادامه)
شمال نیو: صادق زیباکلام معتقد است چنانچه اصولگرایان به دنبال بازگشت به قدرت و حضور در پاستور باشند، قطعاً دست در دست محمود احمدی‌نژاد خواهند داد.

احمدی نژاد خواهد آمد و تایید صلاحیت نیز می شود
شمال نیو: صادق زیباکلام معتقد است چنانچه اصولگرایان به دنبال بازگشت به قدرت و حضور در پاستور باشند، قطعاً دست در دست محمود احمدی‌نژاد خواهند داد. (ادامه)
شمال نیوز: یک سال تا شروع رسمی رقابت‌های ریاست‌جمهوری 96 باقی مانده و پیش‌بینی‌ها درباره کاندیداهای جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا آغاز شده است. پرنده نامزدی ریاست‌جمهوری 96 روی شانه چه کسانی می‌نشیند؟(خبر)
شمال نیوز: یک سال تا شروع رسمی رقابت‌های ریاست‌جمهوری 96 باقی مانده و پیش‌بینی‌ها درباره کاندیداهای جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا آغاز شده است.(ادامه)
مطالبات سیاسیون از رئیس صدا و سیما
استعفای محمد سرافراز از ریاست سازمان صداوسیما و انتصاب عبدالعلی علی عسگری به جای وی، بار دیگر بحث از انتظارات ملی از صداوسیما را به جریان انداخت؛ انتظاری که بیش از همه، بر تصحیح رویکرد این رسانه نسبت به قوای کشور و جریان‌های سیاسی و فکری درون نظام، متمرکز است. (ادامه)
نامه زیباکلام به حسین شریعتمداری
صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران طی نامه ای به حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان به انتقادات روزنامه کیهان از بعد اقتصادی اجرای برجام پرداخته است. (ادامه)
شمال نیوز: علی لاریجانی و محمدرضا عارف دو چهره‌ای هستند که بیش از سایر منتخبان مجلس دهم شانس نشستن بر صندلی ریاست را دارند اما بین این دو نفر، شانس کدامیک بیشتر است؟ رئیس مجلس دهم که خواهد بود؟ / شواهد می‌گوید شانس لاریجانی شانس برتر است
شمال نیوز: علی لاریجانی و محمدرضا عارف دو چهره‌ای هستند که بیش از سایر منتخبان مجلس دهم شانس نشستن بر صندلی ریاست را دارند اما بین این دو نفر، شانس کدامیک بیشتر است؟(ادامه)
زیباکلام: احمدی نژاد تایید صلاحیت می‌شود
صادق زیباکلام، استاد دانشگاه در گفتگو با اشاره به احتمال بازگشت دوباره احمدی نژاد به صحنه نخست سیاست و شایعات مبنی بر ترس اصلاح طلبان از وی اظهار داشت: اساسا اصلاح طلبان نه تنها هراسی از وی ندارند بلکه هیچ دلیلی هم برای ترس و هراس از احمدی نژاد وجود ندارد. (ادامه)
آیا روحانی تک‌دوره‌ای می‌شود؟
«محبوبیت روحانی همچنان باقی مانده است و شواهدی در دست نداریم که نشان دهد کسر قابل توجهی از 19 میلیون نفری که در سال 92 به ایشان رای دادند ناراضی هستند و اگر آقای روحانی در دور دوم نامزد شود به وی رای ندهند.» (ادامه)
نتیجه حاصل شده از انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و حذف برخی چهره‌های شاخص موجب شده در مورد هیات رئیسه دوره جدید گمانه‌زنی‌هایی مطرح شود. 
