.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : دکتر صادق زیبا کلام گفت : بعد از ۱۳ آبان اوضاع بهتر خواهد شد برای اینکه الان هر چیزی هست نگرانی از همان ۱۳ آبان است. همه منتظر هستند ببینند بعد از ۱۳ آبان چه اتفاقی خواهد افتاد..... زیباکلام: پس از ۱۳ آبان اوضاع کشور بهتر هم می‌شود
شمال نیوز : دکتر صادق زیبا کلام گفت : بعد از ۱۳ آبان اوضاع بهتر خواهد شد برای اینکه الان هر چیزی هست نگرانی از همان ۱۳ آبان است. همه منتظر هستند ببینند بعد از ۱۳ آبان چه اتفاقی خواهد افتاد.....(ادامه)
شمال نیوز : او ابراز عقیده کرد : هزینه ناکامی و شکست آقای روحانی را اصلاح طلبان می پردازند. روحانی به هیچ وجه هزینه ای نمی پردازد زیرا دیگر نیازی به صندوق رای ندارد. این اصلاح طلبان هستند که امروز مورد شماتت و حتی در فضای مجازی مورد هتاکی و فحاشی قرار گرفته اند..... صادق زیباکلام :دولتی ها نمک روی زخم مردم نپاشند / هزینه ناکامی روحانی را اصلاح طلبان می پردازند
شمال نیوز : او ابراز عقیده کرد : هزینه ناکامی و شکست آقای روحانی را اصلاح طلبان می پردازند. روحانی به هیچ وجه هزینه ای نمی پردازد زیرا دیگر نیازی به صندوق رای ندارد. این اصلاح طلبان هستند که امروز مورد شماتت و حتی در فضای مجازی مورد هتاکی و فحاشی قرار گرفته اند.....(ادامه)
شمال نیوز : مسئله آلودگی آبهای زیرزمینی درنتیجه نفوذ شیرابه های ناشی از دفن زباله در سه استان‌گلستان،مازندران و گیلان واقعا جدی است..... نسخه « زیباکلام » برای حل بحران زیست محیطی گلستان ، مازندران و گیلان
شمال نیوز : مسئله آلودگی آبهای زیرزمینی درنتیجه نفوذ شیرابه های ناشی از دفن زباله در سه استان‌گلستان،مازندران و گیلان واقعا جدی است.....(ادامه)
صادق زیباکلام گفت: کسر قابل‌توجهی از رأی‌دهندگان که در انتخابات آینده پای صندوق رأی می‌روند همان ۱۶ میلیونی هستند که در سطح کشور و در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم به آقای رئیسی رأی دادند.

پیش‌بینی زیباکلام درباره‌ی انتخابات مجلس
صادق زیباکلام گفت: کسر قابل‌توجهی از رأی‌دهندگان که در انتخابات آینده پای صندوق رأی می‌روند همان ۱۶ میلیونی هستند که در سطح کشور و در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم به آقای رئیسی رأی دادند. (ادامه)
درخواست غیر مستقیم زیباکلام از سپاه برای کنترل قیمت ارز
صادق زیبا کلام فعال اصلاحات در صفحه شخصی خود در توییتر درباره بستن تنگه هرمز و تنگه دلار نوشت و در ادامه یک کاربر فضای مجازی در پی توییتی پاسخ وی را داد.(ادامه)
شمال نیوز : دولت احمدی نژاد تکرار نمی شود اما کسر قابل توجهی از 24 میلیونی که به روحانی رأی دادند، در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شرکت نخواهند کرد، در عوض آن 16 میلیون نفری که به آقای رئیسی رأی دادند به حسب تکلیف شرعی همچنان در انتخابات شرکت می کنند و حتی 3-4 میلیون از آرای روحانی نیز.... نامزد اصولگرایان در انتخابات 1400 با 20 میلیون رأی پیروز می‎شود
شمال نیوز : دولت احمدی نژاد تکرار نمی شود اما کسر قابل توجهی از 24 میلیونی که به روحانی رأی دادند، در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شرکت نخواهند کرد، در عوض آن 16 میلیون نفری که به آقای رئیسی رأی دادند به حسب تکلیف شرعی همچنان در انتخابات شرکت می کنند و حتی 3-4 میلیون از آرای روحانی نیز....(ادامه)
