.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
متأسفانه در ایران، عده‌ای برای رسیدن به منافع جناحی دائماً در پی تلقین این باور به جامعه هستند که تا تغییری در سیاست خارجی صورت نگیرد مشکلات داخلی حل‌شدنی نخواهد بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود .... اخبار انتخابات ۱۴۰۰ در اردوگاه اصلاح طلبان/ وزرای روحانی نمی‌آیند / از زنگنه و آخوندی تا اردکانیان و ظریف چه خبر ؟
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود ....(ادامه)

رئیس دفتر رئیس جمهور خطاب به منتقدان دولت گفت: اگر می‌خواهید، کار تبلیغاتی و انتخاباتی کنید و سفر بروید ولی این که در سفر، فقط شعار دهید و کار تبلیغاتی کنید و بگوئید فقط ما می‌توانیم کار انجام بدهیم، مردم می‌دانند که شما قبلا سرکار بودید و قبلا هم مسئولیت داشتید ولی هیچ کدام از این کارها را نتوانستید، انجام بدهید. واعظی به قالیباف: بعدا نوبت خودتان هم می‌شود
رئیس دفتر رئیس جمهور خطاب به منتقدان دولت گفت: اگر می‌خواهید، کار تبلیغاتی و انتخاباتی کنید و سفر بروید ولی این که در سفر، فقط شعار دهید و کار تبلیغاتی کنید و بگوئید فقط ما می‌توانیم کار انجام بدهیم، مردم می‌دانند که شما قبلا سرکار بودید و قبلا هم مسئولیت داشتید ولی هیچ کدام از این کارها را نتوانستید، انجام بدهید.(ادامه)
آیت الله لائینی: مناطره انتخاباتی آمریکا سخیف‌ترین مناظره‌ها است
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری مناظره انتخاباتی آمریکا را سخیف‌ترین مناظره‌های جهان توصیف کرد و گفت : ادبیاتی که این دو نامزد به کار می‌برند بسیار سخیف و بی ادبانه است.(ادامه)
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه باید با دنیا تعامل گسترده سازنده داشته باشیم، گفت: وزارت صنعت معدن و تجارت درخط مقدم مبارزه در شرایط تحریم است و بار مسئولیت تامین کالاهای اساسی و ضروری و بخش بزرگی از تولید را بر عهده دارد. این حرف غلط را مدام تکرار نکنید که نگاه دولت به بیرون است؛ ما گفته‌ایم «تعامل سازنده»، رهبری هم فرمودند «تعامل گسترده سازنده» / از نقشه کشیدن علیه یکدیگر فاصله بگیریم؛ اگر در مسیر رقابت‌های حزبی و جناحی باشیم، به هدف نمی‌رسیم / تا زمانی که اقتصاد و تولید در اختیار دولت باشد، مسائل کشور حل نمی شود؛ باید رقابت آزاد شود(خبر)
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه باید با دنیا تعامل گسترده سازنده داشته باشیم، گفت: وزارت صنعت معدن و تجارت درخط مقدم مبارزه در شرایط تحریم است و بار مسئولیت تامین کالاهای اساسی و ضروری و بخش بزرگی از تولید را بر عهده دارد.(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر حدود ۹ ماه به تحویل دولت توسط رئیس‌جمهور باقی مانده و باید دید که رئیس دولت تدبیر و امید قرار است تدابیر و برنامه‌های باقی‌مانده خودش را در کدام حوزه کاری ادامه دهد؟.... مقصد حسن روحانی بعد از پایان دولت کجاست؟
شمال نیوز : در حال حاضر حدود ۹ ماه به تحویل دولت توسط رئیس‌جمهور باقی مانده و باید دید که رئیس دولت تدبیر و امید قرار است تدابیر و برنامه‌های باقی‌مانده خودش را در کدام حوزه کاری ادامه دهد؟....(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: من نماینده مجلس 80 میلیون مردم هستم، به خاطر همین مشکلاتی که شما می گویید، واقعا در تهران خانه ندارم. فقیر نیستم اما خانه ندارم. یک خانه در ساری دارم. در تهران خانه ندارم، شبی خانه یک نفر می‌خوابم/ امشب می‌روم خانه پسرعمه‌ام، فردا خانه پسرداییم!
نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: من نماینده مجلس 80 میلیون مردم هستم، به خاطر همین مشکلاتی که شما می گویید، واقعا در تهران خانه ندارم. فقیر نیستم اما خانه ندارم. یک خانه در ساری دارم.(ادامه)
پیش‌بینی فائزه هاشمی از انتخابات ۱۴۰۰
فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی این روز‌ها در دفترش در سعادت‌آباد روز‌های آرامی را می‌گذراند و خودش می‌گوید: «حتی اجازه حضور در یک دورهمی ورزشی را هم ندارم» و به قول خودش ممنوع‌الهمه‌چیز است. (ادامه)
شمال نیوز:
حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است.
علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟
شمال نیوز: حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است. (ادامه)
شمال نیوز :  کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد .... فرش قرمز برای محمد جواد ظریف؛ آیا ظریف به میدان رقابت ها می آید ؟
شمال نیوز : کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد ....(ادامه)
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه «ظریف می‌تواند یکی از گزینه‌ها ۱۴۰۰ باشد» گفت: «هنوز برای اینکه بگوییم ظریف حتما کاندیدا خواهد بود زود است .... عضو شورای مرکزی کارگزاران: ظریف از لاریجانی مقبول‌تر و رای‌آورتر است/ ظریف از طیف معتدل است، اما کارنامه اصلاح طلبانه دارد
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه «ظریف می‌تواند یکی از گزینه‌ها ۱۴۰۰ باشد» گفت: «هنوز برای اینکه بگوییم ظریف حتما کاندیدا خواهد بود زود است ....(ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
شمال نیوز :  محمدعلی ابطحی گفت: اتفاقا آقای عارف هوشمندی کرده است و با این استعفا ابراز می‌کند که اصلاح طلبی را به این مجموعه‌های بوروکراتیک اصلاح طلبان ترجیح داده است
.... ابطحی: عارف قطعا یکی از کاندیدا‌های ۱۴۰۰ است/ حمایت اصلاح طلبان از عارف قطعی نیست
شمال نیوز : محمدعلی ابطحی گفت: اتفاقا آقای عارف هوشمندی کرده است و با این استعفا ابراز می‌کند که اصلاح طلبی را به این مجموعه‌های بوروکراتیک اصلاح طلبان ترجیح داده است ....(ادامه)
نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 باعث گمانه‌زنی‌هایی درخصوص افرادی که نامزد می‌شوند شده است.
با 10 اصولگرایی که برای انتخابات 1400 مطرح هستند آشنا شوید(خبر)
نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 باعث گمانه‌زنی‌هایی درخصوص افرادی که نامزد می‌شوند شده است. (ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ی هئیت دولت گفت: هر لحظه ای که آمریکا اعلام کند به قانون و مقررات سازمان ملل و تعهدات برجامی اش برگشته ما همان لحظه آماده هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : می‌گویند چرا ایران معطل انتخابات آمریکاست در حالیکه ما معطل هیچ چیزی نیستیم / هر لحظه آمریکا به تعهدات خود در برجام برگردد، همان لحظه آماده هستیم؛ ما مشکلی نداریم، آنها میز مذاکره را شکستند(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ی هئیت دولت گفت: هر لحظه ای که آمریکا اعلام کند به قانون و مقررات سازمان ملل و تعهدات برجامی اش برگشته ما همان لحظه آماده هستیم. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :(ادامه)
اقدام عجیب احمدی‌نژاد در محله نارمک!
