.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده مورد حمایت جبهه پایداری در مجلس نهم گفت: اگر نگاه و رویکردش انتخاب افراد کارآمد، متعهد، توانا و متخصص باشد، قطعا به لیست پایداری اقبال می شود اما اگر این ویژگی ها در انتخاب نامزدها مورد بی مهری قرار بگیرد طبیعی است که نمی تواند آن اقبال عمومی را جلب کند. سیدمهدی هاشمی: اگر قالیباف سرلیست شورای وحدت و جلیلی سرلیست پایداری شود مردم ترکیبی رأی می‌دهند
نماینده مورد حمایت جبهه پایداری در مجلس نهم گفت: اگر نگاه و رویکردش انتخاب افراد کارآمد، متعهد، توانا و متخصص باشد، قطعا به لیست پایداری اقبال می شود اما اگر این ویژگی ها در انتخاب نامزدها مورد بی مهری قرار بگیرد طبیعی است که نمی تواند آن اقبال عمومی را جلب کند. (ادامه)

ما در برنامه ۲۵ ساله با چین کار می‌کنیم، به طوری که هم با ارتش و هم با حزب کمونیست و هم با دولت چین وارد سطح جدیدی از روابط به صورت دراز مدت شده‌ایم؛ بنابراین، مسائل حیاتی و استراتژیک را در مسائل سیاسی و اقتصادی و دیگر مسائل دنبال می‌کنیم. جمهوری اسلامی وارد فاز جدیدی از روابط خود با چین شده است/ ما به دنبال برنامه راهبردی با روس‌ها هستیم/ یک عده در کشور طرفدار آزادی در داخل، ولی نوکری در خارج هستند
ما در برنامه ۲۵ ساله با چین کار می‌کنیم، به طوری که هم با ارتش و هم با حزب کمونیست و هم با دولت چین وارد سطح جدیدی از روابط به صورت دراز مدت شده‌ایم؛ بنابراین، مسائل حیاتی و استراتژیک را در مسائل سیاسی و اقتصادی و دیگر مسائل دنبال می‌کنیم.(ادامه)

علاوه بر این می توان به وعده پیشگامی شهر رشت در ایجاد و اجرای شهری هوشمند در ساخت فیبر نوری، ثبت تخلف در حوزه گردشگری، کارت شهروندی و … نیز اشاره کرد.متاسفانه از شعارها و وعده های تبلیغاتی جزو ایجاد چند سازه و اِلمانی که موجب زشتی چهره شهر در میادین پرترددی همچون توشیبا و… شده اند دستاورد شاخصی تاکنون نصیب شهر رشت نشده است «توسعه»، شعار پوچ انتخاباتی اعضای شورای شهر(يادداشت)
علاوه بر این می توان به وعده پیشگامی شهر رشت در ایجاد و اجرای شهری هوشمند در ساخت فیبر نوری، ثبت تخلف در حوزه گردشگری، کارت شهروندی و … نیز اشاره کرد.متاسفانه از شعارها و وعده های تبلیغاتی جزو ایجاد چند سازه و اِلمانی که موجب زشتی چهره شهر در میادین پرترددی همچون توشیبا و… شده اند دستاورد شاخصی تاکنون نصیب شهر رشت نشده است(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت :  شک نکنید که بسیاری از نمایندگان فعلی اگر در دوره بعد رأی نیاروند به آمریکا، کانادا، انگلیس و دیگر کشورهای غربی می‌روند.... نماینده‌ای که می‌گوید مستقلم، دروغ می‌گوید / مردم در انتخابات کسانی که با شعار مستقل هر سمتی که باد بوزد و منافع‌شان تأمین شوند، می‌‎روند رأی نمی‌دهند
شمال نیوز : وی گفت : شک نکنید که بسیاری از نمایندگان فعلی اگر در دوره بعد رأی نیاروند به آمریکا، کانادا، انگلیس و دیگر کشورهای غربی می‌روند....(ادامه)
آرامش مازندران؛ قربانی وعده‌های انتخاباتی تجزیه‌طلبانه
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که به بهانه رسیدن به اهداف توسعه، شعار تجزیه‌طلبی را در استان سر‌می‌دهند شناسایی شوند تا موجب گسستگی در استان نشوند.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اگر جوانان به میدان نیایند و مطالبه‌گری نکنند، در، بر همان پاشنه خواهد چرخید و مجلس آینده تفاوت معناداری با گذشته نخواهد داشت. "مجلس نو " شعار انتخاباتی شهردار سابق تهران + فیلم
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اگر جوانان به میدان نیایند و مطالبه‌گری نکنند، در، بر همان پاشنه خواهد چرخید و مجلس آینده تفاوت معناداری با گذشته نخواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر زمانی با اشاره به تلاش زنان در کشور برای دستیابی به جایگاه شایسته شان و حقوق قانونی خویش گفت: در استان مازندران و به ویژه در مرکز استان نیز رویکرد زنان ، شایسته سالاری از طریق مشارکت موثر در پای صندوق های رای و خلق حماسه ای به یادماندنی در راستای استیفای حقوق مشروع خود است..... دوران استفاده ابزاری از زنان تمام شده است / زنان به عنوان نیمی از رای دهندگان حق دارند که نماینده ای از جنس خودشان داشته باشند.