واکنش زیباکلام به اقدام جدید احمدی‌نژاد
(ادامه)
زیباکلام: اصولگرایان حلالم کنند
صادق زیباکلام می‌گوید از همه اصولگرایانی که در طول سال بارها آنها را مورد انتقاد قرار داده‌ام حلالیت می‌طلبم.(ادامه)
نامه‌ی سرگشاده‌ی زیباکلام به رییس قوه قضاییه
(ادامه)
صادق زیباکلام به دادگاه انقلاب تهران احضار شد
شب گذشته برخی منابع اصولگرا از احضار صادق زیباکلام به دادگاه انقلاب خبر دادند. (ادامه)
آیا اخراج من از این دانشگاه بخشی از جریان اخراج اساتید دگراندیش از این دانشگاه است یا خیر؟ زیباکلام از دانشگاه آزاد اخراج شد
آیا اخراج من از این دانشگاه بخشی از جریان اخراج اساتید دگراندیش از این دانشگاه است یا خیر؟(ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)
انتقاد کواکبیان از ریاست دائمی عارف بر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان
در مراسم افتتاحی دومین کنگره حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران شخصیت های سیاسی از جمله کواکبیان و صادق زیباکلام سخنرانی کردند و درباره لزوم تحزب در ایران گفتند. (ادامه)
تعبیر عجیب زیباکلام برای جمع آوری کمک های مردمی
(ادامه)
شمال نیوز :  صادق زیباکلام در نامه ای به مولوی عبدالحمید،به رای دادن احتمالی اهل تسنن به اصولگرایان واکنش نشان داد.
زیباکلام: آقای عبدالحمید! رویگردانی از روحانی و گرایش به اصولگرایان، از چاله درآمدن و افتادن در چاه است
شمال نیوز : صادق زیباکلام در نامه ای به مولوی عبدالحمید،به رای دادن احتمالی اهل تسنن به اصولگرایان واکنش نشان داد. (ادامه)
زیباکلام: بعد از سخنان روحانی فکر کردم دو تا ایران داریم!
شمال نیوز : فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار مطلبی در فضای مجازی به اظهارات شب گذشته رئیس جمهور در گفتگو با مردم واکنش نشان داد.(ادامه)
صادق زیباکلام ، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه علوم سیاسی در نامه ای سرگشاده به رییس جمهور نسبت به روند کاری استانداران گلایه کرده و به آن چه پیش روی دولت است واکنش نشان داد.
گلایه مندی صادق زیباکلام از روند کاری استانداران
صادق زیباکلام ، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه علوم سیاسی در نامه ای سرگشاده به رییس جمهور نسبت به روند کاری استانداران گلایه کرده و به آن چه پیش روی دولت است واکنش نشان داد. (ادامه)
ناامیدی زیباکلام از فراکسیون امید
(ادامه)
احمدی نژاد هیچ گاه رابطه دوستانه و خوبی با مجمع تشخیص دوران آیت الله هاشمی نداشت. احمدی‌نژاد اما این روزها تنها امیدش به همین مجمع تشخیص است و صندلی که نظام باز هم فرصت نشستن بر آن را به او داده است. آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی مأمور بازگرداندن محمود احمدی‌نژاد به سیاست است؟ /روزهای متفاوت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت
احمدی نژاد هیچ گاه رابطه دوستانه و خوبی با مجمع تشخیص دوران آیت الله هاشمی نداشت. احمدی‌نژاد اما این روزها تنها امیدش به همین مجمع تشخیص است و صندلی که نظام باز هم فرصت نشستن بر آن را به او داده است.(ادامه)
شمال نیوز : بغض و کینه اصولگرایان نسبت به آقای هاشمی رفسنجانی 100 برابر خاتمی بود. به همان نسبت بغض و کینه اصولگرایان به عارف خیلی کمتر از کرباسچی و مرعشی است.....
