.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صادق زیباکلام در گفت‌وگو با دیدارنیوز: مشکل اساسی برای تندرو‌های مجلس یازدهم از چند ماه دیگرکه دولت روحانی به پایان می‌رسد، شروع خواهد شد. درآن زمان نه مجلس دهمی و اصلاح‌طلبانی وجود دارند و نه روحانی و نوبختی که تمام اشتباهات متوجه آن‌ها باشد، پس هیچ چاره‌ای جز نرمش قهرمانانه برای آنان باقی نخواهد ماند. زیباکلام: مجلس یازدهم به نرمش قهرمانانه خواهد رسید
صادق زیباکلام در گفت‌وگو با دیدارنیوز: مشکل اساسی برای تندرو‌های مجلس یازدهم از چند ماه دیگرکه دولت روحانی به پایان می‌رسد، شروع خواهد شد. درآن زمان نه مجلس دهمی و اصلاح‌طلبانی وجود دارند و نه روحانی و نوبختی که تمام اشتباهات متوجه آن‌ها باشد، پس هیچ چاره‌ای جز نرمش قهرمانانه برای آنان باقی نخواهد ماند.(ادامه)
ظریف، نامزد انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟
انتخابات مجلس شورای اسلامی و بازماندن اصلاح‌طلبان از ورود به مجلس باعث شد که در چند حوزه پرسش‌هایی مطرح شود؛ ازجمله آنکه آیا اصلاح‌طلبان باتوجه به محدودیت‌هایی که ازسوی شورای نگهبان پیش‌روی خود می‌بینند، می‌توانند با نیروهایی که در اختیار دارند باز هم به قدرت سیاسی بازگردند؟(ادامه)
شمال نیوز :  وی گفت : حزب کارگزاران زمانی بدنه‌ای اجتماعی داشت به عبارت دیگر عده‌ای می‌گفتند برویم به فلان نامزد نمایندگی رأی بدهیم چون کارگزاران از او حمایت کرده است اما در انتخابات مجلس دیدیم که هیچ کس هیچ اقبالی به لیست مورد حمایت کارگزاران نشان نداد.... صادق زیباکلام: حزب کارگزاران و مشارکت تمام شده است و هیچ جایگاهی در عالم سیاست ایران ندارند/ هیچکس در انتخابات 1400 به جهانگیری و محسن هاشمی رأی نمی‌دهد / یک نیروی اصولگرا رئیس‌جمهور آینده می‌شود
شمال نیوز : وی گفت : حزب کارگزاران زمانی بدنه‌ای اجتماعی داشت به عبارت دیگر عده‌ای می‌گفتند برویم به فلان نامزد نمایندگی رأی بدهیم چون کارگزاران از او حمایت کرده است اما در انتخابات مجلس دیدیم که هیچ کس هیچ اقبالی به لیست مورد حمایت کارگزاران نشان نداد....(ادامه)
زیباکلام: هیچکس به جهانگیری و هاشمی رأی نمی‌دهد
صادق زیباکلام گفت: تکلیف با حزب کارگزاران روشن است؛ به این معنا که این حزب و سایر جریان‌های کلاسیک ایران تمام شده‌اند و مدت‌هاست که دیگر حزبی به نام کارگزاران سازندگی در عالم سیاست ایران موضوعیت ندارد. (ادامه)
پیش بینی زیباکلام درباره کلیددارِ بعدی پاستور
صادق زیباکلام، استاد دانشگاه در روزنامه آرمان ملی نوشت: در خصوص سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در کشور، بجز یک جریان، سایر گروه‌های سیاسی نقش چندانی ایفا نمی‌کنند، حتی اصولگرایان معتدل و میانه‌رو نیز کم‌کم به حاشیه رانده شده‌اند.(ادامه)
آیا احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 خواهد شد؟
اندک چهره‌های اطراف احمدی‌نژاد مدعی‌اند که او بین مردم محبوبیت فراوانی دارد ولی جریانی مانع بازگشت او به قدرت است. جوانفکر در مطلبی با عنوان «تخریب» مدعی شده است که کسانی می‌خواهند آقای احمدی‌نژاد را برای بازنگشتن به قدرت تخریب کنند.(ادامه)
واکنش زیباکلام به مواضع اخیر اردشیر زاهدی
