.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استاندار: مازندران با ۶۰ مصوبه کرونا را مهار می کند/تعطیلی مراکز آموزش عالی
- استاندار مازندران از تصویب ۶۰ مصوبه برای مهار کرونا در جلسه قرارگاه پدافند زیستی در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏.... نادری : نسبت به آینده بابلسر ‏و بهنمیر و هادی شهر نگرانم
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏....(ادامه)
شمال نیوز : در این اطلاعیه اسامی نامزدهای مورد حمایت جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازاریان استان  برای 9 حوزه انتخابیه مازندران بدین شرح اعلام شد.... نامزدهای مورد حمایت جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازاریان مازندران مشخص شدند + اسامی
شمال نیوز : در این اطلاعیه اسامی نامزدهای مورد حمایت جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازاریان استان برای 9 حوزه انتخابیه مازندران بدین شرح اعلام شد....(ادامه)
بستن لیست نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان به تاخیر افتاد
دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در تهران گفت: لیست منتشر شده در رسانه‌ها به عنوان لیست شورای ائتلاف، لیست نهایی نیست.(ادامه)
تعیین تکلیف مشکلات واحد‌های صنفی آلاینده در مازندران
استاندار مازندران با توجه به وجود دو آلاینده صنوف در هر شهرستان گفت: تا ۲ هفته دیگر مشکلات پیش روی واحد‌های صنفی آلاینده در مازندران بررسی و تعیین تکلیف می‌شود.(ادامه)
راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از اقتدار
راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران دربرابر استکبار، فردا پس از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.(ادامه)
پیام تسلیت شخصیت های سیاسی ، فرهنگی و صنفی به مدیر مسئول « شمال نیوز »/1
(ادامه)
عدم پیگیری برای ممنوعیت نایلون در نانوایی‌های مازندران
طرح ممنوعیت نایلون در نانوایی‌ها در حالی از 40 روز پیش توسط معاون استاندار مازندران ابلاغ شده است که تاکنون اقدامی برای اجرایی کردن آن انجام نشده است. (ادامه)
شمال نیوز : وی در ادامه افزود: در قانون بودجه سال گذشته برای شفاف‌سازی درآمدی، نصب کارت خوان را برای پزشکان الزامی کردیم، ولی متاسفانه استقبال کمی از سوی پزشکان برای نصب کارت خوان شده است.... نسخه‌ مجلس برای پزشکان فراری از کارتخوان و مالیات
شمال نیوز : وی در ادامه افزود: در قانون بودجه سال گذشته برای شفاف‌سازی درآمدی، نصب کارت خوان را برای پزشکان الزامی کردیم، ولی متاسفانه استقبال کمی از سوی پزشکان برای نصب کارت خوان شده است....(ادامه)
شمال نیوز : مولانوری گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی که از کمیسیون ماده ۱۰ مجوز گرفته‌اند می توانند تقاضای مجوز برگزاری تجمع کنند و بایستی درخواست خود را سه روز قبل از موعد برگزاری تجمع یا راهپیمایی به کمیسیون ارائه کنند تا بررسی و اعلام نظر شود. .... وزارت کشور: احزابی که از کمیسیون ماده ۱۰ مجوز گرفته‌اند می توانند تقاضای مجوز برگزاری تجمع کنند / باید درخواست را سه روز قبل از موعد برگزاری تجمع به کمیسیون ارائه کنند
شمال نیوز : مولانوری گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی که از کمیسیون ماده ۱۰ مجوز گرفته‌اند می توانند تقاضای مجوز برگزاری تجمع کنند و بایستی درخواست خود را سه روز قبل از موعد برگزاری تجمع یا راهپیمایی به کمیسیون ارائه کنند تا بررسی و اعلام نظر شود. ....(ادامه)
شمال نیوز: قرارگاه ویژه نظارت و تنظیم بازار در استان مازندران تشکیل و از امروز دوشنبه برای مدیریت بر بازار استان و جلوگیری از هرگونه تخلف صنفی آغاز به کار کرد. قرارگاه ویژه نظارت و تنظیم بازار مازندران آغاز به کار کرد
شمال نیوز: قرارگاه ویژه نظارت و تنظیم بازار در استان مازندران تشکیل و از امروز دوشنبه برای مدیریت بر بازار استان و جلوگیری از هرگونه تخلف صنفی آغاز به کار کرد.(ادامه)