.... کینه اصولگرایان نسبت به آقای هاشمی رفسنجانی 100 برابر خاتمی بود
شمال نیوز : بغض و کینه اصولگرایان نسبت به آقای هاشمی رفسنجانی 100 برابر خاتمی بود. به همان نسبت بغض و کینه اصولگرایان به عارف خیلی کمتر از کرباسچی و مرعشی است..... ....(ادامه)
نامه دارابی به زیبا کلام /به کجا چنین شتابان
(ادامه)
گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای شهرداری؛ از «محسن هاشمی» تا «گزینه خودخوانده»!
با اعلام نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران و پیروزی اصلاح طلبان بر رقیب خود در این انتخابات، رفتن «محمدباقر قالیباف» از شهرداری قطعی شده است و با توجه به در دست گرفتن شورای اسلامی تهران توسط اصلاح طلبان قطعا جانشین وی یک چهره اصلاح طلب خواهد بود، به همین منظور گزینه های متعددی برای جایگزینی وی این روزها از سوی این طیف سیاسی در رسانه ها مطرح می شود.(ادامه)
چرایی ثبت‌نام جهانگیری در کنار روحانی
سه تن از تحلیل‌گران سیاسی و اجتماعی دیدگاه خود درباره چرایی ثبت‌نام اسحاق جهانگیری در کنار حجت‌الاسلام حسن روحانی را برای انتخابات ۹۶ با خبرگزاری تسنیم مطرح کردند. (ادامه)
سال ۹۶ چه خواهد شد؟
صادق‌زیباکلام ضمن پیش‌بینی وضعیت خاورمیانه، اروپا، آمریکا و ترامپ معتقد است که سال بعد سال اقتصاد بهتر خواهد بود. (ادامه)
دیگر این مساله که اصلاح‌طلبان و حتی حامیان دولت به فردی غیر از حسن روحانی برای انتخابات فکر می‌کنند مساله جدیدی نیست. محبوبیت رئیس‌جمهور کاهش یافته و گویا حامیان به فکر روز انتخابات افتاده‌اند
انتخابات بدون روحانی؟
دیگر این مساله که اصلاح‌طلبان و حتی حامیان دولت به فردی غیر از حسن روحانی برای انتخابات فکر می‌کنند مساله جدیدی نیست. محبوبیت رئیس‌جمهور کاهش یافته و گویا حامیان به فکر روز انتخابات افتاده‌اند (ادامه)
چرا صادق زیباکلام دستگیر نمی‌شود؟
(ادامه)
شمال نیوز : اکنون، در جبهه اصولگرایان هیچ چهره ای وجود ندارد که بتواند در زمینه کاریزما با احمدی نژاد رقابت کند. این دلیلی است برای این موضوع که صادق زیباکلام یک استاد دانشگاه در تهران اخیرا گفته بود که روحانی در انتخابات اردیبهشت 2017 پیروز خواهد شد..... 5 دلیل اساسی برای اینکه روحانی بار دیگر رئیس جمهور می‌شود
شمال نیوز : اکنون، در جبهه اصولگرایان هیچ چهره ای وجود ندارد که بتواند در زمینه کاریزما با احمدی نژاد رقابت کند. این دلیلی است برای این موضوع که صادق زیباکلام یک استاد دانشگاه در تهران اخیرا گفته بود که روحانی در انتخابات اردیبهشت 2017 پیروز خواهد شد.....(ادامه)
نامه سرگشاده صادق زیباکلام به روحانی
صادق زیباکلام نامه ای سرگشاده درباره فساد به حسن روحانی رییس جمهور نوشت. (ادامه)
شمال نیوز: فعلان و ناظران سیاسی واکنش‌های متفاوتی به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 دارند. واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات بهار 96 (جدول)
شمال نیوز: فعلان و ناظران سیاسی واکنش‌های متفاوتی به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 دارند.(ادامه)
زیباکلام : روحانی خسر الدنیا و الآخره است
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.