.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دروغی بزرگ به نام دفاع از حقوق زنان
آمریکا و متحدانش در حالی ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد خارج کردند که طبق اسناد موجود خودشان از ناقضان حقوق زنان در جهان هستند.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: در خصوص اتفاقات اخیر مکرراً اعلام کرده‌ایم که صف معترضین را از اغتشاشگران جدا می‌دانیم؛ همچنین معتقدیم که باید علل این اتفاقات را ریشه‌یابی کنیم و اگر به دنبال منشا مشکل نرویم دوباره تکرار می شود....(خبر)
(ادامه)
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم. سخنگوی جبهه اصلاحات: اصلاح‌طلب‌ها در حاشیه قرار گرفته اند و بیشتر نظاره‌گرند
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم.(ادامه)

 در حالی که عسکری محمدیان در تیرماه سال 1399 توانست با رای اکثریت برای 4 سال به عنوان رییس هیات کشتی مازندران انتخاب شود، بعد از گذشت 2 سال و 3 ماه از سمت خود برکنار شد. برکناری رییس هیات کشتی مازندران / واکنش عسکری محمدیان: گناه من داشتن ملی‌پوش زیاد و کسب نتایج خوب بود
در حالی که عسکری محمدیان در تیرماه سال 1399 توانست با رای اکثریت برای 4 سال به عنوان رییس هیات کشتی مازندران انتخاب شود، بعد از گذشت 2 سال و 3 ماه از سمت خود برکنار شد. (ادامه)
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»» کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»»(ادامه)
شمال نیوز: پروژه ای که در سال ۸۷ بعنوان نگین شمال کشور کلنگش بر زمین خورد اکنون بعد گذشت ۱۴ سال بعنوان زگیل شهرستان قائم شهر نمایان شده است و در دور باطل برای عدم اجرای پروژه هزار میلیاردی به سر می برد. کوهی از آهن و سیمان روی گلوی شهر / نگین شمال یا زگیل شمال ؟! مسئله این است !
شمال نیوز: پروژه ای که در سال ۸۷ بعنوان نگین شمال کشور کلنگش بر زمین خورد اکنون بعد گذشت ۱۴ سال بعنوان زگیل شهرستان قائم شهر نمایان شده است و در دور باطل برای عدم اجرای پروژه هزار میلیاردی به سر می برد.(ادامه)
مازندران یک ایران کوچک است / رکوردار انتصاب مدیران جوان هستیم / برای صدورمجوزها در مازندران اتاق شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم / آقای علی دایی رفیق ۲۰ ساله ماست / برخی مدیران و مسئولان از پیگیری مطالبات توسط رسانه ها فرار می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند وظیفه جمهوری اسلامی حضور سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظم جدید جهانی است/ دانشگاه امروز با دانشگاه اول انقلاب واقعاً قابل مقایسه نیست / جنگ اخیر اوکراین را باید عمیق‌تر و در چارچوب شکل‌گیری نظم جدید جهانی دید / از مسئولان، کار جدی و واقعی مطالبه کنید و آنها را از کار نمایشی برحذر بدارید(خبر)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند(ادامه)
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود.  به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است.

شایعه ای که خبر می شود؟ / نگرانی بزرگ قالیباف از علی لاریجانی
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود. به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است. (ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: مردم به اصلاح امور هیچ٬ تأکید می‌کنم، هیچ امیدی ندارند … دولت‌داری با مهره‌های بی‌تجربه ، هزینه کشورداری را افزایش می دهد … هرچقدر که پرس‌وجو کردم تا دلیل رد صلاحیتم را بفهمم٬ هیچ جوابی نگرفتم و آخرش هم نفهمیدم که چرا رد صلاحیت شدم. غرضی: هر آدمی که در خیابان می‌بینیم٬ خودش را انقلابی و اصلح می‌داند / رانت‌خواران، ایران را به اسارت گرفته‌اند / مردم به اصلاح امور هیچ امیدی ندارند !