صادق زیباکلام گفت: یکی از کسانی که همان زمان به شدت طرفدار تز برژینسکی بود، زاهدی بود. مساله دوم حمایت ایشان از سردار سلیمانی است که از نظر من صادقانه نیست.(ادامه)
رئیسی در انتخابات1400 شرکت نمی‌کند
زیباکلام درباره احتمال حضور مجدد سید ابراهیم رئیسی در کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری هم گفت: «آقای رئیسی در انتخابات1400 شرکت نمی‌کند».(ادامه)
واکنش صادق زیبا کلام به آزادسازی پول بلوکه شده ایران
(ادامه)
علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده قم در ترکیب مجلس یازدهم جایی ندارد؛ او در این انتخابات حتی کاندیدا هم نشد. آینده سیاسی علی لاریجانی بعد از اتمام دوران ریاست ۱۲ ساله بر کرسی مجلس چگونه خواهد بود؟ آیا علی لاریجانی به پایان زندگی سیاسی خود رسیده است؟
علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده قم در ترکیب مجلس یازدهم جایی ندارد؛ او در این انتخابات حتی کاندیدا هم نشد. آینده سیاسی علی لاریجانی بعد از اتمام دوران ریاست ۱۲ ساله بر کرسی مجلس چگونه خواهد بود؟(ادامه)
زیباکلام: احمدی‌نژاد باشهامت بود
صادق زیباکلام درباره لایحه افزایش اختیارات رییس جمهور و استفاده روحانی از اختیارات خود گفت: روحانی مانند فردی است که از اتومبیلی که دارد، استفاده نمی‌کند، اما می‌خواهد دو اتومبیل دیگر هم بخرد و در پارکینگ بگذارد. آن چیزی که جایگاه یک فرد مسئول را تعریف می‌کند، این نیست که اصول و ضوابط و قوانین چیست، بلکه شخصیت آن مسئول مهم است.(ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
صادق زیبا کلام می گوید: با توجه به وضعیتی که صندوق رای در کشور پیدا کرده، واقعا مشخص نیست کارگزاران و روزنامه سازندگی از کجا یقین دارند که اگر مرحوم آیت‌الله هاشمی زنده بود از این لیست و افراد حمایت می‌کرد؟ 

کارگزاران از کجا می‌داند که اگر آیت‌الله هاشمی زنده بود، از این لیست حمایت می‌کرد؟
صادق زیبا کلام می گوید: با توجه به وضعیتی که صندوق رای در کشور پیدا کرده، واقعا مشخص نیست کارگزاران و روزنامه سازندگی از کجا یقین دارند که اگر مرحوم آیت‌الله هاشمی زنده بود از این لیست و افراد حمایت می‌کرد؟ (ادامه)
زیباکلام: احمدی‌نژادی‌ها پیروز انتخابات هستند
صادق زیباکلام درباره نحوه شکل‌گیری رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این انتخابات رقابتی میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان شکل نمی گیرد، زیرا اصلاح‌طلبان حضوری در انتخابات ندارند و شاید تعداد کمی کرسی در مجلس بدست آورند. اگر عارف در انتخابات شرکت می‌کرد، بعید بود حتی صدهزار رای هم بدست می‌آورد. (ادامه)
شمال نیوز : عد از افزایش قیمت بنزین روحانی آنقدر بی‌تفاوت بود که انگار آب از آب تکان نخورده است و اصلا دغدغه هزینه‌هایی که بر کشور وارد شد را نداشت و این واقعا حیرت‌انگیز است.... صادق زیباکلام: نمی توانم در چشم کسانی که با تشویق من به روحانی رأی دادند، نگاه کنم؛ شرمنده آنها هستم
شمال نیوز : عد از افزایش قیمت بنزین روحانی آنقدر بی‌تفاوت بود که انگار آب از آب تکان نخورده است و اصلا دغدغه هزینه‌هایی که بر کشور وارد شد را نداشت و این واقعا حیرت‌انگیز است....(ادامه)