شمال نیوز : دکتر زمانی با اشاره به تلاش زنان در کشور برای دستیابی به جایگاه شایسته شان و حقوق قانونی خویش گفت: در استان مازندران و به ویژه در مرکز استان نیز رویکرد زنان ، شایسته سالاری از طریق مشارکت موثر در پای صندوق های رای و خلق حماسه ای به یادماندنی در راستای استیفای حقوق مشروع خود است.....(ادامه)
روحانی: بعد از برجام فروش نفت ما یکباره یک میلیون افزایش یافت؛ شرکت‌ها به گونه‌ای صف بسته بودند که هتل‌های تهران جا نداشت؛ عده‌ای شب‌ها خوابشان نمی‌برد / / همان سال ۹۲ می‌خواستیم قیمت ارز را بالا ببریم، جامعه نمی‌گذاشت؛ می‌گفتیم قیمت ۳ هزار تومن است، اما بازار ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: صادق زیباکلام چهره‌ای دووجهی دارد؛ از یک‌سو استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران است و از سوی دیگر یک منتقد سیاسی است که گاهی لباس آکادمیک خود را کنار می‌گذارد و آنچه در دل را با زبانی تند مطرح می‌کند؛ روحیه‌ای که کمتر از شخصیت‌های دانشگاهی می‌بینیم. ..... نمی‌خواهم دستگیر شوم / اصلاح‌طلبان بخش عمده‌ای از سرمایه اجتماعی خود را از دست داده‌اند / با هیچ‌یک از شخصیت‌های سیاسی رفت‌وآمد ندارم
شمال نیوز: صادق زیباکلام چهره‌ای دووجهی دارد؛ از یک‌سو استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران است و از سوی دیگر یک منتقد سیاسی است که گاهی لباس آکادمیک خود را کنار می‌گذارد و آنچه در دل را با زبانی تند مطرح می‌کند؛ روحیه‌ای که کمتر از شخصیت‌های دانشگاهی می‌بینیم. .....(ادامه)
شمال نیوز : با نگاهی به سوابق فرشچی می‌توان از رئیس‌جمهوری که به گفته خود حقوق‌دان است تمنا کرد که اینگونه مسائل را به دست اهلش بسپارد و از برخوردهای سرهنگ‌گونه خودداری کند..... عاقبت دانستن و گفتن / خانم دکتر ؛ دست مریزاد / «دولت» جای مخالفان طرح‌های غیرکارشناسی نیست!
شمال نیوز : با نگاهی به سوابق فرشچی می‌توان از رئیس‌جمهوری که به گفته خود حقوق‌دان است تمنا کرد که اینگونه مسائل را به دست اهلش بسپارد و از برخوردهای سرهنگ‌گونه خودداری کند..... (ادامه)
آمریکا و چهل سال شکست مستمر(يادداشت)
(ادامه)
به نظر اینجانب استیضاح را باید آن نماینده مجلسی بشود که پس از نزدیک به سه سال حضورش در مجلس این همه مشکل و گرفتاری گرانی و بیکاری درد و رنج کارگر و کارمند  و اقشار مختلف جامعه را می بیند اما دم بر نمی آورد؟... نمایندگان مجلس ارباب مردم نیستند بلکه خادم آنها هستند
به نظر اینجانب استیضاح را باید آن نماینده مجلسی بشود که پس از نزدیک به سه سال حضورش در مجلس این همه مشکل و گرفتاری گرانی و بیکاری درد و رنج کارگر و کارمند و اقشار مختلف جامعه را می بیند اما دم بر نمی آورد؟...(ادامه)
حواشی تجمع دانشجویان حامی روحانی علیه روحانی در دانشگاه تهران + جزئیات و تصاویر
تعدادی از دانشجویان یک تشکل اصلاح‌طلب حامی روحانی همزمان با حضور حسن روحانی در دانشگاه تهران، در این دانشگاه تجمع کردند. (ادامه)
نماینده تهران تاکید کرد: نامه‌ای تدارک دیده‌ایم که خدمت مقام معظم رهبری بدهیم و از ایشان بخواهیم برای بازنگری در قانون و شکل‌گیری جمهوریت سوم اقدام کنند.
