.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر کشور، در ارتباط با وضعیت بیماری کرونا در کشور و شرایط سفر‌های نوروزی، نکاتی را متذکر شد.



رحمانی فضلی: سفر با خودروهای شخصی امکان‌پذیر است و نیاز به مجوز ندارد + جزئیات
وزیر کشور، در ارتباط با وضعیت بیماری کرونا در کشور و شرایط سفر‌های نوروزی، نکاتی را متذکر شد. (ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی معاون وزیر صمت، صرامی مسئول کمیته اطلاع رسانی تنظیم بازار کشور شد مسئول کمیته اطلاع رسانی تنظیم بازار منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی معاون وزیر صمت، صرامی مسئول کمیته اطلاع رسانی تنظیم بازار کشور شد(ادامه)
دستور فوری روحانی به وزارت صمت
دویست و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در ابتدای این جلسه قائم مقام وزیر صمت گزارشی از تمهیدات ویژه برای تامین کالاهای ضروری و تثبیت و مدیریت قیمت کالاها متناسب با نیاز مردم در آستانه سال جدید ارائه کرد.(ادامه)
عضو کمیسیون تلفیق گفت:بر اساس مصوبه کمیسیون سود سالانه اصناف تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۰ از پرداخت مالیات معاف شد. اصناف در سال آینده تا سقف چه میزان سود از مالیات معاف هستند؟
عضو کمیسیون تلفیق گفت:بر اساس مصوبه کمیسیون سود سالانه اصناف تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۰ از پرداخت مالیات معاف شد.(ادامه)
کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی/کرونا چموش شده است
سخنگوی وزارت بهداشت و درمان، از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی وعادی انگاری مردم انتقاد کرد و گفت که میزان ماسک زدن مردم اکنون در کشور به ۸۶ درصد رسیده است.(ادامه)
رئیسی: احتمال واردات واکسن «فایزر» به کشور کم است
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان این که محدودیت تردد شبانه در سراسر کشور ادامه می‌یابد، گفت: احتمال این‌که واکسن فایزر را وارد کشور کنیم بسیار کم است، زیرا شرایط نگهداری دشواری دارد. باید حداقل ۲۱ میلیون نفر را در کشور واکسینه کنیم.(ادامه)
تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در کمیسیون اقتصاد مجلس
رئیس اتاق اصناف ایران از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در کمیسیون اقتصاد مجلس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : زارعی با اشاره به ظرفیت بالای اصناف مازندران در راه اندازی بازارهای تخصصی افزود: دفاع از حقوق بازاریان و اصناف فعال در تأمین مایحتاج عمومی مردم رسالت بزرگ دولت است .... دولت حمایت از اصناف آسیب دیده دوران کرونا را افزایش دهد
شمال نیوز : زارعی با اشاره به ظرفیت بالای اصناف مازندران در راه اندازی بازارهای تخصصی افزود: دفاع از حقوق بازاریان و اصناف فعال در تأمین مایحتاج عمومی مردم رسالت بزرگ دولت است ....(ادامه)
حمایت های دولتی از اصناف آسیب دیده کرونایی افزایش یابد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار افزایش حمایت های دولتی از اصناف آسیب دیده براثر شیوع کرونا شد و گفت: دفاع از حقوق بازاریان رسالت بزرگ دولت است.(ادامه)
واحدهای صنفی ساری از تعطیلات کرونایی آسیب جدی دیدند / ضرورت حمایت مسئولان از بازار
(ادامه)
شمال نیوز: ستاد انتخابات کشور برنامه زمانی فرآیند‌های اجرایی ثبت نام داوطلبین انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد. زمان ثبت نام انتخابات شورای شهر اعلام شد
شمال نیوز: ستاد انتخابات کشور برنامه زمانی فرآیند‌های اجرایی ثبت نام داوطلبین انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.(ادامه)

تجمعات خیابانی و میتینگ های تبلیغاتی در انتخابات آتی ممنوع است ۳ پیشنهاد برای برگزاری انتخابات الکترونیک/ شیوه ثبت نام انتخابات ریاست‌جمهوری تغییر می‌کند
تجمعات خیابانی و میتینگ های تبلیغاتی در انتخابات آتی ممنوع است(ادامه)
رئیس شورای شهر تهران گفت : از ستاد کرونای مازندران و گیلان درخواست داریم که نسبت به تعطیل بودن رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مناطق گردشگری شمال نظارت ویژه‌ای داشته باشند تا افرادی که به شمال مسافرت کرده‌اند، مجبور به اقامت در اماکن مسکونی خود باشند.