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.» صادق زیباکلام: احمدی‌نژاد می‌آید
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.»(ادامه)
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند. بازی با کلمات سیاسیون تا انتخابات ۹۸/کلیدواژه‌ها قبل از شعارها آمدند+جدول
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند.(ادامه)
ما باید بدانیم که احترام به رای مردم فقط شعار نیست، بلکه وقتی مشکل پیدا می‌شود، کمترین احترام به رای مردم این است که بنشینیم و خاضعانه دربرابر مردم توضیح دهیم که چه اتفاقی افتاده که برخی سرخورده شده‌اند، اما اصلاح طلبان خود را به آن راه زده‌اند و حاضر نیستند ریزش پایگاه اجتماعی خود را ببینند. روحانی و لیست امید به جای چانه زنی با شورای نگهبان اول با مردم چانه زنی کنند/ اصلاح طلبان خود را به آن راه زدند(خبر)
ما باید بدانیم که احترام به رای مردم فقط شعار نیست، بلکه وقتی مشکل پیدا می‌شود، کمترین احترام به رای مردم این است که بنشینیم و خاضعانه دربرابر مردم توضیح دهیم که چه اتفاقی افتاده که برخی سرخورده شده‌اند، اما اصلاح طلبان خود را به آن راه زده‌اند و حاضر نیستند ریزش پایگاه اجتماعی خود را ببینند. (ادامه)
شمال نیوز :  یک استاد دانشگاه گفت: هر روزی که می گذرد ناکارآمدی های اقتصادی دولت، سرعت ریزش محبوبیت اصلاح طلبان و شمار پشیمان‌ها، سرخوردگان و ناراضیان از رأی‌دهی به روحانی بیشتر می شود. در واقع روحانی دارد شانس روی کارآمدن مجلس و رئیس جمهور اصولگرا را بیشتر و بیشتر می کند. .... صادق زیباکلام: هر ساعت از ریاست‌جمهوری روحانی به ضرر اصلاح‌طلبان خواهد بود
شمال نیوز : یک استاد دانشگاه گفت: هر روزی که می گذرد ناکارآمدی های اقتصادی دولت، سرعت ریزش محبوبیت اصلاح طلبان و شمار پشیمان‌ها، سرخوردگان و ناراضیان از رأی‌دهی به روحانی بیشتر می شود. در واقع روحانی دارد شانس روی کارآمدن مجلس و رئیس جمهور اصولگرا را بیشتر و بیشتر می کند. ....(ادامه)
زیباکلام: بدنه رأی اصلاح‌طلبان ریزش کرده است
روزنامه «کیهان» در ویژه های خود نوشت:«بدنه رأی اصلاح‌طلبان ریزش کرده و اصلاح‌طلبان پاسخگو نیستند.» (ادامه)
کیهان:زیباکلام روی قاجار را سفید کرد
(ادامه)
زيباكلام گفت: عارف قبل از اينكه مدعي اصلاحات بشود، بايد به اين سوال اساسی پاسخ بدهد كه در اين چهارسال چندبار نطق پيش از دستور داشته و در كدام يك از نطق‌هايش از مشكلات مردم سخن گفته است؟ در اين چند سال چندبار نطق پيش از دستور داشتی و در كدام نطق از مشكلات مردم سخن گفتی؟
زيباكلام گفت: عارف قبل از اينكه مدعي اصلاحات بشود، بايد به اين سوال اساسی پاسخ بدهد كه در اين چهارسال چندبار نطق پيش از دستور داشته و در كدام يك از نطق‌هايش از مشكلات مردم سخن گفته است؟(ادامه)
(تصویر) زیباکلام در دیدار با رهبر انقلاب
در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان جمعی از اساتید، اعضای هیئت‌های علمی و پژوهشگران دانشگاهها و مراکز علمی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. تصاویر منتشر شده نشان می دهد صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران نیز در این جلسه حضور داشته است.(ادامه)