شمال نیوز : شمال نیوز: مردم به اصلاح امور هیچ٬ تأکید می‌کنم، هیچ امیدی ندارند … دولت‌داری با مهره‌های بی‌تجربه ، هزینه کشورداری را افزایش می دهد … هرچقدر که پرس‌وجو کردم تا دلیل رد صلاحیتم را بفهمم٬ هیچ جوابی نگرفتم و آخرش هم نفهمیدم که چرا رد صلاحیت شدم.(ادامه)
استاندار : مازندران رتبه ۱۱ تعداد شرکت های دانش بنیان را در کشور دارد
استاندار مازندران با بیان اینکه ریل اقتصادی کشور به سمت دانش بنیان شدن در حال تغییر است، گفت: مازندران رتبه ۱۱ تعداد شرکت های دانش بنیان را در کشور دارد.(ادامه)
جمعی از وکلای ملت طی نامه‌ای از رئیس مجلس خواستند کلیات طرح «شفافیت آرا» به‌صورت دو شوری به رأی گذاشته شود و رأی گیری برای آن طبق درخواست تقدیمی گذشته جمعی از نمایندگان به صورت علنی و شفاف انجام پذیرد ....(خبر)
(ادامه)
شعار دولت تعامل با دنیاست/ روایت رئیسی از دستاوردهای سفر روسیه/ آمریکا ابتدا تحریم‌ها را بردارد، سپس از گفتگو با ایران صحبت کند/ در بورس میراث‌دار دولت قبل شدیم/ برای ارز ۴۲۰۰ تومانی حتما اجماع و اقناع عمومی صورت بگیرد، غافلگیری مردم در ....(خبر)
(ادامه)
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
هادی ساعی برای ۴ سال ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده گرفت. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو شد
هادی ساعی برای ۴ سال ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد.  سه رئیس جمهوری که به بنی صدر تشبیه شدند
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد. (ادامه)
شمال نیوز : در ۲۸ بهمن سال گذشته، درخواست بررسی مجدد طرح شفافیت در صحن علنی مطرح شد. در همین جلسه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، تصریح کرد که ضعف‌ هایی در طرح شفافیت آرا وجود دارد، اما با رأی نمایندگان و در مدار بررسی مجدد قرار گرفتن آن، مشکلات آن رفع خواهد شد. طرح شفافیت آرای نمایندگان در راه صحن علنی/ شفافیت‌‌ها و تبصره‌های مهم این طرح چیست؟
شمال نیوز : در ۲۸ بهمن سال گذشته، درخواست بررسی مجدد طرح شفافیت در صحن علنی مطرح شد. در همین جلسه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، تصریح کرد که ضعف‌ هایی در طرح شفافیت آرا وجود دارد، اما با رأی نمایندگان و در مدار بررسی مجدد قرار گرفتن آن، مشکلات آن رفع خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : یک جامعه شناساصولگرا که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز دارد ، فقدان آمایش سرزمین را عامل اصلی شکاف های اجتماعی عنوان کرد. فقر در ایران کارکرد انتخاباتی دارد، برای همین ریشه‌کن نمی‌شود! / مدیران در ایران به نیازهای واقعی مردم توجهی ندارند
شمال نیوز : یک جامعه شناساصولگرا که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز دارد ، فقدان آمایش سرزمین را عامل اصلی شکاف های اجتماعی عنوان کرد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور منتخب که در زمان ثبت نامش، ورود خود در میدان انتخابات، را ورودی مستقل اعلام کرد و خانه های مردم را به عنوان ستادهای انتخاباتی اش معرفی کرد، اکنون با درخواست عظیمی از سهم خواهان جناحی و بعضی از نمایندگان مجلس برای حضور در کابینه‌اش روبرو شده است .... سهم کدام جریان‌سیاسی از کابینه ‌دولت‌سیزدهم بیشتر خواهد بود؟