نامه کواکبیان به مقام معظم رهبری برای اصلاح قانون اساسی
نماینده تهران تاکید کرد: نامه‌ای تدارک دیده‌ایم که خدمت مقام معظم رهبری بدهیم و از ایشان بخواهیم برای بازنگری در قانون و شکل‌گیری جمهوریت سوم اقدام کنند. (ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود از جناب‌خان و رامبد جوان به خاطر شاد کردن مردم به وسیله شوخی با وی تشکر کرد. تشکر اینستاگرامی محسن رضایی از جناب خان و رامبد جوان
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود از جناب‌خان و رامبد جوان به خاطر شاد کردن مردم به وسیله شوخی با وی تشکر کرد.(ادامه)
روحانی: دو سال دعوای سیاسی را قطع و به مردم آرامش دهیم/ اگر متحد باشیم دشمن قادر به کاری نیست (خبر)
(ادامه)
رئیس‌جمهوری کشورمان گفت: ما امروز در خط مقدم مرز اقتصاد، آبرو و عزت ایران ایستاده‌ایم و جان و آبروی‌مان را با افتخار فدا می‌کنیم، اما اگر کسی فکر می‌کند دولت استعفا می‌دهد، کنار می‌کشد یا می‌رود، اشتباه می‌کند. دولت استعفا نمی‌دهد / دولت تمام‌قد در کنار بازار است / رهبر انقلاب گفتند هرچه سران قوا تصویب کردند من حمایت می‌کنم
رئیس‌جمهوری کشورمان گفت: ما امروز در خط مقدم مرز اقتصاد، آبرو و عزت ایران ایستاده‌ایم و جان و آبروی‌مان را با افتخار فدا می‌کنیم، اما اگر کسی فکر می‌کند دولت استعفا می‌دهد، کنار می‌کشد یا می‌رود، اشتباه می‌کند.(ادامه)
در دولت یازدهم و دوازدهم به اکثر درخواست تجمعات پاسخ مثبت داده شد و ده‌ها هزار تجمع انتخاباتی در دوران انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برگزار شد. یک مورد درخواست برگزاری راهپیمایی نیز داشته‌ایم که بر اساس قانون ... آخرین مواضع وزارت کشور درباره تجمعات، منشور گفت‌وگوی سیاسی، تغییر استانداران و ...
در دولت یازدهم و دوازدهم به اکثر درخواست تجمعات پاسخ مثبت داده شد و ده‌ها هزار تجمع انتخاباتی در دوران انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برگزار شد. یک مورد درخواست برگزاری راهپیمایی نیز داشته‌ایم که بر اساس قانون ...(ادامه)
شمال نیوز : اشتباه اقتصادى دولت، بكارگيرى اشباح شده ها و شكم سيرها در بالاترين سطوح مديريتى نظام و مشخصا" در كابينه و سطوح پائين تر بود كه دغدغه ذهنى و عينى آنها، مردم و اقشار آسيب پذير جامعه و محرومين نبوده و ..... حالا شد « هزار و يك اشتباه » !
شمال نیوز : اشتباه اقتصادى دولت، بكارگيرى اشباح شده ها و شكم سيرها در بالاترين سطوح مديريتى نظام و مشخصا" در كابينه و سطوح پائين تر بود كه دغدغه ذهنى و عينى آنها، مردم و اقشار آسيب پذير جامعه و محرومين نبوده و .....(ادامه)
معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان می‌گوید: ‎در سه ماه آینده شاهد اوج‌گیری جدال سنگین برجامیان و ضدبرجامیان در عرصه بین المللی، به ویژه در آمریکا و اروپا، خواهیم بود. عراقچی: در سه ماه آینده شاهد اوج‎‌گیری جدال میان برجامیان و ضدبرجامیان خواهیم بود(خبر)
معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان می‌گوید: ‎در سه ماه آینده شاهد اوج‌گیری جدال سنگین برجامیان و ضدبرجامیان در عرصه بین المللی، به ویژه در آمریکا و اروپا، خواهیم بود.(ادامه)
پوتین برای چهارمین بار رئیس جمهور روسیه شد
بنا به اعلام کمیته مرکزی انتخابات روسیه تاکنون با شمارش 99 درصد از کل آراء، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری کنونی این کشور 76.6 درصد آراء را به دست آورده است.(ادامه)
به نظر می‌رسد بر اساس آنچه امروز ملموس است عدم تحقق نسبی شعار سال را می‌توان از میان گرفتاری‌های امروز مردم درک کرد. از شعار سال تا اقدام و عمل مسئولین(يادداشت)
به نظر می‌رسد بر اساس آنچه امروز ملموس است عدم تحقق نسبی شعار سال را می‌توان از میان گرفتاری‌های امروز مردم درک کرد.(ادامه)
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند..... دوراهی ؛ کاندیداتوری در انتخابات مجلس یا انتخابات ریاست جمهوری؟
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند.....(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار میهمانان شرکت کننده در سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی تاکید کردند: «غلط زیادی» امریکا در خصوص قدس به سرانجام نخواهد رسید. سعودی‌ها خیانت صریح می کنند / به کسانی که صریحاً با ما دشمنی می‌کنند، گفته‌ایم آماده برخورد برادرانه هستیم(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار میهمانان شرکت کننده در سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی تاکید کردند: «غلط زیادی» امریکا در خصوص قدس به سرانجام نخواهد رسید.(ادامه)
«غلط زیادی» آمریکا در خصوص قدس به سرانجام نخواهد رسید
رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی اقدام اخیر امریکا نسبت به قدس را «غلط زیادی» خواندند و گفتند: آنها قادر به انجام چنین کاری نخواهند بود و تلاش‌های آنها به سرانجام نخواهد رسید.(ادامه)
در یک سال اخیر شاید شیخ حسن روحانی که در سال‌های اخیر پیوند سیاسی اش با آیت‌الله هاشمی رنگ و بویی متفاوت تر به خود گرفته بود، بیش از همه بار نبودن آیت الله را بر دوش خود احساس کرد.