نامزدهای احتمالی ریاست مجلس خبرگان/ ازهاشمی رفسنجانی و امینی تا علم الهدی و جنتی(خبر)
نتیجه حاصل شده از انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و حذف برخی چهره‌های شاخص موجب شده در مورد هیات رئیسه دوره جدید گمانه‌زنی‌هایی مطرح شود. (ادامه)
چرا عارف نباید رئیس مجلس شود؟
(ادامه)
زیباکلام: عارف، ابوترابی مجلس دهم شود
وکیل ملت: صادق زیباکلام می گوید: مجلسی که لاریجانی در راس آن قرار بگیرد کارایی، نفود و قدرتش خیلی بیشتر از مجلسی است که عارف در راس آن قرار گیرد. (ادامه)
صادق زیباکلام عزادار شد
(ادامه)
نفت به مرز 20 دلار رسید/چرخش رسانه‌های غربی از برجام به سمت بهارستان/کارت اعتباری در بن‌ست
در تورق روزنامه‌های امروز عناوینی چون نفت به مرز 20 دلار رسید، چرخش رسانه‌های غربی از برجام به سمت بهارستان، کارت اعتباری در بن‌ست و غیره به چشم می خورد.(ادامه)
نامه زیباکلام به وزیر اطلاعات
(ادامه)
زیباکلام: احمدی‌ نژاد حدود 10 تا 15 میلیون رأی دارد
شمال نیوز: زیباکلام گفت: احمدی‌نژاد حدود 10 تا 15 میلیون رأی دارد، درصد موفقیت اصلاح‌طلبان برای مجلس دهم خیلی کم است و شورای نگهبان مثل برگ خزان نامزدهای اصلاح‌طلب را رد صلاحیت می‌کند. (ادامه)
زیباکلام به سرد‌ار نقد‌ی نامه نوشت
(ادامه)
نامه صادق زیباکلام به آیت‌الله مکارم
(ادامه)
شوخی جالب شجونی با سن آیت‌الله جنتی
شمال نیوز: گفتم آقای جنتی من فرزند انقلابم و از انقلاب دفاع می کنم. گفتم من از شما هم دفاع می کنم. گفت «از من؟ مگر درباره من چه می گویند که تو از من دفاع می کنی؟» گفتم می گویند «اولین خواستگار حضرت حوا تو بودی! منتها چون سنت بالا بود او را به تو ندادند و آدم رفت و با حوا ازدواج کرد». (ادامه)
نامه زیباکلام به آیت‌الله مکارم شیرازی
صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران به آیت‌الله مکارم شیرازی نامه‌ای نوشت و در آن توضیحاتی درباره اعتراض این مرجع تقلید به عملکرد وزارت ارشاد ارائه کرد. (ادامه)
مناظره رسایی و زیباکلام درباره آمریکا
حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی نماینده مجلس و دکتر صادق زیباکلام استاد دانشگاه در مناظره‌ای با موضوع «آمریکا، دشمنی و نفوذ» که به همت باشگاه خبرنگاران برگزار شده بود در باب مسائلی چون تسخیر سفارت آمریکا، پشیمانی یا عدم پشیمانی تسخیر کنندگان، ارتباط داشتن یا عدم ارتباط با آمریکا،به مناظره پرداختند. (ادامه)
نشانه هایی از کاندیداتوری جلیلی در انتخابات مجلس
(ادامه)
نامه سرگشاد‌ه زیباکلام به زاکانی
صادق زیباکلام در نامه‌ای سرگشاده خطاب به علیرضا زاکانی - نماینده مجلس که ریاست کمیسیون ویژه بررسی «برجام» در مجلس را عهده‌دار بود - از برخی صحبت‌ها و مواضع وی انتقاد کرد. (ادامه)
نامه سرگشاد‌ه زیباکلام به زاکانی
صادق زیباکلام در نامه‌ای سرگشاده خطاب به علیرضا زاکانی - نماینده مجلس که ریاست کمیسیون ویژه بررسی «برجام» در مجلس را عهده‌دار بود - از برخی صحبت‌ها و مواضع وی انتقاد کرد.(ادامه)
پاسخ زارعی به نامه سرگشاده زیباکلام
تاریخ سرشار است از خسارات زیانبار و بعضا جبران ناپذیری که صاحبان افکاری چون تفکرات جنابعالی، به اندوخته و سرمایه و سرنوشت ملت خود وارد کرده‌اند و در میانه کف و سوت جماعتی فریب خورده از دروغ و نیرنگ، بر خاکستر آنچه سوخته‌اند،‌ رقصیده‌اند. (ادامه)
زیباکلام: عارف از ناطق نوری آزادی‌خواه‌تر است اما ...
(ادامه)
آقای ظریف! یک ملت پشت شما هستند
آقای ظریف! شما باید از کاری که کردید دفاع کنید، عمل شما در جهت منافع ملی است و باید به آن افتخار کنید، بدانید یک ملت پشت شما هستند و از شما حمایت میکنند. مردم به آقای دکتر روحانی و شما رأی داده اند که عملکرد غلط دوره قبل به توسط شما اصلاح شود.(ادامه)
مطهری: بهترین حمله ام به احمدی نژاد بود
نمیدانم دقیقا منظورش چه بوده اما فکر می کنم که به دلیل حالت تهاجمی که من در عالم سیاست داشته و دارم زیباکلام ترجیح داده مرا در خط حمله قرار دهد. (ادامه)
قبلي 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.