.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعمال برخی از معافیت‌ها برای کارگاه‌های زیر 5 نفر در روستاهای مازندران
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در درخواستی از نمایندگان مجلس خواستار اعمال برخی از معافیت‌ها برای کارگاه‌های زیر 5 نفر در روستاهای استان شد و گفت: برای افزایش اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستا باید اقدامات مهمی انجام شود.(ادامه)
بسته‌های حمایتی پساکرونا در اختیار بازاریان قرار گیرد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم با بیان اینکه پیگیر اصلاح قانون هستیم، گفت: نباید در حوزه مالیات تعرفه‌ها سلیقه‌ای اعمال شود، با توجه به خسارت وارده به بازار در بحث کرونا حمایت از بازار را مورد توجه قرار می‌دهیم، باید تسهیلات لازم و بسته‌های حمایتی پساتحریم در اختیار بازاریان قرار گیرد.(ادامه)
عزم مجلس برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم
مجلس یازدهم در ادامه سلسله جلسات بررسی وضعیت اقتصادی کشور این بار از روسای اتاق های بازرگانی،‌تعاون و اصناف دعوت کرد تا مشکلات و چالش های پیش رو را بازگو کنند تا هم نمایندگان و هم وزیر اقتصاد بیشتر در جریان امور قرار گیرند.(ادامه)
شمارش معکوس برای اجرای ساعت جدید کاری در ادارات
حالا شمارش معکوس برای آغاز تمام فعالیت‌های اقتصادی شروع شده است . بازگشایی اصنافی که پرخطر نامیده می شدند و لغو دورکاری از دهم خرداد ماه، عملا وضعیت بازار کار ایران را تغییر داد .(ادامه)
آیا نماینده‌ای که صلاحیت ورود به مجلس را نداشته، صلاحیت ورود به دولت را دارد؟
وقتی تعداد اندکی نماینده به دلیل فعل و ترک فعل خلاف قانون که منتهی به صدور رأی قطعی از ناحیه مراجع قضایی شده، یا به علت عدم رعایت مصالح و منافع کشور و رعایت نکردن صرفه و صلاح موکلین از ناحیه مراجع امنیتی و انتظامی کشور رد صلاحیت شده و از نمایندگی مجلس محروم و باز مانده اند، می‌توانند، امانتداری برای مردم در قوه مجریه اعم از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها باشند که نه شواری نگهبانی بر آن حاکم و نه بازرسان قوه قضاییه روزانه در آن حاضرند؟(ادامه)
FATF در مجلس یازدهم چه سرنوشتی پیدا می‌کند؟
منتخب مردم ارومیه در مجلس یازدهم رباره این‌که لوایحی از مجلس دهم مانند « پالرمو و FATF» به مجلس یازدهم خواهد آمد تصمیم‌گیری درباره سرنوشت این لوایح چه خواهد شد، بیان کرد:چیزی که من اطلاع دارم این است که مجلس فعلی باید این لوایح را صفر و به روز کند مگر این‌که دولت در مجلس آینده دوباره آن‌ها را تقاضا کند.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر شورای هماهنگی رسانه و ارتباطات انجمن ها و تشکل های وابسته به وزارت صمت در کشور ـ اتاق های بازرگانی ایران، خانه های صنعت معدن و تجارت، اتاق های اصناف ایران و اتحادیه های کشور، سازمان های نظام مهندسی معدن ایران - منصوب شد .