روزگارِ سیاست بدون آیت‌الله هاشمی/جای خالی آیت الله در چند بحران سیاسی مهم/روزهای دشوار روحانی بعد از درگذشت هاشمی
در یک سال اخیر شاید شیخ حسن روحانی که در سال‌های اخیر پیوند سیاسی اش با آیت‌الله هاشمی رنگ و بویی متفاوت تر به خود گرفته بود، بیش از همه بار نبودن آیت الله را بر دوش خود احساس کرد. (ادامه)
دیروز در کدام شهرها تجمع برگزار شد و در آنها چه گذشت؟/ ویژگی مشترک تمامی تجمعات
ویژگی مشترک اکثر این تجمع‌ها حضور تعدادی اندک به عنوان هسته اصلی تجمع و برخورد معقول نیروی انتظامی با تجمع‌کنندگان بوده است. (ادامه)
در پی مخالفت جامعه بین المللی و بسیاری از شرکای استراتژیک ایالات متحده با تصمیم دونالد ترامپ، شاهد منزوی شدن بیشتر آمریکا در عرصه بین المللی هستیم.سرکردگان رژیم اسراییل نمی دانند که فلسطینیان به مقاومت شهره هستند. مقاومت از گذشته تا به امروز در خون آنها جاریست.

«سفارت نامشروع»(يادداشت)
در پی مخالفت جامعه بین المللی و بسیاری از شرکای استراتژیک ایالات متحده با تصمیم دونالد ترامپ، شاهد منزوی شدن بیشتر آمریکا در عرصه بین المللی هستیم.سرکردگان رژیم اسراییل نمی دانند که فلسطینیان به مقاومت شهره هستند. مقاومت از گذشته تا به امروز در خون آنها جاریست. (ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه فضای سیاسی و انتخابات پایان یافت و زمان فعالیت و کار است، افزود: انتخابات در استان تمام شد اما فضا همچنان انتخاباتی است، فراموش نکنید که برنده اصلی انتخابات، مردم و حضور باشکوه آنان در صحنه بوده است..... اسلامی : فضای مازندران همچنان انتخاباتی است!
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه فضای سیاسی و انتخابات پایان یافت و زمان فعالیت و کار است، افزود: انتخابات در استان تمام شد اما فضا همچنان انتخاباتی است، فراموش نکنید که برنده اصلی انتخابات، مردم و حضور باشکوه آنان در صحنه بوده است.....(ادامه)
شمال نیوز : صبح روز دوم خرداد ۷۶ در شرایطی که شانس زیادی برای پیروزی خاتمی قائل نبود، همراه وی به حوزه رای گیری در خیابان پاسداران رفت. خاتمی قبل از رای دادن، خطاب به ابطحی گفت: «چه قدر خوب می شود با ناطق به دور دوم برویم.» ابطحی عصر روز دوم خرداد ۷۶ ..... «اصلاحات»سخنگوهای زیادی دارد/ تخریب‌ها علیه هاشمی را درست می‌دانستم
شمال نیوز : صبح روز دوم خرداد ۷۶ در شرایطی که شانس زیادی برای پیروزی خاتمی قائل نبود، همراه وی به حوزه رای گیری در خیابان پاسداران رفت. خاتمی قبل از رای دادن، خطاب به ابطحی گفت: «چه قدر خوب می شود با ناطق به دور دوم برویم.» ابطحی عصر روز دوم خرداد ۷۶ .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.