مناطق گردشگری و مراکز غذایی گیلان و مازندران تعطیل شوند که تهرانی ها سفر نکنند
رئیس شورای شهر تهران گفت : از ستاد کرونای مازندران و گیلان درخواست داریم که نسبت به تعطیل بودن رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مناطق گردشگری شمال نظارت ویژه‌ای داشته باشند تا افرادی که به شمال مسافرت کرده‌اند، مجبور به اقامت در اماکن مسکونی خود باشند. (ادامه)
حمایت ۱۸۳ نماینده مجلس از اصناف و مشاغل آسیب دیده از کرونا
شمال نیوز: بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از اصناف و مشاغل آزاد آسیب دیده از کرونا صادر و در صحن علنی مجلس قرائت شد.(ادامه)
شمال نیوز:  از دستگیری اعضای شورا ، مدیران شهرداری و شهردار ساری که خوشبختانه با درایت سربازان و پاسداران گمنام امام زمان صورت گرفت ، برخی بی قانونی ها نیز مردم و دلسوزان شهر را نگران می کند . از دستگیری های اعضای شورای پنجم تا عضویت غیر قانونی یک عضو علی البدل !
شمال نیوز: از دستگیری اعضای شورا ، مدیران شهرداری و شهردار ساری که خوشبختانه با درایت سربازان و پاسداران گمنام امام زمان صورت گرفت ، برخی بی قانونی ها نیز مردم و دلسوزان شهر را نگران می کند .(ادامه)
سرپیچی اصناف، زنگ خطر شروع موج سوم کرونا در مازندران
برخی اصناف مازندران شیوه نامه‌های بهداشتی را به خوبی رعایت نکرده و همین مسئله خطر شروع موج سوم کرونا را افزایش داده است.(ادامه)
سخنگوی دولت هدف از اعمال جرایم کرونایی را حفظ جان شهروندان عنوان کرد و گفت: اعمال جریمه یک ابزار و هشدار خود کنترلی است و هدف ما ستاندن جریمه ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر حدود ۹ ماه به تحویل دولت توسط رئیس‌جمهور باقی مانده و باید دید که رئیس دولت تدبیر و امید قرار است تدابیر و برنامه‌های باقی‌مانده خودش را در کدام حوزه کاری ادامه دهد؟.... مقصد حسن روحانی بعد از پایان دولت کجاست؟
شمال نیوز : در حال حاضر حدود ۹ ماه به تحویل دولت توسط رئیس‌جمهور باقی مانده و باید دید که رئیس دولت تدبیر و امید قرار است تدابیر و برنامه‌های باقی‌مانده خودش را در کدام حوزه کاری ادامه دهد؟....(ادامه)
در اطلاعیه شماره ۱ ستاد انتخابات کشور، تاریخ برگزاری انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و زمان استعفای مقامات موضوع ماده ۲۹ قانون اعلام شد. تاریخ برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در ۵ حوزه انتخابیه معلوم شد
در اطلاعیه شماره ۱ ستاد انتخابات کشور، تاریخ برگزاری انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و زمان استعفای مقامات موضوع ماده ۲۹ قانون اعلام شد.(ادامه)
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند. احتمال کاندیداتوری لاریجانی و احمدی‌نژاد /تکرار «یکشنبه سیاه» در واپسین جمعه بهار ۱۴۰۰؟
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند.(ادامه)
شمال نیوز:
حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است.
علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟
شمال نیوز: حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است. (ادامه)
در حقیقت با انتشار اسناد محرمانه آن روزها به درستی می توان دریافت که حقیقت کودتا و یا براندازی، حداکثر یکماه و نیم پس از روی کارآمدن دکتر مصدق در دستور کار انگلیس و....(خبر)
(ادامه)
پیام خداحافظی مدرس خیابانی از وزارت صمت
سرپرست سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت طی پیامی به تولیدکنندگان و صادرکنندگان اعلام کرد که در جهت تحقق جهش تولید با هدف ایجاد اشتغال همه تلاش خود را به کار بسته است.(ادامه)
مدرس خیابانی، مدیری از جنس صنعت و بازرگانی
«مدرس خیابانی در سه ماه گذشته در وزارت صنعت عملکرد خوبی داشته و گزارش‌هایی که از بخش‌ها و صنایع مختلف از استان‌ها دریافت کرده‌ایم رضایتمندی خوبی بوجود آمده است.»(ادامه)
اتاق اصناف ایران به نمایندگی از فعالان صنفی سراسر کشور به دلایل متعدد از جمله تخصص‌گرایی، تجربیات ارزنده، مدیریت جهادی،، از انتخاب جناب آقای دکتر حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت کرده ...

حمایت اتاق اصناف ایران از گزینه پیشنهادی وزارت صنعت
اتاق اصناف ایران به نمایندگی از فعالان صنفی سراسر کشور به دلایل متعدد از جمله تخصص‌گرایی، تجربیات ارزنده، مدیریت جهادی،، از انتخاب جناب آقای دکتر حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت کرده ... (ادامه)
عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران حسین مدرس خیابانی را یکی از بهترین گزینه‌ها برای وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و افزود: آشنایی وی با بخش‌های مختلف این حوزه بالاخص جامعه صنفی می‌تواند در حل مشکلات، پیشبرد اهداف و ارتقاء‌ اقتصاد کشور اثرگذار باشد. آشنایی با اصناف امتیاز مثبت وزیر صمت معرفی شده به مجلس است
عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران حسین مدرس خیابانی را یکی از بهترین گزینه‌ها برای وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و افزود: آشنایی وی با بخش‌های مختلف این حوزه بالاخص جامعه صنفی می‌تواند در حل مشکلات، پیشبرد اهداف و ارتقاء‌ اقتصاد کشور اثرگذار باشد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : مهارت‌آموزی یک ضرورت ملی است وبرابر برنامه پنچ ساله ششم توسعه  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، آموزش و پرورش موظف شد نیمی از دانش‌آموزان را در پایان دوره آموزش.... دکتر محمدی : «مهارت‌آموزی» یک ضرورت ملی و استانی است
شمال نیوز : وی گفت : مهارت‌آموزی یک ضرورت ملی است وبرابر برنامه پنچ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، آموزش و پرورش موظف شد نیمی از دانش‌آموزان را در پایان دوره آموزش....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در‌خصوص مهارت‌آموزی اشاره کرد و گفت: فلسفه وجودی دانشگاه علمی و کاربردی نیز همین مهارت‌آموزی است و قصد داریم شرایطی فراهم کنیم که .... فروش کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران به‌صورت مزایده از دستور کار بانک ملی خارج می شود / چوب و کاغذ مازندران بورسی می شود
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در‌خصوص مهارت‌آموزی اشاره کرد و گفت: فلسفه وجودی دانشگاه علمی و کاربردی نیز همین مهارت‌آموزی است و قصد داریم شرایطی فراهم کنیم که ....(ادامه)
سرعت انتقال بیماری کرونا در محمودآباد ۹برابر شده است
فرماندار محمودآباد، وضعیت شهرستان را از نظر شیوع کرونا بحرانی دانست و گفت: سرعت انتقال بیماری ۹ برابر شده است.(ادامه)
تاکید رییس کل دادگستری مازندران بر جلوگیری از تخلف اصناف
رییس کل دادگستری مازندران بر جلوگیری از تخلف اصناف و حفظ حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان تاکید کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.