عکس: زیباکلام در دیدار شب گذشته اساتید با رهبر انقلاب
تصویری از حضور صادق زیباکلام، استاد دانشگاه تهران، در دیدار شب گذشته اساتید دانشگاه‌ها با رهبر معظم انقلاب را که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، مشاهده می‌کنید.(ادامه)
واکنش معنادار صادق زیباکلام به قتل همسر نجفی
ای کاش آنان که صف بسته‌اند تا از نابودی دو انسان، یکی فیزیکی و دیگری بصورت فروریزی شخصیتی روحی روانی‌اش،حداکثر بهره برداری سیاسی را بنمایند متوجه می‌شدند که رفتارشان چقدر غیر اخلاقی است. (ادامه)
نامه زیباکلام به خاتمی: اصلاح‌طلبی بی‌هویت شده است
(ادامه)
شمال نیوز: صادق زیباکلام چهره‌ای دووجهی دارد؛ از یک‌سو استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران است و از سوی دیگر یک منتقد سیاسی است که گاهی لباس آکادمیک خود را کنار می‌گذارد و آنچه در دل را با زبانی تند مطرح می‌کند؛ روحیه‌ای که کمتر از شخصیت‌های دانشگاهی می‌بینیم. ..... نمی‌خواهم دستگیر شوم / اصلاح‌طلبان بخش عمده‌ای از سرمایه اجتماعی خود را از دست داده‌اند / با هیچ‌یک از شخصیت‌های سیاسی رفت‌وآمد ندارم
شمال نیوز: صادق زیباکلام چهره‌ای دووجهی دارد؛ از یک‌سو استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران است و از سوی دیگر یک منتقد سیاسی است که گاهی لباس آکادمیک خود را کنار می‌گذارد و آنچه در دل را با زبانی تند مطرح می‌کند؛ روحیه‌ای که کمتر از شخصیت‌های دانشگاهی می‌بینیم. .....(ادامه)
آقای نوبخت و آقای واعظی و تاحدودی خانم فاطمه هاشمی و سایر کسانی که با حزب اعتدال و توسعه هستند، هیچ شانسی ندارند. تنها بخت و اقبالی که جریان اعتدال به رهبری آقای روحانی می‌تواند داشته باشد ائتلاف با اصلاح طلبان است که در دو انتخابات شاهد آن بودیم و این ائتلاف باعث شد که تعدادی (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مردم حق دارند که بگویند چه کسی نماینده‌شان بشود؛ خواه یک نماینده سه دوره یا سی دوره نماینده باشد. هیچ قدرتی نباید به جای مردم تصمیم بگیرد زیرا عزم و اراده مردم تعیین‌کننده راه و روش کشور است..... پیش‌بینی زیباکلام: شکست احتمالی لاریجانی در کارزار ریاست‌جمهوری / شانس ضعیف اصلاح‌طلبان برای پیروزی در ریاست‌جمهوری 1400 / جبهه اصولگرایی همواره رأی ثابت خود را دارد
شمال نیوز : مردم حق دارند که بگویند چه کسی نماینده‌شان بشود؛ خواه یک نماینده سه دوره یا سی دوره نماینده باشد. هیچ قدرتی نباید به جای مردم تصمیم بگیرد زیرا عزم و اراده مردم تعیین‌کننده راه و روش کشور است.....(ادامه)
اصولگرایان در انتخابات سال آینده مجلس را خیلی راحت به دست خواهند آورد؛ یعنی فکر نمی‌کنند که از حالا تا بهمن یا اسفند 98 اتفاق خاصی بیفتد.
از ائتلاف با روحانی یک لگد محکم خوردیم/ اصولگرایان به راحتی پیروز مجلس و ریاست جمهوری آینده هستند/ اصلاح طلبان به شرط معجزه رای می‌آورند/ به احترام احمدی نژاد کلاه از سر بر می‌دارم
اصولگرایان در انتخابات سال آینده مجلس را خیلی راحت به دست خواهند آورد؛ یعنی فکر نمی‌کنند که از حالا تا بهمن یا اسفند 98 اتفاق خاصی بیفتد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.