آیین‌نامه‌ اجرایی قانون مبارزه با پولشویی ابلاغ شد
معاون اول رئیس جمهور آئین نامه ماده (۱۴) الحاقی قانون مبارزه با پولشویی را برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاع کرد.(ادامه)
رئیس شورای شهر فریدونکنار گفت: فروش ویلای شهرداری موجب پیشرفت کارهای عمرانی شده و اثرات آن به وضوح درحال نمایان شدن است. فروش ویلا برای اجرای ۵ پروژه عمرانی در فریدونکنار
رئیس شورای شهر فریدونکنار گفت: فروش ویلای شهرداری موجب پیشرفت کارهای عمرانی شده و اثرات آن به وضوح درحال نمایان شدن است.(ادامه)
از نصب خودپرداز در مطب و دادن شماره‌حساب به بهانه نوبت‌دهی‌های طلایی تا اخذ وجوه بالاتر از بیمارانی که می‌خواهند از طریق کارتخوان حق ویزیت بپردازند؛ این‌ها بخشی از ترفندهایی است که معدودی از پزشکان برای دور زدن قانون نصب کارتخوان پیش گرفته‌اند. شگرد پزشکان برای دور زدن "کارتخوان"
از نصب خودپرداز در مطب و دادن شماره‌حساب به بهانه نوبت‌دهی‌های طلایی تا اخذ وجوه بالاتر از بیمارانی که می‌خواهند از طریق کارتخوان حق ویزیت بپردازند؛ این‌ها بخشی از ترفندهایی است که معدودی از پزشکان برای دور زدن قانون نصب کارتخوان پیش گرفته‌اند.(ادامه)
اصناف به رییس دستگاه قضا نامه نوشتند
اهمال در انجام وظایف قانونی توسط دستگاه‌های مسوول حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضربات جدی و ویرانگر به تولید و کارگر و کشاورز ایرانی، سبب آسیب دیدن اصناف قانونگرا شده است(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی : « خصولتی ها» دغدغه بخش اقتصادی هستند
رئیس اتاق بازرگانی مازندران، خصولتی ها و واگذاری های غیرکارشناسی شرکت های دولتی را دغدغه مهم بخش اقتصادی بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : همین پاتوکفش پزشکان کردن خودش می‌تواند مرگ‌آفرین باشد؛ ولی با وجود تمام این بازرسی‌ها آنها همچنان کارشان را پیش‌می‌برند..... نسخه‌پیچی‌ از جنس مرگ در برخی عطاری‌ها !
شمال نیوز : همین پاتوکفش پزشکان کردن خودش می‌تواند مرگ‌آفرین باشد؛ ولی با وجود تمام این بازرسی‌ها آنها همچنان کارشان را پیش‌می‌برند.....(ادامه)
اعطای وام معیشت و تعمیرات به سیل‌زدگان مازندران تا پایان تیرماه
فرماندار ساری با بیان اینکه مسؤولان مربوطه بر بازار نظارت داشته باشند، گفت: حداکثر تا پایان تیرماه باید وام معیشت و تعمیرات برای سیل‌زدگان پرداخت شود.(ادامه)
خبر مهم قائم‌مقام وزیر صمت برای اصناف
رییس اتاق اصناف گفت: بازرسان اتاق‌های اصناف در سال ۹۷حدود ۱۴۶ میلیارد تومان جرائم حوزه‌های مربوطه را در اختیار دولت قرار داده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : این فعال اجتماعی گفت: خطرهایی که جاده ساری دارد در محور گیلان وجود ندارد و از سوی دیگر قرابت‌های فرهنگی و گویش و آداب و رسومی که بین مردم رامسر و گیلان وجود دارد در استان مازندران بسیار فاصله دارد..... همه نمایندگان گیلان از جدایی رامسر از مازندران استقبال کردند!/ نوبخت و واعظی هم استقبال کردند ! / در ساری حتی حاضر نیستند گویش خود را تغییر دهند و با ما فارسی صحبت کنند/ اگر به رشت برویم صبحانه و ناهار را در رامسر می خوریم !/ جاده ساری خطرناک است اما جاده رشت نه !(خبر)
شمال نیوز : این فعال اجتماعی گفت: خطرهایی که جاده ساری دارد در محور گیلان وجود ندارد و از سوی دیگر قرابت‌های فرهنگی و گویش و آداب و رسومی که بین مردم رامسر و گیلان وجود دارد در استان مازندران بسیار فاصله دارد.....(ادامه)
شمال نیوز : هدفمند نمودن فرآورده های تمشک ، ایجاد و احداث صنایع تبدیلی برای تمشک، توانمند سازی و ارائه توانمندی‌های بومی و محلی در قالب موسیقی ، هنر ، ورزش ، صنایع دستی ، ایجاد محیط پرنشاط و شاد برای شهروندان و....مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.