.... دبیر شورای هماهنگی رسانه و ارتباطات انجمن ها و تشکل های وابسته به وزارت صمت منصوب شد
شمال نیوز: دبیر شورای هماهنگی رسانه و ارتباطات انجمن ها و تشکل های وابسته به وزارت صمت در کشور ـ اتاق های بازرگانی ایران، خانه های صنعت معدن و تجارت، اتاق های اصناف ایران و اتحادیه های کشور، سازمان های نظام مهندسی معدن ایران - منصوب شد . ....(ادامه)
هتل‌ها همچنان اجازه فعالیت ندارند
شمال نیوز:معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمپ اماکن ورزشی و برخی رستوران‌ها که برخلاف مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت می‌کردند، خبر داد.(ادامه)
شهر از ویروس کرونا، سفید شناخته شدند
١١۴ شهر سفید شناخته شدندرئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از شناخته شدن ١١۴ شهر کم خطر و سفید در کشور خبر داد.(ادامه)
وزیر کشور محورهای اولویت دار حوزه اقتصادی سال ۱۳۹۹ را در جریان نخستین نشست «ستادهای مدیریت کرونا و اقتصاد مقاومتی» که به صورت ویدئو کنفرانس با استانداران و با حضور جمعی از معاونان وزارتخانه های مختلف برگزار شد اعلام کرد. ابلاغ ۳۰ اولویت اقتصادی به استانداران سراسر کشور
وزیر کشور محورهای اولویت دار حوزه اقتصادی سال ۱۳۹۹ را در جریان نخستین نشست «ستادهای مدیریت کرونا و اقتصاد مقاومتی» که به صورت ویدئو کنفرانس با استانداران و با حضور جمعی از معاونان وزارتخانه های مختلف برگزار شد اعلام کرد.(ادامه)
 اقتصاد ایران در حالی ماه های پایانی سال ۹۸ را طی می کرد که امیدی به رونق تولید و افزایش فروش بسیاری از کالاها بر مبنای سنت دیرینه خریدهای شب عید داشت. مجموعه متنوعی از حوادث طبیعی سال ۹۸ وبرخی مشکلات اقتصادی ناشی از آن ،دولت و بنگاه های تولیدی و بازرگانی را خسته و کم رمق کرده بود تاب آوری اقتصاد در گرو سیاست های پساکرونا(يادداشت)
اقتصاد ایران در حالی ماه های پایانی سال ۹۸ را طی می کرد که امیدی به رونق تولید و افزایش فروش بسیاری از کالاها بر مبنای سنت دیرینه خریدهای شب عید داشت. مجموعه متنوعی از حوادث طبیعی سال ۹۸ وبرخی مشکلات اقتصادی ناشی از آن ،دولت و بنگاه های تولیدی و بازرگانی را خسته و کم رمق کرده بود(ادامه)



رئیس جمهور گفت: مردم در ماه رمضان، مراسم‌های گوناگون در حسینیه، مسجد و یا هر جایی به صورت جمعی دارند و مراسم تبلیغی و عبادی و قرآن خوانی و دعا برگزار می کنند. تصمیم‌گیری نهایی در این مورد را برای جلسه آینده گذاشتیم. ولی اگر شرایط ما در کشور به همین صورت باشد که امروز مشاهده می‌کنیم، قاعدتاً اجتماع حضوری نخواهیم داشت. تردد میان استان ها از اول اردیبهشت آزاد می شود / فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در تهران از شنبه‌ آغاز می‌شود / شرایط در ماه رمضان هم اینگونه باشد، اجتماعاتی نخواهیم داشت(خبر)
رئیس جمهور گفت: مردم در ماه رمضان، مراسم‌های گوناگون در حسینیه، مسجد و یا هر جایی به صورت جمعی دارند و مراسم تبلیغی و عبادی و قرآن خوانی و دعا برگزار می کنند. تصمیم‌گیری نهایی در این مورد را برای جلسه آینده گذاشتیم. ولی اگر شرایط ما در کشور به همین صورت باشد که امروز مشاهده می‌کنیم، قاعدتاً اجتماع حضوری نخواهیم داشت.(ادامه)
وزیر بهداشت گفت: اگر استانداران با همکاری شورای اصناف تشخیص دادند که بازگشایی کسبه موجب بروز مشکل می‌شود می‌توانند در این مورد تصمیم گیری کنند. بازگشایی اصناف با تصمیم استانداران+ فیلم
وزیر بهداشت گفت: اگر استانداران با همکاری شورای اصناف تشخیص دادند که بازگشایی کسبه موجب بروز مشکل می‌شود می‌توانند در این مورد تصمیم گیری کنند. (ادامه)
وضعیت شیوع کرونا در کشور چه رنگی است؟ قرمز یا سفید؛ ؟
(ادامه)
شروط بازگشایی اصناف به همراه فهرست اصناف کم خطر
شمال نیوز: برخی اصناف با ثبت نام و دادن تعهد برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا می‌توانند از فردا ۲۳ فروردین شروع به کار کنند.(ادامه)