شمال نیوز : رئیس جمهور منتخب که در زمان ثبت نامش، ورود خود در میدان انتخابات، را ورودی مستقل اعلام کرد و خانه های مردم را به عنوان ستادهای انتخاباتی اش معرفی کرد، اکنون با درخواست عظیمی از سهم خواهان جناحی و بعضی از نمایندگان مجلس برای حضور در کابینه‌اش روبرو شده است ....(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه جابجایی آرام دولت‌ها نشانه وجود عقلانیت و طمأنینه در کشور است، خاطرنشان کردند: رئیس‌جمهور محترم در معرفی وزرا و هم مجلس محترم در اظهارنظر درباره وزرا شتاب به خرج دهند و ان‌شاءالله زودتر دولت تشکیل بشود و مشغول به کار شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : علم الهدی: همه افرادی که در ستاد انتخاباتی بودند که نمی‌توانند منصب بگیرند/ انتقام‌جویی نکنید .... علم الهدی: همه افرادی که در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب بودند که نمی‌توانند منصب بگیرند/ انتقام‌جویی نکنید
شمال نیوز : علم الهدی: همه افرادی که در ستاد انتخاباتی بودند که نمی‌توانند منصب بگیرند/ انتقام‌جویی نکنید ....(ادامه)

نام‌های کابینه آیت الله رئیسی یکی یکی در حال تکمیل است. نام‌هایی که هنوز نه تایید شده و نه تکذیب. چهره‌هایی که برخی احتمال وزارت در آنها بیشتر است و برخی کمتر. اما اینکه چه کسی به عنوان گزینه‌ی رئیس جمهور منتخب در مقام وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد، جای سوال است. گزینه‌های احتمالی رئیسی برای وزارت اطلاعات + اسامی
نام‌های کابینه آیت الله رئیسی یکی یکی در حال تکمیل است. نام‌هایی که هنوز نه تایید شده و نه تکذیب. چهره‌هایی که برخی احتمال وزارت در آنها بیشتر است و برخی کمتر. اما اینکه چه کسی به عنوان گزینه‌ی رئیس جمهور منتخب در مقام وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد، جای سوال است.(ادامه)
اگر سه رقیب رئیسی انصراف می دادند چالش بزرگی درست می شد / توجه داشته باشیم که در این مقطع حساس، لازم است از تلاشهای صبورانه ، جناب آقای محسن رضایی و جناب آقای دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی ، کمال تشکر را داشته باشیم ....(خبر)
(ادامه)
اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی
اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی(ادامه)
نامه ۶۰۰ تن از علمای اهل سنت به رهبر انقلاب
جمعی از ائمه جمعه و علمای اهل سنت ایران با انتشار نامه ای خطاب به رهبر انقلاب برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو اعلام آمادگی کرده و از ملت بزرگ ایران جهت حضور در آن دعوت به عمل آوردند.(ادامه)
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وعده های سرخرمن بیخود و بی اساس قابل اجرا نیست، نباید نامزدها در هیچ جناحی وعده های پوچ و بی اساس بدهند.
تجدیدنظر در احراز صلاحیت کاندیداها بعید نیست
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وعده های سرخرمن بیخود و بی اساس قابل اجرا نیست، نباید نامزدها در هیچ جناحی وعده های پوچ و بی اساس بدهند. (ادامه)
 رییس ستاد سعید جلیلی در مازندران با اظهار این که این نامزد ریاست جمهوری ثبت‌ نام کرده است که تا آخر در گردونه انتخابات باقی بماند ، گفت: البته هرگز کاری نمی‌کنیم که به سبد رای جبهه انقلاب آسیب برسد ولی جلیلی به نفع کسی انصراف نمی‌دهد. جلیلی به نفع کسی انصراف نمی‌دهد
رییس ستاد سعید جلیلی در مازندران با اظهار این که این نامزد ریاست جمهوری ثبت‌ نام کرده است که تا آخر در گردونه انتخابات باقی بماند ، گفت: البته هرگز کاری نمی‌کنیم که به سبد رای جبهه انقلاب آسیب برسد ولی جلیلی به نفع کسی انصراف نمی‌دهد.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
۱۰ توصیه رهبرانقلاب به نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری
رهبر انقلاب همواره به مناسب برگزاری انتخابات به نامزد‌های انتخاباتی توصیه‌های کرده اند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.