دومین جشنواره ملی تمشک برگزار می شود/ 29 خرداد لغایت 2 تیر
شمال نیوز : هدفمند نمودن فرآورده های تمشک ، ایجاد و احداث صنایع تبدیلی برای تمشک، توانمند سازی و ارائه توانمندی‌های بومی و محلی در قالب موسیقی ، هنر ، ورزش ، صنایع دستی ، ایجاد محیط پرنشاط و شاد برای شهروندان و....مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره می باشد. (ادامه)
بر اساس جدول زمانبندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهلت ۷ روزه برای استعفای داوطلبان این انتخابات از فردا (جمعه ۱۰ خرداد) آغاز می‌شود. آغاز مهلت ۷ روزه استعفای داوطلبان انتخابات مجلس/ شرایط و زمان ثبت نام
بر اساس جدول زمانبندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهلت ۷ روزه برای استعفای داوطلبان این انتخابات از فردا (جمعه ۱۰ خرداد) آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : 
به گفته وی برخی از اقدامات دو خودروسازی اصلی کشور در راستای خودکفایی در تأمین قطعات خودرو منجر شده که خروج ارز از دو کارخانه سایپا و ایران خودرو به ترتیب ۳۸ و ۴۰ میلیون دلار کاهش یابد..... سازمان حمایت مصرف‌کنندگان: خودروسازان فعلا حق پیش فروش ندارند
شمال نیوز : به گفته وی برخی از اقدامات دو خودروسازی اصلی کشور در راستای خودکفایی در تأمین قطعات خودرو منجر شده که خروج ارز از دو کارخانه سایپا و ایران خودرو به ترتیب ۳۸ و ۴۰ میلیون دلار کاهش یابد.....(ادامه)
سرپرست شهرداری زیراب انتخاب شد
سید‌علی‌اصغر عمادی با ۵ رأی شورای شهر زیراب به‌عنوان سرپرست شهرداری زیراب معرفی شد.(ادامه)

با استناد به ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اشخاص زیر به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن محرومند:
کدام مسئولان نمی توانند داوطلب انتخابات مجلس شوند
با استناد به ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اشخاص زیر به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن محرومند: (ادامه)
دعوت بسیج اصناف به ادامه حمایت از سیل زدگان
رییس بسیج اصناف؛ ضمن قدردانی از کمک‌های مردمی طی پیامی از مجموعه اصناف و بازاریان کشور دعوت کرد تا به کمک ­به سیل زدگان ادامه دهند(ادامه)
نمایندگان مجلس با تصویب ماده‌ای از قانون استانی شدن انتخابات، استعفا از مسئولیت را شرط حضور مدیران در رقابت‌های انتخاباتی قرار دادند.


پُست‌های «ممنوعه» نامزدی در انتخابات مجلس/ استعفا شرط کاندیداتوری
نمایندگان مجلس با تصویب ماده‌ای از قانون استانی شدن انتخابات، استعفا از مسئولیت را شرط حضور مدیران در رقابت‌های انتخاباتی قرار دادند. (ادامه)
مدیریت ارشد استان در راستای بررسی مشکلات هر شهرستان به صورت میدانی توسط مدیران و خدمت رسانی مضاعف به مردم، بخشنامه سفر هفتگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به شهرستان‌ها را ابلاغ کرد.
ابلاغ بخشنامه سفر هفتگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به شهرستان‌ها توسط استاندار
مدیریت ارشد استان در راستای بررسی مشکلات هر شهرستان به صورت میدانی توسط مدیران و خدمت رسانی مضاعف به مردم، بخشنامه سفر هفتگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به شهرستان‌ها را ابلاغ کرد. (ادامه)
میثاق عاشقانه علویان مازندران پس از ۴۰ زمستان عزت
شمال نیوز: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم مازندران در ۶۰ میعادگاه ارادت و دلدادگی به میهن اسلامی با ندای غرورآفرین «الله‌اکبر» آغاز شد. (ادامه)
شمال نیوز : حسین نیاز آذری ، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی شدید از سلامت آب و پساب فاضلاب شهرستان بابل خواستار توجه فوری وزیر نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار مازندران شد..... اعتراض شدید نیازآذری به ناسالم بودن آب آشامیدنی بابل
شمال نیوز : حسین نیاز آذری ، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی شدید از سلامت آب و پساب فاضلاب شهرستان بابل خواستار توجه فوری وزیر نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار مازندران شد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.739 seconds.