رییس جمهور گفت: از همه مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که به وظایف قانونی خود عمل کنند ما اگر درخواستی برای وام از صندوق بین‌المللی پول کرده‌ایم، اگر میان ما و دیگر کشورها تبعیض قائل شوند نه برای ما و نه برای افکار عمومی جهان قابل قبول نیست. موج اول مبارزه با کرونا را پشت سر گذاشته‌ایم / موج دوم مقابله با کرونا از شنبه آغاز می‌شود؛ در مرحله کنترل بیماری هستیم / همزمان با یارانه اردیبهشت، یک میلیون تومان به تمام خانوارهای یارانه بگیر پرداخت می شود / راحت‌ترین کار، این است که به همه بگوید بروید در خانه‌ها؛ اما وضع کارگران روزمزد و کسانی که کسب و کارشان تعطیل شده چه می‌شود؟ / کسب و کارها در تهران با یک هفته تاخیر آغاز می‌شود / چیزی را از مردم پنهان نکرده‌ایم(خبر)
رییس جمهور گفت: از همه مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که به وظایف قانونی خود عمل کنند ما اگر درخواستی برای وام از صندوق بین‌المللی پول کرده‌ایم، اگر میان ما و دیگر کشورها تبعیض قائل شوند نه برای ما و نه برای افکار عمومی جهان قابل قبول نیست.(ادامه)
شمال نیوز : در اولین جلسه علنی خانه ملت در سال ۹۹، روسای کمیسیون‌های تخصصی گزارش‌هایی را قرائت کردند؛ البته صحن آنقدر شلوغ بود که بارها و بارها هیات رئیسه را مجبور کرد در این رابطه تذکر دهد. .... درخواست برای تعطیلی کامل مدارس و دانشگاه‌ها از تریبون باز مجلس /وام یک میلیونی را به بچه‌ خودتان بدهید قهر نمی‌کند؟/قرنطینه را جدی بگیریم
شمال نیوز : در اولین جلسه علنی خانه ملت در سال ۹۹، روسای کمیسیون‌های تخصصی گزارش‌هایی را قرائت کردند؛ البته صحن آنقدر شلوغ بود که بارها و بارها هیات رئیسه را مجبور کرد در این رابطه تذکر دهد. ....(ادامه)
واکنش‌ها به «وامی که اگر به بچه ها بدهید قهر می‌کنند»!...
(ادامه)
وزیر کشور: اصناف باید متعهد شوند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند
رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: فعالین صنفی باید متعهد شوند که پروتکل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا را رعایت خواهند کرد(ادامه)

سعید نمکی، وزیر بهداشت در نامه‌‌ای به رئیس جمهور نسبت به دستور وزارت صمت مبنی بر بازگشایی مشاغل و کسب و کارها اعتراض خود را اعلام کرد. دستور وزارت صنعت برای بازگشایی کسب و کار‌ها با مسئولیت ستاد ملی مبارزه با کرونا مغایرت دارد / این گونه رفتار‌های آتش به اختیار، بدون تایید، دامن نظام سلامت و اقتصاد کشور را می‌گیرد
سعید نمکی، وزیر بهداشت در نامه‌‌ای به رئیس جمهور نسبت به دستور وزارت صمت مبنی بر بازگشایی مشاغل و کسب و کارها اعتراض خود را اعلام کرد.(ادامه)
استاندار مازندران، با همراهی یحیی یوسف‌پور، فرماندار، عباس صالح‌زاده، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، سرهنگ مرادی، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، فرمانده پلیس راهور، روسای ادارات بازرگانی و اصناف و تنی چند از دیگر مسئولان قائمشهر از بازار این شهر و همین‌طور طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شهرستان قائمشهر واقع در میدان جانبازان دیدار کرد. در جریان این دیدار حسین‌زادگان با تنی چند از کسبه و مردم قائمشهر و همین‌طور دست‌اندرکاران طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرستان گفت‌وگو کرد. بازدید استاندار از بازار قائمشهر و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی(خبر)
استاندار مازندران، با همراهی یحیی یوسف‌پور، فرماندار، عباس صالح‌زاده، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، سرهنگ مرادی، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، فرمانده پلیس راهور، روسای ادارات بازرگانی و اصناف و تنی چند از دیگر مسئولان قائمشهر از بازار این شهر و همین‌طور طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شهرستان قائمشهر واقع در میدان جانبازان دیدار کرد. در جریان این دیدار حسین‌زادگان با تنی چند از کسبه و مردم قائمشهر و همین‌طور دست‌اندرکاران طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرستان گفت‌وگو کرد. (ادامه)