(ادامه)
از جمله افرادی که مدیریت جهادی را به او مثال می‌زنند، یکی همین آقای دکتر محمد باقر قالیباف است. سرعت عمل، همت بلند، خستگی ناپذیری و نهراسیدن از اندازه مسئولیت، از ویژگی‌های ایشان است. ناجا با او متحول شد و جایی از تهران بزرگ نیست که از خدمات دوران شهرداری او بی نصیب مانده باشد. البته این همه به معنی عاری از خطا بودن دوران مدیریت ایشان نیست. سخنی با قالیباف در مسند سکانداری مجلس(يادداشت)
از جمله افرادی که مدیریت جهادی را به او مثال می‌زنند، یکی همین آقای دکتر محمد باقر قالیباف است. سرعت عمل، همت بلند، خستگی ناپذیری و نهراسیدن از اندازه مسئولیت، از ویژگی‌های ایشان است. ناجا با او متحول شد و جایی از تهران بزرگ نیست که از خدمات دوران شهرداری او بی نصیب مانده باشد. البته این همه به معنی عاری از خطا بودن دوران مدیریت ایشان نیست.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی فرمودند: جبهه انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید. بعضی‌ها که به اسلام و انقلاب معتقدند، در فلان مسئله با شما موافق نیستند؛ این موجب طرد نشود. البتّه منظور جذب منافق و آدم بی‌اعتقاد نیست دولت جوان حزب‌اللّهی‌ علاج مشکلات کشور است / با کسانی که دشمن را تزیین میکنند مماشات نکنید / جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید / رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران و دانشجویان و بخصوص دخترخانم‌ها به حجاب و فاصله‌گذاری اهمیت بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی فرمودند: جبهه انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید. بعضی‌ها که به اسلام و انقلاب معتقدند، در فلان مسئله با شما موافق نیستند؛ این موجب طرد نشود. البتّه منظور جذب منافق و آدم بی‌اعتقاد نیست(ادامه)
«اینکه برخی اصلاح‌طلبان سخن از بازگشت به جامعه می‌زنند، می‌تواند دو نتیجه داشته باشد یا آنکه کلا از عالم سیاست کناره بگیرند و هیچ کنش سیاسی نداشته باشند یا آنکه بخواهند به طور کامل اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی شوند. حالت نخست که ناشی از یک راحت‌طلبی و بی‌عملی است و حالت دوم هم که در قاموس جریان اصلاحات نمی‌گنجد. من باور دارم اصلاح‌طلبی هیچ پایانی ندارد و اگر فردی بر خود نام اصلاح‌طلب می‌زند باید همیشه کار کند و سعی کند در شرایط مختلف کارآمدترین راه‌حل را انتخاب کند». ظریف گزینه اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 است؟
«اینکه برخی اصلاح‌طلبان سخن از بازگشت به جامعه می‌زنند، می‌تواند دو نتیجه داشته باشد یا آنکه کلا از عالم سیاست کناره بگیرند و هیچ کنش سیاسی نداشته باشند یا آنکه بخواهند به طور کامل اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی شوند. حالت نخست که ناشی از یک راحت‌طلبی و بی‌عملی است و حالت دوم هم که در قاموس جریان اصلاحات نمی‌گنجد. من باور دارم اصلاح‌طلبی هیچ پایانی ندارد و اگر فردی بر خود نام اصلاح‌طلب می‌زند باید همیشه کار کند و سعی کند در شرایط مختلف کارآمدترین راه‌حل را انتخاب کند».(ادامه)
دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ مردم ایران در یک همه‌پرسی باشکوه با رای قاطع ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی رای آری دادند. روزی که همه آری گفتند(يادداشت)
دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ مردم ایران در یک همه‌پرسی باشکوه با رای قاطع ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی رای آری دادند.(ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
شاعری:شرق مازندران نباید مثالی برای محرومیت باشد/ رقبای انتخاباتی "رفقای" ما هستند
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه، با بیان اینکه اجازه نمی‌دهم شرق مازندران مثالی از محرومیت در استان باشد، این منطقه را دارای ظرفیت‌های طبیعی و انسانی ارزشمندی دانست. وی همچنین رقبای انتخاباتی‌اش را رفیق خود خطاب کرد و درباره هجمه‌هایی که طی ساله‌های گذشته علیه او بوده است، گفت: " چهار سال سکوت کردم و به هیچ‌کدام از تخریب‌ها پاسخ ندادم ".(ادامه)
