.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واقعیت‌هایی که مارک‌باز‌ها باید بدانند
مارک‌باز‌ها باید حواس جمعی داشته باشند. خیلی‌ها این واژه را مترادف کلاه گشادی می‌دانند که سر خریدار بی‌نوای از همه‌جا بی‌خبر می‌رود.(ادامه)
 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. ۳ روزاُستان به تقویم رسمی کشور اضافه شد/ ایجاد تقویم اصناف
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. (ادامه)
جزئیات طرح مجلس برای ساماندهی تجمعات
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: در طرح مجلس اقشار مختلف می توانند در چهارچوب قانون تجمعات خود را برگزار کرده و مطالبات و اعتراضات را نسبت به موضوعات و مسائل مطرح کنند. بدین ترتیب مرز بین اعتراضات قانونی با اغتشاش افراد ضدانقلاب مشخص خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز :  تعداد کمی از زنان شالیکار، بالای 50 سال سن دارند و اکثرا بین سنین 25 الی 45 سال هستند. شالیکاران باید 7 الی 8 ساعت در حالی که کمرشان خم شده است کار کنند که این خودش موجب بیماری های متعددی می شوند .... حتی یک زن شالیکار مازندرانی هم بیمه نیست / جهاد کشاورزی به مسئله بیمه شالیکاران ورود کند
شمال نیوز : تعداد کمی از زنان شالیکار، بالای 50 سال سن دارند و اکثرا بین سنین 25 الی 45 سال هستند. شالیکاران باید 7 الی 8 ساعت در حالی که کمرشان خم شده است کار کنند که این خودش موجب بیماری های متعددی می شوند ....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور مالیاتی مازندران با بیان اینکه در بخش اشخاص حقیقی و صاحبان املاک طی سال گذشته ۲۷ هزار و ۲۴۳ اظهارنامه دریافت کردیم، گفت: این تعداد برای اظهارنامه عملکرد ۱۴۰۰ که در تیر و مرداد ۱۴۰۱ به ما ارائه دادند؛ به رقم ۲۸ هزار و ۳۱۰ اظهارنامه رسیده است. رشد اظهارنامه‌های مالیاتی اشخاص حقیقی در مازندران / راه‌های فرار مالیاتی بسته است
شمال نیوز : مدیرکل امور مالیاتی مازندران با بیان اینکه در بخش اشخاص حقیقی و صاحبان املاک طی سال گذشته ۲۷ هزار و ۲۴۳ اظهارنامه دریافت کردیم، گفت: این تعداد برای اظهارنامه عملکرد ۱۴۰۰ که در تیر و مرداد ۱۴۰۱ به ما ارائه دادند؛ به رقم ۲۸ هزار و ۳۱۰ اظهارنامه رسیده است.(ادامه)
چه نهادهایی باید و می‌توانند حامی شهر و شورا و شهرداری باشند/ ارزیابی یکساله دورششم شوراها وشهرداری ها درامر ارتباطات فراسازمانی در شهرهای مازندران


ارزیابی یکساله دورششم شوراها وشهرداری ها درامر ارتباطات فراسازمانی در شهرهای مازندران
چه نهادهایی باید و می‌توانند حامی شهر و شورا و شهرداری باشند/ ارزیابی یکساله دورششم شوراها وشهرداری ها درامر ارتباطات فراسازمانی در شهرهای مازندران (ادامه)
برخی کارشناسان اقتصاد مسکن معتقدند مصوبه اخیر دولت در خصوص تغییر نحوه محاسبه حق الزحمه مشاوران املاک می‌تواند یک گام به جلو در زمینه ساماندهی مشاوران املاک باشد/ قیمت زمین نیز با توجه به کاربری و موقعیت جغرافیایی از لحاظ تجاری، مسکونی ....(خبر)
(ادامه)
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعامل و رایزنی نمایندگان خانه ملت برای رسیدگی به مشکلات صنفی اقشار مختلف جامعه افزایش یافت، گفت: مشکلات زیرساختی مازندران باید با نگاه ملی در قوای سه گانه برطرف شود. کریمی‌فیروزجایی: حل مشکلات صنفی مردم در دستور کار مجلس قرار دارد
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعامل و رایزنی نمایندگان خانه ملت برای رسیدگی به مشکلات صنفی اقشار مختلف جامعه افزایش یافت، گفت: مشکلات زیرساختی مازندران باید با نگاه ملی در قوای سه گانه برطرف شود.(ادامه)
کریمی: حل مشکلات صنفی مردم در دستور کار مجلس قرار دارد
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعامل و رایزنی نمایندگان خانه ملت برای رسیدگی به مشکلات صنفی اقشار مختلف جامعه افزایش یافت، گفت: مشکلات زیرساختی مازندران باید با نگاه ملی در قوای سه گانه برطرف شود. (ادامه)
افزایش ۳۰۰ درصدی اجاره تلویزیون‌های شهری در ساری
رئیس شورای اسلامی شهر ساری، منفعت شهر را در درآمد پایدار شهرداری دانست و گفت: جایگاه سی.ان.جی، دکه‌ها و تلویزیون شهری مواردی هستند که باید با مصوبه شورای شهر به مزایده گذاشته شود تا سود بیش‌تری برای شهرداری داشته باشد.(ادامه)
زغال‌سنگ،کلیدواژه عاطفی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عمیقی در سوادکوه و مازندران است و حدود ۷ هزار اشتغال مستقیم برای مازندران داشت و با شمارش کارکنان، کارگران و خانواده آنان به عدد حدود ۵۰ هزار نفری می‌رسد و هر تصمیمی که ....(خبر)
(ادامه)
ورود مجلس به موضوع دریافت مالیات از تراکنش‌های صنفی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به موضوع دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی اصناف و بنگاه های اقتصادی ورود می‌کنند.(ادامه)
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند آیین بزرگداشت روز ملی اصناف با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند(ادامه)