روایت اسناد از«ساده لوحی» آیت الله منتظری/آیا تصمیم امام خمینی ناگهانی بود؟
بنا بر روایت و اسناد تاریخی به وضوح می توان دریافت دو شبهه عزل ناگهانی قائم مقام رهبری توسط امام خمینی و ساده لوح نبودن حسینعلی منتظری صحت ندارد. (ادامه)
آیا امکان عدم برگشت چک‌های اصناف وجود دارد؟
با تعطیلی اصناف تا پایان فروردین ماه، خواستار آن شده‌اند که بانک مرکزی با صدور دستورالعملی مانع از برگشت خوردن چک‌های آن‌ها در بانک‌ها شود، این در حالی است که از لحاظ حقوقی امکان مداخله بانک مرکزی به این موضوع نیست و به نوعی دیگر از صاحبان چک‌های برگشتی حمایت کرده است.(ادامه)
لزوم خودداری از مسافرت به مقصد مازندران
منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم گفت: مردم در این برهه حساس از مسافرت‌ خودداری کنند، مردم همه نقاط کشور و به‌خصوص مردم با فرهنگ تهران از حضور در مازندران تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.(ادامه)

مجمع نمایندگان استان گیلان با ارسال نامه ای خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواستار تعطیلی ادارات و قرنطینه استان گیلان شد. درخواست نمایندگان گیلان برای قرنطینه استان، تعطیلی ادارات و ارسال فوری تجهیزات
مجمع نمایندگان استان گیلان با ارسال نامه ای خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواستار تعطیلی ادارات و قرنطینه استان گیلان شد.(ادامه)
شمال نیوز : در برخی از مبادی ورودی شاهد حضور مردم خشمگینی هستیم که سال ها با آغوش باز پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور بودند و اکنون  بیمناک از بی توجهی عده ای به هشدار های بهداشتی و .... آقای رئیس جمهور ؛ ابتلای 2 برابری ماندرانی ها به کرونا حاصل سفرهای مخاطره آمیز مسافران غیربومی است
شمال نیوز : در برخی از مبادی ورودی شاهد حضور مردم خشمگینی هستیم که سال ها با آغوش باز پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور بودند و اکنون بیمناک از بی توجهی عده ای به هشدار های بهداشتی و ....(ادامه)
ممنوعیت عرضه قلیان با حکم دیوان عدالت
در قالب رسیدگی به یک شکایت از وزارت صمت در رابطه با عرضه قلیان در اماکن عمومی، دیوان عدالت اداری با صدور حکمی نظر خود را در این رابطه اعلام کرد.(ادامه)
استاندار گیلان: ۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته اند
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه همه توان خود را برای مقابله با کرونا ویروس به کار گرفته‌ایم، گفت: دو مورد جدید ابتلای قطعی به کروناویروس در استان گزارش‌ شده و دو نفر دیگری که پیش‌تر بستری بودند، پس از مداوا در بیمارستان و بهبودی، به خانه بازگشته‌اند. (ادامه)
استاندار مازندران با اعلام آمادگی کامل استان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت که مسئولیت تمامی دستگاه‌ها و نهادهای خدماتی در این زمینه مشخص شده است.
استاندار: تمامی دستگاه‌های مازندران برای مقابله با کرونا بسیج شدند
استاندار مازندران با اعلام آمادگی کامل استان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت که مسئولیت تمامی دستگاه‌ها و نهادهای خدماتی در این زمینه مشخص شده است. (ادامه)
شمال نیوز : خانه تکانی در مجلس نشان داد مردم مازندران با هیچ کس تعارف ندارند و بدون شک این موضوع می توند  برای شما منتخبان مجلس یازدهم هم صادق باشد و این 4 سال نیز می گذرد و .... خانه تکانی در مجلس نشان داد مردم مازندران با هیچ کس تعارف ندارند
شمال نیوز : خانه تکانی در مجلس نشان داد مردم مازندران با هیچ کس تعارف ندارند و بدون شک این موضوع می توند برای شما منتخبان مجلس یازدهم هم صادق باشد و این 4 سال نیز می گذرد و ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.