شمال نیوز : گروهی او را اصولگرا و گروهی اصلاح طلب می دانند اما شیرودی می گوید زیر پرچم طیفی نیستم و همچنان بر مستقل بودنم پافشاری می کنم..... آناهیتا شیرودی : آمده ام آبروی پدرم را حفظ کنم نه اینکه برای خود و خانواده و آشنایان کیسه بدوزم / اهل زد و بند و لابی نیستم
شمال نیوز : گروهی او را اصولگرا و گروهی اصلاح طلب می دانند اما شیرودی می گوید زیر پرچم طیفی نیستم و همچنان بر مستقل بودنم پافشاری می کنم.....(ادامه)
شمال نیوز : دکتر پیوندی گفت :  برای ایجاد نشاط اجتماعی و بالا بردن امید به زندگی در جامعه و ایجاد حس امنیت و آرامش در مادران و پدران می بایست به جوانان فکر کنیم..... اجحاف در حق مردم روستاها و شهرم ، مرا به عرصه کشاند / مهمترین دغدغه ی من جوانان و تبلور امید در آنان است / اهل شعار نیستم اما صداقت برای من یک اصل است / اشتغال ، ابتکار ، اتحاد
شمال نیوز : دکتر پیوندی گفت : برای ایجاد نشاط اجتماعی و بالا بردن امید به زندگی در جامعه و ایجاد حس امنیت و آرامش در مادران و پدران می بایست به جوانان فکر کنیم.....(ادامه)
٩٨٠٦ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شدند/ وزرای سابق در مسیر فاطمی
ششمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس درحالی آغاز شد که امروز برخی نمایندگان فعلی، چهره‌های سیاسی و وزرای سابق در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
قاضی پرونده نجفی کاندیدای مجلس شد
محمدی کشکولی قاضی پرونده شهردار سابق تهران برای حضور در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شیراز ثبت نام کرد.(ادامه)
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند. بازی با کلمات سیاسیون تا انتخابات ۹۸/کلیدواژه‌ها قبل از شعارها آمدند+جدول
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند.(ادامه)
ما باید بدانیم که احترام به رای مردم فقط شعار نیست، بلکه وقتی مشکل پیدا می‌شود، کمترین احترام به رای مردم این است که بنشینیم و خاضعانه دربرابر مردم توضیح دهیم که چه اتفاقی افتاده که برخی سرخورده شده‌اند، اما اصلاح طلبان خود را به آن راه زده‌اند و حاضر نیستند ریزش پایگاه اجتماعی خود را ببینند. روحانی و لیست امید به جای چانه زنی با شورای نگهبان اول با مردم چانه زنی کنند/ اصلاح طلبان خود را به آن راه زدند(خبر)
ما باید بدانیم که احترام به رای مردم فقط شعار نیست، بلکه وقتی مشکل پیدا می‌شود، کمترین احترام به رای مردم این است که بنشینیم و خاضعانه دربرابر مردم توضیح دهیم که چه اتفاقی افتاده که برخی سرخورده شده‌اند، اما اصلاح طلبان خود را به آن راه زده‌اند و حاضر نیستند ریزش پایگاه اجتماعی خود را ببینند. (ادامه)
شمال نیوز : ما در رسیدگی به اتهامات هیچ خط قرمزی نداریم؛ البته من به عنوان دبیر ستاد حقوق بشر آرزویم برای هر شهروند ایرانی این است که از همه اتهامات مبرا باشند ودرباره آقای طبری پور هم مثل هر شهروند دیگر. آنهایی که با مسئله‌ی دستگیری ایشان خواستند خرده حسابی با قوه قضائیه تسویه کنند..... محمدجواد لاریجانی: آرزویم برای «طبری» این است که از همه اتهامات مبرا شود
شمال نیوز : ما در رسیدگی به اتهامات هیچ خط قرمزی نداریم؛ البته من به عنوان دبیر ستاد حقوق بشر آرزویم برای هر شهروند ایرانی این است که از همه اتهامات مبرا باشند ودرباره آقای طبری پور هم مثل هر شهروند دیگر. آنهایی که با مسئله‌ی دستگیری ایشان خواستند خرده حسابی با قوه قضائیه تسویه کنند.....(ادامه)


کاملا هریس داستانی خوب از یک آمریکایی است و درباره بحث‌های مهاجرتی، آمریکایی-آفریقایی‌ها و زنان با شور و اشتیاق صحبت می‌کند و ثابت کرده که با ریسک کردن غریبه نیست. او سختکوشی دورانی که دادستان بوده را به همراه دارد. او توانایی تکه تکه کردن ترامپ را دارد.
فقط این زن از پس ترامپ برمی‌آید! +عکس
کاملا هریس داستانی خوب از یک آمریکایی است و درباره بحث‌های مهاجرتی، آمریکایی-آفریقایی‌ها و زنان با شور و اشتیاق صحبت می‌کند و ثابت کرده که با ریسک کردن غریبه نیست. او سختکوشی دورانی که دادستان بوده را به همراه دارد. او توانایی تکه تکه کردن ترامپ را دارد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.