خاندوزی گفت: اگرچه نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، اما تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ساله مالیاتی ... از پیشنهاد تنفس یک ساله مالیاتی به اصناف تا انتقاد از مالیات ستانی بر مبنای تراکنش‌ بانکی/ وزیر اقتصاد: بنای دولت، فشار مضاعف به مؤدیان خوش حساب نیست
خاندوزی گفت: اگرچه نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، اما تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ساله مالیاتی ...(ادامه)
شمال نیوز: بهادری جهرمی با اعلام خبر پذیرش استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: البته همکاری آقای عبدالملکی با دولت به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور ادامه خواهد داشت. سخنگوی دولت: استعفای عبدالملکی پذیرفته شد/ سرپرستی زاهدی وفا بر وزارت کار
شمال نیوز: بهادری جهرمی با اعلام خبر پذیرش استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: البته همکاری آقای عبدالملکی با دولت به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور ادامه خواهد داشت.(ادامه)
برخورد قاطعانه با اخلالگران بازار
استاندار مازندران برخورد قاطعانه با اخلالگران بازار اقلام اساسی حبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
نتیجه ارز ترجیحی به سفره مردم نیامد/ حذف ارز ترجیحی غیر از گندم و دارو تکلیف قانونی دولت است/ تا تکلیف ارز ترجیحی مشخص نشود یارانه‌ها تغییر نمی‌کند/ نحوه افزایش حقوق‌ها در سال بعد ....(خبر)
(ادامه)
امروز زمان پاسخگویی بانیان و حامیان ۸ سال گذشته است، البته دولت از نقد بدنه اجتماعی نخبگان و مردم استفاده خواهد کرد اما بانیان و حامیان وضع موجود حق نقد ندارند بلکه باید در پیشگاه ملت ایران پاسخگو باشند ....(خبر)
(ادامه)
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: توزیع هوشمند به امنیت غذایی کمک می‌کند و همه ۲۵ قلم کالای اساسی را شامل خواهد شد.

توزیع هوشمند ۲۵ قلم کالای اساسی
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: توزیع هوشمند به امنیت غذایی کمک می‌کند و همه ۲۵ قلم کالای اساسی را شامل خواهد شد. (ادامه)
هجوم صیادان غیرمجاز علت کاهش صید در غرب مازندران
مدیرکل شیلات مازندران گفت: هجوم صیادان غیرمجاز در غرب مازندران علت کاهش صید در این منطقه است.(ادامه)
شمال نیوز : احمد وحیدی وزیر کشور بر ضرورت هماهنگی ها و هم افزایی دستگاههای اجرایی در کنترل و نظارت بر قیمت کالاها و مایحتاج عمومی در کشور تاکید کرد. اختیار تعیین قیمت نان به استانداران / کف و سقف قیمت در کشور مشخص شود
شمال نیوز : احمد وحیدی وزیر کشور بر ضرورت هماهنگی ها و هم افزایی دستگاههای اجرایی در کنترل و نظارت بر قیمت کالاها و مایحتاج عمومی در کشور تاکید کرد.(ادامه)
وزیر کشور با تاکید بر اینکه سفر «به» و «از» شهرهای قرمز ممنوع است، گفت: نیروی انتظامی علاوه بر جرائمی که در دستور العمل بوده، ضمن عذرخواهی از خانواده‌های محترم، مسافران را عودت خواهد داد. سفر به شهرهای قرمز ممنوع است/ ناجا مسافران را عودت می‌دهد
وزیر کشور با تاکید بر اینکه سفر «به» و «از» شهرهای قرمز ممنوع است، گفت: نیروی انتظامی علاوه بر جرائمی که در دستور العمل بوده، ضمن عذرخواهی از خانواده‌های محترم، مسافران را عودت خواهد داد.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند. اگر نامزدها مردم را قانع کنند قادر به حل مشکلات اقتصادی هستند مشارکت بالا می‌رود/ کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند دلسوز مردم نیستند/ از افرادی که نجیبانه با تشخیص شورای نگهبان برخورد کردند تشکر می‌کنم(خبر)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند.(ادامه)
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)
«علی نیکزاد» رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی شد
علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.(ادامه)
به قلم : محمد بابایی گلوی اصناف زیر تیغ «کرونا» و «بی‌تدبیری دولت»(يادداشت)
به قلم : محمد بابایی(ادامه)
پنج نامزد مطرح به نفع رئیسی انصراف می‌دهند
عضو هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: حداقل ۵ نامزد مطرح انتخابات ریاست جمهوری هرچند که ممکن است ثبت‌نام هم کنند و در مناظرات بمانند اما سرانجام برای وحدت همه نیروهای انقلاب به نفع اقای رئیسی کنار می‌دهند و انصراف دهند.(ادامه)
زمان بازگشایی سینما‌ها اعلام شد
مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت: سینما‌ها از شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه بازگشایی می‌شوند.(ادامه)
اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور درباره ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری صادر شد. اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره ثبت‌نام انتخابات شوراهای روستا
اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور درباره ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری صادر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.458 seconds.